Corolla Verso - praktiškas automobilis?

Pradėjo hobbit, Spalis 05, 2010, 09:32:42 AM

« ankstesnis - sekantis »

hobbit

Sveiki,
Tėvai ruošiasi pirkti automobilį. Svajojo apie Avensį II, bet kainos truputį kandžiojasi, taigi įkalbėjau juos galvoti apie Corolla Verso (2002-2004 m. ribose).
Kadangi tėvai gyvena užmiestyje, manau, jog tai būtų neblogas variantas. Iš karto buvau užpultas, kad "kam mums dviems 7-vietis auto?". Bet kiek teko domėtis, jis nedidelis ir patogus. Kartais automobiliukas bus pakankinamas vežiojant nedidelius krovinius (pvz., pora maišiukų cemento, kokį buitinį prietaisą ir t.t.).
Tėvukas galvoja tik apie benziną. Ar labai didelis skirtumas tarp 1,6 ir 1,8 L VVT-i? Turiu galvoje tiek galią, tiek ekonomiją.
Kaip vairuotojo vietos komfortas? Ar nebus normaliam suaugusiam vyrui ankštoka?
Beje, vienas esminių klausimų - kokia vidutinė tokio automobilio kaina? Ar už 20k galima rasti gerą variantą?

Taigi, klausimas tiems, kas bent metus ar daugiau vairuoja tokį automobilį - ar tikrai jis patogus, ar pasirinkimas geras ir ar neliksiu tėvams blogas vaikas po tokio pasiūlymo? :)

P.S. atsiprašau dėl visų nusišnekėjimų ar netikslumų, tai mano pirma tema ir pirmas postas klube :)

Pulkininkas

#1
Sveiki.
Aš turiu naujesnį Corolla Verso, tad nelabai žinau ar tai ką parašysių visiškai tiks Corolai Verso iki 2004 m.
Dėl patogumo, tai tikrai labai patogus automobilis. Vairuotojo vieta ir valdymas labai patogus, vistik tai vienatūris, o ne koks chečbekas. 1,95 m ūgio vyras gali laisvai sėdėti prie vairo su skrybele ir nesiremti į lubas :) Kėbulas nepaprastai funkcionalus ,  sėdynės lengvai ir greitai sulankstomos. VVT-i  1,8 l variklis gana dinamiškas ir galingas, mieste suvalgo apie 10 l/100km. Užmiestyje, važiuojant maždaug 120 km/ h greičiu apie 7 l/100 km
Beje, pavarų dėžė mechaninė, 5 pavarų, tačiau manau, kad 6 pavara tikrai nepamaišytų, galingumo užtenka. Skaičiau, kad kai kurie žmonės yra nepatenkinti pusiau automatinėmis pavarų dėžėmis.
Visiškai nebūtina pirkti septynvietį, jei nereikia. Pav. mano yra penkiavietis ir visiškai to pakanka. Manau, kad tai būtų tikrai puikus pasirinkimas, ypač, jei tenka pavežioti kokius nors krovinius. Štai neseniai nusivežiau į kaimą be jokių problemų dvejas durų varčias, patogumas.
 Iš to kas nepatinka paminėčiau:
-šiek tiek kietoka pakaba, bet gal tvirta ?
-galėtų būti mažesnis posūkio spindulys, kieme būtų lengviau manevruoti;
-apžvelgiamumas iš vairuotojo vietos galėtų būti ir geresnis, aukštai pakelta langų linija, šiek tiek trukdo apžvelgti erdvę prie pat a/m;
-prietaisų skydelio parodymai galėtų būti geresni, pavyzdžiui, laikrodį reikia įsijungti, jis mažas, skydelyje  nerodo aušinimo skysčio temperatūros, kuro sanaudas kompiuteris rodo švelniai tariant labai apytikriai.
Neseniai sunervino toks paprastas dalykas - nuimdami ir uždėdami balansavimui ratus, meistriukai su pneumo raktu nutraukė net tris smeiges. Taip neturėtų būti.
Bet yra daug privalumų. štai, kad ir toks patogumas, jau pamiršau junginėti šviesas. Yra tokia padėtis, užvedai variklį, įsijungia trumposios, užgesinai variklį, šviesos išsijungia.  Na apie saugumą, ekologiją ir t.t. galima daug prirašyti.
Paieškok internete, rasi daug aprašymų ir pasiūlymų pirkti.
Nežinau dar ar labai CV rūdija, tikriausiai kiti parašys. Sėkmės.

