Variklio galvos tarpines remontas

Pradėjo Zalias, Liepa 18, 2010, 10:20:57 AM

« ankstesnis - sekantis »

ToyotaClub

#375
Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Lapkritis 29, 2014, 19:47:40 PM
O aš sakyčiau, kad visai normali kaina (nei brangu, nei pigu) kokybiškai, originaliomis detalėmis susitvarkyti tarpinę už 2500 Lt. Praėjo tie laikai, kai reikėdavo sukloti kosminius 4-5 tūkst. Lt (tiek prašančius už remontą galima iš karto siųsti į keturias puses :D ). Aišku, jei deformuotas blokas, tada jau pigiau ieškotis kito motoro iš patikimų asmenų - beje, motoro kaina taip pat neviršys 2500 Lt. (čia,aišku, be purkštukų).

Paskambinus tokias sumas dar galima isgirsti :)  man sutvarke 1400 litu palikau, tiksliai net nepamenu.  Taip pat zinau viena meistriuka kas tvarko isvis pigiai .Buvau pasirenges pas ji varyti. Bet atsirado kitas meistras. Tai Egis_ i kauna arciau varyti tvarkyti :)
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Egis_

Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 29, 2014, 20:07:27 PM
Paskambinus tokias sumas dar galima isgirsti :)  man sutvarke 1400 litu palikau, jau nepamenu.  Taip pat zinau kontakta kas tvarko dar pigiau , bet eiles ten stovi pas ji. Tikriausiai kaina tinkama ir kokybe. Kiek zinau tik dirba ant tokiu dalyku kas su varikliu kapitaliniu. Tai Egis_ i kauna arciau varyti tvarkyti :)
cia man nuo tokiu kainu plaukai siausiasi ant galvos :D variklius jeigu reikia visada tvarkau pas drauga marijampoleje, labai gera motorista arba prie klaipedos(Doviluose) taip pat turiu tikrai gera, patikima meistra. kaip pavyzdys, pernai metais keite marijampoleje meistras draugo is vilniaus yario 2004m tarpine po galva, variklis 1.4 D4D (tas pats reikalas buvo kaip pas tave), galva persirinko pilnai(buvo keiciamos gumeles ir t.t.t...+slifuota, patikrinta), taip pat supiltas tepalas, filtras naujas (vien tik tepalas kainavo apie 150lt) + nueme sutvarke generatoriu, nes nusproges buvo diodinis tiltas (dar remontas + 150lt), tai su visais darbais ir detalem,tepalais, generatoriaus remontu/pastatymu(nes pats variklistas ji nuveze tvarkyti), sumoketa buvo 1200lt.Vilniuje servise sake tik uz tarpines keitima uzsiprase 3000lt. Kai isgirdau vos neatsisedau :D  Avensis 2006m,2.2D4D 110kw tarpines keitimas po galva man kainavo, dabar tiksliai nepamenu tarp 400-500lt pas ji (tik DARBAS).

Vladas55

Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 29, 2014, 20:07:27 PM
Paskambinus tokias sumas dar galima isgirsti :)  man sutvarke 1400 litu palikau, tiksliai net nepamenu.  Taip pat zinau viena meistriuka kas tvarko isvis pigiai .Buvau pasirenges pas ji varyti. Bet atsirado kitas meistras. Tai Egis_ i kauna arciau varyti tvarkyti :)
Isvis pygiai tvarko turbut be garantijos

ToyotaClub

#378
Tai tau gavosi sakyciau pigiai su tiek darbu. Man su galva ta visa reikala dare ka tu aprasiai. Plius pompa, zvake. Ir garantija, jei kas ne taip atgal perinkimui. O kiek ta garantija duoda vieni puse metu ,kiti metams. O kiti 30 tuks km. Pirkta kas priklauso pagal gamintoja. Bet paskambinus vienur sako koks skirtumas, perki kokia vokiska ir dedi. Kas tas orginalas, ir dar kaina. Cia apie tarpiniu komplektus.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Egis_

Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 29, 2014, 20:38:28 PM
Tai pas tave pigiau reiskia gavosi. Man su galva ta visa reikala dare ka tu aprasiai. Tik pompa keiciau nes nusprogus buvo, zvake viena. Ir zinoma garantija metine.
na matai, suprantu kad pats vilnietis esi, Vilniuje ir tvarkeisi, o ten automatiskai kainos paslaugu yra didesnes nei mazesniuose miestuose ;) pamirsau pamineti, kad jis ir pompa keite dar tuo paciu, tik man rodos pacios pompos kaina buvo neiskaiciuota i tuos 1200lt,reikejo uz ja atskirai moket ;) zvakes visos geros buvo.maniskis meistras ta darba dirba gal kokia 30 metu (nuo ziguliu laiku), dirbes destytoju aukstesniojoje mokykloje, pastoviai vaziuoja i ivairius kursus/seminarus tobulintis, taip pat puikiai darbuojasi ir su varikliu kompiuterine diagnostika, kas tikrai aktualu siai dienai, del darbu kokybes niekada nei man nei mano pazistamiems nebuve jokiu problemu, tad apie darbu atlikimo garantijas net nera minties :D

ToyotaClub

#380
Egis_ as is Kauno :) tai gal ta kontakta ir man pamestum. Jei kas rimciau netoli man ta Marjampole :)  nes kaune kur rasti meistra gera sunku. Dabar radau zmogeli kuris su toyotom dirbes. Tai diskus varysiu keisti galinius. Viska ir daro. Tai pasimatys kaip kokybe.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Egis_

Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 29, 2014, 20:57:17 PM
Egis_ as is Kauno :) tai gal ta kontakta ir man pamestum. Jei kas rimciau netoli man ta Marjampole :)  nes kaune kur rasti meistra gera sunku. Dabar radau zmogeli kuris su toyotom dirbes. Tai diskus varysiu keisti galinius. Viska ir daro. Tai pasimatys kaip kokybe.
be problemu, tik aisku pas ji eiles taip pat yra, reikia is anksto derintis ;) i pm parasiau ;)

Vaidas81


Egis, štai linkas, kuriame daug info apie papildomai keistinas detales ir apytiksles kainas - http://toyotaclub.lt/forumas/index.php?topic=5321.300 Tik pačio darbo kaina Vilniuje kažkas rašė (berods Maikis), kad darbas bent pas jį servize apie 1 tūkst. Lt (bet čia tik vienas toks pavyzdys)...

Citata iš: Egis_ Įrašytas Lapkritis 29, 2014, 19:50:05 PM
gerai, tarpines keitimas sakote, tuomet sakykite, kokias detales keiciate dar papildomai zinoma be pacios tarpines, galvos slifavimo/tikrinimo?taip pat domina Vilniaus kainomis tik pacio DARBO kaina.

Egis_

Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Lapkritis 29, 2014, 21:34:38 PM
Egis, štai linkas, kuriame daug info apie papildomai keistinas detales ir apytiksles kainas - http://toyotaclub.lt/forumas/index.php?topic=5321.300 Tik pačio darbo kaina Vilniuje kažkas rašė (berods Maikis), kad darbas bent pas jį servize apie 1 tūkst. Lt (bet čia tik vienas toks pavyzdys)...

nu jooooooooo :) cia daugiau nei puse nereikia keisti kas parasyta, as palaikau ''tevas'' pozicija :D

toyotad4d

is tikruju darbo kaina nelabai reali, ar ji priklauso nuo tavo automobilio kainos :)

kalava

#385
Citata iš: Ignas D-cat Įrašytas Lapkritis 29, 2014, 14:42:15 PM
As irgi vakar sekmingai pagaudziau ora kaip pasake TARPINE  :) Bet ka dabar padarysi, sako siaip gyva masina todel verta ja pasikeisti ir pamirsti, nes as tikrai su ja nenuvaziuosiu tiek, kad reiketu vel kadanors keisti. Pinigai nemazi, bet DPF jau pries tai pasalintasm susitvarkau tarpine ir laukiu purkstuku  :D o po to vaziuoju keleta metu ir nosi krapstau :) tik nezinau keik tai realu :)

P.s. klausimas ne i tema, gal kas zinot kiek yra Toyotos sankabos ar smagracio resursas? Nes buna gamintojas kazkaip ten pateikia tam tikru automobilio mazgu deklaruojama resursa.

