Auris 2007 2.0 D4D keistai kurias ir barška

Pradėjo sidonas, Sausis 25, 2021, 10:09:32 AM

« ankstesnis - sekantis »

sidonas

Sveiki,

Auris nuo pat nupirkimo (180000 km (nežinau ar tikra), dabar 210000) keistai barška. Garsiausiai barška duodant nedaug gazo šaltam varikliui. Užmynus pilnai būna normalus garsas, o sušilus varikliui barškėjimas tylesnis. Šiemet vėstant orams pastebėjau, kad sunkiau kuriasi, besikurdamas keletą sekundžių pasipurto, kol galų gale susinormalizuoja. Per didžiuosius šalčius (-13C) kūrėsi super sunkiai - teko sukti keletą minučių (neperdedu), kol ėmė griebti, tuomet kokius 4 kartus pagriebęs purtydavosi ir užgesdavo, kol galų gale užsikurdavo. Įdomiausia, kad netgi šiltą užgesinus ir vėl kuriant, jei praeina keletas minučių, vis tiek jaučiamas toks susipurtymas. Ėmiau skaityt apie purkštukų gedimus, pradegusias forsūnkes ir t.t., pasidarė baisu, kad neužsienktų galutinai. Atsiminiau, kad iš Ali turiu užsisakęs diagnostiką (techstream), tai sutikrinau purkštukų kompensacijas pagal ją.
Kompensacija (šalta/šilta):
1 cilindras: -3,3/-3,3
2 cilindras: 2,0/0,7
3 cilindras: -0,2/-1,1
4 cilindras:  0,9/3,5
Injection volume: 7,34/7,65

Kūrimosi video: https://youtu.be/Vv_xbfTKSGg

Gal kokių minčių? Gal dar kokios info įkelt? Vežt tikrint purkštukus ar nekreipt dėmėsio, kol važiuoja?

pecionka

Nu gali pabandyti nuvežt kad sureguliuotų vožtuvus bet gali būti jau daug rimtesnės problemos. Ar tik ne kapitalinis laukia?

sidonas

Gal galėtum konkrečiau dėl ko taip spėji? Kūrimosi ar šiaip garsų?

Šiaip jeigu jau galima nuspėti mirtį artimiausiu metu, tai nekiščiau pinigų apskritai..

LM

Dėl pradegusiu tarpinių po purkštukais tai tikrai gali užsilenkti variklis jeigu nieko nedarysi.
Kad tiksliai sužinoti kas yra nuvaryk pas meistrus kurie galėtų ir turi kuo patikrinti purkštukus, kompersija ir pnš.
Kaip tu nepatikrinęs gali "nurašyti" motorą?

pecionka

Pagal 1 purkštuko kompensaciją spėju kad jam amen.
Bet ne karvę kainuoja pasidaryt normalią diagnostiką, nuvaryk patikrint purkštukus, egr, kt. Tiksliai žinosi kame replės tada ir spręsi ką toliau daryt.

LM

"Sunkiai kuriasi"- Pirmas ženklas varyt patikrinti ir surasti priežastis, o negalvoti kad jau amen.  :-{

balticam

Pagal video dirba klaikiai, as toki nujociau iki galo ir nurasyciau. Garantuotai jau buvo nupirktas su dvigubai(jei ne trigubai) didesne rida tai nera ko cia stebetis...tik kisi pinigus i remontus ateity.

sidonas

Nu taip, rida, tikėtina, nėra tikra  :-] Variklio darbas nelabai koks, bet jau 30000 per porą metų su tokiu nuriedėjo be didesnių problemų... Dabar ta kūrimosi bėda kažkas naujo. Nuomonės skirtingos dėl remonto/neremonto, bet linkstu pasitikrinimo link. Gal rekomendacijų kokių nors turėtumėte pas ką Kaune būtų protinga nuvežti patikrai?

LM

Avensio grupej kalbejo kad neblogi yra Zapyski ar kazkir ten, pasiziurek kur kalba apie avensio purkstuku ir siurbliu bedas.

sidonas

Atnaujinimas. Kadangi iki Zapyškio pusvalandis kelio, kitos mašinos neturiu, plius karantino ribojimai, tai pasieškojęs forume radau rekomenduotą Autojostą.

Jų pirma mintis buvo, kad blogi purkštukai, sutarėm, kad išims, patikrins ir toliau žiūrėsim, ką su ta mašina darom. Išvada: 1) Vienas purkštukas kažkada keičiant/remontuojant blogai įdėtas ir atsilaisvinęs; 2) Vienas purkštuko lizdas dėl kažkokių priežasčių stipriai prisioksidavęs; 3)  Visi 4 purkštukai nepraėjo patikros; 4) Neveikia 3 pakaitinimo žvakės. Pakeitė žvakes, sutvarkė 2 lizdus, remontavo visus purkštukus, pakeitė kuro filtrą. Bendram rezultate - 640 eurų. Davė patikros lapus prieš ir po, garantiją 6 mėn. Šitam etape patenkintas.

Palygint su tuo, kaip buvo, tai dabar kuriasi kaip Ferraris (https://www.youtube.com/watch?v=PP5GcWzVfGA&feature=youtu.be). Prieš remontą kuriant apsukų rodyklė plaukiodavo dar kelias sekundes ir jausdavosi darbo netolygumas.

O tas barškėjimas/tarškėjimas duodant švelniai gazo išliko. Buvau įsitikinęs, kad čia purkštukų problema, bet gal tiesiog šitie varikliai taip dirba. Kito tokio vairuoti nėra tekę.

pecionka

Nu va, plius minus viską teisingai tau išpranašavom.

Mediaguru

Taip barsket kaip kad pas tave tikrai neturetu. Manau greitu laiku dar kokius 600-800 euru turesi ikist, na bet kol gali dar dziaukis dabartiniu patvarkymu.

sidonas

Mediaguru, visko gali būti, bet geriau, kad nebūtų  :D

Iš esmės, darbas variklio ant laisvų pagerėjęs irgi, yra kažkokių netolygumų vis dar, bet garsas nebe toks tragiškas:
https://www.youtube.com/watch?v=202WliZqz88&feature=youtu.be

O dėl tarškėjimo, tai įmetu video, apie ką kalbėjau - iki 3k apsukų jis yra, virš - dingsta:
https://www.youtube.com/watch?v=Vw8XwYroJB0&feature=youtu.be


deficky

Tai o išminus sankaba kaip? Dar gal kokia skarda baladotis gali dusliaro

LM

Po viso ka parasei turetumei butinai pasikeisti tepalus, o gal jie pakeite? Ar jie tvarko variklius giliau taip sakant?
Neklausiau tavo irasu veliau gal, bet galejo prisikaupti degimo suodziu tepale pro blogai pritvirtintus purkstukus, tarpines. Net reiktu imti karteri ir ziuret ar neuznesta ten viskas. Su tokiomis bedomis ilgai vazinejant ir varikliai uzkala. Purkstukus sutvarke, bet su tepalais tai reikia ziuret....Gal pas tave dar ne viskas prarasta.