Truko pagrindinis variklio dirzas avensis verso

Pradėjo sioma, Lapkritis 05, 2010, 10:21:12 AM

« ankstesnis - sekantis »

sioma

Sveiki,
truko pagrindinis dirzas (2l. d4d) ir kaip taisykle sulankste voztuvus ir padare tiek zalos kiek maksimaliai galejo padaryt trukes dirzas. gal kam dar buvo tokia situacija??? domina klausimas kiek litu gali atsistoti remontas..? dabar masina servize jau visa savaite ir pagal juos taisymas man atsistos preliminariai apie 3500Lt. manau cia nemazi pinigai, gal man net pigiau butu pasistatyt kita varikly...

arytis

Kažkurioj temoj jau rašiau, kad su buvusisa mano Corolla toks variantas buvo. Sulansktė vožtuvus, dar subytėjo paskirstymo velenas. Vien už veleną prašė 1000 lietuviškų. Tai pigesnis variantas gavosi variklį pakeisti. Variklis kainavo 1200 + darbas. Þinoma tai buvo paprastas 2,0 dyzeliukas, tai ir kaina tokia gavosi.

fennix

Uzjauciu kolega, mano draugui mazdai tas pats buvo nutike.... ir ten 6 cilindrai buvo :(... kainavo jam ~ 4000 Lt. Taigi vertinant tavo suma- siulyciau ieskot kito variklio, o sita palikti ant daliu... arba bent jau ieskot naujos galvos.... sutvarkyt taip tikrai bus pigiau, bet va laikas kaip faktorius, kol sita rasi..... galbut net pigiausias variantas butu uz kokius 4-5000 lt susirasti angla.... turesi nauja varikli ir ir visa masinyte uz kuria dar susirinksi bent 2-3000 lt :)Tik cia va vel klausimas- nori tu su tuo zaist ar ne.....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

dariukstis

Gal man kas pasakys kiek mazdaug kainuoja pagrindinio dirzo keitimas?
pirkau avi d4d pries gerus 2 menesius, prasukau siek tiek daugiau nei 4 k. bet dar nepriejo eile tam reikalui. o kai cia paskaiciau, baugu pasidare :|

HDPaulius

Sveiki, vieni sako, kad su detalėm japoniškom telpa į 800-1000lt, dar darbas ir pan., gal net mažiau. Man meistras keitė viską, tai sumokėjau 560lt su darbais, detalėm. Aišku, vandens pompa nekeista taip ir liko.

Henris

Idomu kokio serviso cia kainos? Tikiuosi ne atstovybeje tvarkaisi...
Aisku patogiausia butu deti kita varikli, bet tai irgi kate maise, niekada nezinai, kas is jo like. Viskas paaiskes idejus varikli ir patikrinus kompresija... Tik nesuprantu kodel 3000-4000 turetu kainuoti galvos remontas. Voztuvai tikrai nesudarys kosmines sumos. Aisku, jei stumokliai ispausti ir paskirstymo veleneliui sakes, tada su darbais gali tiek ir gautis. Pats darbas manau turetu kainuoti apie 1000-1200Lt - visa kita priklauso nuor reikalingu detaliu kiekio...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

nu mazdai draugas mokejo po 80 lt uz voztuva nauja, ir paskaiciuok kai 24 voztuvai ... o kur dar darbas ir kitos medziagos? kompresija tikrint nebutina uzvest varikli.... beje, galima daryt leak down testa... daug kainuoja zaidimas su galva... pigiau nauja uzdet.... ir greiciau...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

gisas

nepamirskit kad idejus kita varikli, kad ir lauzyno nupirkta, jam irgi reikes dirzus keisti, Kas gali zinot, gal is serviso i namus vaziuojant tam naujam varikliui irgi truks dirzas. remontuojant sena sumokesi gal ir daugiua, bet tikrai zinosi, kad turi gera motora ir vaziuosi nesukdamas galvos ;)
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

fennix

#8
Citatagisas parašė:
nepamirskit kad idejus kita varikli, kad ir lauzyno nupirkta, jam irgi reikes dirzus keisti, Kas gali zinot, gal is serviso i namus vaziuojant tam naujam varikliui irgi truks dirzas. remontuojant sena sumokesi gal ir daugiua, bet tikrai zinosi, kad turi gera motora ir vaziuosi nesukdamas galvos ;)

na as dabar pats keisiu sau varikli... tai keiciu ne tik dirzus, bet ir ziedus, alkuninio indeklus, svaistikliu indeklus, tarpine, voztuvu gumas, vandens pompa, sankaba ir siaip visokius niekniekius.... bet bent jau zinosi zmogus kas ir kada sudeta.... pradiniais duomenimis i 1200 lt telpu cia su japoniskom dalim ir variklio kaina iskaiciuojant :D
ir kaip suprantama naujai nupirktas senas bus geresnis uz dabartini sena...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

fennix pirma nelygink mazdos ir toyotos, antra cia 4 cilindru 16voztuvu variklis, o ne kaip tavo minetas 24valve.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

CitataHenris parašė:
fennix pirma nelygink mazdos ir toyotos, antra cia 4 cilindru 16voztuvu variklis, o ne kaip tavo minetas 24valve.
nieko ten ta mazda nesiskiria nuo toyotas.... 6 cilindru varilis tik ir viskas po tokius pat 4 voztuvus virs stumoklio... tik tiek kad v formos, tad galvos dvi... nieko ypatingo nei pas mazda nei pas toyota ner... nebent imtumem mazdos rotorinius variklius :D cia tai fun...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

fennix, prieš porą dienų gyreisi, kad tavo sankaba laiko gerai, dabar jau keiti, kaip suprast?
sankaba

fennix

#12
mano sankaba laiko gerai, bet kadangi keisiu ir varikli ir greiciu deze... tai senoji keliaus i garaza su visu komplektu... laiko tikrai gerai, nesiskundziu, bus atsargoj... bet kadangi zada didet variklio galia galia, tai geriau jau is karto det nauja, nei po 10 k km visgi keist .... Tiesa, keisiu tik diska, nes nei diskatorius nei guolis nesusidevejes... o diskas jau nebepanasus i tarnausianti :D... Gi rasiau-  kad keisiu varikli- bus ir sankaba keiciama... nepameni?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Denso

O klausykit, aišku ne visai į temą, bet nieko nesuprantu. Mano avensije 2008 m. 2,0 L, D-4D parašyta, kad grandininė pavara. O čia diržas nutrūko... Ar čia apie pirmą avensi kalba eina? Ar antram avensiui pradžioje ejo su diržu, ir po to pakeite į grandinę? Ar toyota klaidingai rašo? Gal kas galėtu paaiškinti kaip čia yra?
Tai aviganis turi būti vokiečių, o mašina japonų!!!

NNZ

#14
šiaip tema apie Avensis verso, tai pas visus buvo diržaj. Avensis I tai tikrai buvo su diržais, bet ir II iki 2006 irgi su diržais buvo. Pasitikslinti gali toyota atstovybėj, pasakęs savo VIN numerį.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)