Video reportažas apie mūsų toyotas

Pradėjo dariux, Lapkritis 11, 2010, 19:52:43 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

#45
Kas per kiek pasiekia 100km/h yra labai subjektyvus dalykas. Gali pravaziuot su pvz tuo paciu avensiu du skirtingi vairuotojai ir garantuoju rezultatai bus skirtingi, reik dar moket isibeget teisingai iki 100km/h :) Pas viena masina gali buti bakas pilnas pas kita pustustis, padangos, masinos forma, labai daug faktoriu itakoja. Teko vaziuot su Foresteriu dyzeliniu, tikrai likau patenkintas. Nesu nieko pires Toyotas, nes pats esu ju gerbejas, bet Subaru dyzelis tikrai dinamiskas varikliukas. As irgi galiu pasakyt, kad su savo buvusiu Lanceriu 1,6 83kw varikliu istratindavau bmw 2,5 prie sankryzos, del to, kad Lanceri buvo antra pavara ilga o svoris vos 900kg. Dabar Avensis mano sveria 1,5 tonos o kw tik 85, tai ko is jo noret, beveik su tokiu paciu varikliu turiu gainiot puse tonos sunkesne masina, tai apie isibegejima iki 100km/h net nera ka kalbet jei lygint su 1,6 83kw varikliu ir svoriu 900kg.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

pamrisai toki kuklu variklio faktoriu kaip sukimo momentas.... :D nuo kurio tikrai nemaza dalis akseleracijos priklauso :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Pateikiau oficialius duomenis, kuriais remiantis subarikas atsilieka nuo panašių ar net sunkesnių automobilių. AWD vis tik suvalgo daug jėgos.

Henris

#48
Priklauso. Kai kur netgi daro testus ne iki 100km/h o tarkim iki 170km/h. Tai rezultatai buna tokie, kad dyzelis pries benza tos pacios kubaturos. Dyzelis gauna i kaulus pires benza iki 100km/h, bet toliau benzui nera sansu. Cia as suprantu sukimo momento skirtuma. Esu su savo benzu bandes lenkti dyzeli mazdaug greitis buvo 120km/h, tai iskart jauciasi, kad man truksta samrves su 83kw, o dyzeliukas su 79kw, spustelejo apsisiko juodais dumais, bet mane "isdejo". Pvz is vietos startuot ir greitai isibeget su dzyeliu tarkim 2,0 ir su benzu 2,0, kaip diena ir naktis. Su dyzeliu pries atleisdamas sankaba turi susikelt apsukas, nes kitaip pataikysi ant turbo lago ir normalus pagreitejimas prasides tik nuo 1800rpm, o benzui pofig, kaip spaudi taip ir eina, tik spek mesti saiba ant tinkamo sukimo momento. Dyzeliui jei perjungis saiba per anksti, vel pakliusi i turbo laga. Cia daug niuansu su tais isibegejimais. Yra aisku ir benzo turbo varikliu. Pries 3 metus teko vaziuot su EVO8, isedus pradejus vaziuot irgi atrodo kad nieko netraukia, bet pasiekus savo sukimo momentui ir pakinkius arlkiukus, kai isijungia du turbo kompresoriai, su keturiais zmonem 2 saiba ejau 110km/h ir dar nelipo ant redline'o. Beje stabdant ismetus i laisva jis neleidzia apsukom nukristi iki 1000rpm, laiko mazdaug ant 2500rpm (ant  laisvos pavaros tam tikra laika), kad ijungus pavara pataikytum ant didelio sukimo momento. Kiekvienas auto yra individualus, ir negalima lygint kubaturos ir isibegejimo iki 100km/h. Kaip ir minejau pensininkas su 250AG auto gali isibeget iki 100km ir per 15s :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

azart

Na nzn. pries pora savaiciu pardaviau savo avensi...gana sekmingai...uz 16000lt..ir kazkaip visai net nenuliudau :| (2001m. D4D universalas). Nei man, nei zmonai kazkaip tiesiog tas automobilis neprilipo. Nuobodi isvaizda, salonas. Bet cia ne automobilio kalte o musu ir musu charakteriu bruozu. Na negalime pakesti auto susiliejanciu su bendra mase. Be to Vilniuje vazinedami su tokiom auto teko sutikti tik pensininkus, vaziuojancius is sodo ir pan...t.p. mazai jaunimo tikrai. Del gedimu-tiek patvarumas, tiek talpumas - viskas gerai, bet dinamikos truksta. Palyginimui tie patys Alfa Romeo 156, Lancia Lybra su 1.9 JTD 77kw motoriukais zymiai gyviau ir dinamiskiau vaziuoja (ir cia tikrai is asmenines patirties). Bei taupiau. Avensio komforto labai pritruko. Auto 2001m., o komforto jokio, jau buvo pradejes nervuoti pastovus plastmasiu barskejimas ir t.t. Visumoje auto labai patikimas, savotiskai grazus ir svarbiausiai ergonomiskas! Taciau mums asmeniskai jis neprigyjo, tad teko atsisveikinti. Geriausiu atveju ateities planuose arba Lexus arba naujesniu kartos avensis arba corolla verso ir pan. