Variklio garsas avensis d4d variklyje

Pradėjo milkas, Lapkritis 08, 2010, 11:21:11 AM

« ankstesnis - sekantis »

Tuziukas

gal biski ne y tema..bet gal kas gali pasakyti pavadinima purskiamo tepalo? ne wd, bet kad konkreciai sutepimui butu skirta?

Tuziukas

taiva issiaiskinau kas man barskejo, ogi pasirodo servize kai keite dirzus, turbut pamirso vairo stiprintuvo dirza itempti, tai jis dauzesi i visas puses, visiskai laisvas buvo, itempiau dabar to garso nera, bet girdisi kazkuris guoliukas brazda skaudziai, itariu jog vairo stiprintuvo siurblio ar kaip jis vadinasi..:) taigi jei kas galite pakomentuokite, ar ten presuojami guoliai, ar restauruojasi tas siurblys, ar nauja tiesiog pirkti teks?

Venza

 Pirmiausia issiaiskink tiksliai kuris guoliukas.Gali ir itempejai ir kondicionieriaus sankaba but.Kad vairo stiprintuvo,tai labai abejociau.Turetu ir siurblys rekt tokiu atveju.Ir jeigu siurblys stiprintuvo,tai neteko girdet,kad guolius kas keistu.Paprasciausiai perka lauzyne kita.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Tuziukas

CitataVenza parašė:
 Pirmiausia issiaiskink tiksliai kuris guoliukas.Gali ir itempejai ir kondicionieriaus sankaba but.Kad vairo stiprintuvo,tai labai abejociau.Turetu ir siurblys rekt tokiu atveju.Ir jeigu siurblys stiprintuvo,tai neteko girdet,kad guolius kas keistu.Paprasciausiai perka lauzyne kita.
aisku. uzsisakiau steroskopa, paziuresiu tixliai, bet ytariu siurbli..

melrunas

šiaip įtempinėjant diržą nereikia persistengti, nes kai per daug įtempi  gali pradeti ir sveikas guolis groti...;)

arytis

#50
Sveiki, nekuriant naujos temos noriu paklausti del barskejimo variklio skyriuje. Jis pasireiskia tik laisvom apsukom, tai yra 800 aps. tik vos vos pakeli apsukas iki 900 garsas dingsta. Tas garsas gal jau keli metai yra, bet dabar paumejo ir pradejo erzinti. Bandziau klausyti atsidarius kapota, tai sakyciau garsas sklinda is keleivio puses, bet kurios vietos tai velnias zino. Gal tai kokie itempejai ar dar kazkas ir kaip tai imanoma patikrinti?

pinokis


arytis

Citatacorolla verso parašė:
o generatorius pas tave tvarkoj?

Krovimas normalus, o daugiau nezinau.

Henris

pas mane dainuoja keli metai kondiskes skyvas, tik ant laisvu apsuku. Bet didesniu pokyciu per 4 metus nepastebejau, tai galvoju, ner ko kist nagu. Bet jei pas tave paumejo, tai gal bus paspirtis pasiklausyt kondiskes skyva...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

arytis

#54
O is kur zinai, kad kondiskes skyvas? ijungus kondiske garsas dingsta ar kaip? Tiesa pas mane ijungus kondicionieriu, garsas kuriam laikui nustoja, bet gal cia del minimaliu apsuku skyravimu, nezinau..., nes pavaziavus su kondicionierium, ant laisvu vel tas pats garsas girdimas.

pinokis

seip jai pareina guolis ar skyvas ijungus kondiske garsiau pradeda cirsgeti

Henris

pas mane tai mesitrai issiaiskino, kai keitem dirzus, prasukinejo skyvus. Kondiskes skyvas, biskeli turi laisvuma, del to ant mazu apsuku kai vibracija didesne jis ten ir skleidzia toki biski metlo garsiuka. Jei apie toki garsiuka mes snekam ;) Beje kondiske siaip toyotose sukasi visada. Nes sankaba yra kondiskes viduje. Ir tas skriemulys ar kondiske ijungta ar isjungta, vistiek sunkiau sukasi, nei skyvas kuriame sankaba, kai isjungta kondiske. Cia toyota :) Cia kitaip :)
Pas skodas man rodos irgi panasus bajeris su kondiskem, tai ziema, auto savininkai net pasikeisdavo dirzeli nuo auto, kuris yra be AC, t.y. i trumpesni, kurio uztenka tik vairo stiprui sukti. Nes dirzas cia eina tas per vairo stipro skriemuli ir kondiskes. Cia toki bajeri daro, kad taupyt kondiske, kad ji kai nenaudojama ziema, be reikalo nesisuktu. Nors yra ivairiu nuomoniu, girdejau nuomone, kad kondiske sveika kartais ijungti ir ziema, kad susiteptu stumokliukai viduje. Tai prieinu isvados, kad toyotos kondiskes skriemulio garsa sunku butu ivertint nuo kondiskes ijungimo ir isjungimo. Nes ji sukasi pastoviai, su visu skriemuliu tik sankbele sukabina viduje kompresoriaus, kai paspaudziam AC ON.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Venza

 Skyvu garsa nustatyt lengviausia su stetoskopu koki naudoja gydytojai,bet truputeli ji patobulinus.Galima ir paprastesni susikonstruot is slangutes galo ir vamzdelio.Slangutes gala i ausi,o vamzdeli vedzioji prie vieno ar kito skriemulio ir tiksliai nustatai triuksmo vieta.Tai taip paprasta :)
 Del AC kompresoriaus.Dyzeliams dazna problema,kad susimala viduje skyvo esancios dempferines gumeles ir skyvas pradeda skleist garsa.Tas dalykas nesunkiai remontuojamas.
 AC kompresoriai ne tik Toyotu sukasi visa laika.Naujesniuose modeliuose dauguma kompresoriu yra tokio tipo ir sankabos ju viduje nera,ten visai kitoks ju paleidimo principas su elektromagnetiniu voztuvu.Labai svarbu stebet,kad kondicionieriaus sistema nebutu tuscia,net ir ziema!!!Jeigu vazinesite su tuscia,sugadinsite kompresoriu nepataisomai.Cia liecia besankabinius kompresorius ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

arytis

Na vis tiek nepagaunu mano triuksmo sistemos. Siandien jau nebetriuksmauja, o siaip barskesys buna, kai labai gerai uzsiles variklis. Reiks ieskot zarnos ir klausyt barskala :)

darcaa

Atrodo problema išspręsta. Pakeitė kondiškės įtempimo guolį ir dar generatoriaus įtempimo guolį, prie to pačio ir dirželius, nes buvo įtrūkinėję. Garsas būdavo kai variklis sušildavo ir apsukos nukrisdavo. Dabar variklis murkia be pašalinių garsų :)
Avensis II 2003