Dujos

Pradėjo TomasTask, Gruodis 14, 2021, 20:44:01 PM

« ankstesnis - sekantis »

TomasTask

Sveiki ,turiu problema su dujomis,Toyota Prius 2,2005m zodziu duju iranga Romano,kai pradedi vaziuoti ant duju ir stipriai paspaudi greicio pedala pradeda pipsenti ir mirgsi duju ijungimo mygtukas,buvau pas "Meistra" kuris pakeite kaip pasake reduktoriaus filtra nors man atrodo tai yra voztuvo filtras ir pastate dar papildomai filtra nes pasake kad nera o yra butinas taciau nieko nepadejo ,pajunginejo diagnostika,klaidu nemeta.Nestipriai spaudziant greicio pedala viskas tvarkoj,gal kas zino kame beda?ar kur Vilniuje tikrai yra Meistras kuris išmano?

LM

Važiuok pas kitą "Meistrą".
Gali būti pats vožuvas nesuveikia.

pecionka

Požymiai tokie patys kaip baiginėtųsi dujos.
Manau bus kaltas reduktorius. Pajunkit prie kompo ir paleiskit riebesnį mišinį, išbandykit dar kartą, manau problemos nebeliks.
Jei taip tada lievas reduktorius, dažna problema šaraškino kontorose.

eceris

nežinau kas per įranga dabar montuojama, bet reduktoriaus membrana negali būti? buvo atvejis, kai pavažinėjo žmona pora metų(gal 20K km) ir pradėjo nesamonės darytis su dujų padavimu. lyg nauja viskas ganėtinai. kai montavęs meistras pakeitė membraną, viskas susitvarkė. anot jo-kas žino kiek tas reduktorius pragulėjęs sandėliuose...

Henris

niekaip nesuprantu, kaip galima i hibrida det dujas. Cia pasityciojimas is auto.
Taupoma taip pat, kaip ta pati gandona du kartus naudot :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM

Del voztuvo. Gal ne i tema, bet susijes su dujomis.
Gamtines dujos, ESO pastate skaitliuka ir vožtuvą, viskas nauja. Ir voztuvas iš karto uzstrigo. Aisku jie ten su bugnais aplink palakste ir voztuvas sudirbo.
Taip buvo du kartus,  kai reikalingas didesnis duju kiekis boilerio sildymui.
Aisku auto suskistintos dujos, bet principas toks pat.

pecionka

Citata iš: Henris Įrašytas Gruodis 19, 2021, 00:24:24 AM
niekaip nesuprantu, kaip galima i hibrida det dujas. Cia pasityciojimas is auto.
Taupoma taip pat, kaip ta pati gandona du kartus naudot :)

Tiesa, priusas daugiau 5 litrų neryja bet daugelis taksistų į priusus yra dujas susidėję ir džiaugiasi važiuodami beveik už dyką bet žiūrėkit kaip tas važiavimas atrodo:
Pradedi važiuoti, sudirba variklis, atsidaro vožtuvas, persijungia į dujas, šviesoforas, viskas užgesta. Pajuda, vožtuvas atsidaro, persijungia, vėl sustoja/pristabdo, viskas užgesta ir ta kakofonija tęsiasi visą kelionę, man 10 min nervai nelaiko, bet jie taip visą dieną jį drožia.  (!?)

Henris

tai apie ka kalba, voztuvas pagrindinis baliono irgi turi savo atsidarymu uzsidarymu skaiciaus resursa. Realiai tik taxistai ir dedas i prius dujas, nes normaliai sutaupyt gali mindamas tik po 100k km i metus.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kriunkaitis

vakar paskutinis užpildymas dujomis iki viršaus- 100 km po wilno gavosi 5,14 eurų

Henris

Nepykit, nieko asmenisko, bet kas dedasi i prius dujas man yra tiesiog sio modelio zagintojai :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kriunkaitis

nepykstu, nera ko pykt, tik nesuprantu- visais laikais i benzinines masinas dedavo dujas ir nekalbedavo apie zaginimus, niekuo neisskirtine ir sita masina... masina turi zmogui tarnaut, o ne zmogus masinai

kriunkaitis

henri elememtariai preliuminariai skaiciuoju- benzas-dujos skirtuma: 100km mazgaug 3,2euro skirtumas 1000 km 32 eu 10000 320 euro 20000 km 640 eur tai yra duju irangos kaina... nereikia ir 100000 km per metus kai atsipirks ;)

kriunkaitis

henri nesuprantu kuom ty žaginimas- į benzinkes visuomet dėjo dujas

Henris

benzinkes tai ne hibridas ir dujas dazniausiai stato kai benza eda kibirais, o ne kai 4-5l benzo valgo priusai. Juolab idomu koks resursas yra pagrindinio baliono voztuvo atsidarymo ir uzsidarymo, nes ant benzino jis daro du ciklus per kelione pasilus atsidaro, uzgesinus uzsidaro. O kiek tokiu ciklu per viena kelione padaro dujinis hibridas? Tavo paskaiciavimai del atsipirkimo nera visiskai tikslus, nes hibridas po EV rezimo jungdamasis i benz motora pirmiausia jungiasi i benza, tik po sekundes kitos persijungia i dujas, taip kad benzo isnaudoja kazkiek vistiek. Duju iranga per tuos tukstancius km tikrai nedirba idealiai ir be gedimu, dar turetum prideti ir duju irangos eksploatacijos kastus ir galimus gedimus kitu komponentu kuriuos sukelia dujos, pvz liamda zondu trumpesnis tarnavimo laikas, galimos katalizatoriaus bedos, voztuvu susedimai ir tt.
Nzn cia tik mano tokia pozicija apie dujas i hibridus, manau, kad tik taksistus gal kazkiek galima pateisint nes jie miega tose savo masinose, jie ju nikuja netvarko ir nepriziuri varo kol nebevaziuos.
Nebent perki masina is paskutiniu pinigu jau padrozta gerai ir tikslas ja damust iki savartyno tikintis, kad vaziuos kuo ilgiau ir nereiks kist saibu.
Man automobilis nera tik susisiekimo priemone, tai hibrida renkuosi tikrai ne vien is ekonomijos paskatu. Plius dabartine situacija su dujom tai... ant didelio klaustuko, nes visa Europa mazina ju vartojima ir jos tik brangs, bet cia jau kita tema :)
Bet jus galit ir nesutikt su mano pasisakymais apie dujas, kas kaip nori tas taip daro. Kaip ir anksciau rasiau, nieko asmenisko, bet as jei deciau dujas i savo hibrida, tai nemalonus jausmas butu, kaip drozti ant pigios kekses :) Jei kas i Lambo dujas isidetu tai jau butu elitine prabangi sliundra :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kriunkaitis

po uzvedimo ant benzo padirba gal puse minutes ir isijungia dujos, kai variklis uzgesta isijungia ev rezimas, kai atgal persijungineja tai is kart ant duju, o ne benzo