vidine granata*

Pradėjo oscar666, Liepa 07, 2010, 17:39:16 PM

« ankstesnis - sekantis »

oscar666

ne maziau 5kg,dar pamenu ta svori rankose,kai sena pusasi i rusi parsinesiau.....
lygis

Andrelis

tai as sita suprantu kad ne maziau 5kg bet ar ne daugiau 20kg, nes jis su  dviejom granatom parsiduoda

oscar666

tikreai nebus daugiau 20kg,buk ramus...20kg jau butu ka vilkti,o dabar nesiau dviem rankomis atkises i prieki tik tam,kad neissitepciau,pats primesk,kas ten gali sverti?vamzdis-pusasis ir pora granatu po kilograma....
lygis

Andrelis

td labai gerai pigiau parvezimas bus is UK, garaze metosi kazkur kitos masinos pusasis svoris panasus turetu buti, tik uzmestas kazkur tingiu ieskoti:)

kaktusas

Trumpasis pusašis tai 7kg beveik...

Andrelis

Na va gavau siuntini jau is UK, su viskuo galutine ilgojo pusasio kaina gavosi 400lt.

oscar666

tai ir cia naujas?tada labai pigiai,na kai isistatysi parsyk,jei viskas sekmingai tiks reiks kada ir paciam uzsiimt,nes dabar tai devetas pakeistas,neaisku kiek laikys....
lygis

Andrelis

Taip naujas, isidejau jau ta pusasi dingo visa masinos vibracija viskas dbr tvarkoj:)

laizekas

#68
Pas mane ant 1,6 benzo parejo, domejausi tekstaroje, tai jie siuncia i lenkija restauruoti kainuoja komplekto 500lt, o kur tas vidinis guolis statosi, kaip issiaiskinti ar jis kaltas? Pas mane vibracija stipri ties 80-100km/h, bet buna kad ir stipreja ir siplneja, nera skirtumo ar gazuoji ir vienodu greiciu vaziuoji
Avensis I D4D 81kw - darbinis žirgas
Avensis II D4D 85kw - šaldytuvas

Breez@s

Sveiki visi.Dauk info apzvelgiau siame forme.Turiu panasia beda kaip cia aprasytoji, ir noriu dar pasitikslinti, ar visiems panasus simtomai.Masina purtosi tik spaudziant akceleratoriu (viso greitejimo metu).Pirma ir antra pavara nesijaucia, purtimas siek tiek atsiranda trecia pavara, bet labai siaurame apsuku diapazone.Stipresnis purtymasis jauciamas ketvirta pavara, prasideda nuo 55 km/h, arba nuo 2000 aps/min, ir tesiaisi iki 2400 aps/min.Stipriausiai purtosi penkta pavara.Prasideda nuo 85 km/h (tos pacios 2000 aps/min) ir baigiasi ties 110 km/h (2400 aps/min).Iki arba po sio diapazono jokios vibracijos nesijaucia.Traukia gerai.Pakeiciau priekine variklio pagalve, nes buvo plysusi, bet, kaip bebutu keista, efektas vos vos geresnis.Sonines pagalves vizualiai sveikos, galines neina ivertinti, nes labai sunkus priejimas.Ant tuscios eigos, arba riedant bet kokiu greiciu, jokios vibracijos nera.Vibracijos faktiskai nesijaucia, jei greitejama labai labai svelniai.Kai variklio sukiai nepapuola i 2000-2400 sukiu diapazona, galima nors iki dugno pedala spaust - jokio tampymosi.Padangos apynaujos, vienodos (ta pati problema buvo ir su zieminiu komplektu).Tad ar visiems, kurie keite vidines granatas ir poto dingo si problema, buvo tokie patys simtomai?Klausiu, nes masina uzsienyje, i Lt. grys tik savaitei, tad bus mazai laiko nustatinet bedas ir uzsakinet detales.Beje, gal kur Klaipedoje galima rast ta granata, nes Solorinoje kosmine kaina.Ar visgi pradziai keist galine variklio pagalve?

Henris

#70
Pas mane suvibruoja butent taip pat tik 3 pavroje tarp 2000-2300rpm staigiai uzmyzinus gaza, 1 ir 2 pavara nesijaucia, o 4 ir 5 pavara tuose sukiuose praslista sankaba. Dabar kazkaip normaliau nebepraslidyneja tiek, tai kol kas kenciu. Bet jai biski padroziu, tai iskart vel sie dalykai atsiranda. Tai va pabandyk toki bajeri vaziuodamas isijunk kokia trecia begi ir iskart smarkiai neisibegek, pakelk lengvai greiti iki 60km/h paskui neisjunges ta pacia pavara nusileisk greiti iki 40km/h ir tada jau smarkaiu isibegek, jei purtymosi nebus, tai atmesciau pusasi ar granata (isibegejant kei pavaros keiciamos greitai ir su kiekvienu sankabospedalo atleidimu nespeja sankaba sukibt, paskui atleidus gaza nekeiciant pavaros, jei vel isibegeji buna norma, nes matyt po kiek sekundziau disko, diskatoriau pavirsiai sukibe labiau). Dar paziurek ar tuose diapazonuose nepralsista sankaba, t.y. vaziuoji kokia 5 pavara 90km/h ir staigiai nuspausk gaza, jei apsukos pakyla kazkiek ir paskui tik greitis dideja, netgi su tavo mineta vibracija, tai gali buti, kad kaip ir pas mane pareidineja sankaba, nes ji buskuoja + kodel dreba, dvieju masiu smagratis nebeslopina vibracijos ant didesnio sukimo momento. Na jei butu pusasis ar vidine granata staigiai isbegedamas manau jaustum visada vibrcija ir jau tokia gera, kad per dantis kalentu. Tai va pas mane vibracija jauciasi ant 3 pavaros labiausiai aukstesnem pavarom, buna tik praslydimai, vibracija ne visada. Beje ar ta tavo vibnracija atrodo tokia, lyg butum per aukstapavara ijunges prie mazo greicio???
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Breez@s

