Noriu pirkti RAV4

Pradėjo ketvirtasis, Vasaris 02, 2021, 17:41:32 PM

« ankstesnis - sekantis »

balticam

Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Kovas 07, 2021, 20:45:29 PM
Dar toks klausimėlis: RAV4 2.0 105KW (dyzelis) čia BMW motoras? Ar vertas ravukas su šiuo motoriuku? Man rodos 91 ir 105 kilovatai RAV-ui labai jau maža.
Ir šiaip pažiūrėjau tendenciją didžioji SUV parketnikų su 1.5 - 1.6 ir su 1.7 motorais, kas čia per komedija? Su tais agregatais mašinos bent važiuoja? Ar tik nuo kalno ir pavėjui? (n) (n) (n) (n) :G :G :G

Variklis riaumoja kaip reaktyvinis- reiskia traukia :)  O is tiesu, tai Toyota Avensis geriau traukia nei naujasis RAV4. Isbandziau ir isitikinau.

Henris

pamirskit jus tuos zyzelius, gamintojai vienas po kito arba visiskai nutraukineja ju gamybas arba po viena modeli dar palieka.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

balticam

Citata iš: Henris Įrašytas Kovas 08, 2021, 15:47:52 PM
pamirskit jus tuos zyzelius, gamintojai vienas po kito arba visiskai nutraukineja ju gamybas arba po viena modeli dar palieka.

O kodel juos reiktu pamirst? Nematau pakol kas jokios alternatyvos kainos/sanaudu atzvilgiu. Kam man investuot 30k i hibrida ar 40k i elektromobili, kai galiu uz maziau nei puse kainos pasiimt dyzeli? Nesukt galvos del ikrovimo stoteliu, vaziuot tiek km kiek man norisi/reikia, neskaiciuojant kiekcia dar liks km ir ar pasieksiu ikrovos punkta(kuris galk dar ir neveiks )

Mediaguru

Citata iš: balticam Įrašytas Kovas 08, 2021, 16:21:19 PM
O kodel juos reiktu pamirst? Nematau pakol kas jokios alternatyvos kainos/sanaudu atzvilgiu. Kam man investuot 30k i hibrida ar 40k i elektromobili, kai galiu uz maziau nei puse kainos pasiimt dyzeli? Nesukt galvos del ikrovimo stoteliu, vaziuot tiek km kiek man norisi/reikia, neskaiciuojant kiekcia dar liks km ir ar pasieksiu ikrovos punkta(kuris galk dar ir neveiks )

Pritariu.
Pirksi naudota hibrida-greiciausia paklius buves taksas. Vargsi su remontais. Pirksi nauja - permokesi nezmoniskus pinigus.
EV is vis marazmas kazkoks. Turejau bandymui, niekad nepirksiu. Bent jau pakol kas. Nebent vien savo kaime 50km spinduliu vazinetis. Teko is Vilniaus i Klaipeda numint- 7 val keliones su pakrovimais ir suslapes uzpakalis is baimes kad nerasiu kur uzkraut pakely.

xaudrius

Citata iš: balticam Įrašytas Kovas 08, 2021, 16:21:19 PM
O kodel juos reiktu pamirst? Nematau pakol kas jokios alternatyvos kainos/sanaudu atzvilgiu. Kam man investuot 30k i hibrida ar 40k i elektromobili, kai galiu uz maziau nei puse kainos pasiimt dyzeli? Nesukt galvos del ikrovimo stoteliu, vaziuot tiek km kiek man norisi/reikia, neskaiciuojant kiekcia dar liks km ir ar pasieksiu ikrovos punkta(kuris galk dar ir neveiks )
Pasiimt papigiai dyzelį gali,bet ar ilgai džiaugsiesi, abejoju, kai po kelių metų su dyzeliu paprasčiausiai neįvažiuosi į miestus, kaip jau yra Vokietijoje. Kitas dalykas, rasti dyzelį su realiai maža rida, tai savęs apgaudinėjimas. Bet jis pasiteisina, kada yra kas dieną praminami dideli atstumai. Ir dar vienas pliusas-iš jų gyvena garažiukai, vadinasi dyzelistai tikri smulkiojo verslo rėmėjai.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

balticam

Citata iš: xaudrius Įrašytas Kovas 08, 2021, 21:06:18 PM
Pasiimt papigiai dyzelį gali,bet ar ilgai džiaugsiesi, abejoju, kai po kelių metų su dyzeliu paprasčiausiai neįvažiuosi į miestus, kaip jau yra Vokietijoje. Kitas dalykas, rasti dyzelį su realiai maža rida, tai savęs apgaudinėjimas. Bet jis pasiteisina, kada yra kas dieną praminami dideli atstumai. Ir dar vienas pliusas-iš jų gyvena garažiukai, vadinasi dyzelistai tikri smulkiojo verslo rėmėjai.

