sankaba*

Pradėjo andriuzz, Spalis 31, 2010, 19:53:21 PM

« ankstesnis - sekantis »

andriuzz

pas mane irgi tas pats. Sakyciau variklio ir arba dezes pagalves susidevejusios. jei klystu pataisykit.

oscar666

Citatahorn parašė:
Nusipirkit benzinines ir neturėsit tokių problemų kada galima pirmą, kada antrą mesti. Bet kurią bet kada galiu įjungti, išskyrus atbulinę, kai važiuoju į priekį.

tai,kad su benzinais,tamsta ir vaziuojam,bet problema yra....jungiant antra kada vos riedi negriebia iskart...masina taip pasipurtydama is leto tada tik isibegeja,na nebent neatleidi sankabos greitai,sukeli didesnes apsukas pagazuodamas,tada biski geriau pagriebia....gal vistik cia sankabos beda tame?o pirmos pavaros jungt kaiptai tokiu atveju nelabai normalu butu....na pvz pervaziuoji letai koki gulinti policininka....juk nejungsi vel 1 pavaros,vaziuoji toliau 2-tra,o masina negriebia.....tai vat tokios bedos...ir manau pas daugeli....
lygis

azart

Citataandriuzz parašė:
pas mane irgi tas pats. Sakyciau variklio ir arba dezes pagalves susidevejusios. jei klystu pataisykit.
Cia geriausiu atveju, bet panasu kad ir smagracio paskutinioji arteja ;)
festina lente

oscar666

na gal kas pasikeite sankaba jau ir pasijaute kazkoks skirtumas kai prie mazo greicio imeti 2 pavara....gal geriau griebia jau?nes as kazkaip vis dvejoju del sankabos keitimo....aisku,kad jai liko jau ne kazin kiek,bet galeciau dar vaziuot,bet jeigu zinociau,kad pasitaisytu problema su tu 2 pavaros griebimu prie mazo greicio,tai keisciau iskart...siaip itariu,kad turetu padet sankabos keitimas,nes dabar kai labiau pasvilini,tai lyg ir pradeda vaziuot,o jei atleidi sankaba greit,tai variklis burbuliuot pradeda ir spausk ta gaza kiek nori,negriebia visai,tai tik po truputi kol tam tikra greiti ir apsukas pasiekia,tada pradeda jau begetis normaliai.....nu nezinau nezinau ka cia daryt....prateskit tema kasnors:)
lygis

RolisJ

#34
Sveiki, pratesiu as, tik gal kiek ne i tema:) Ijungus 2 begi ir greiciau atleidus sankaba masina pradeda "jot". Negaliu pasakyt, kad ji nesibegeja, bet toks lagas ir kietokas sukabinimas gaunasi, tarsi beda kojose, o ne mechanikoje butu. Su aukstesniais begiais tai ivyksta reciau, bet perjungiant reikia priverstinai sklandziai elgtis, kadangi nei nemaloniu garsu, nei vibracijos, nei sankabos vedimo nera, tai tikuosi isbraukt perdavimo sistema is kaltinamuju saraso. Masina turiu tik pora savaiciu, tai pradejau nuo saliuros filtro keitimo, tai nieko nepakeite, bet bandydamas pragazuot ant laisvos pavaros pastebejau, kad visiskai nekyla apsukos :o taciau, nuspaudus pedala ir palaikius kokias 2 sekundes, variklis tarsi atbunda ir sukiai sukyla akimirksniu. Manau, kad butent del to masina ir joja jungiant 2-3 pavaras, bandziau "pravest" ant aukstesniu sukiu jungdamas begi, tuomet sukabinimas gaunasi visiskai sklandus. Taciau si apsuku duobe buna tik ijungus laisva, vaziuojant begiu i gaza variklis reaguoja visada, o tai jau glumina. Iskart nusitaikiau i gazo potenciometra, pasiemiau i viena ranka manuala, i kita testeri ir tikrinau ECU kontaktus - viskas idealu. Todel klausiu jusu, ar yra kam buve, kad ne iskart kyla apsukos paspaudus gazo pedala?
Avensis 81kW