Henris>, ne, jei turi omenyje vaziuojant per zema pavara "brumzdejima",tai ne tas garsas.Tai tarsi iscentrinis kratymasis motoro, kuris persiduoda i transmija ir kebula, ir rezonanso daznis vienodas, tiek vaziuojant 4 pavara, tiek penkta.Mano manymu jei butu granata ar pusasio guolis, tai kazkaip labiau butu susije (tiksliau reaguotu) su greiciu, o ne su variklio apsukoms.Sankaba pagal mane dirba idealiai, ir eiga dar pakankamai pilna, ir sukabinimas sklandus, jokiu prabuksavimu.Taip pat ir ne maziausio pasalinio garso, tiek kai vibruoja, tiek kai nevibruoja, isminant sankaba, ar perjungiant pavaras.Keisciausia, kad buvo plysus priekine pagalve , (jau pirkdanas ja maniau kad tame beda), bet ja pakeitus beveik jokio efekto.Labai panasia vibracija, tik stipresne,  turejau ant Fiat ducato, bet pakeitus plysusia pavaru dezes guma kaip ranka nueme.Solorinos sian kainos taip isgasdino pusasio ir granatos, kad labai dedu viltis kad tai guma.Gal tie, kurie keite variklio gumas, turejo panasiu simtomu?
Beje, Henri, o tu dar neissiaiskinai tiksliai, kokia tikroji tavo auto beda?

Breez@s

Dar klausimas, keician pagale, tvirtinimoflansas turi elipsine kiauryme, ar turi itakos, i kokia pozicija pastatyt guma?

Henris

Savo bedos nesprendziu nes reik turet 3000lt mazdaug :) Nes pagal visus simptomus viskas veda i sankaba. Kaip ir minejau ant aukstesniu pavaru greiciau isibegejant biski praslydineja, kartais praeina, bet jei kur biski pavarineju ekstremaliau, vel pradeda prslidynet, vibracija isibegejant pagrinde 3 pavara jauciama 2000-2300rpm, jei imetu 3 saiba ir iskart nevarau ant gazo o tik veliau isigazinu, vibracijos nebuna. Toliau: stovint vietoje uzvedus varikli 3 ir 5 pavaros nesijungia (meistro nuomone, neissimina sankaba ir pastoviai kazkiek sukasi pav. dezes velenlis ar kazkas ten) Nera sankabaos zingsnio, kai pradedi minti pedala, jis pradeda sunketi ir sunkus lieka iki pat grindu. Neissimina reiskia normaliai. Sankaba sunkoka, bet cia pas daugeli avensininku ji tokia, visi bando urti su cilindriukais kazka, bet kiek supratau efekto jokio. Beje su meistru snekejau, minejo kad pakeitus sankabos komplekta, turetu sankaba buti lengvesne, nes jos sunkuma dar lemia diskatorius. Beje paskutiniu metu pastebimas smugis, kai gazo pedala laikiai lygiai ir paskui spusteli, kad isibegetu. (aisku cia gali buti daug variantu del variklio galios perdavimo iki ratu, bet itarimai i smagrati, kuris kuo toliau tuo maziau atlieka savo funkcija, nebesugeria transmisijos smugiu)
Ar cia slypi viskas suzinot imanoma tik nuemus pavaru deze ir pakeitus sankaba, na jau turetu matytis jos bukle kai nuims deze, ar diskatorius isluzinejes pasukiojus smagrati ar girdis stuksenimas ir t.t.)
Beje, kai sankaba praslista ar siaip neisimina, tai kazi ar kokius garsus tu ten girdesi, kai neissimina pilnai nebent bus garsiukas, kai bandysi sunkiau igrust begi, o kad pati sankaba skleistu garsa, tai netikiu, nebent isminimo guolis, maigant pedala gali girdetis, arba dvieju masiu smagracio kalimas.
Tam kad sia beda isspresciau, reikia nusipirkti sankabos komplekta su msagraciu. Jei AISIN firmos, kaina per pazistamus 2100lt + 300-400 dezes nuemimas uzdejimas, sankabos sumontavimas. Tuo paciu galima dezeje tepalus pakeisti ir sankabos stabdziu skisti, na 3000lt gal nesieks bet virs 2500lt tai tikrai :) AIsku lenda visokiu minciu, kad nebutu kokios problemos pavaru dezej, kartais vaziuoji atrodo uzia, bet paskui supranti, kad vaziuoji slapiu asfaltu ir padangos uzia labiau, nes ismetus i laisva uzimas nedingsta :) Su tokiais dalykais galima paranoja isivaryt :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

laizekas

Keiciau pusasi su visa granata, tik keiciau tik vairuotojo puses, trumpaji, tai nieko nepadejo, drebejimas toks pat, keiciau i naudota, servise buvo pakele su visa masina, tai tipo stipriau keleivio puses ratas dreba, negu vairuotojo, bet vel pradejo aiskinti kad kalti ratlankiai :@ , bandysiu kita savaite, nuo kito avensio nusiimti ratus ir uzsideti ant savo, jeigu drebes, reikes vezti restauruoti granatas , tikiuosi pades, nes uzkniso drebantis vairas, jokio malonumo nera vaziuoti autostradoje :(
Avensis I D4D 81kw - darbinis žirgas
Avensis II D4D 85kw - šaldytuvas