Katalizatorius Taip ar Ne?

Pradėjo azart, Rugpjūtis 18, 2010, 00:26:15 AM

« ankstesnis - sekantis »

azart

Kiek teko dometis dizeliniais auto, praktiskai visi auto prabege virs 150000km atvaziuoja su uzsikimsusiu katalizatoriumi, ir pasak servisu darbuotoju naudos is tokiu katalizatoriu jokios. Ar verta kankinti auto ir duoti papildoma apkrova turbinai ar geriau isoperuoti katalizatoriu, pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi skirtu turbodizeliniams auto? Ka manot?
festina lente

NNZ

priklauso kokiems priklausai, jei tiems kas rūšiuoja atliekas, neplauna auto prie vandens telkinių, susirenka šiukšles ir panašiai, tada dedies katalizą. Jei nesi toks, kaip aukščiau išvardinta, tai tada kam jis tau reikalingas... ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

horn

O galima sužinoti, kaip patikrino, kad užsikišęs katalyzas? Nes tokių meistrų kur ima bulgarkę į rankas katalizatoriui pjaut tik į boxą užvaziavus reik bijot kaip velnio ;)

azart

Manot auto prabeges 150000-200000 km tures dar sviezia katalizatoriu :D
festina lente

azart

Citataazart parašė:
Manot auto prabeges 150000-200000 km tures dar sviezia katalizatoriu :D
Tiesiog kiek turejau dizeliniu auto, tiek vaziavau mesti lauk kataliza. Ir pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi tik teigiami rezultatai. Turbina isisuka zymiai lengviau, vaziuoja laisviau.
festina lente

NNZ

tai aišku išpjovus bus lengviau, kad ir naujas būtų įdėtas, vistiek su katalizų mažiau AG.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

fennix

Citataazart parašė:
Tiesiog kiek turejau dizeliniu auto, tiek vaziavau mesti lauk kataliza. Ir pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi tik teigiami rezultatai. Turbina isisuka zymiai lengviau, vaziuoja laisviau.

Zinok nepatikesi, bet isemus visas sedynes, atsargini rata, vaistinele, islupus visas plastmases ir isemus visas kitas nereikalingas dalis, tokias kaip saugos pagalves, dirzai, vairo stiprintuvas, lempos, akumuliatorius, veidrodeliai, ir netgi stabdzius automobilis pradeda daug laisviau vaziuot, traukia taip kaip niekad iki tol nebuvo traukes.... Kaip sakant- tik teigiami rezultatai, ar visgi ne?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

nu stabdzžius gal paliekam tik pakeičiam į neabs ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

azart

Citatafennix parašė:
Citataazart parašė:
Tiesiog kiek turejau dizeliniu auto, tiek vaziavau mesti lauk kataliza. Ir pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi tik teigiami rezultatai. Turbina isisuka zymiai lengviau, vaziuoja laisviau.

Zinok nepatikesi, bet isemus visas sedynes, atsargini rata, vaistinele, islupus visas plastmases ir isemus visas kitas nereikalingas dalis, tokias kaip saugos pagalves, dirzai, vairo stiprintuvas, lempos, akumuliatorius, veidrodeliai, ir netgi stabdzius automobilis pradeda daug laisviau vaziuot, traukia taip kaip niekad iki tol nebuvo traukes.... Kaip sakant- tik teigiami rezultatai, ar visgi ne?

Matyt kolega nevisai suprato mano komentaro. Trauka ar greitis ne pagrindiniai prioritetai. Pirmiausia man rupi islaikyti sveika motora ir kitus agregatus. Norejau pasakyti kad tokios ridos (150000-200000km) auto katalizatoriai neatlieka pilnai savo funkcijos ir duoda tik papildomu problemu bei apkrova turbinai. Uzsikimses katalizatorius gali duoti "abratke" ir slopinti turbinos isisukima. Kas savo ruozt pagreitina jos nusidevejima. Tad ar verta palikti sena katalizatoriu ir kankinti motora jei ismetimas funkcionuoja tik trecdaliu??;)
festina lente

audrius

kol tech. apziura gali praeiti be katalizatoriaus ir jei tu zinai, kad jis uzsikimses ,tikrai bent jau as isimciau nes taip zalos agretams nepadarysi ,tik va gamtai bus sunkiau absorbuoti tavo skleidziaumus suodzius.;)
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

NNZ

seno neverta jei prie žaliųjų priskiriamas pilietis kaip rašiau ankščiau dedies naują, jei ne dedies rezonatoriu
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

azart

Na del sodziu labai abstrakciai pasakyta. Visos mano auto s isoperuotais katalizatoriais puikiusiai praeidavo TA CO2, CH testus. Duminumas del siu pakeitimu tikrai nepadideja, o vat del uzsikimsusio katalizatoriaus turbina pastoviai turi dirbti su padidinta apkrova, kas labai greit atsiliepia ant jos aseles.
festina lente

NNZ

tai dūminimas ir nepadidės, jis reikalingas suodžius ir monoksidams, bei ch sulaikyt. Taip ir be katalizatoriaus praeis technikinę, nes jei variklis tvarkingas neviršys nustatytų normųNorma nėra lygu žalioji gamta, neveltui pradėjo dėti ir sunkiųjų dalelių filtrus.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

azart

Tada is anksto atsiprasau visu zaliuju ir juos palaikancius B):D
festina lente

laurynui

Citataazart parašė:
Citatafennix parašė:
Citataazart parašė:
Tiesiog kiek turejau dizeliniu auto, tiek vaziavau mesti lauk kataliza. Ir pakeitus ji sukuriniu rezonatoriumi tik teigiami rezultatai. Turbina isisuka zymiai lengviau, vaziuoja laisviau.

Zinok nepatikesi, bet isemus visas sedynes, atsargini rata, vaistinele, islupus visas plastmases ir isemus visas kitas nereikalingas dalis, tokias kaip saugos pagalves, dirzai, vairo stiprintuvas, lempos, akumuliatorius, veidrodeliai, ir netgi stabdzius automobilis pradeda daug laisviau vaziuot, traukia taip kaip niekad iki tol nebuvo traukes.... Kaip sakant- tik teigiami rezultatai, ar visgi ne?

Matyt kolega nevisai suprato mano komentaro. Trauka ar greitis ne pagrindiniai prioritetai. Pirmiausia man rupi islaikyti sveika motora ir kitus agregatus. Norejau pasakyti kad tokios ridos (150000-200000km) auto katalizatoriai neatlieka pilnai savo funkcijos ir duoda tik papildomu problemu bei apkrova turbinai. Uzsikimses katalizatorius gali duoti "abratke" ir slopinti turbinos isisukima. Kas savo ruozt pagreitina jos nusidevejima. Tad ar verta palikti sena katalizatoriu ir kankinti motora jei ismetimas funkcionuoja tik trecdaliu??;)
Tai man atrodo kolega cia ir pats atsakete i savo klausima be to as ir susimasciau apie katalyzo isoperavima nes kaip tik vakar  prasisuko 150 k
Nieko
Nera
Neimanomo