Reikia info apie COROLLA VERSO

Pradėjo aldox, Rugsėjis 29, 2008, 18:08:00 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Tikrai nebandau ipirst benzino, pats vazineju su dyzeliu. Su juo problemu dideliu kol kas neapturejau, bet papasakojau apie dyzelio ir benzo eksploatacijos skirtumus. Dabar ko gero imciau benzina, nes mano rida per metus apie 20000km. Pvz tepalu keitimas mano varikliui su filtru kainuoja apie 300Lt (ne atstovybeje). Teko keisti pakaitinimo zvakes, nes viena is ju buvo mirus, tai keiciau visas (nes ziema sunkiau kuresi) uz visas 4 sumokejau apie 200Lt (benzui pakeisti zvakes butu apie 60Lt. Tepalo filtras apie 60Lt, banzui butu apie 40Lt, na cia galiu vardint be pabaigos... Skaiciuoti ir rinktis teks vistiek paciam, mes tik suteikiam info...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Memelis

Mes pasiemem D-CAT ir nei trupucio nesigailime. Mieste jis paima daugiau, bet isvaziavus i tolimesne kelione tai visai normaliai valgo. Galingesni varikli visada sunkiau uzdrozt. Ir gali drasiai vaziuot pilna auto dar kokia stogo bagazine uzsimetei ir nieko nesijaucia. Tikrai gera seimynine kelionine auto. B)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

guners

CitataMemelis parašė:
Mes pasiemem D-CAT ir nei trupucio nesigailime. Mieste jis paima daugiau, bet isvaziavus i tolimesne kelione tai visai normaliai valgo. Galingesni varikli visada sunkiau uzdrozt. Ir gali drasiai vaziuot pilna auto dar kokia stogo bagazine uzsimetei ir nieko nesijaucia. Tikrai gera seimynine kelionine auto. B)
Viena smulkmena pamirsai, kazkada gyreisi forume kad ja paemiai is salono.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Henris

Nu jo is salono ir as paimciau jei tureciau tiek pinigu, kad ir dcat. Kol garantija 100000Km, per ta laika gal spesi ir kataliza ir DPF pasikeist. Zinom dcat, smagiai vaziuoja ir kaip minejau nuo D4D sanaudos gal ant litro tesiskiria, o galia 180 AG. Bet Memelis, tai auto BUTENT  kelionem. Katinukui reikia greicio, kad viskas neuzsikistu suodziais, tik eksploatacija turetu buti dar brangesne negu D4D, tai reiskia ZYMIAI brangesne nei VVTI :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Memelis

Citataguners parašė:
CitataMemelis parašė:
Mes pasiemem D-CAT ir nei trupucio nesigailime. Mieste jis paima daugiau, bet isvaziavus i tolimesne kelione tai visai normaliai valgo. Galingesni varikli visada sunkiau uzdrozt. Ir gali drasiai vaziuot pilna auto dar kokia stogo bagazine uzsimetei ir nieko nesijaucia. Tikrai gera seimynine kelionine auto. B)
Viena smulkmena pamirsai, kazkada gyreisi forume kad ja paemiai is salono.
Kai as tada emiau, tai nuolaida buvo apie 30 proc, tad naudotos nelabai apsimokejo pirkt. B) O skirtumas tarp D4D ir D CAT apie 4 tuks. litu buvo. Vienas pazistamas paeme paprasta, tai po siai dienai gailisi del D CAT. Savo Avensi dyzeliuka jau trecius metus varineju. Pravaziavau apie 80 tuks, tik stabdziu kaladels keiciau. Nors pamazu jauciu, kad sankaboje kazkas vyksta, greiciausiai smagrati teks keis...:(
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Henris