kalava

Citataoscar666 parašė:
na gal kas pasikeite sankaba jau ir pasijaute kazkoks skirtumas kai prie mazo greicio imeti 2 pavara....gal geriau griebia jau?nes as kazkaip vis dvejoju del sankabos keitimo....aisku,kad jai liko jau ne kazin kiek,bet galeciau dar vaziuot,bet jeigu zinociau,kad pasitaisytu problema su tu 2 pavaros griebimu prie mazo greicio,tai keisciau iskart...siaip itariu,kad turetu padet sankabos keitimas,nes dabar kai labiau pasvilini,tai lyg ir pradeda vaziuot,o jei atleidi sankaba greit,tai variklis burbuliuot pradeda ir spausk ta gaza kiek nori,negriebia visai,tai tik po truputi kol tam tikra greiti ir apsukas pasiekia,tada pradeda jau begetis normaliai.....nu nezinau nezinau ka cia daryt....prateskit tema kasnors:)

nu ka zinau, as varyciau tavo vietoj i koki rekomenduotina servisa ar meistriuka, kuris galetu del kompetencijos tiksliau diagnozuot...
pirma mintis paskaicius paties posta - baigiasi sankaba, nebesukimba gerai sankabos mechanizmas. bet paskaicius dar karta nesu tikras, ar teisingai supratau tavo apibudinima.
Beje, atsiminiau toki bajeri su valdisku golfu - bet kuriam begyje padavus gazo kildavo apsukos net atleidus sankaba, todel reikejo labai negazuot. nuvazius i servisa paaiskejo, kad kazkuris riebokslis leidzia ir visa sankaba aptaskyta tepalu - del to sankaba ir nebesukibdavo
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

oscar666

kazkokia nesamone kaip matau su tuo masinos "bukumu"...svarstau visaip...juk jeigu butu visiskai i pabaiga sankaba,tai ir greicio neimtu,pamenu turejau golfuka kuris daugiau 60 neisibegedavo,nes jau sankaba visiskai kaput buvo,o mano atveju masina begejasi gerai,greiti pasiekia auksta,tai cia dar kaip ir normalu butu...gal vistik problema kitur...kazkada dariau diagnostika variklio,tai sake viskas gerai,o kazkaip del to bukumo,tai aiskino,kad situose auto kazkokie vamzdeliai ilgesni kurie turi prisipildyt kazko tai:)na ir zodziu todel ta tikroji auto jega pasireiskia prie didesniu apsuku....nezinau kas ten per vamzdeliai ir kuo jjie ten turi uzsipildyt,man ten aukstom frazem meistras jau snekejo,bet zodziu pas kitas auto,kaip pvz vokiskas tie vamzdeliai trumpesni ir todel prie mazesniu apsuku jau pasireiskia galia....tai va dar kazkiek ziniu...gal kas supras labiau apie ka as cia porinu,tai paaiskins zmoniu kalba...:)
lygis

Henris

Gal neseniai keite pagrindini dirza ir degimas pabego.... Ne pagal metkes uzdejo ir pavelyvino degima ar paankstino. Bet kad skirtingai elgiasi stovint ir gazuojant ant laisuv ir isibegejant, tai nzn... Nes buna kai apsukos veluoja nuo gazo paspaudimo, kai degimas hrenovas. Beje jei masina "joja", tai reik ziuret kuro padavima, ismetima ar oro padavima, as bent jau cia ziureciau pirma. Dar gali buti baisesnis variantas, vsigi transmisijoj... Jei jauciasi jojimas tik ant kazkurio begio, gali buti tos pavaros krumpliaraciui nudroztas koks dantis, ir kaskart besisukant siuo atveju pagal tave 2 pavaros krumpliaraciui prasokant tam dantukui, gaunasi jojimas. Bet kazkaip nemanau, kad cia bus, nes tada ant laisvo begio priimtu apsukas, ir beje jei sankaba butu hana irgi ant laisvo priimtu apsukas. Cia visgi lieku prie variantu... Kazkas su degimo kampu, ipurskimas, EGR, turbo, o gal net ir oro srauto matuokle, bet nuo srauto matuokles turetu isirasyt klaida kompas... Su turbo gali buti sklendes problema kuri valdo turbos geometrija (man teip buvo, bet man sujodavo tik pries isisukant turbai, bet kuria pavara. Beje ir dabar kartais sujoja, kai ilgai masina nedirbus buna, isedi vaziuot, kei isibegji pirma karta buna susitampo, paskui gali vaizuot kiek nori, niekas nebesitampo. Tai nekreipiu demesio, nes, gal koks EGR ar ta pati sklende sunkiau sudirba, po ilgesnio pastovejimo...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

