duju iranga toyota corrola 2005

Pradėjo mayro, Birželis 14, 2010, 09:31:38 AM

« ankstesnis - sekantis »

horn

Citatafennix parašė:
Henri, ne visiskai teisus esi. Pvz as per metus pravaziavau 23 000 km, is ju virs 15 k su dujom, man ta iranga jau atsipirko, su voztuvais jokiu bedu nera nors ir lasalines nerasta. Kita vertus, kol variklis pasyala iki 32 laipsniu, tol dirba su benzu, Jei misinys riebesnis tai dar nereiskia kad geriau tepa. Tieaa- dujos sausas kuras, bet pvz as visa varikli galiu nusipirkt uz 500 lt, pasikeist galva per vakara ir sekminga vazinet toliau jei per klaida tie voztuvai susvils... Taciau pastebekim ir tai. kad dujos kur kas svaresnis kuras kuriame ner rugsciu. Del sios priezasties nesikisa katalizatoriai, susidaro maziau nuosedu ir maziau dega duslintuvas. Siaip dujomis maitinami varikliai maziau dyla ir tiesa pasakius remontu skaicius mazeja o ne dideja.... Bet as kalbu apie tvarkinga iranga ir tvarkinga automobili....

fenix ir vėl kliedi-koks tau dujos sausas kuras? su kuo tepalo dėmes valai su dujom ar benzu?

fennix

Horn, sakydamas sausas- neturejau omeny nieko bendro su vandes kiekiu kure. Dujos sudarytos is dvieju medziagu- praktiskai neturi priemaisu. O benzina sudaro angliavandeniai su 6-11 anglies atomu prie kuriu priskiriama mazdaug po 1 vandenilio atoma dviems anglies atomams. Sis misinys turi didele sudeti su daug ivairiai reguojanciu medziagu kurios atskirtos nuo kitu teoriskai net galetu buti kieto pavidalo. Del to ir rbiebumas sio misinio didesnis. LPG dujos  tai propano ir butano misinys ty 3 ir 4 eiles angliavandeniai
propanas c3h8
butanas c4h10  

Beje, yra kur kas gersniu budu tepalui valyt nei benzinas ;)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

fenix, matau išmanai chemiją šiek tiek, šaunuolis, bet benzinai yra išgaunami skirtingais būdais, todėl ir tie atomų skaičiai skiriasi ;) bet ne ten akmenėlį mečiau, o į pasakymą, kad dujos sausos, nes šiaip suspaustos dujos yra skystis :p O kadangi po reduktoriaus pašildytos jos patenka į variklį dujinės būsenos-tai ir yra privalumas, kadangi nenuplauna tepalo nuo cilindro sienelių.
Henriui:
ZIL'ai su dujomis daro dvigubą ridą iki kapitalinio, lyginant su vien benzu varomais-čia neoficiali info iš vienos Kauno įmonės. Mano įmonės carina prabėgo nuo buvusios ridos 170.000 km iki 490.000km su dujomis, kai šoferis nė karto nereguliavo vožtuvų, nors turėjo juos reguliuoti min 3 kartus. pvz viena mašina lietuvoj pravažiavo 400t, be to neaišku kiek iki tol buvo pravažiavus dujomis, nes pirkta 7m senumo, o odometras tik iki 100.000 rodo, o po to verčiasi. Sekantis dalykas-kai sakai, kad dėl dujų pradega vožtuvai, atsakyk, kodėl tada benzininiuose automobiliuose jie pradega?
Dabartinė mano carina jau 70.000 su dujom prabėgus, kol kas jokių blogų požymių ar bent jau tepalo suvartojimo nerasta, turint omenyje, kad kartais įsuku dugnais skydelyje rodyklę rpm, tiek kmh.

Henris

#18
Pirmiausia, paskaitykit postus kuriuos raisua pries tai, nesu as nusiteikes pries geras dujines irangas, kuriosaprupina variklio galvos mechanines dalis reikalingu tepimu... Sisi gincas uzsisuko del to, kad fenix pradejo aiskinti, jog dujos geriau varikliui nei benzinas, nesu chemikas ir nesiruosiu aiskintis suskystintu duju sudeties... Elementarus dalykas, kodel tada deda lasalines i nauja dujine iranga??? Jei ju nereikia, tai kam deda??? Reiskia dujos per "sausas produktas visgi.. ar ne taaip?? Juolab kodel ta pati Toyota neleidzia gamykliniu dujomis varomu varikliu??? Juk ir neva jusu ekologija ir taupumas ir viskas idealiai... Visgi tikeciau gamintoju, kuris geriau zino uz jus visus, ka gali motoras ir koks maitinimas jam galimas ir t.t.
Pvz SAAb'o vienas is varikliu galimas anto gamintojo varyto or benzinu ir etanoliu, reiskia gamintojas tai numato ir atsako netgi garantiniame laikotarpyje uz galimus gedimus. Bet velgi nukrypstu nuo temos. Forumas prasidejo nuo to, kad zmogus renkasi dujine iranga... Ir as jam rekomendavau detis su lasaline, nes turiu jau keturis kolegas kuriem tarp 150000 ir 200000km dujine iranga sukepino voztuvus, iranga deta pries kelis metus uz 1000-1400 lt. Po to zmones apturi galvos skausma nes japonu varikliu ir ju daliu rasti sunkiau, nes visgi ne BMW ir ne Golfais vazinejam, kad pilna srotuose butu. Bet visgi lieku p[rie varianto, kad sveikiasia tai ,ka numato gamintojas. Beje Honda issileido serijine gamyba su vandeniliniais varikliais, o vandenilis dar didesni oktanini skaiciu turi, bet tokios masinos parduodamos tik japonijoje ir berods Flordije JAV, nes tik ten isvystita vandenilio koloneliu rinka. Va kai toyota isleis savo motora dujomis varoma... Valio, tada patikesiu visais sitais pezalais, kad dujos sveikiau nei benzas (benzininiam varikliui)
Beje kai minejau kuo daugiau papildomu mazgu tuo daugiau problemu, tai turejau omeni, ne tai kas priklauso pagal auto komplektacija... Prie ko cia kilimeliai ir veidrodeliai??? Isikirsk apie ka rasau... Beje prie ko parasymas vaziuok su dyzeliu 5000rpm ir kiek jis atlaikys??? Nelygink benzo rpm ir dyzelio, cia turetu buti aisku ir pradedanciam varuotojui, kad sukimo momentas dyzelio didesnis prie mazesniu apsuku, tavo pasiulymas dyzeliu vaziuot 5000rpm, tas pats kas su benzu pastoviai laikyt 7000rpm, cia ir durniui aisku kad tam duju nereikia, kad sudrozt motora, jei pastoviai tapke ant dugno...
Mane juokina tokia zmones kaip vienas is mano kolegu... Nuspirko masina uz 100 000Lt ir isidejo dujas :) Manau jei uz tokia suma perki masina, tai apie kazkoki taupuma net kalbos neturetu buti. AIsku po poros metu tos masinos verte rinkoje dabar 40000lt kaip matau labai jam atsipirks ta duju iranga muxaxaxax :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Kesteliss

Dujos nesveika. Pusbrolis isidejo previai dujas be papildomo tepalo ar kazko ten. Labai greit uzlinko. Ir problemu prisidare, kad butu benzu vazinejes be vargo uz tokia suma
tel.868737941

fennix

Velnias kad isisiautem :D Beje, Toyota gamina automobilius su varikliais pritaikytais dujoms. Tai Corona ir Hiace, bei autobusa Coaster. Taip pat gamina daug intustrines technikos varomos LPG. Sveika, tam varikliui ar ne, koks skirtumas. Automobiliui vistiek nesveika jei kas nors su juo vaziuoja... Aisku jei perki automobili uz 100 k Lt ir dedi dujas, tai nelabai logiska. Jei neturi lesu kurui- pirk dyzeli ir viskas... Pasakynas kad isidedi dujas ir masina tuoj uzlinksta irgi sapno vertas. Nusipirkau Celica, variklis mirt pradejo po 3000 km. Be jokiu duju. Ir ka tu pasakysi....ant duju jis man jau pravaziavo daugiau nei ant benzo :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

