Avensis > i ka naujesnio keisti?

Pradėjo Smac, Kovas 10, 2021, 13:49:32 PM

« ankstesnis - sekantis »

Smac

Sveiki,

turiu Avensis Universala 2012 m. ir vis kyla mintys, o kas toliau?
 
Avensis nuo 2015? Man atrodo siek tiek maziau vietos turi (pagal spec.) nei mano, bet gal nekritiska labai... Nu o bet kas daugiau?
Corolla Touring juk gerokai mazesne nei Avensis universalas?
Rav4? Kazkaip netraukia ant visureigiu... Kainuoja brangiau bei praktiskos naudos nematau...
Toyota Sienna irgi ne musu kiemui :) ))

Man bulves nereik vezioti, bet kai seimoje 3 vaikai, tai net dabartinis universalas buna ne per didelis...
Any ideas? Keisti marke paskutinis variantas... Bet ir kituose merkese panasiu universalu ne per daug... Idomu kodel tokios praktiskos masinos dingsta ir rinkos?
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Henris

universalus keicia SUVai del isaugusios paklausos. Del talpumo ir nenoro sest i SUV tai ko gero artimiausias variantas upgradeui butu subaru outback.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Smac

Kokie privalumai Outback'o pries tu paciu tarkim 17-19 metu Avensis? Kaina lyg didesne Subaru modeliu is pirmo zvilgsnio ir daug skelbimu is Jav.
Norisi ramiai ir patikimai vaziuoti negalvojant kada i servisa :))) Avensis man patinka del to. Per 5 metus beveik jokiu rimtu bedu nebuvo apart butino techninio aptarnavimo.
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

balticam

O tai kodel nori keist dabartine? Paseno manai. Naujesnis, nuo 2016m modelis niekuom nesiskiria ypatingai, minimalus isores/vidaus ale patobulinimai. Vietos tikrai tas pats vizualiai, pats vazineju dabar. Bet talpesniu is Toyotu nera pagal pacio norus. 

Henris

tai as kiek supratau prioritetas tau yra vidaus erdve tai ir pasiuliau outback, kuris tikrai nemazesnis uz avensi. Privalumai proveza zymiai didesne nei toyotu, geriausia sioje klaseje tikra awd pastovi pavara. Del komforto tai nelabai kuom skiriasi nuo toyotu garso izoliacija panasaus lygio, deze jei automatas europinis tai irgi cvt berods stovi, didziausias klausimas yra del opozicinio motoro aptarnavimu, visa kita patikima.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Smac

Citata iš: balticam Įrašytas Kovas 11, 2021, 14:45:18 PM
O tai kodel nori keist dabartine? Paseno manai. Naujesnis, nuo 2016m modelis niekuom nesiskiria ypatingai, minimalus isores/vidaus ale patobulinimai. Vietos tikrai tas pats vizualiai, pats vazineju dabar. Bet talpesniu is Toyotu nera pagal pacio norus. 

Taip turejau tryout su naujiesniu kai tik atsirado LT. Tai iskarto supratau kad cia toks gylesnis faceliftas ypac viduje, bet is esmes ta pati masina.
Manau kad maniske jei ne jau paseno tai greit pasens... vis tik jau 9 metai. Todel pradedu dairytis kas toliau... Sita pirkau ~3-4 metu senumo, tai puikiai tuos 5-6 metus begioja... Todel ir pagalvojau kad dar spesiu i kokia 4 metu naujesni Avensi pasikeisti. Nu o paskui tikrai nebezinau... Nebent vaikai isaugs ir nebereikes... tada tiks ir mazesne Toyota :)))
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Smac

Citata iš: Henris Įrašytas Kovas 11, 2021, 17:41:15 PM
tai as kiek supratau prioritetas tau yra vidaus erdve tai ir pasiuliau outback, kuris tikrai nemazesnis uz avensi. Privalumai proveza zymiai didesne nei toyotu, geriausia sioje klaseje tikra awd pastovi pavara. Del komforto tai nelabai kuom skiriasi nuo toyotu garso izoliacija panasaus lygio, deze jei automatas europinis tai irgi cvt berods stovi, didziausias klausimas yra del opozicinio motoro aptarnavimu, visa kita patikima.

