Prius - koks tai gedimas?

Pradėjo Jonasa, Gegužė 26, 2020, 09:33:31 AM

« ankstesnis - sekantis »

Jonasa


Jonasa

Citata iš: LM Įrašytas Gegužė 26, 2020, 15:40:17 PM
Na panašus simptomai, negražiai ir variklis pradeda dirbti. Tai manau gali būti susiję. O kur diagnozavo tik šią klaidą rodė, dėl baterijos?

Dar rado klaida, B1433 - Air Outlet Damper Position Sensor Circuit, bet velgi Torque sito nepastebejo.

LM

As atjungiu masini gnybta nr.1, man ji patogiau.
Del klaidos kuria rasai negaliu pakomentuoti.
Kartais tai gali buti susije su pagrindine problema - baterijos gedimu. Kaip sakoma salutiniai reiskiniai.

LM

Ta kita klaida kiek paziurejau susijusi su kondicionieriaus sklende...tai kaip ir neturi rysio su baterija.
Pradzioj pagalvojau kad susije su baterijos ausinimu.
Nes pradeda baterija kaisti kai celes nusilpsta ir ventiliatorius pradeda max ausinti baterija...
Bet tavo torque fotkej vetiliatorius visai neveikia... Jeigu gerai pamenu..? Ventiliatorius turi dirbti ypac dabar. Ir lauke silta ir baterija kaista...
O gal ventiliatorius uzsikimses ten gali buti visokio gerio pritraukta...
Na cia speliojam..m

LM

Na tavo fotkej tikrai neveikia ventiliatorius.
Arba jis neveikia kad beda su davikliu kur ir rodo ta klaida arba baterijai dar nereikia ausinimo, kas priestarautu viskam.
Gali buti ir ventiliatoriaus problemos....
Torque yra kur rodo triju zonu baterijos temperatura.
Man atrodo virs 30*C jungiasi ventiliatorius jeigu virs 40*C tai jau sukasi kokiu 5 greiciu ventikas.

Jonasa

Na ten ryte ir po pertraukos buvo ijungta salta kondiske ant max Tai matomai ir neisijunge, o siaip pastebejau kad 1 greiti ausintuvas tikrai rode.

Su torque pavyko iskarto istrinti klaida, neprireike atjungt akumo, kolkas neisijunge, aisku vaziavau kelis kartus po 7 minutes.

Baterija gan lengvai ir greitai passikrauna vaziuojant ant ligaus kelio, o issikrauna greit stovejimo metu per 5min ir tada prasideda kas 30 sec varyklio isijunginejimas. Atsimenu ir praeitais metais budavo vasaros metu toks greitas isijunginejimas po kelias dienas, po to kelias savaites viskas gerai.


Egis_

Citata iš: Jonasa Įrašytas Gegužė 26, 2020, 23:55:02 PM
Na ten ryte ir po pertraukos buvo ijungta salta kondiske ant max Tai matomai ir neisijunge, o siaip pastebejau kad 1 greiti ausintuvas tikrai rode.

Su torque pavyko iskarto istrinti klaida, neprireike atjungt akumo, kolkas neisijunge, aisku vaziavau kelis kartus po 7 minutes.

Baterija gan lengvai ir greitai passikrauna vaziuojant ant ligaus kelio, o issikrauna greit stovejimo metu per 5min ir tada prasideda kas 30 sec varyklio isijunginejimas. Atsimenu ir praeitais metais budavo vasaros metu toks greitas isijunginejimas po kelias dienas, po to kelias savaites viskas gerai.


Pirmi pozymiai jog kazkuri HV baterijos cele,hos pora mirsta.

LM

Citata iš: Jonasa Įrašytas Gegužė 26, 2020, 23:55:02 PM
Na ten ryte ir po pertraukos buvo ijungta salta kondiske ant max Tai matomai ir neisijunge, o siaip pastebejau kad 1 greiti ausintuvas tikrai rode.

Su torque pavyko iskarto istrinti klaida, neprireike atjungt akumo, kolkas neisijunge, aisku vaziavau kelis kartus po 7 minutes.

Baterija gan lengvai ir greitai passikrauna vaziuojant ant ligaus kelio, o issikrauna greit stovejimo metu per 5min ir tada prasideda kas 30 sec varyklio isijunginejimas. Atsimenu ir praeitais metais budavo vasaros metu toks greitas isijunginejimas po kelias dienas, po to kelias savaites viskas gerai.
Na dar kol klaida isitrina važiuok, bet tai laikina. Paskui klaidą mes vis dažniau.

Jonasa

Kelias dienas pavazinejau, ir ant trecios taisymo dienos jau reikejo per 10km 4 kartus trinti klaida, tai jau reiske kad celei sakutes atejo.

Meistras sutvarke, idejo naujas 2 celes, 2.5 - 3 talpos ir kolkas atrodo viskas gerai, apart to kad is lempos kartais pasikrauna iki zalios baterijos, gal dar ten kazkas balansuojas.

Stovint vietoje, dingo dazni varyklio uzsivedinejimai, tapo retesni netgi negu pries 3metus. Panasu kad bateriju talpai, nebetrukdo isnaudoti visa potenciala likusiu celiu, kurios yra priklausomos nuo maziausio turio.


LM

Tai puiku, kad sutvarkė ir vėl gali važiuoti. ;)
O su tais balansavimas nesuprasi, kiekvienas meistras turi savo teoriją... :goodboy: :think:

Jonasa

Siandien nusprendziau prasicektin per torque HV baterija, nieko nesitikedamas, stai tokius duomenis rode:)





Vienu metu rode jog turiu 160celiu:)

Nzn kodel toki pieno riebuma rodo? Viskas kaip ir veikia iprastai. Priekine fara perdegus gal itakojo, o gal ji perdege del HV baterijos?

Kosmosas.

LM

Torque ir pas mane kartais parodydavo kaip sakai kosminius skaičius. Paleisk programėlę iš naujo ir bus normal.
Ar važiuojant tikrini? Man važiuojant taip nutikdavo. Šiaip dažnai nereiktų jungtis ir žiūrinėt per tąTorque.
Kiek aš ant savo "kailio" išbandžiau, įneša kažkokius pokyčius, Prūso sistema, kažkaip į tai sureguodavo.
Manau tokių mėgėjiškų programėlių dažnas naudojimas abejotinas.
Kaip sakoma nereikia labai kištis į auto darbą jeigu nėra kažkokių rimtų gedimų.  :think: :goodboy: :)

Jonasa

Ir vel greiciausiai reikes keist bloka bateriju po 1.5metu , ismete klaida P0A80,  bet si karta Torque aiskiai rodo 6tame bloke skirtuma voltuose. Idomus dalykas "HV charge" lange, po pirmo pakeitimo bloko, nebera stabilaus 14kW


Labaszmogau

Sveiki, kad nekurti naujos temos paklausiu čia,
Toyota prius 2004m. Vis dažniau išmuša iš D į N, anksčiau tik stovint dabar jau ir važiuojant, kame gali but bėda?

LM