#21
Henri-kaip fenix ir minėjo, dujos dega aukštesnėje temperatūroje. Kadangi 1995m ir > toyotos varikliai ėjo be galvutėje esančių vožtuvų lizdų metalinių žiedų, kurie sumažina išsimalimą, o esant aukštesnei temp. metalas tampa dar labaiu plastiškas buvo sugalvota naudoti lašalines, kad jos papildomai teptų vožtuvų lizdus ir taip mažintų lizdų temperatūrą bei dėvėjimasi. Sekantis dalykas, kad blogai sureguliavus dujas, pvz jas užliesinus, degimo temperatūra GEROKAI padidėja, o tai irgi gali būti vožtuvų pradegimo priežastis. Taip, kad siūlyčiau pirma sužinoti ar žmogeliai kuriems pradegė vožtuvai pirma nesutaupė 20Lt ant dujų mišinio tinkamo sureguliavimo ir ar netaupė ant sąnaudų taip pat ;)

fennix

ne tik voztuvu pradegimo, bet ir detonacijos priezastis
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kesteliss

as tai vienareiksmiskai i auto su 1,4 varikliu duju nedeciau
tel.868737941

fennix

Viskas priklauso nuo zmogaus ir jo prioritetu. As i 7.4 litro varikli taipogi duju nedeciau...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

CitataKesteliss parašė:
as tai vienareiksmiskai i auto su 1,4 varikliu duju nedeciau
aš jau seniai prietarų atsikračiau

s-igi-s

Aš neseniai įsidėjau į 1.6 VVT-i, be abejo su lašeline. Važiuoja mašina normaliai. Per daugiau nei 4000 km jokių problemų neturėjau. Tik ar antrą kartą į tokį silpną variklį dėčiausi - nežinau. Priežastis - sąnaudos. Vidutinės benzo sąnaudos buvo apie 7 litrus, o dujų - 9. Kas procentiškai yra +30%. Aišku, vis tiek pigiau, bet atsipirkimas pailgėja. O kai dedi įrangą, tai montuotojai čiulba, kad padidėjimas būna iki 10 procentų... Trilitriniame variklyje gal ir taip :)
Toyota Corolla 1.6 VVT-i LPG '02
Renault Espace 2.2 DT '98
-----------------------
[small]Ex:
Citroen: 4x XM V6, 1x XM 2.1TD, 1x ZX 1.9D, 1x C2 1.4HDI
Lancia: 1x Zeta 2.0T[/small]

horn

s-igi-s, su dujom taip jau yra, kad jei truputį nepataiko sureguliuoti, automobilis praranda trauką ir padidėja daugiau nei 10% sąnaudos. Tavo vietoj važiuočiau ir prašyčiau, kad reguliuotų dar kartą. pvz. Mano mašinos dujų sąnaudos 7,7-8,2l. Mano 2 buvę bendradarbiai važinėjo pradžioje su 13l sąnaudom, kol jų neįkalbėjau nuvažiuoti susireguliuoti, tada ir trauka atsirado ir sąnaudos 3l nukrito.

s-igi-s

Bet tai kad pas mane tiesioginis įpurškimas, tai nelabai ką ten ir prireguliuosi.
Toyota Corolla 1.6 VVT-i LPG '02
Renault Espace 2.2 DT '98
-----------------------
[small]Ex:
Citroen: 4x XM V6, 1x XM 2.1TD, 1x ZX 1.9D, 1x C2 1.4HDI
Lancia: 1x Zeta 2.0T[/small]

fennix

Nu kaip tai nepareguliuosi, visas kompas pas tave stovi, kiekviena variklio suki skaiciuoja kaip ir nustato purkstuku atsidarymo laika milisekundemis bei apskaiciuoja ipurskiamu duju kieki miligramais... Visas degimo zemelapis yra konfiguruojamas... ka jau cia kalbet...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!