RolisJ

Bet jei beda butu transmisijoje, tai manau, kad perjungimo svirtis turetu vibruot, ar bent koki pasalini garsa skleist sukabinimo metu... O tas jojimas vyksta taip: ijungus pavara masina tarsi stabdyt pradeda ir po keliu sekundziu sauna i prieki, aukstesnem pavarom tas jauciasi daug silpniau, bet jauciasi. Prie akseleratoriaus pedalo yra toks "pedal closed position switch", kuris, mano manymu, blokuoja potenciometro signala kelti apsukas, kol pedalas yra atleistas, tarsi saugiklis, jei pradetum nevaldomai begetis. Kadangi apacioj buna daug purvo ir dulkiu, manau, gal tas tas jungiklis cia koja kisa, jei ant jo prisirinko purvo ir spyruoklei reikia daugiau laiko atjungt ar sujungt grandine, todel tas kelias sekundes as ir negaunu traukos... reiks po darbo pakeliaklupsciaut truputi:)

Henris

Laukiu momento, kada jau reiktu atiduot meistram auto, kad tvarkytu, bet noriu paklausti jusu numones: ar cia buskuoja sankaba?
Situacija: is ryto kai auto pastovejus buna vaziuoji, isibegjimas norma, prvazinejus po miesta kokia 10km prasideda tokie dalykai, 3, 4 ir 5 pavarom vaziuoji tolygiai apsukos tarkim 1600rpm, tada nori staigiai isbeget, ir nuo 2000rpm matosi kaip apsukos pulsiuoja, gazo pedalas nuspaustas iki dugno, pulsiavimas apsuku baigiasi kai rodykle perlipa 2600rpm. Kodel suabejojau sankabos buksavimu, nes kiek ziurejau internete ir domejausi, tai kai sankaba praslista, tai uzmynus gaza, rpm susoka vos ne iki redline'o, o pas mane numynus gaza iki dugno tokie nezymus praslydimai gaunasi +- 500rpm.
Paskui trakima nebesimali po miesta pravaziuoji kazkiek autostradoj (sankaba nereikalinga) tada tokie prslidymai nebepastebimi...
Ar visgi cia jau gerai pakaitinta sankaba, ar gali buti ne su tuom susije reikalai (pvz automatu kartais dezes praslydima duoda), bet cia mechanine deze. Tai va kai isibegejant tos apsukos palaksto +- 500rpm ar visgi sankabos gedimas? (beje kad nelaikytumet manes visisku dunduku, ratai nepralista :) nemanau, kad su 2,0 D4D galima prasukt ratus 4 ir 5 pavarom :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

NNZ

na mano kad ir senesnis auto bet varikliai mesiskiria. Čia gaunas dėl diskatoriaus, man taip ir buvo, kai užspaudi pulsuojančiai kyla apsukos, bet greitis didėjo netaip greitai kaip seniau. Kai keitėm, tai diskelis jau visas mėlynas buvo, nuo oerkaitimo.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

andriuzz

#41
CitataNNZ parašė:
na mano kad ir senesnis auto bet varikliai mesiskiria. Čia gaunas dėl diskatoriaus, man taip ir buvo, kai užspaudi pulsuojančiai kyla apsukos, bet greitis didėjo netaip greitai kaip seniau. Kai keitėm, tai diskelis jau visas mėlynas buvo, nuo oerkaitimo.
Pasikeiciau sankabos visa komplekta. Pirkau LUK firmos, nes buvo gera kaina. Galiu pasakyt kad ji "minkstesne" nei originali. Dalys pirktos anglijoje remontas lietuvoje. Lietuvoj meistrai sake kam tu keiti juk neveda. Sakau man rodos visiskai sudilus ir prades vesti veliau po kiek laiko. Originali sankaba buvo visiskai sudilus.

Biskit

Fly with Toyota smile :)

jolitka

CitataBiskit parašė:
http://auto.plius.lt/skelbimas/autodalys/lengvuju-dalys/toyota-avensis/id-1868797

va pardavineja komplektus su VIENMASIU,
tik firma nezinau,

Cia baltarusas bando sankabas pardavinet. Anksciau su juo kalbejau per baltarusu foruma, ta tasyk man parase 81kW 1100lt, 85kW 1350lt - cia jau po 50lt daugiau :p ir i Druskininkus atveza. Gerai jau nepamenu, bet man rodos jis ten kazkokio briedo prirase, tipo lenkai vokieciams gamina :D ir apskritai kitu gamintoju vienmasiu sankabu analogai vienodi tiek 81 ir 85KW. Siuo atveju irgi manau tas pats, tik blefuoja ir nori is naujesniu masinu daugiau uzdirbti :D

rimvisz

sprendziau klausima kuria sankaba rinktis, LUK. Sachs ar Aisin...nesulaukiau kol patvirtino naryste, ir uzsakaiu Sachs. gal kas nors jau statet?
1998 2TD