musa vaira

Pradėjo fitilis, Birželis 15, 2011, 10:25:19 AM

« ankstesnis - sekantis »

fitilis

nuo 120km ima nedaug musti vaira kas tai gali buti? gal kam yra taip buve?

Renis

Tai padangos gali but, suvedimas, ar kazkas panasaus manau..
Arba kelio nelygumai ;]
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Angelinio

80-90 proc bus kelio nelygumai, jei kazkas negerai su vaziuokle mustu ir prie mazesnio greicio. vaziavau is vilniaus i panevezy 130km/h tai vietom ir man muse vietom ne. nemanau kad padangos ar vaziuokle trumpam susitaisytu arba trumpam sugestu.

horn


Rober

Þinoma, balansuoti reikia :)

fitilis

Citatafitilis parašė:
nuo 120km ima nedaug musti vaira kas tai gali buti? gal kam yra taip buve?
Padangos naujos ratai isbalansuoti suvedimas nedarytas o vairo traukes negali buti?

Kendis

kai turejau kita masina man buvo, kad pandagos blogai subalansuotos ar pati padanga defektiska, kad pradedavo nuo 120-150 musti vaira, pasikeiciau padangas kai atejo ziema ir dingo problema.

Gincius

Jeigu būtų vairo traukės, temptų į šoną, arba net pradėtų bildėti važiuojant per duobes.
Jeigu padangos naujos, gal nedaug deformuotas ratlankis. O gal padangos brokas?
Man kažkada, permontavo padangas ir blogai subalansavo. Iki 100 dar nieko, išėjus į lenkimą ir padidinus greitį iki 120 turėjau sugrįžti atgal, nėjo dėl drebėjimo nulaikyti vairo. Perbalansavo išmanantis, problema dingo.
[mail][/mail]

Rober

Citatafitilis parašė:
 Padangos naujos ratai isbalansuoti suvedimas nedarytas o vairo traukes negali buti?
Tai mes irgi sakom, kad ratai yra išbalansuoti,  yra blogas balansas. Todėl tau reikia juos subalansuoti, kad nebūtų išbalansuoti, tada ir nemuš. Juk disbalansas pasijaučia tik esant tam tikram greičiui. Būna atvejų, kad "muša" prie 80, kartais  100 km/h, tavo atveju - prie 120 km/ h. Dar  gali džiaugtis, tik automagistrale trukdo važiuoti :)

mind

#9
Padangos blogos arba kreivi ratlankiai- 100%.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Rober

Citatamind parašė:
Padangos blogos arba kreivi ratlankiai- 100%.
Tokią išvada padaryti galėsi tik tuo atveju, jeigu rimtoje įstaigoje pasakys, kad subalansuoti neįmanoma. O dabar dar niekas neaišku, kas, kada ir kaip balansavo? Pats esu turėjęs atvejį kai po balansavimo ratas vis vien mušė, o balansavimą pakartojus kitoj vietoje viskas susitvarkė. Svarbiausia kokybė!

Minde9999

pritariu,kad balansavimas kaltas.. man paciam tokia problema buvo. Sake padangos blogos nupirkau naujas padangas dar blogiau pasidare ,poto tie patys veikejai sako kreivi ratlankiai arba isvis geriausiai vidines granatos kaltos tai visas tik nutirpau.. tiek,kad keista su r-14 nieko panasaus nebuvo.. galiausiai nuvaziavau i rimtesne firma ir isbalansavo teisingai, tai tik per ketvirta karta balansavimo viskas atsitaise

verso

pirmiausia rimtoj firmoj perbalansuok padangas.... Rober teisus, man ne su viena mašina taip yra buvę..
verso

Henris

#13
kitas patarimas, jei balansavimai nepadeda, kad issiaiskint ,bent kuris ratlankis ar padanga prasta, pats kieme persimesk pirma priekinius ratus ant galo, pravaziuok, gal maziau mus arba isvis nemus, tada zinosi, kad kazkuriam priekiniam rate problema, nes kai gale blogiau isbalansuotas ratas, taip nesijaucia purtymas. Jei sukeitus ratus musa dar daugiau, reiskia, galiniai ratai buvo dar prasciau isbalansuoti, o jei situacija tokia pat ir niekas nesikeicia ir TIKRAI niekas neisbalansuoja kaip turi buti, tik tada ieskot problemos vaziuokleje...
Bet jei kazkas vaziuokleje ir purto vaira, tai ismastau tik viena logiska varianta, lenktas pusasis, na nebent vidine granata. Bet kad sulenkt pusasi, jau turejai nezinau kur det su juo, arba ant milzinisko bardiuro uzvaziuot, arba gaut nemaza smugi i kazkuri rata is sono, bet velgi jei ratas gauna sonini smugi tada turetu ismalt vidine granata arba ji ismalt pavaru deze, nes pusasis sioje grandyje, kogero tvirciausia detale... Bet manau, kad bus reikalai ratu balansavime, kaip ir daugelis cia patare...
Beje prisiminaiu dar viena bajeri, kaip man yra buve, gal kartais esi uzsimete ne originalius lietnykus ir esi pametes centrovke??? Nes jei pametei, tai ratas prisisuka ne vienodai ir varo kai astunke. As buvau bekeisdamas ratus pametes abi centtrovkes gale, tai purtymo nejauciau tik stabdant jausdavos kad netolygiai kaladeles prie bugno liesdavos, tai draugelis tik is galo vaziuodamas pasake, kaip tu dar vaziuoji, sako pas tave galiniai ratai saibom vaiksto :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Dar746

karta molyje pabuksavau ir gerai neisploviau molio (buvo truputi like vidineje ratlankio puseje), tai nuo 120 prdadedavo musti vaira
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D