hobbit

Dėkoju, išsamus ir naudingas atsakymas :)
Þinoma, laukiu ir kitų nuomonių, ypač apie senesnį Verso.

pauliusdd

Corollos Verso 2002-2004 septynviečių nebūna, nebent aš nemačiau kokio hibrido. Pas mane D4-D. 65kW, galėtų būti ir daugiau, bet kai važinėji ramiai, jų pilnumoje užtenka. Su šia mašina važioju jau trečius metus. Jokių bėdų dar neturėjau. Tik tepalus ir filtrus keičiu ir tiek. Manau už 20k rasi labai neblogą mašinytę. Nupasakoti visko neįmanoma. Reikia pačiam pasėdėti mašinoje. ;) Sėkmės pirkime. :):)
टोयोटा इस बल.

hobbit

Na bet kokiu atveju 7 vietos ir nereikalingos.
Ačiū už atsakymus ir padrąsinimus, manau nenusivilsiu, o kai bus proga, pasigirsiu forume su iliustracijom :)
Dėkui dar kartą :)

Memelis

Tikrai vertas demesio auto. Vienas is patikimiausiu savo klaseje. Pazistamas turi 2002, tai truputi skundesi kad uzmiestyje vaziuojant 1,6 variklis per silpnas ir vejo pasipriesinimas labai jauciasi. Kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Tavo tevai vyresni bus, gal nepajaus. As tai tarp tokiu varikliu kaip 1,6 ar 1,8 vienareiksmiskai uz galingesni. Tas silpnesnis nei ekonomiskesnis bus, nei ten ka. Tik del auto pigumo pagal mane tokius daro.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

hobbit

Kadangi tėvukas ramaus būdo, užmiestyje važinėja < 100 km/h, o mieste sukasi kokių 20% viso važinėjimo, tai kokį litriuką gal ir sutaupytų su tuo 1,6 L. Bet gal tamsta ir teisus, skirtumas per mažas, kad dėl jo vertėtų aukoti dinamiką ir "paspaudimą reikalui esant" :) Dėkui už atsakymą!

Pulkininkas

CitataMemelis parašė:
 As tai tarp tokiu varikliu kaip 1,6 ar 1,8 vienareiksmiskai uz galingesni. Tas silpnesnis nei ekonomiskesnis bus, nei ten ka.  
Pritariu šimtu procentų. Iš 1.6 ekonomijos nedaug pavyksta išgauti, nes pedalą labiau reikia spausti :)
Iš tiesų, pagal vokiečių TUV  gedimų statistiką CV yra vieni iš patikimesnių automobilių, o 2008 m. net užėmė pirmą vietą ne tik savo klasėje bet ir absoliučioje įskaitoje, tarp naujesnių automobilių

guners

Bet yra daug privalumų. štai, kad ir toks patogumas, jau pamiršau junginėti šviesas. Yra tokia padėtis, užvedai variklį, įsijungia trumposios, užgesinai variklį, šviesos išsijungia.  Na apie saugumą, ekologiją ir t.t. galima daug prirašyti.
Kur tokia funkcija yra!??
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

hobbit

Spėju tik naujesnis Verso turi tokią funkciją. Pulkininkas apie naujesnį rašė ;)

guners

Citatahobbit parašė:
Spėju tik naujesnis Verso turi tokią funkciją. Pulkininkas apie naujesnį rašė ;)
Na pas mane kaip ir naujesne, bet tokio finto nera, arba as apie ji nezinau.
Todel butu idomu suzinoti kur jis isijungia, uzsiprogramuoja ar velniai zino kaip ji ijungti.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Memelis

