Variklio galvos tarpines remontas

Pradėjo Zalias, Liepa 18, 2010, 10:20:57 AM

« ankstesnis - sekantis »

Bemsas

Citata iš: Venza Įrašytas Gruodis 01, 2014, 14:18:00 PM
Idomi diagnoze,jeigu dyzelistas,tai ilgam  :D

Venza, "nustebink" visus, pasakyk, kiek kainuoja kitas benzininis motoras srote :D

Venza

 Tikrai pigiau nei dyzeliui tarpine pakeist  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Vaidas81

Pudrina tavo meistrelis smegenis, išsisukinėja ir tiek...  Specui tikrai jokių lazerių nereikia išmatuoti, ar blokas kreivas, ar ne. Naudojama speciali precizinė liniuotė ir tam tikro storio plokščios juostelės, liniuotė pridedama ant bloko paviršiaus skersai išilgai ir žiūrima ar pralenda juostelės tarp liniuotės ir bloko paviršiaus (čia pagal Toyota tech. biuletenį). Taip pat žiūrima, ar yra akivaizdžių išgraužų nuo tarpinės aplink cilindrų ertmes - jei yra, šlifuoti būtinai reikia (nors Toyota esant didesnėms nei 3 mm. pločio išgraužoms nerekomenduoja pakartotinai naudoti bloko). Neįsivaizduoju, dėl ko pasiekęs darbinę temperatūrą iš naujo turėtų susiraityti tvarkingai surinktas, normaliai aušinamas variklis (nors meistrelio išsakyta mintis skamba gana originaliai) :D  O smarvė dyzeliuko gali būti dėl išmetimo trakte esančio 5-o purkštuko nuolat liejamo dyzelio, arba dėl nusibaigiančio lambda zondo veikimo siunčiamų klaidingų signalų kompui nuolat riebinamo mišinio. Žodžiu, pašalinus DPF'ą ir pastačius emuliatorių visos dyzelio kvapo/dūminimo problemos turėtų išsispręsti. Parduok tu tą mašiną ir nesuk sau galvos, o vėliau forumo kolegos gal padės išsirinkti kitą, nebrangu, geros buklės dyzeliuką ;)

Citata iš: Andrezitas Įrašytas Gruodis 01, 2014, 21:03:32 PM
Baisiausia tai, kad meistreliui  pradzioje sakiauu, kad gal ziurim ir keiciam varikli is karto, tai gavau atsakyma, kad nejuokauti ir kam tos išlaidos, kad taip gausis pigiau :) Gavosi. O i komentara ar jis bloko nematavo ar nemate, kad sukraipytas gavau atsakyma, kad jomajo kaip ten rimti servisai lazeriais mauoja mironais ir kad cia jopapa jomajo sunku nustatyti, plius dar net ir bloką nušlifavus nera jokios arantijos, kad susilęs iki darbinės temperatūros blokas nesusivynios vėl :) . Taigi dar glaiu pasidžiaukti, kad ir geltona tepalo lempute su bangelemis apačioje užsidegė, nors tepalo lygis ir pakankamas. Bet tai iš smarvė dyzeliuko del to dpf, net drabuziai prasmirdo masinoi vaziuojant, gal čia kazkas rimčiau.

guners

Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Gruodis 01, 2014, 22:18:20 PM
Pudrina tavo meistrelis smegenis, išsisukinėja ir tiek...  Specui tikrai jokių lazerių nereikia išmatuoti, ar blokas kreivas, ar ne. Naudojama speciali precizinė liniuotė ir tam tikro storio plokščios juostelės, liniuotė pridedama ant bloko paviršiaus skersai išilgai ir žiūrima ar pralenda juostelės tarp liniuotės ir bloko paviršiaus (čia pagal Toyota tech. biuletenį). Taip pat žiūrima, ar yra akivaizdžių išgraužų nuo tarpinės aplink cilindrų ertmes - jei yra, šlifuoti būtinai reikia (nors Toyota esant didesnėms nei 3 mm. pločio išgraužoms nerekomenduoja pakartotinai naudoti bloko). Neįsivaizduoju, dėl ko pasiekęs darbinę temperatūrą iš naujo turėtų susiraityti tvarkingai surinktas, normaliai aušinamas variklis (nors meistrelio išsakyta mintis skamba gana originaliai) :D  O smarvė dyzeliuko gali būti dėl išmetimo trakte esančio 5-o purkštuko nuolat liejamo dyzelio, arba dėl nusibaigiančio lambda zondo veikimo siunčiamų klaidingų signalų kompui nuolat riebinamo mišinio. Žodžiu, pašalinus DPF'ą ir pastačius emuliatorių visos dyzelio kvapo/dūminimo problemos turėtų išsispręsti. Parduok tu tą mašiną ir nesuk sau galvos, o vėliau forumo kolegos gal padės išsirinkti kitą, nebrangu, geros buklės dyzeliuką ;)

O "meistrelio" būta pasiskaičius marketingo vadovėlių pradžiamokslio (H-)
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Vaidas81