Mano mastymas truputi kitoks nei daugumos lietuviu, sorry. As vis uzsimirstu,kad Lietuvoj visas gyvenimas visgi kitoks...
Pats pirkau dyzelini Avensi 2017 metais nauja( na beveik, bosas turejo gal 4 menesius ir buvo pravaziaves 2800km), uz £12750 ir manau puiki kaina kai tuo metu naujas hibridas virs £24ooo kainavo, o elektromobilis virs £32ooo po valstybes kompensacijos. Taigi per 4 metus maniske jau prvaziavo 172k km ir viskas veikia puikiai, jokiu garaziuku, jokiu remontu. Tik 2 padangu komplektai pirkti, stabdziu diskai ir kaladeles keistos, ratu suvedimas darytas ir vienas amortikas pakeistas. Bet juk cia einamieji paprasti remontai.
O visa kita ka pasakei tai teisybe, isskyrus kad i miestus neivaziuosiu. Na to dar nebuvo iki siolei, visa Europa ismaisyta per ta laika.

ketvirtasis

Su savo Avensiu D4D T27, kurį parduodu aplamai jokios problemos, amortikai ir dar ten keletas einamujų keitimas. Dabar reikia keisti į ką nors su didesniu pravažumu, kaip bebūtų gaila RAV atpuola (su per silpnu motoru). Lieka Mazda CX5 arba Volvo CX60, nors ir nesinori pakeisti Tojotos ale ..... :-{

xaudrius

Ketvirtasis, kodėl RAV4 per silpnas variklis? Kokią modifikaciją turi galvoje? O markę kartais sveika pakeisti. Ypač į Volvo 🤣
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

pecionka

XC60 mažai vietos salone, svarstyčiau tik XC90.

LM

Vyrukai, gal girdėjot apie planuojamą pramonės gamybos tvarumą? Kuris dar tik planuojamas...
Dabar visi auto panašios kokybės, pamirškim 2000 -2006 metų toyotas. Visi atlaiko garantija ir pradeda byrinėti.
Skatinamas vartojimas ir pirkimas naujų daiktų, kurie kokybe vos ištempia garantiją, o remontas brangus, keičiama viskas gabalais, mazgais ir t.t.  :goodboy: :)


Henris

balticam ir mediaguru yra senai zinomi dyzeliu fanai, tai su jais nematau prasmes diskutuoti. Norejau pasakyti, kad dyzeliai be ateities bent jau lengvajam transporte. Ir pasirinkimas modeliu su dyz varikliais vis mazeja ir mazes, kol nebus isimti isvis. Norint dyzelio, teks uzsirakinti ties kazkuriais gamybos metais, nes ju tiesiog nebeliks ir antrinej rinkoj, nebent turesi vaziuot ir pastoviai tvarkyt 10 metu senumo modeli, zinant dar naujesniu modeliu "patvaruma" tai cia visai be potencialo.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

balticam

Citata iš: Henris Įrašytas Kovas 09, 2021, 10:20:53 AM
balticam ir mediaguru yra senai zinomi dyzeliu fanai, tai su jais nematau prasmes diskutuoti. Norejau pasakyti, kad dyzeliai be ateities bent jau lengvajam transporte. Ir pasirinkimas modeliu su dyz varikliais vis mazeja ir mazes, kol nebus isimti isvis. Norint dyzelio, teks uzsirakinti ties kazkuriais gamybos metais, nes ju tiesiog nebeliks ir antrinej rinkoj, nebent turesi vaziuot ir pastoviai tvarkyt 10 metu senumo modeli, zinant dar naujesniu modeliu "patvaruma" tai cia visai be potencialo.

Ateis laikas, gims ir vaikas, kaip sakoma...o kol kas jis dar neatejo. Be to, nebus dyzelio Toyotos, kitu markiu yra ir bus dar bent 10 metu. As niekada neprisirisu prie vieno auto ilgiau nei 5 metai. Kai nebus is ko rinktis, pirksiu kas bus. Bet hibrida apeisiu dideliu ratu, nes ir jam tos pacios misios pareis kaip ir dyzeliams. Ir tuo paciu metu. Matomai visi vazinesim elektromobiliais, bet kol tas ateis, jie istobules ir nuvaziuos vienu pakrovimu tikrai ne mizernus 300-500km ir kaina bus ikandama.

LM

Nu mes visi pratinami, skatinami viską pirkti ir vartoti.
Vėlinės, kalėdos Naujakas, valentynkė, vėlykos ir t.t.
Pirkit, pirkit šveskit, šveskit, kaip sučipuotiems :think:
Automobiliu rinka irgi seka tuo pačiu. Pirkit new auto nes senukai, taršūs ir nemadingi, žoo blogi  :smoke:
Nu mes lyg  ir stumemi iš pašalies imtis vienokių ar kitokių veiksmu - pirkti. :smoke:
Nu chebra aš čia kaip antivakseris varau... (H-) :-{ :-]

Henris

#28
siaip tai hibridai ir yra klientu atpratinimas nuo tarsiausiu dyzeliniu auto. Plugin jau pratinimas prie elektromobiliu. As su mielu noru sesciau i EV jei ju kaina pakristu ir ji isikraut galetum per 5min kiekvienoj degalinej. Ju kainos prades kristi kai visi gamintojai nustos leisti vidaus degimo variklius, nes tures pradeti konkuruoti visos markes vienoj rinkoj.
O dyzeliu savininkus taip uzsmaugs su mokesciais, kad nebeapsimokes net paziuret i ta puse.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

balticam

Tai va EV su pakrovimu ir yra problema ir gan didele. Turejau bandymui pasiemes Hyundai Ioniq Electric Premium 38kWh kad isbandyt ir ivertint visus niuansus. Ikraut per nakti pavykdavo pilnai per 7 valandas. Kaina uz elektra namie iseina spie £4.22 su kuriais nuvaziuoji apie 198km nesidraskant. Atrodo neblogai, bet kai reikia dasipildyt pakeleje, visur mokama kur greitai krauna ir cia jau nepigu; vien pasijungimas £1.50 plius 1kWh - 26p. Jau susidaro sumeles, uz km iseina kaip kad benzinine auto imtu. O naujos kaina £33400. Zodziu nepasiteisino man visiskai.
Bet ateis laikas ir EV kainos nukris, isikraus greiciau ir bus tada verta demesio. Nezinau ar as dagyvensiu to laiko, matomai vaikai tik sulauks..