Tai sankaba ir pabirs po 100000km kai garantinis nebegalios... Beje su savo meistru snekejau Klaipedoje, tai jau metus laiko vietoj dvieju masiu deda vienops mases smagrati, kaina trigubai mazesne ir jokio skirtumo, na nebent vedant ir uzgesinant varikli "kieciaiu" viskas vyksta, nes smagracio pagrindine funkcija sumazinti vibracija uzvedimo ir uzgesnimo metu (del komforto). Bet as tai spjaunu i toki komforta ir kai teks man keisti, tikrai vietoj 4000(dual mass flywheel + sankabos komplektas) renkuosi 1400Lt (paprastas smagratis ir sankabos komplektas firma Valeo)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

jurkas

reikia info. kazkur esu girdejes, jog i Toyota negalima pilti kitokio antifrizo, kaip tik raudona. nupirkes turiu bakeli zalio -35 C. kiek esu mates raudonas buna max -20 C. Kaip yra istikruju, gal galite pakomentuoti kas nors?
Tikslas be plano yra tik noras.

Mars

CitataHenris parašė:
Tai sankaba ir pabirs po 100000km kai garantinis nebegalios... Beje su savo meistru snekejau Klaipedoje, tai jau metus laiko vietoj dvieju masiu deda vienops mases smagrati, kaina trigubai mazesne ir jokio skirtumo, na nebent vedant ir uzgesinant varikli "kieciaiu" viskas vyksta, nes smagracio pagrindine funkcija sumazinti vibracija uzvedimo ir uzgesnimo metu (del komforto). Bet as tai spjaunu i toki komforta ir kai teks man keisti, tikrai vietoj 4000(dual mass flywheel + sankabos komplektas) renkuosi 1400Lt (paprastas smagratis ir sankabos komplektas firma Valeo)

Gal gali paklausti to meistro ar d4d 2,2 varikliam irgi galima uždėti paprasta smagratį. Jei ka nepamesk to meistro kontaktu nes gali prireikti ne vienam tokiu paslaugų.B)
Tas smagratis dar manau padeda prie bėgiu perjunginejimo, turėtu minkščiau persijungti.
mars

bladas

Citatajurkas parašė:
reikia info. kazkur esu girdejes, jog i Toyota negalima pilti kitokio antifrizo, kaip tik raudona. nupirkes turiu bakeli zalio -35 C. kiek esu mates raudonas buna max -20 C. Kaip yra istikruju, gal galite pakomentuoti kas nors?
Taip, pilamas raudonas, bet ne tas Š..., kuri matei degalinese, jis gal i iki -20 C
As pirkau toki koncentrata, kuri net atskiedu per puse su vandeniu uzsala prie -37 C.
Paieskok rimtose parduotuvese, turetu buti, siaip patariu nepirkti jokios autochemijos vardu  ELITE, jos pilna degalinese, bet nei ten antifrizas normalus, nei langu plovimo skystis.
http://www.happyauto.lt/oxid.php/sid/x/shp/oxbaseshop/cl/details/cnid/ot749eccc05555269.33672338/anid/65e490dd8dccb53e7.76228786/Au%F0inimo-skystis-G12-plus//changelang/2

guners

Citatabladas parašė:
Citatajurkas parašė:
reikia info. kazkur esu girdejes, jog i Toyota negalima pilti kitokio antifrizo, kaip tik raudona. nupirkes turiu bakeli zalio -35 C. kiek esu mates raudonas buna max -20 C. Kaip yra istikruju, gal galite pakomentuoti kas nors?
Taip, pilamas raudonas, bet ne tas Š..., kuri matei degalinese, jis gal i iki -20 C
As pirkau toki koncentrata, kuri net atskiedu per puse su vandeniu uzsala prie -37 C.
Paieskok rimtose parduotuvese, turetu buti, siaip patariu nepirkti jokios autochemijos vardu  ELITE, jos pilna degalinese, bet nei ten antifrizas normalus, nei langu plovimo skystis.
http://www.happyauto.lt/oxid.php/sid/x/shp/oxbaseshop/cl/details/cnid/ot749eccc05555269.33672338/anid/65e490dd8dccb53e7.76228786/Au%F0inimo-skystis-G12-plus//changelang/2
Argumentuok, kodel Elite blogas ausinimo skystis.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

