Corolla Verso - praktiškas automobilis?

Pradėjo hobbit, Spalis 05, 2010, 09:32:42 AM

« ankstesnis - sekantis »

guners

Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Pulkininkas

CitataHenris Bet ko gero tenka pripazinti, kad Toyota D4D varikliai labiau populiaresni ir labiau vyke nei VVTI.
O tai kuo blogi tie VVT-i? Kiek pastebėjau šiame forume, tai visi tik dėl dyzelinių variklių dejuoja.

Pulkininkas

Citataguners parašė:
pas mane nera auto sviesu ijungimo:(
O kelintų metų mašina?

bladas

#18
Siaip tai NISSAN priklauso RENAULT koncernui, jeigu ka:p
O kas liecia Toyota Corolla Verso - del rudziu kol kas nera problemu, tfu tfu, tfu.
Savo masinos ieskojau kokius 1,5-2 men, buvau Klaipedoje, Utenoje, Taurageje, Gariunuose,  Kauno turguje 2 kartus, o nupirkau Alytuje is autoplius-o skelbimo, pinigus sumokejau tik po to, kai Alytaus Regitroje isemem numerius ir patikrinom ar nevogta. Pardavejas veza masinas is Liuksemburgo, Sveicarijos ir Vokietijos. Mano masina is Vokietijos,  nenudrozta, tikrai nedauzta, ant spidometro buvo skaiciai 117777 :). Pagal masinos bukle dristu tiketi, kad rida tikra - stiklai nesubraizyti ir vienodos markiruotes, pedalai, vairas, sedynes nenutrinti, masina su visokiais originaliais gamyklinias lipdukais ir plastmasiukais ir varzciukais, ir t.t.
PATARIMAI:
1. Neziurekite i vokiska brief-a, kas buvo masinos savininkas - galejo buti senelis, bet su masina vazinejo jo 18 metu anuke arbe bet kas kitas;
2. Nuotraukose is autoplius.lt ar autogidas.lt labai gerai matosi masinos vidaus defektai - nutrintas vairas ir sedynes, numinti pedalai. Mano masinos skelbime matesi smarkia nutrintas vairuotojo porankis - naturoje jis vos vos pazeistas. Taip kad nagrinekite, ypac vairo nuotraukas - Verso vairai kokybiski, jei nuotraukoje matosi kad nutrintas - labai didele rida, ir nesvarbu ka rodo odometras. Jei nera geru nuotrauku - irgi kazkas negerai.
Pasikliauk savo galva ir neklausyk perekupu ir pardaveju pasaku.
"Sedek" autopliuse ir autogide, as mintinai zinojau visus Verso skelbimus, geri variantai parduodami dar nepasieke Lietuvos arba per kelias valandas po skelbimo pasirodymo.
Sekmes
;)

Henris

#19
Kas liecia VVTI daug kas skundziasi variklio dinamika, sako kad panasios kubaturos D4D ir VVTI kaip diena ir naktis. Kitas dalykas, prisiminkim, kad pirmas avensis su 1,8 benzinu turejo galymklini broka ziedu grupeje. Beprotiskai rydavo tepala ir pan. Bet kuris dyzelinis variklis turi ilgesni resursa nei benzininis, na aisku naujausi modeliai benzniniai praktiskai vaziuoja tom paciom apsukom kaip ir dyzeliai, tai matyt ju tarnavimo laikas irgi isaugs. Bet siuo atveju snekam apie naudoto auto pirkima apie 2003m tai dyzelinio ir benzininio variklio skirtumai islieka...
O siam forume daugiau klausimu del D4D del to, kad ko gero kokia 70 proc klubo nariu vazineja D4D Avensiais :) Kuo daugiau tokiu nariu tuo daugiau diskusiju apie ju transporto priemones. Naturalu :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

guners

CitataPulkininkas parašė:
Citataguners parašė:
pas mane nera auto sviesu ijungimo:(
O kelintų metų mašina?
Pas mane 2005m.
As patenkintas savo 1.6 VVT-i, man su seimyna per akis AG, juk ne cupe ar sportini bolida vairuoju. Be to kuro sanaudos mane labai nustebino, tikrai nedaug valgo (bet as jos ir nedraskau).
Kai ieskojau sau verso, tai puse metu sekiau skelbimus ir Kauno autoturgu kas men. aplankydavau. Man irgi sioje loterijoje atrodo  pasiseke, as paemiau nuo tralo, kuri pasitikau PL-LT pasienyje. Kol kas per 3metus nieko neislindo, rida buvo 74560km. is provanso su visais dokumentais.
Idomiausia buvo sekti autoplius skelbimus, ypac kai matai is pradziu pardavineja subelsta kaip obuoli, niekas neperka, po men. dingsta is skelbimo, o po dar vieno men. vel ideda jau sulopyta;)
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Justas954

