Corolla E12 Spoileris

Pradėjo Mustang, Rugpjūtis 22, 2010, 19:46:50 PM

« ankstesnis - sekantis »

Mustang

Domėjausi ir gan ilgai ieškojau galinio spoilerio ant bagažinės dangčio savo Corollai, bet jei variantas pigus - šrote taip sakant - tai man sakė kad nuo senos Corollos dangčio jis nenusiima, reikia pirkti su visu dangčiu. O jei ieškoti kokio aftermarket tai kainos gali gan neblogai išaugti. Ar tiesa kad nuo Corollų orginalūs spoileriai nenusiima? Gal kas ieškojot ir dėjotės sau ir patarumėt kaip pigiau gauti? :)

zally

UAB AVERINA pasiziurek.Visi spoileriai Corolla E12 yra nuimami.Sau pirkau Lenkijoj per aukciona.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Bogey

tai aisku nuimami! gal tingejo cackintis, o srotuose dar pigiau gaunasi manau + orginaliu gali rast

fennix

Uzduosiu tipini durna klausima- cia spoileris statomas del grozio, ar kad padidetu kuro sanaudos?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Juras


fennix

aerodinamika suprantama dviem aspektais- arba kuo labiau sumaziniti oro pasipriesinima, arba padidinti- siuo atveju spoileris didina. Todel dideja ir kuro sanaudos. jei si bereikalinga jega tinkamai nukreipiama galiniu ratu prispaudimui- nieko tame blogo nera. Bet ar is to yra naudos?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Juras

Tiuningo dalys ne vien suteikia grožį, bet ir mechaninė šių detalių funkcija yra padaryti automobilį kuo aptakesnį. Kuo mažiau automobilis kampuotesnis, tuo važiuojant dideliu greičiu bus stabilesnis kelyje, greičiau pasieks pagreitį ir sutaupys degalų.Stabilizatorius (jusu minimas spoileris)duoda naudą automobiliui, važiuojant keliu, suteiks automobiliui spaudžiamąją jėgą. Kuo didesnis greitis tuo automobilis bus spaudžiamas prie žemės ir taip įgis stabilumo. ypač padės darant staigius posūkius. Galingam sportiniam automobiliui važiuojančiam dideliu greičiu jam gali pradėti kilti užpakalinė dalis ir gali visiškai atsiplėšti nuo žemės  (panašiai važiuojant 220 km/h greičiu). Stabilizatorius pagerina oro srautų judėjimo kryptį ir pagerina automobilio aerodinamines savybes. Mažesnis pasipriešinimas oro srautui ir didesnė spaudžiamoji jėga bus tada, kai oro atakos kampas neviršys 4 – 5 laipsnių. Yra slankiojančių stabilizatorių, kuriuos dažniausiai deda automobilių gamintojai, mygtuko pagalba galima reguliuoti stabilizatoriaus kampą. Beje degalu sanaudos celicom su spoileriais tokiais kaip pas mane ir be spoilerio, NESISKIRIA.

tadusia

jei daznai skraidai 200km/h ir daugiau,galspoileris ir nieko,o siaip jis tik papildoma pasipriesinima sukelia ir tuo paciu didina degalu sanaudas ir lipdomas jis tik del grozio :)
super automobiliu gamintojai sito klecko nededa, o jei jis ir montuojamas tai automatinis kuris islenda prie daugiau 200km/h arba prie staigaus stabdymo...va tep

fennix

Jurai, per daug isijautei, panasiai kaip as... jaunystej. Pradekim nuo to, kad Corolla 1.4 D4D tikrai nera sportinis automobilis ir tuo labiau nera galingas. Kampuotumas ir aptakumas yra du skirtingi dalykai- reiketu ju nemaisyt. Daug kampuotesne masina gali tureti kur kas geresni aptakuma uz maziau kampuota, Pvz paimk senute Supra ir nauja Previa ir pasidomek ju air drag koeficentais, o paskui suskaiciuok kampus ant automobiliu. Nepamirsk to, kad tavo vadinamas stabilizatorius pradeda funkcionuot tik vaziuojant virs 100 km/h greiciau, iki to laiko tai tiesiog paprasciausia bure arba dviratis ant stogo :D Ir taip, kuro sanaudos padideja... Ne taip ryskiai kad jas pajustum litrais, bet kuo didesnis greitis- tuo didesne spoilerio itaka. Taigi griztam prie realybes ir konstatuojam fakta kad musu kalbama corolla nelabai turbut ir siekia stabilumo ant kelio, Tiesiog zmogus nori papuost savo automobili... Beje, Jurai, nepastebejai kiek daug spoileriu yra tiesiog tiesus? :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Mustang

Iš tiesų tai ne apie degalų sąnaudas ar aerodinamiką galvoju dėdamasis spoilerį, kaip fennix ir rašė, Corolla 1.4 D-4D tikrai nėra racing car, tad ir efekto didelio nelabai ir būtų, pagrindinis aspektas tai tikrai vien dėl grožio, turi spoileris (proto ribose aišku, ne kaimo tuningo 50cm aukščio ir po 30 cm į šonus :D) kažkokį cinkelį, man asmeniškai automobilį jis pagražina :) Dėkui zally, bandysiu ieškotis ;)

Juras

#10
tadusia- tai matyt celicos gt4  spoileris irgi del grozio,gal ir orgaudziai del grozio,gal geriau pasidomek daugiau automobiliais. Na del 1.4 varikliuko tai suprantama kad del grozio :) o jei spoileris atlieka savo funkcijas kaip ir priklauso,tai skirtumas vaziavime patikekit yra.

fennix

Juras, celica gt4 yra worl rally car pasiekiantis 260 km/h stock taip kad cia truputi skirtingas dalykas, nemanai? Pas pati sedi spoileris, nes , magistralej 160 vaziudamas megstu palandziot tarp masinu... o siaip jis techniskai niekam nereikalingas jei vaziuoji normaliai puikiai gali issiverst be jo. Kai kalbam apie estetika- visiems grozis suprantamas skirtingai, taip kad cia gincytis neverta...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!