Corolla Amerikonas

Pradėjo hobbit, Lapkritis 08, 2010, 14:47:33 PM

« ankstesnis - sekantis »

hobbit

Sveiki,
Domina Corolla (~2004 m.) amerikonai. Kiek girdėjau, pagal taisykles reik tokių pakeitimų:

Priekinių žibintų;
Galinio priešrūkinio žibinto;
Šoninių posūkių signalų.

Taigi, kiek kainuotų tokie pakeitimai amerikonei Corollai?

Be to, kaip su visom kitom detalėm, ar atitinka bent jau pagrindinės dalys europines?

Dar vienas klausimas, ar pirkdamas Marijampolės turguje amerikoną labai rizikuočiau?

Gal kiek išblaškyti ir nekonkretūs klausimai, bet mielai išklausyčiau papildymų. Jei turite asmeninės patirties bent vienu iš šių klausimų, būtų malonu, kad pasidalintumėte :)

NNZ

pokolkas tik tokie reikalavimai, kaip tu išvardinai. Prikdamas bet kokią dėvėtą daiktą yra loterija...  na vien už darbus turbū 200-300lt. plius detalės, kurias pieškok per parduotuves.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Dar746

Citatahobbit parašė:
Sveiki,
Domina Corolla (~2004 m.) amerikonai. Kiek girdėjau, pagal taisykles reik tokių pakeitimų:

Priekinių žibintų;
Galinio priešrūkinio žibinto;
Šoninių posūkių signalų.

Taigi, kiek kainuotų tokie pakeitimai amerikonei Corollai?

Be to, kaip su visom kitom detalėm, ar atitinka bent jau pagrindinės dalys europines?

Dar vienas klausimas, ar pirkdamas Marijampolės turguje amerikoną labai rizikuočiau?

Gal kiek išblaškyti ir nekonkretūs klausimai, bet mielai išklausyčiau papildymų. Jei turite asmeninės patirties bent vienu iš šių klausimų, būtų malonu, kad pasidalintumėte :)

Jei is amerikos - patikrink COPART'e ir paieskok foto kaip masina atrode amerikoje prieš ją parduodant i Lt (kartais galima surasti foto pagal VIN)
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

NNZ

jo pagal vin galima patikrintį per carfax,com, jei dar nemokamai veiks...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

MantasT

Carfax, kad ir mokamas yra tik 15 dol. Prieš perkant tai menki pinigai. Kitas dalykas, ne visi pardavejai nori rodyti VIN koda - tada sakai, duok nufotkinti varikli :)

NNZ

tai jei nenori vin sakyti, tai meti per bortą iškart, nes jei gera, tai tolko nerodyt nėra.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

hobbit

Dėkui už atsakymus :)
O gal kas nors iš klubiečių konkrečiai tvarkėsi tokią Corollą ir pasidalintų įspūdžiais ir kainomis bent apytiksliai? :)

zally

Manau nebus VSC ir TRC sistemu, turesi hidraulini vairo stiprintuva, jei masina nemusta po bamperiais bus smugio absorberiai ir prastesne nei euro garso izoliacija, ir bagazinej dviracio ratas.Variklis zinoma vertas demesio.j
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

tadusia

norejau paklaust,o gali buti kad amerikone tokiu metu nebutu paprasciausios ABS sistemos? ir jei posukiuos stipriau uzsukus vaira pradeda pypset,vadinas stabilumo kontrole kazkokia yra, cia tas pats kas VSC? ir galiausiai kas tas dviracio ratas bagazinej? o garso izoliacija ji isties nekokia.
o del remontu kainu, jau daugiau 2 metus vairuoju neteko su tuo susidurt :) tfu tfu tfu

zally

Kiek zinau pagalbiniu sistemu buvima amerikono Coroloj apsprendzia modifikacia- LE, CE ar S Jei pypsi ir indikatorius dega- VSC yra.Dviracio ratas ,tai nestandartinis-plonas ratas
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

hobbit

Na vadinamasis dviračio ratas yra daugelyje europinių automobilių, čia ne amerikonų bruožas ;)

zally

As turejau omeny Corolos ypatumus, nes europinese ratas normalus.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

hobbit


tadusia

Citatazally parašė:
Kiek zinau pagalbiniu sistemu buvima amerikono Coroloj apsprendzia modifikacia- LE, CE ar S Jei pypsi ir indikatorius dega- VSC yra.Dviracio ratas ,tai nestandartinis-plonas ratas

tame ir reikalas kad jokie indikatoriai nedega nes panasu kad ju nera

zally

Ar yra kaireje puseje, kur veidrodeliu reguliavimas, TRC isjungimo mygtukas?
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.