Nepučia karšto oro.

Pradėjo Ralfas, Birželis 27, 2011, 07:29:42 AM

« ankstesnis - sekantis »

Renis

#105
CitataReniuz parašė:
Sveiki, pas mane su sildymu tokia beda - kai variklis susyla pradeda pusti silta ora(nors ir ant HI temperatura), bet po kokiu 2-3min vel pradeda pusti salta ora. Kas cia per beda galetu buti? Jei tam itakos gali tureti antifrizas, tai pas mane, kol salta sistema, jo bakelyje yra siek tiek maziau uz minimuma. Galiu dapilti trukstama kieki nusipirkes antifrizo is parduotuves ar geriau vaziuot pas toyota atstovus, kad ivarvintu trukstama kieki?

Pas mane irgi buvo truputi zemiau minimumo bet pusdavo silta ora visada kai apsildavo variklis. Siaip nezinau ar cia del antifrizo stygiaus bet manau ramiai nusipirkt pardoj ir prisivarvink kiek truksta. Skirtumo nepajusi ar is pardos ar atstovybes
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

LG

pas mane įdomūs dalykai su šildymu. dabar lauke apie -4. Su šaltu važiuojant po kokių 3-5km pradeda šilt ir pučia į kojas šiltą orą. bet pvz sustojus prie sankryžos kokiai minutei - prada pūst šaltą orą. kažkokia mistika su tuo klimatroniku toyotos. Man avensis pradeda po kokių 2 km pūst orą. Būtų viskas liux, jei iš karto karštas oras būtų, bet jis kartais būna vos šiltas ir taip kojas nušalt galima. negi čia japonų kvailystės? variklis prie gerų apkrovų šyla normaliai.
Toyota Avensis
2010 m. 2.0L D4D 93 kW

Aurimas

Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.

LG

CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.

oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
Toyota Avensis
2010 m. 2.0L D4D 93 kW

AVENSIS D4D CHIP

CitataLG parašė:
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.

oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
nuorink normaliai ir lygi skyscio pripildyk ir bus viskas ok;)nusiorina atsukus nuorinimo varzteli ant issipletimo bakelio:)

LG

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataLG parašė:
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.

oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
nuorink normaliai ir lygi skyscio pripildyk ir bus viskas ok;)nusiorina atsukus nuorinimo varzteli ant issipletimo bakelio:)

atsiprašau už paprastus klausimus, bet:

- nuorint antifirzą?
- mašina kaip suprantu, turi būt užvesta?

ačiū už idėją, nes kojos šąlančios rytais yra menkas malonumas
Toyota Avensis
2010 m. 2.0L D4D 93 kW

Markelo

CitataLG parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataLG parašė:
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.

oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
nuorink normaliai ir lygi skyscio pripildyk ir bus viskas ok;)nusiorina atsukus nuorinimo varzteli ant issipletimo bakelio:)

atsiprašau už paprastus klausimus, bet:

- nuorint antifirzą?
- mašina kaip suprantu, turi būt užvesta?

ačiū už idėją, nes kojos šąlančios rytais yra menkas malonumas


Man lygiai tokia pat problema buvo. Tik pas manes Avensis I. Buvo i sistema oro pateke. Servise nuorino ir viskas atsistate, bei pradejo veikti normaliai webasto, kuri taip pat nefunkcionavo. Nuorino viska uzvedus varikli. Laikiau kokias 15min apsukas ant 2500. Nuorinimo metu dapylinejo antifrizo. Ir viskas dabar gerai. Sekmes.
Toyota Avensis 2001 D4D | 81 kW | Mėlyna

LG

CitataLG parašė:
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.

oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi

na va, bėda išspręsta. Trūko antifrizo ir užsinešęs salono filtras buvo.
Toyota Avensis
2010 m. 2.0L D4D 93 kW