Tas fintas jauciu nuo metu ir salies priklauso. Tokia mano nuomone. Pas mus tai ji yra. Nezinau, ar ten kazkokia auto, ar kas, taciau uzvedus varikli uzsidega renkenelei stovint nulinei padetyje. Prietaisu skydelio apsvietimas neisijungia, veikia tik lauko zibintai. Tas tai gerai.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

bladas

#12
Pulkininko Verso bus kokiu 2008 m. taip kad jo aprasymas nelabai tinka senesniems Verso. As su savo 2002 m, 1,6 VVT-I , 81 kW Verso vazineju antri metai, pirkau pernai vasara, mokejau 5200 EUR. Masina penkiaviete, dar dviems sedynems manyciau nera vietos. Kadangi pries tai 6 metus pravazinejau su 2,0 l , 83 kW  1995 m. benzinine Renault Laguna, tai su ja ir lyginu pliusus ir minusus. Atrodo, kad galios skirtumas tik 2 kW, bet vairuodamas Laguna as vazinejau kaip su sportiniu bolidu, nes jos sukimo momentas didesnis prie mazesniu apsuku, norint aplenkti letesne masina nereikedavo tam daug ruostis, spust gazo, ir aplenkei. 1,6 l Verso reikia imesti 3 begi ir minti gaza iki galo. Gal kokia antra savaite su Verso del jos vėžliško pagreičio turejau labai rimta situacija, kai pradejau lenkti, ir niekaip negaliu aplenkti-is priekio masina, as stabdau, mano lenkiamasis irgi pradejo stabdyti-vos ne vos spejau grizti i savo juosta. Antras minusas  - labai "vaiksto" po kelia, dabar keliai isvazineti furu, tai reikia gaudyti su vairu, ir vejas labiau nesioja, velgi, cia as lyginu su Laguna, kuri ant kelio stovedavo kaip prilipus. Trecias minusas - nelabai patogi sedyne, vairuotojo ir keleivio dar nieko, bet gale trys sedynes labai kietos. Nuvaziavus kokius 300 km nesustojus , paskausta nugara. O su Laguna per viena diena nuvairavau per 15 val-1250 km is Mazeikiu  per Lietuva, Lenkija, Cekija iki Austrijos sienos, ir dar vakare ejom pasivaikscioti, beveik nepavargau. Dar vienas minusas labai maza (lyginant su Lagunos) bagazine, as galvojau detis dujas, bet nededu tik todel, kad tada bagazineje tilps tik duju balionas ir zapaske. Visa kita - tik pliusai, jie tikrai nusveria tuos kelis minusus, per 15 men nuvaziavau apie 23000 km, is gedimu buvo tik perdegusi numerio apsvietimo ir salono apsvietimo lemputes, tik nusipirkes investavau apie 1000 lt- pasikeiciau akumuliatoriu, viena rankinio stabdzio trosa (ju yra du), visas stabdziu kaladeles, praslifavau stabdziu diskus, dar - filtrai, tepalai, ziemines padangos ir t.t-kas butina.
Sedziu aukstai, matau toli, pakaba kietoka, bet patogi, gerai sugeria smugius per duobes - labai didelis pliusas kai dabar tokie keliai.  Mieste kompiuteris rodo vid. kuro sanaudas 7,5-8 l, uz miesto 6,4-7l/100km, natūroje naudoja apie 1 l daugiau. Visa salta ziema labai gerai uzsivesdavo, gal todel, kad variklio alyva-sintetika Agip HTS 5W/40, keiciu kas 15000 km. Dar kazkaip keistai jungiasi pavaros, ypac atbuline, reikia labai jau kruopsciai iki galo nuspausti sankaba ir kruopsciai ijungti pavara-nors gal tai yra konkrecio mano Verso, o ne ju visu problema. As siulyciau ieskoti arba su 1,8 VVTI variklio benzinines- daugiau arkliu, "geresnis" sukimo momentas- arba D4D dyzelines Verso,  arba dyzelio Avensio karavano (i kuri pakrausi daugiau krovinio, nei i Verso), su 20000 litu turetum rasti gera varianta (Avensio I)
Reziumuoju - pagal savo Verso dristu teigti, kad Toyota tikrai labai patikima masina, kitu markiu masinu savininkai skundziasi zymiai rimtesnemis problemomis-gendancia pakaba, greiciu dezemis, varikliais - tai Toyotu savininkai nervinasi del nuzliauzianciu kilimeliu, prastai traukiancio radijos ar pelenines apsvietimo lemputes.
Ne veltui jų Šūkis yra
Tiudei >Tumorou>Tojota
;)