Zmones sneka, kad smagracio resursas vidutiniskai ~200 000km.
Va, Autobild po ranka, yra pavardinta, kas gali gest (bendrai, ne tik toyotom) prie 200 000km:
* kintamos geometrijos turbina
* ipurskimo siurblys
* dvimasis smagratis
* pumpe- duse purkstukai


a, dar raso, kad DPF 200 000 km tikrai neatlaiko(savo kailiu patyriau), beje, ir mechanines greiciu dezes Toyotos (kaip ir GM ir Fiat) paminetos, kad daznai neistveria 200 000 km, nepaminetos, tik kurios greiciu dezes...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Bemsas

Seip yra normalu, kad neatlaiko 200kkm. Garantija yra 100kkm, per kuri masina ne genda.

Egis_

bent T22 avensiams D4d, nes ju esu turejes ir pardaves ne viena desimti pastebejes esu smagratis byra mazdaug 180 000-220 000 km tarpe(originalu), taciau buna ir isimciu. dazniausiai is vokieciu kiek parvezes ju esu, jie jau ten buna pakeisti. Uztenka paziureti i starteri - jei jis naujas idetas, tuomet smagratis automatiskai taip pat stoves jau naujas. Esu pastebejes, kad starteriai taip pat pradeda streikuoti taip pat su smagraciu. Cia bent mano pastebejimas ;)

Andrezitas

Sveiki,

gal galite rekomenduoti sekantį žingsnį, nes situacija pas mane tokia ne pati smagiausia.

Įsigyjau 2005 dcat, rida 320000, išorė, pakaba tvarkinga. Pasirodo vare antifryzą per šlangelę, ir metė dūmų (pilkį tiršti) kamuolius dažnai, bet ne nuolat. Ypač mesdavo sušilusi važiuojant ramiau ant 2t apsuku, spaudžiant stipriau to nebūdavo, mašinai dirbant ant laisvų - taip pat be jokių dūmų, stovint ant laisvo ir gazuojant - nemesdavo). Buvęs savininkas rekomendavo DPF šalinimą ir net davė kontaktus. Bet pirma nuvežiau į servisiuką, kad pasižiūrėtų kame riekalas. Nuvarius į servisiuką diagnozavo galvos tarpinę. Pakeitė tarpinę, šlifavo ir virino galvą nes buvusi ankščiau trūkusi ir nekokybiškai sutvarkyta. Tai atlikus problemos nedingo ir mestras sako, kad greičiausiai bus blokas sukraipytas ir rekomenduoja variklio keitimą (2t Lt variklis + 1 t Lt keitimas). Dabar situacija tokia:

Spaudimas antifrizo bakelyje ryte ir lygis ant bako dugno (žemiau L žymos);
Matosi, kad pučia skysti per kamščio šlangutę, nes aptaškytą būna apačioje;
Važiuojant atsiranda dyzelino kvapas masinoje, o stovint nuo jos trenkia dyzeliu gerai;
Meta pilkai baltus dūmus;
Kuro sanaudos mieste ramiai virš 11L;
Vaziuojant ir apsukoms krentant ar kylant ant 1,4 kažur pasirgirsta kažkokia lengva vibracija po kapotu (tik garsas ir kaip plastmasės barškejimas trrrr) bet ne nuolat.

Gal kas rekomenduos kokį nebrangų gera servisą ar meistra Vilniuje kuris specializuojasi dcatais ir galėtų įvertinti situaciją, ar čia daug bėdų ar viena didelė. Nes baisu toliau kišt pinigus, kai neįsivaizduoji kiek gali gausis galutinė mašinos kaina.

toyotad4d

na taip problemu nemazai, o ypac kai dar prikisa rankas visokie peckeliai........ pilki dumai dar gali buti ir del turbinos......