audrius

#55
antifrizai buna triju rusiu, klasikiniai, su pusiau organiniais priedais ir su organiniais priedais. Ne lietuvos gamintojai tai ypatingai akcentuoja ne tik spalvomis bet ir isiskirinciais uzrasais ant bakeliu tokiais kaip semi-organic arba organic. Kadangi pagrinde antifrizai tik ir skiraisi priedais  kurie nulemia antifrizo tarnavimo laika, tarkime klasikiniai antifrizai iki 40 000 km aba 1 metai tai organiniai iki 200 000 iki 3 ar netgi 5m.
Lietuvos gamintojai zaidzia tik spalvomis taip kad skaitykite ka perkate o ne tik i spalvas orentuokites jei mylite savo auto. Parduotuvese irgi turbut neperkate pigiausiu desreliu, nes juose nera mesos.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

guners

O as girdejau, kad kaip tik Elite (raudonas) is lietuvisku antifrizu vienas geresniu, be to ir kaina jo nepigi 5l.-42lt.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

audrius

#57
na niekas ir nesako kad elite (raudonas) blogas tik reikia skaityti sudeti, kad neapsigauti. Cia rasoma, kad sudeti geri priedai - ar taip yra is tiesu? .http://www.autochemija.lt/index.php?id=270&pid=676
Paprasciausia is to pigumo tiek sudo privezta ir prigaminta, kad tikrai atsirinkti kas yra kas norint ne pigaus, bet kokybisko produkto tikrai sunku.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

pauliusdd

Citatabladas parašė:
Citatajurkas parašė:
reikia info. kazkur esu girdejes, jog i Toyota negalima pilti kitokio antifrizo, kaip tik raudona. nupirkes turiu bakeli zalio -35 C. kiek esu mates raudonas buna max -20 C. Kaip yra istikruju, gal galite pakomentuoti kas nors?
Taip, pilamas raudonas, bet ne tas Š..., kuri matei degalinese, jis gal i iki -20 C
As pirkau toki koncentrata, kuri net atskiedu per puse su vandeniu uzsala prie -37 C.
Paieskok rimtose parduotuvese, turetu buti, siaip patariu nepirkti jokios autochemijos vardu  ELITE, jos pilna degalinese, bet nei ten antifrizas normalus, nei langu plovimo skystis.
http://www.happyauto.lt/oxid.php/sid/x/shp/oxbaseshop/cl/details/cnid/ot749eccc05555269.33672338/anid/65e490dd8dccb53e7.76228786/Au%F0inimo-skystis-G12-plus//changelang/2

Aš taip pat naudoju koncentratą HEPU. Man labiau prie širdies vokiškas produktas. O lietuviai visada moka kopijuoti ir rašinėti ant etikečių.
टोयोटा इस बल.

Gmc

Sveiki,
neseniai isigyjau Toyota Corolla Verso 2007m. 2,2D4D 100kw su olandiska instrukcija, todel noriu pasiteirauti keliu dalyku (paieskoje rasti deja nepavyko):
1. Automobilyje yra originalus CD magas (kaip suprantu su changeriu), taciau jis veikia tik uzvedus masina. Ar pas visus taip? nera galimybes klausyti kai masina neuzvesta? idejus kortele i lizda jis vistiek neveikia, arba kazko nemoku.
2. Del uzsivedimo: kokiu budu reikia pasildyti zvakes ziema pries uzvedant masina? Ikisus kortele bei nuspaudus sankaba - niekas skydelyje neuzsidega tol, kol nepaspaudi uzvedimo mygtuko - o tuomet gal per kokia sekunde ar dvi uzgesta lemputes ir masina iskart vedasi.
Aciu uz atsakymus