Pulkininkas

Šaunuolis, bladas, išsamiai aprašyta. Trūksta tik vieno :) Ar rūdija 2002 m. CV?  Tikiuosi, kad ne?
Matyt ne visos mašinos vienodos arba ne visų vienodas požiūris į jas.
Manasis CV, tai ant kelio laikosi labai gerai. Ten kur yra provėžos, tai natūralu, kad visos mašinos stengiasi jas pagauti, bet nepastebėjau, kad Verso elgtųsi kažkaip ypatingai ar blogiau. Nepaisant aukštumo, labai stabilus automobiliukas.
 O štai pakaba, priešingai negu blado, skaičiuoja visus kelio nelygumus ir aš keikiu kelio nelygumus, nes jie kažkaip tai penelyg gerai jaučiami, tada dar kas nors bagažinėje sutrinksi :(
Bagažinė sutinku, nedidelė, tačiau, kai aš sulankstau antrą sėdynių eilę, tai turiu beveik dviejų metrų ilgio  krovininę aikštelę per visą a/m plotį ir iki pat gana aukštų lubų. Didelį daiktą galima įdėti!  Variklio galingumo (1.8 l ) visiškai pakanka. Štai tokie pastebėjimai.
Kalbant apie šviesas, nežinau ar galima programuoti ir ar visiems modeliams įmanoma programuoti automatinį jų įsijungimą/išsijungimą. Mano CV tai jau buvo tokia iš gamyklos. Viskas labai paprasta, posūkių rodymo svirties gale yra toks bumbuliukas, kurį sukiojant nustatomos trys padėtys: 1 šviesos simbolis; 2. brūkšnelis; 3. OFF. Kai jungiklis pirmoje padėtyje visada dega trumposios arba ilgosios šviesos. kai jungiklis antroje padėtyje visuomet dega tik pažibinčiai. Kai jungiklis trečioje OFF padėtyje, dega tik trumposios šviesos  ir tik dirbant varikliui. Užvedus variklį jos įsijungia, užgesinus - užgęsta. Velniškai patogu :)))
Tačiau labai blogai, jei pamiršti uždaryti langus, užgesini variklį, tada pamatai, vel reikia užvesti....

Henris

#14
Nepirsiu D4D nes nezinau kiek bus pravaziuojama. Bet ko gero tenka pripazinti, kad Toyota D4D varikliai labiau populiaresni ir labiau vyke nei VVTI. Bet zinoma D4D auto eksploatacija brangesne siek tiek. Jei prasuk i metus po 25000km, verta imti D4D, jei iki 20000km, ziurim ir toliau VVTI.
Ir del viduje esamo komforto kategoriskai negalima lyginti prancuzo su japonu, tai kaip diena ir naktis. Matyt kaip ir siu valstybiu IQ skirtumai :)
Idomiausia tai, kad visokie meistreliai spjaudesi japonu, kol neisaiskejo, kad prancuzai visus agregatus variklio skyriuje ir vaziuokle sudelioja atbulai. Siom dienom reiktu paziuret i meistro veida kuris ardo prancuza ir kuris ardo japona :)
Prancuzai - meiles salis. Del to jie visko prikisa kad butu kuo geriau viduje, bet ten kur is tikro reikia patikimumo, japonu kol kas nelabai kas aplenkia isskyrus vienas gamintojas kuri gadina japonu varda tai NISSAN.
Galima paimti ir sudrapalinta TOYOTA, ir paskui sakyt kad ne masina o sh... Bet kaip mes visi zinome perkam naudota auto yra loterija. Niekas nezino is ko ji perlipdyta ir kaip su ja buvo vazineta.
Ir nereikia dziaugtis, kai auto parduodama kuria vazinejo mergina (jei tai mechanine gr. deze). Ne sakau, kad visos mergaites (neisizeiskit, kurios zinot, kada reikia perjungti pavara), bet kitos vaziuoja su manualu kaip su automatu, baisu ziuret :) Man sirdi skauda kai matau tokius variantus :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019