Teisingai supratai. Ir tikrai pasiziurejus skelbimus matau kad tai kazkas analogisko. Proveza, awd neaktualu, bet jei bus tai bus. Komfortas - cia bmw'istams rupi. Vat su dezem ir varikliu patikimumu norisi neprasauti... Siaip su mechanika vazineju visa gyvenima :) bet kaip matau vis reciau buna, dazniau automatai... Bet tai irgi ne problema. Svarbu kad vaziuotu kaip Toyota, o ne servisa maitintu...
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Henris

#7
nu subaru nemanau, kad servisus maitina isskirtinai :) Tik itariu, kad variklio aptarnavimai gali buti brangesni, pvz zvakiu keitimas ten priejimo praktiskai nera nes variklio galvos paguldytos. Tokiais niuansais gal po subaru formus panarsyt ir bus aiskiau. Jos brangesnes butent del awd ir provezos.
Del automato, tai nematau prasmes vengti, dabar net ir supercaruose stato automatus tik aisku ne cvt :) Bet cvt patikimumo ir ilgaamziskumo atveju zymiai geriau nei dsg dvieju sankabu ar paprastas hidro automatas, tik su cvt sportiskai jau nepvazinesi, cvt konkreciai masinei miesto seimos auto dedamos. Is japonu tai tikrai toyota ir subaru panasiam lygmeny, nu dar i honda nespjauciau, bet velgi reik ieskot modeliu atitinkamu pacio poreikiams. Mitsibishi Mazda ir Nissan tai cia jau ir barskalai ir kokybes atveju netempia iki toyotos subaru ir honda. Nu as jau nekalbu apie luxury brandus kaip lexus infinity ir pan. kazin ar i juos ziuresi :)
As vokieciu isvis nesalininkas, jei kas ir isodint bandytu mane i vokieciu produkta tai nebent i mb koki G klases modeli :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

ketvirtasis

Domėjausi ir aš subariku outback, bendradarbis vairavo ilgą laiką. Pasakojo tiktai po 2018 imti, ten kažkas su motorais (nespėjau pilnai išklausyti).
Variatorius (n) (n) (n) (n)  labai jau ne prie širdies tokie avtomatai, būtų mechanika imtau.

Henris

nu rasyt variatorius kad gavno, tai ziurint is kokios puses? :) Is eksploatacijos ir patikimumo puses tai tikrai tai yra geriausias variantas. Taip jie niekam tike dinamiskam vairavimui. Aisku jei ziuret i hibridus tai ten ne visai cvt dezes, tai su dinamika geriau del el motoro sukimo momento. Bet dsg automatai ok galima pasportuot su jais bet sankabos nelaiko visai, kas 100k tikrai keisi ir sukisi ne viena k euru. Viduriukas gal butu paprasti automatai su vadinama pusle, bet jie ten irgi turi gliuku su salenoidais, pradeda smugiuot, veluot imest begius arba isvis kai kuriu nebeimest. O mechanika jau sunku besutikt, arba ant isskirtiniu kokii GT variantu arba ant skurdziausiu komplektaciju. Beje po mechanines sunkiausia priprast prie cvt, gal del to taip ju nemegsta kas nuo MT i CVT perseda, nes nesijaucia to sukibiko momento tarp variklio ir perdavimo i ratus.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

dar i volvo galim pasizvalgyt koki V ar X varianta, bet ju kainos jau uzlankstytos bus tikrai nejaponiskai :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Smac

Nu va neturejau niekad automato, bet jau pradedu suprasti si bei ta apie ju variantus... Beje del DSG... tai jo pas kaimyna VW Corrado naujesnis su DSG buvo, tai nu palakstyti smagu, bet aisku ir taisyti jam teko ta deze ir sake kad neilgai laiko tos dezes...
O kaip del naujesniu Avensiu automatu? Koks ten eina DSG? CVT?

Luxury tikrai neziuresiu, vokieciu ir nzn, nepatinka tie Passatai :)
Kas is Hondu panasaus? Kazkaip nebeliko universalu...
Volvo - smagiai atrodo V90 :)))
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Henris

Avensis automtai CVT. Honda turi modeli Accord su Wagon kebulu, turetu buti panasaus dydzio i Avensi. Del Honda tai Europai irgi turetu eit CVT dezes, gali buti, kad US su galingesniu motoru state iprastus hidro automatus. Jo Volvo V90 neblogas variantas, bet ir kaina nebloga :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

ketvirtasis

Citata iš: Henris Įrašytas Kovas 11, 2021, 22:52:07 PM
Jo Volvo V90 neblogas variantas, bet ir kaina nebloga :)
Nesuprantu kam gerą mašiną keisti į tokią pat nebent į naują su garantija tada taip.

pecionka

Jei galėčiau atsukti laiką metai atgal, tai imčiau kelių metų senumo Lexus RX nei RAV4 iš salono.