tai vat 1metai su sia verso 2002m 2.0D-4D 66kw, bedu pa kolkas jokiu nebuvo, tikrai gera masina, bet vairuotojo vieta kiek ankstoka y sonus kazkaip tikrai nesupykciau del daugiau vietos ne i auksti o i ploti man kazko truksta, zmonai viskas kuo puikiausiai, nebeduoda jau beveik net man su ja pravaziuot, taip pat puse metu ieskojau, galvojau pigia naujesne arba geera senesne pasirinkau geeera senesne ir tikrai nesigailiu, nes kaip abi apziurejau paskambinau del naujesnes sako db remonte sankaba subyrejo :D sekiau skelbimus ir sss viskas kas buvo skelbimuose kauno turgui puse metu kiekviena sekmadieni vaiksciodavau, nieko tokio ypatingo, susitariau su tokiu ten vienu kur toyotas tik pardavineja, kad kai atves verso paskambintu, na ka paskambino, iskart emiau meistra ir variau zinodamas kad bet kokiu atveju paliksiu avansa dar visus skelbimus nematytus is kauno turgaus susirasiau paziuret, na ka ateinu prie jo stovi 3 alyvine ir 2 juodos, na kagi pradedam apziuras 1.alyvine komplektacija levoka truksta jau tos klimos, padangos sssakes ir dar taip uzmetineja atmazus kaip ir zada lenkai paimt ir t.t. spalva liuks bet nepritrauke zvilgsnio. 2. viena is juoduju serijos blizga is tolo rida 160t. km nu negalejau susilaikyt tokia faina atmosfera is karto nu ka pravaziavom sankaba dzirzgia bet nebuksuoja sako meistriukas zys ji9n dar ilgai vaziuok ir net negalvok metus tikrai pravaziuosi, 3. biski toleliau stovi kita juoda, kompl. gera bet visa tokia nudeveta tikrai begiu rankenele nutrinta, nu tokia iskart nepritrauke, dar ypac po grazuoles :D tai vat ta diena ir auksine ziurejau ir melyna, nu nieko geriau neradau uz No. 2 :D neseniai buvau i turgu uzsukes kainos nelb pasikeitusios ju nuejau ir paspaudziau pardavejui ranka likau jam tikrai dekingas uz tokia masina super jokiu problemu diena is dienos eksploatuojama :) tai vat pasakymas  netyngek ieskot ir rasi savo isrinktaja :)

Pulkininkas

Citataguners parašė:
CitataPulkininkas parašė:
Citataguners parašė:
pas mane nera auto sviesu ijungimo:(
O kelintų metų mašina?
Pas mane 2005m.
Tai visai nesena. Kažin ar tikrai neina šviesų automatikos suprogramuoti?

Pulkininkas

CitataHenris parašė:
Kas liecia VVTI daug kas skundziasi variklio dinamika, sako kad panasios kubaturos D4D ir VVTI kaip diena ir naktis. Kitas dalykas, prisiminkim, kad pirmas avensis su 1,8 benzinu turejo galymklini broka ziedu grupeje. Beprotiskai rydavo tepala ir pan. Bet kuris dyzelinis variklis turi ilgesni resursa nei benzininis, na aisku naujausi modeliai benzniniai praktiskai vaziuoja tom paciom apsukom kaip ir dyzeliai, tai matyt ju tarnavimo laikas irgi isaugs. Bet siuo atveju snekam apie naudoto auto pirkima apie 2003m tai dyzelinio ir benzininio variklio skirtumai islieka...
O siam forume daugiau klausimu del D4D del to, kad ko gero kokia 70 proc klubo nariu vazineja D4D Avensiais :) Kuo daugiau tokiu nariu tuo daugiau diskusiju apie ju transporto priemones. Naturalu :)
Taip ištiesų pamiršome pasakyti temos autoriui.
Hobitai, svarbus dalykas  VVT-i varikliai iki 2003 m žvėriškai rydavo tepalą, dėl greitai sudylančių žiedų. Nuo 2004 m., berods, ši žiedų problema buvo išspręsta ir jos nebėra.
Dėl dinamikos,  aš ne ralistas nelakstau, man tos dinamikos pakanka. Galiu tik pasakyti, kad ji palyginus, visai nebloga  :)
O D4D tai ne be problemų: plaukiojantys smagračiai, sankabos, starteriai, purkštukai, turbinos, jau nekalbu apie visokius egr. Pasiskaitykim forume, vos ne kas antram dingsta trauka :)

