Ar man reikia Avensis?

Pradėjo klausiu, Rugpjūtis 19, 2021, 21:43:46 PM

« ankstesnis - sekantis »

klausiu

Dairausi kuo reiks artimiausiu metu pakeist dabar naudojama modeli. Pagrindinis dalykas, kas netenkina Forduky - korozija. Visa kita: talpa, trauka, kuro sanaudos, remontu retumas (i metus karta ar 2) ir pigumas pilnai tenkina.
Vienu momentu galvojau Citroen C5 universala 2008- , paskui dar galvojau ar man reikia RX 4x4, dabar uz Avensio uzkliuvau.
Masina pagrinde naudojama pas klientus lakstyt po miesta ir rajona, daznai tai si tai ta stambesnio tenka veztis (sakyciau jei be problemu galima pakraut kokio 180cm ugio saldytuva, tai erdves man pakaks 99% atveju).
Fordukas tokio gabarito daikta talpina, kuro sanaudos tokios, kad nesuku galvos - reikia ir vaziuoju, remontai reti ir pigus, kazkokiu stebuklingu meistru ieskot neteko.
Dar turiu C5 2003 2.0 benzina 100kW, tai po Fokuso, sito benzo rodykle tiesiog akyse krenta - minimaliai pavaziavai, jau ziurek rodykle pakrito.

Tai klausimas, Avensis butu i tema ar nelabai? Kuo daugiau skaitineju, tuo labiau atrodo, kad visos masinos viena uz kita problematiskesnes  :-] Ar nebus taip, kad Fordo 100 Euru vertes bedas iskeisiu i Toyotos 1000 Euru bedas?  :think: Ir dar tinkamu meistru su ziburiu turesiu ieskot Lietuvos mastu?

P.S.: kaip supratau, didziausias baubas pas Avensis dyzeli yra D-Cat ? Masinos vertes remonto kaina?
Ford Focus Universalas 1.8 Turbo DI (90 Hp) 2000

Henris

Avensis Avensiui nelygu, reiktu daugiau info is pacio. 1. Koks biudzetas auto isigijimui 2. Benzinas ar dyzelis 3. Mechanine deze ar automatas? Kas liecia pakabas Avensiu, del ju nusiskundimu maziausiai, elektronika irgi daug bedu nekelia, o toliau jau nuo isvardintu agregatu pasirinkimo priklauso kur dazniausios bedos, nes benzas dyzelis automatas ar mechanine turi savo specifinius trukumus ir ju salinimo kaina.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

klausiu

Is esmes, tai man tas pats, benzas ar dyzelis, (galetu ir dujos but, bet tada tektu reikalinga vieta aukot, ko nesinoretu) svarbu pinigu is kisenes netrauktu ir rupesciu negamintu. Siuo metu kaip jau minejau, benzas stovi nenaudojamas (nors komfortiskesnis), o visiems reikalams "sueina" dyzelis. Automato labai noretusi, bet iki siol verciuosi be jo.
Kadangi masina butu kaip darbinis arklys, tai nesinoretu brangios. Koki 3000 euru sakyciau patrauklus variantas.
Ford Focus Universalas 1.8 Turbo DI (90 Hp) 2000

Henris

tai rekomenduociau tada benzina automata arba mechanine, nes benz varikliai neturi kazkokiu ligu jei po 2006 metu, iki 2006 1.8 benzai rydavo tepala. Benzinu trauka nestebuklinga, jei lygint su dyzeliu, tai toyotos dyzeliai ekonomija labai nepasizymi ir siaip kaprizinga biski ipurskimo sistema ir mech dezes dvimasiai smagraciai.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Rolkis72

Jei dujų nededa,tai taupesnis yra dyzelinis variklis ir 85kw jis patikimiausias,pats su tokiu važinėju,važiuoklė praktiškai neužmušama,jei automobilis nebuvo muštas,tai ir praktiškai nerudyja, tikrai tinkamas darbinis arkliukas, minusas yra vienas, prieš perkant reikia patikrinti kuro purkštukus, nes brangokas jų remontas, man teko tvarkyti,bet po restauracijos dabar nesinori keisti į jokią kitą auto,kompas
kuro sanaudas mieste rodo 5.9 litro,aišku pensininko vairavimo stiliumi, o kas liečia dėl patikimumo,tai nežinau kokio modelio reiktų jieškoti,nes kuo nujasnė mašina,tuo ji nepatikimesnė.

pecionka

Off topic bet iš visų mano toyotų pati kiečiausia buvo starlet 1987 metų.
1.5 dyzelis, tik 75 AG bet traukė kaip žvėris ir niekad neteko viršyti 5l/100km.
Jokių gedimų per 10metų eksploatavimo (o ir pirkau ne naują), teko atsisveikinti tik dėl to nes išpuvo per visus galus. Dabar tokių negamina.

LM

VII kartos Honda acord universalas 2.2 dyzelis. Baisus kaip  maras, bet geras.  :goodboy: Su motoru tikrai bėdų nėra, gal kėbulo kai kurių vietų rūdys. Tikrai ekonomiškesnis už toyota kuro išlaidų atžvilgiu. Tik nežinau kaip už 3000e ar išeis nusipirkt... :think: :goodboy:

LM

Ir manau taip nebūna, kad ir negestų, ir ekonomiškas, ir nerūdytų, ir pigus  (H-) :-{

Rolkis72

Citata iš: LM Įrašytas Rugpjūtis 24, 2021, 10:06:21 AM
Ir manau taip nebūna, kad ir negestų, ir ekonomiškas, ir nerūdytų, ir pigus  (H-) :-{
Darbiniui arkliui grožio neteikia,bet ši Honda labai jau rudyja

tunks

man avensio minusai tai kad
zema prosvaisa, net sudejus pastiprintas spyruokles ir amortikus ji man zema. ir aikstelej lyginant su kitom avensiai prie zemesniu.
bagazines turis. universalas kaip universalas, bet tas nuzemejimas i gala tai baisiai nervina. aisku masina aptakesne atrodo, bet atidarius bagazine skyle daiktams sudeti man kartais per maza. butu gera 10cm i auksti anga didesne ir butu liuks. o dabar is galo uzkrauni, ir tada is priekio, palei lubas dar mantos nustumi gilyn, nes realiai vietos yra, tik per gala neina ideti del mazos angos.
seip masina liuks, naudojau ilgom kelionem i komandiruotes. vaziuoja smagiai, autopilota ijungi ir baranka sukioji, nepavargsti. remontu rimtu neturejau, apart kad amortikus su spyruoklem pakeiciau, ir atraminiai guoliai uzt pradejo, bet cia amzius, buvo numatta perkant. 2003m. 85kw dyzelis.  ai pakaitinimo zvakes dar keiciau, pakainavo, nes viena nutruko. dabar tevas vazineja. taiso tik tiek kiek pats pridirba- tai langa suskalde, tai bamperi ireme :)