Andrezitas

Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Gruodis 01, 2014, 22:18:20 PM
Pudrina tavo meistrelis smegenis, išsisukinėja ir tiek...  Specui tikrai jokių lazerių nereikia išmatuoti, ar blokas kreivas, ar ne. Naudojama speciali precizinė liniuotė ir tam tikro storio plokščios juostelės, liniuotė pridedama ant bloko paviršiaus skersai išilgai ir žiūrima ar pralenda juostelės tarp liniuotės ir bloko paviršiaus (čia pagal Toyota tech. biuletenį). Taip pat žiūrima, ar yra akivaizdžių išgraužų nuo tarpinės aplink cilindrų ertmes - jei yra, šlifuoti būtinai reikia (nors Toyota esant didesnėms nei 3 mm. pločio išgraužoms nerekomenduoja pakartotinai naudoti bloko). Neįsivaizduoju, dėl ko pasiekęs darbinę temperatūrą iš naujo turėtų susiraityti tvarkingai surinktas, normaliai aušinamas variklis (nors meistrelio išsakyta mintis skamba gana originaliai) :D  O smarvė dyzeliuko gali būti dėl išmetimo trakte esančio 5-o purkštuko nuolat liejamo dyzelio, arba dėl nusibaigiančio lambda zondo veikimo siunčiamų klaidingų signalų kompui nuolat riebinamo mišinio. Žodžiu, pašalinus DPF'ą ir pastačius emuliatorių visos dyzelio kvapo/dūminimo problemos turėtų išsispręsti. Parduok tu tą mašiną ir nesuk sau galvos, o vėliau forumo kolegos gal padės išsirinkti kitą, nebrangu, geros buklės dyzeliuką ;)

O šita liga kaip srendžiama? Kartu su DPF'u? "dėl nusibaigiančio lambda zondo veikimo siunčiamų klaidingų signalų kompui nuolat riebinamo mišinio".
Meistras tikrai neblogas pakalbėti, tik va bėda, kad Dcat'ą darė tubūt pirmą ir pasitreniravo truputi, o aš už tas treniruotes susimokėjau :D Šiaip mašina atsistojo kol kas apie 13k su visom treniruotėm. Jei ne jos, tai variklio pakeitimas nebūtų buvusi tokia jau skausminga procedūra, bet dabar susumavus nežinomuosius: kokia šidį gausiu, gangrenuojančių dalių šalinimas, kitos smulkios peršalimo ligos, tokios kaip xenon ryškumas ir tt tai reiktų sponsorių ant žiedo paieškoti  :H

Vaidas81

Šalinant DPF visi darbiniai procesai "normalizuojami" pajungiamo emuliatoriaus pagalba, kuris siunčia teisingus signalus į ECU nepriklausomai nuo lambda zondo būklės...

naujas32

#412
" Šiaip mašina atsistojo kol kas apie 13k su visom treniruotėm."
nu tada aisku, kad reikia investuoti...  :-]

tevas

Citata iš: Andrezitas Įrašytas Gruodis 01, 2014, 19:05:47 PM
Gerai, kad ne nuo DPF'o pradėjau, bet kas žino, gal pakrapščius EGR ir DPF viskas susitvarkytų :) Pirmas mano dyzelis po dušimtaiarklinių sabų :D Kažkaip pažintis nelabai kaip prasidėjo. Norėjosi galingos, patikimos ir pakankamai ekonomiškos mašinos :)  aii ir dar pigiai :)

Patikimos ir ekonomiskos is dyzeliu: MB w124 2.0, seni VAG ir Carina. Tik galios daug nera ;)

egariukas1

Pamirsai paminet psa 2,1 td,bene pats geriausias variklis praeito simtmtmecio degalu sanaudu,patikimumo ir traukos atzvilgiu

Andrezitas

O jei avensi žiūrėti nuo 2005 metų tai į kokie variantai patikimiausi būtų ir ar yra skirtumas, nes su D'catu tai kol kas nelabai susidraugavau? Ir į ką dėmesį atkreipti prieš perkant?

tevas

Citata iš: Andrezitas Įrašytas Gruodis 03, 2014, 10:26:02 AM
O jei avensi žiūrėti nuo 2005 metų tai į kokie variantai patikimiausi būtų ir ar yra skirtumas, nes su D'catu tai kol kas nelabai susidraugavau? Ir į ką dėmesį atkreipti prieš perkant?

Praktiskai visiems modeliams ta pati taisykle: Nepirk jau uzmustos masinos. O jei jau ruosiamasi pirkti pigia ir gera - paskaiciuoti neisvengiamu daliu keitimo kastus netolimoje ateityje ;)

vibogd

Kur Kaune gerai keiciama tarpyne? Toyota praso nuo 1500e. Nuo. Aciu.

Vaidas81

Nieko sau "nuo 1500 Eur" - už tokią kainą 2 motorus su šia bėda galima sutvarkyti...
Per šiuos karščius pramušė tarpinę?

katana7

Firminiam servise dažniausiai remonto kaina būna ne nuo, o iki 1500 Eur.