Mars

Problemu D4D tikrai turi as taip pat pasiemiau 2006 m. verso paskui per Toyotos atstovus sužinijau kad dar Prancuzijoj prie 60 tukstančiu buvo keistas smagratis su sankaba, prie 70 visi keturi purkštukai ir prie 90 turbina.
Bet siaip mašina maloni važiuoti varikliukas labai dinamiškas ir pakankamai galingas ir su trečiu begiu padangas gali draskyti:)
mars

Henris

Na jei po tokiu ridu reikia purkstukus keisti ir asnkabas, tai neiasku koks kuras pilamas, gal baltarusiskas is furu, o jei auto drasokmas is vietos tai del to sankabai ir amen ant 60k, o jei jau turba isejo ant 90k, tai matyt varoma su ja redline'u pastoviai arba tepalas mineralinis pilamas. Kaip ir minejau dyzelis reikalauja didesnes prieziuros (didesne prieziura, tai pilti kokybiskus tepalus, gera kura, normaliai vazinet, pires ziema pasitikrint pak. zvakes ir akuma) jei reguliariai prisiziuresi siuos dalykus tikrai D4D tarnaus be problemu. Uzpyles mineralinio tepalo, baltarusisko dyzelio ir varant 200km/h kas antra diena, galiu ir per 10000km viska uzdrost ir sakyt, kad ne masina o sh...
Perkant auto reikia atsizvelgt ir i regiona, kur ji buvo vazineta. Jei Vokietija - autobanai (vaziuokle bus tvarkinga, smagracio beda toli grazu, zinoma bus kilometrazas didelis ir varikliukas bus mates kas diena po 4000rpm) Prancuzija - kalnuotos vietoves (pastoviai maigomas sankabos pedalas, smagraciui greitai amen, galimos stabdziu problemos, susideveje stabdziu diskai, cilindrai  ir t.t.)
Ispanija ir kiti silti regionai - plona skarda, vaziuokles dalys maziau tarnaujancios, gavusi lietuviskos druskos ziema is dugniuko gali nieko nelikti). O LT pirkta auto, bus greiciausia surinkta Ukrainoje ir gero nieko nereiktu tiketis. Musu regionas ko gero stovi zemiausiame treciu saliu lygije, tai ko gero mes gaunam pigiausias Toyotas uz didziausias kainas (turiu omeni Toyota atstovybes) Atstovybeje galima nupirkti gera auto tik tokiu atveju, jei nori konkrecios masinos ir ji bus atgabenta ne is Ukrainos gamyklos, o Is Vokietijos ir ten surinkta... Nors cia labai retas atvejis, dazniausiai jei uzsakovas uzsako auto, jis pagal regiona ruosiamas apie menesi, kol atgabens is gamyklos, kuri priklauso musu regionui.
Bet apie ka mes cia, ne apie naujas masinas snekam... :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

bladas

#26
Mano turima informacija tokia: 1,8 VVT-I varikliui 1ZZ iki 2005 metu gana greitai sudildavo ziedai ir pradedavo ryti tepala, ir nesvarbu, kokiame modelyje stovi sis variklis - Avensyje ar Coroloje. Siems varikliams rekomenduojama visalaik variklio tepalo lygi laikyti prie matuokles MAX reiksmes . 1,6 VVT-I stovi variklis 3ZZ, ir tepalo rijimo nepastebima. As per 15000km sudeginau apie 600-700 ml tepalo, ir nelaikau to "tepalo ryjimu".
Toyota Corolla Verso (2002m.) buvo gaminama Japonijoje ir Turkijoje. Japonijoje gamintos masinos VIN kodas prasideda raide J - tai manosios Verso variantas. Turkijoje gamintos Verso VIN kodas prasideda ne J raide, o kokia - nezinau...

Cia pora nuorodu, kur galite panagrineti savo Toyotas:

