D4D sunkiai vedasi po ilgesnio pastovejimo

Pradėjo kranas, Kovas 21, 2010, 21:11:31 PM

« ankstesnis - sekantis »

kranas

Toyota Corolla Verso D4D 2.2; 100 kw . Ryte ar po ilgesnio pastovejimo vedasi kiek sunkokai, starteris taip sausai suka kokias 10s. kol pagauna ir normaliai pradeda dirbti. Veliau kuriasi jau be problemu. kas cia galetu buti?
Labas

Saulius SSS

gal keutei kuro filtra?  toks ispudis ,kad seda kuras.kartais buna ,kad ligos priezastis -pries tai buvusio remonto brokas.prisimink gal ka tvarkei,sukinejai.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

kranas

Nesenai pirkau, kolkas dar nieko nedariau  :)
Perkant viskas veike liuks, na o kita ryta    :@
Labas

Saulius SSS

ziurek ar naujas kuro filtras stovi.gal nedaverztas.gal kartais musu auksarankiai remontavo kazka.(nedaverze ar pan.).dar variantas zvakes pakaitinimo patikrint.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

kisa

ta pati problema ir pas mane  ryte sunkiai kuresi zvakes tikrinau geros srove ateina kuro filtras pakeistas lig viskas tvarkoje dabar laukiu kas toliau darisis gal isriskes kokia problema  forume yra daug prirasita visokiu atveju tik nezinia kuri prisitaikiti    sekmes

Henris

Yra dar kitas dalykas. Pvz pas mane prie 0 laipsniu masina ryte visada ilgiau suka starteris, o kai salta zemiau nei -5 kuriasi geriau. Kiek teko girdet, kad kai temperatura yra apie 0, zvakes pakaitinimos labai trumpai, kompui vienodai kiek masina stovejo ar 2h ar 2 paras, jis reguoja i temp. O jei zvakes trumpai pasildo del to pastovejes variklis gali sunkaiu kurtis. Nepamirskit, kad po nakties kol suveikia visi vakumai pompos, kol paduoda kura, del to starteris igliau suka. Beje Toyotos nesikuria is puses abaroto, kad ir siltas variklis vistiek jis prasuks 3-4 kartus starteriu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

upas

Man irgi kuo ilgiau pastovi tuo ilgiau sukti reikia,nuo 1s kai karstas iki 8 s kai pastovejes 1-2 paras.Ir balta dumeli ismeta,viska pakeiciau,zvakes,kuro filtra(MAN)-jau metus tas pats,tai nebesuku del to galvos.

Miroslav

gali buti, kad akumas silpnokas ;) kai ilgesni laika nepasikrauna, nuseda. Turiu automobiliu pardavimau, tai didziausia problema nusede akumai, nes uztenka menesio, kad akumas nusestu(priklauso uo automobilio)
T22

Aurimas

Na pas mane ir is puses abaroto uzsikuria, nesvarbu ar -20 ar +20 vedasi kuo puikiausiai (pfu pfu pfu ).

Kai vedat nuspauskit sankaba, VISADA, tai palengvina variklio paleidima, jei to nedarot. Apie tai net manuale parasyta.

arytis

CitataAurimas parašė:
Na pas mane ir is puses abaroto uzsikuria, nesvarbu ar -20 ar +20 vedasi kuo puikiausiai (pfu pfu pfu ).

Kai aš turėjau Corolla (e10) dyzeliuką, ir man vedėsi iš pusės abaroto prie bet kokio šalčio. Dyzelius su Common rail reikia daugiau pasukt.

kranas

Pasikeiciau visus filtrus ir t.t. Visos zvakes buvo negyvos, tai galvoju va ko sunkiai kuriasi, pasikeiciau, bet kita ryta vel panasiai. Pajunge kompa, tai tipo EGR voztuvas uzsikimses, na reiks kita savaite prasivalyti.
Labas