Priekinio rato guolis.

Pradėjo artax, Rugpjūtis 12, 2010, 22:07:34 PM

« ankstesnis - sekantis »

Vladas55

Galima nustatyt pakelus donkratu pasukt rankom rata nereikia ir jungt pavara,jauciasi juk kai vaziuoji kurioi pusei uzia.Jeigu uzia tik sukant,tik pradzia,dar pavazinesi girdesis kai vaziuoji ir tiesiai.

Naujokas

O ar nenuriedes masina pakelus viena rata ant begio sukant kita?

Armani

Aciu kolegos uz patarimus,jei reikes investuot parasysiu kiek uz ka mokejau  :)

Saulius SSS

Jeigu pakelsi galą ir įjungsi pavarą,tai tikra nuriedės ☺. O jei priekį,tai ne. Tik negalima sukinėt vairo,kad nenusprūstų nuo domkrato.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Saulius SSS

Citata iš: Naujokas Įrašytas Rugsėjis 02, 2014, 14:11:21 PM
O ar nenuriedes masina pakelus viena rata ant begio sukant kita?


Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Rugsėjis 02, 2014, 17:04:06 PM
Jeigu pakelsi galą ir įjungsi pavarą,tai tikrai nuriedės ☺. O jei priekį,tai ne. Tik negalima sukinėt vairo,kad nenusprūstų nuo domkrato.

Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

egariukas1

Citata iš: Armani Įrašytas Rugsėjis 02, 2014, 08:37:05 AM
Na dekui uz patarimus kolegos :) dabar to uzimo kaip ir nera,net paciam sunku suprast,reikia langus atsidaryt ir muzika uztildyt kad isgirst ta uzesiuka menka,gal dar nieko baisaus :)
Atsidares langa neisgirsi guolio,reikia uzsidarius klausyt.Ten gal seip koks velnias uzia.Vaziuodamas pakreivoji i viena i kita puse ir viskas aisku.O cia kazkas klause,ar nenuriedes pakelus ant kaladziu ir imetus begi-pasidomekit,kam reikalingas diferencialas

kapsis

taigi gaivinam tema apie guolius....netiketai  pradejo skleisti garsus priekinis guolis, itariu ji, ne keiciasi garsas posukiuose, bet kas keisciausia kad tas  ratas pajudinus ne kiek nejuda, is ankstesniu auto kiek budavo, tai jei jau uzia, tai pajudinus rata jausdavosi kad guolis turi daugiau laisvumo, o cia su Toyota nifiga nekliba ne kiek... o kas dar keista, kad jis uzia prie bet kokio greicio, pradedant 40km/h ir daugiau, 150km/h autostradoj lygiai taippat uzimas girdisi,kazkiek garsesnis jisai kai yra letejama, itariu del mazesnio variklio truksmo tas jauciasi....  kazkakip ankstesne mano patirtis budavo kad guolis uzia tam tikram intervale greicio, o ypatingai didesniuose greiciuose garsas praktiskai dingsta...  tai mastau dabar, jei rata pajudinus neturi laisvumo tai gal dar neskubeti keisti, tegul jis uzia... ar jis gali  uzsilenkti taip ir  neparodes rato klibejimo pozymiu ?   

arytis

Jei uzia tai ir keisk, paskui dar stebule issimals, kaip man buvo

robertas1993

Paprasciausias budas patikrint ar uzia guolis, tai pakelus masina ir judint per virsu ir apacia, jei kliba ratas tada guolis mires( pats ratas turi buti gerai uzverztas) :-)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

arytis

Tai va, kad kažkada mano Corolla TA praėjo su ūžiančiu guoliu, po ko išsimalė stebulė ir net nepastebėjo per TA.

robertas1993

Jei girdisi uzimas vaziuojant ir pakelus auto nekliba gali but toks variantas kad ratas per silpnai uzverztas  ir turi siek tiek laisvumo, man tas pats buvo (kazkaip keistai mintis man uzejo patikrint ratus ar uzverzti ir pasirodo vienas ratas buvo bogai prisuktas... poto viskas praejo jokio uzimo) :-)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

toyotad4d

butu neprisuktas ratas - butu vibracija.

robertas1993

Nu nzn pas mane buvo tiesiog varztai iki galo nedesukti tai tai uze man sutvarkes pradingo uzimas :-)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

bladas

Citata iš: kapsis Įrašytas Gegužė 06, 2015, 02:14:36 AM
taigi gaivinam tema apie guolius....netiketai  pradejo skleisti garsus priekinis guolis, itariu ji, ne keiciasi garsas posukiuose, bet kas keisciausia kad tas  ratas pajudinus ne kiek nejuda, is ankstesniu auto kiek budavo, tai jei jau uzia, tai pajudinus rata jausdavosi kad guolis turi daugiau laisvumo, o cia su Toyota nifiga nekliba ne kiek... o kas dar keista, kad jis uzia prie bet kokio greicio, pradedant 40km/h ir daugiau, 150km/h autostradoj lygiai taippat uzimas girdisi,kazkiek garsesnis jisai kai yra letejama, itariu del mazesnio variklio truksmo tas jauciasi....  kazkakip ankstesne mano patirtis budavo kad guolis uzia tam tikram intervale greicio, o ypatingai didesniuose greiciuose garsas praktiskai dingsta...  tai mastau dabar, jei rata pajudinus neturi laisvumo tai gal dar neskubeti keisti, tegul jis uzia... ar jis gali  uzsilenkti taip ir  neparodes rato klibejimo pozymiu ?   
Tie garsai apgaulingas dalykas, paklibink visu keturis ratus, gal ne tas guolis gatavas,  kurį įtari, o kitas. Gali ūžti ir nelygiai nudilusi padanga

ketvirtasis

Citata iš: kapsis Įrašytas Gegužė 06, 2015, 02:14:36 AM
taigi gaivinam tema apie guolius....netiketai  pradejo skleisti garsus priekinis guolis, itariu ji, ne keiciasi garsas posukiuose, bet kas keisciausia kad tas  ratas pajudinus ne kiek nejuda, is ankstesniu auto kiek budavo, tai jei jau uzia, tai pajudinus rata jausdavosi kad guolis turi daugiau laisvumo, o cia su Toyota nifiga nekliba ne kiek... o kas dar keista, kad jis uzia prie bet kokio greicio, pradedant 40km/h ir daugiau, 150km/h autostradoj lygiai taippat uzimas girdisi,kazkiek garsesnis jisai kai yra letejama, itariu del mazesnio variklio truksmo tas jauciasi....  kazkakip ankstesne mano patirtis budavo kad guolis uzia tam tikram intervale greicio, o ypatingai didesniuose greiciuose garsas praktiskai dingsta...  tai mastau dabar, jei rata pajudinus neturi laisvumo tai gal dar neskubeti keisti, tegul jis uzia... ar jis gali  uzsilenkti taip ir  neparodes rato klibejimo pozymiu ?   
Kuri pusė pas tavę durniuoja? Jei kas tai turiu visą stupicą su guoliu ir su visais pričendalais nuo II Avensio.
Buvo kadaise abi, bet vieną pardaviau.