http://www.japancats.ru/toyota/
http://www.toyodiy.com/parts/q.html

guners

CitataHenris parašė:
Na jei po tokiu ridu reikia purkstukus keisti ir asnkabas, tai neiasku koks kuras pilamas, gal baltarusiskas is furu, o jei auto drasokmas is vietos tai del to sankabai ir amen ant 60k, o jei jau turba isejo ant 90k, tai matyt varoma su ja redline'u pastoviai arba tepalas mineralinis pilamas. Kaip ir minejau dyzelis reikalauja didesnes prieziuros (didesne prieziura, tai pilti kokybiskus tepalus, gera kura, normaliai vazinet, pires ziema pasitikrint pak. zvakes ir akuma) jei reguliariai prisiziuresi siuos dalykus tikrai D4D tarnaus be problemu. Uzpyles mineralinio tepalo, baltarusisko dyzelio ir varant 200km/h kas antra diena, galiu ir per 10000km viska uzdrost ir sakyt, kad ne masina o sh...
Perkant auto reikia atsizvelgt ir i regiona, kur ji buvo vazineta. Jei Vokietija - autobanai (vaziuokle bus tvarkinga, smagracio beda toli grazu, zinoma bus kilometrazas didelis ir varikliukas bus mates kas diena po 4000rpm) Prancuzija - kalnuotos vietoves (pastoviai maigomas sankabos pedalas, smagraciui greitai amen, galimos stabdziu problemos, susideveje stabdziu diskai, cilindrai  ir t.t.)
Ispanija ir kiti silti regionai - plona skarda, vaziuokles dalys maziau tarnaujancios, gavusi lietuviskos druskos ziema is dugniuko gali nieko nelikti). O LT pirkta auto, bus greiciausia surinkta Ukrainoje ir gero nieko nereiktu tiketis. Musu regionas ko gero stovi zemiausiame treciu saliu lygije, tai ko gero mes gaunam pigiausias Toyotas uz didziausias kainas (turiu omeni Toyota atstovybes) Atstovybeje galima nupirkti gera auto tik tokiu atveju, jei nori konkrecios masinos ir ji bus atgabenta ne is Ukrainos gamyklos, o Is Vokietijos ir ten surinkta... Nors cia labai retas atvejis, dazniausiai jei uzsakovas uzsako auto, jis pagal regiona ruosiamas apie menesi, kol atgabens is gamyklos, kuri priklauso musu regionui.
Bet apie ka mes cia, ne apie naujas masinas snekam... :)

Kiek zinau, corollas verso, o dabar verso surinkineja Turkijoje. O mes gaunam i Lt naujas toyotas is sandeliu Suomijoje ir paruostos jos yra vazinejimui kaip sunkioms explotacijos salygom, nes skandinavija ir rytu europa priklauso siai grupei. Taigi naujos toyotos LT atkeliauja tikrai geros komplektacijos ir paruosimo.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

hobbit

Dėkui visiems už tikrai išsamius pasisakymus :)
Na D4D problemos man neaktualios, nes bus perkamas VVT-i.
Kadangi nuomonės visų pakankamai įvairios, per daug nekreipsiu dėmesio, ar tai bus 1,6, ar 1,8. Galios ir 1,6 tikrai užteks (nes tėvukui ir su 66KW "bėške", ir su 55KW Yariu netrūksta tos galios :D ), o jei esat teisūs dėl to, jog 1,6 truputį mažiau rajus tepalams, tuo geriau.
Jau vyksta aktyvi paieška, manau po mėnesio ar vėliau parašysiu kaip pasisekė :)
Ačiū visiems dar kartą!

verso

Turiu jau treti metai Verso 2002 m. 1,8, mech. pavaru deze. Galiu pasakyti tik gera. Sutinku su viskuo, ka rase Pulkininkas apie pliusus. O minusu kaip ir nepastebejau. Po dvieju Audi visiems sakau, kad daugiau i sedana nesesiu. Bagazine zymiai talpesne uz Audi A4 ar B4. Salone po sedano - tokia erdve, kad tai zino tik tie, kurie panasias turi. Matomumas - puikus. Tik reikia priprasti prie priekiniu statramsciu - jie visu minivenu storesni uz sedanus. 2002-2004 m. verso matomumas geresnis uz velesnes, tose sumazinti langai. Del traukos - sita verso su 1,8 l varikliu (135 AG) zymiai galingesne uz tureta Audi su 2 l. Todel trauka esu labai patenkintas. (specialiai del to nesirinkau 1,6 variklio). Del sedyniu - man asmeniskai jos zymiai geresnes uz turetos audi - neskauda nugaros po ilgo vairavimo, jauciuosi laisvai (esu pakankamai aukstas), nekalbant jau apie tai, kad viskas jungiasi tikrai japoniskai preciziskai. Jokiu bedu neturejau, keiciu tik tepalus ir filtrus, na dar keleta lempuciu esu pakeites. Benzino valgo nuo 6 greitkelyje iki 10 pernai per didziausius salcius mieste.
Galeciau daug prirasyti, bet cia kolegos jau pasidalino patirtimi, viskas tinka ir mano atveju, tik kaip sakiau - as kol kas minusu nerandu. Juk negali tokios auto lyginti su limuzinu ar pan. Zinai ka perki - atitinkami ir reikalavimai masiniukui.
Beje, del salono erdves, sedejimo patogumo ir pan. ta pati sako brolis apie savo Renault Scenic ir sesers vyras apie savo Opel Safira.
sekmes perkant,
Verso
verso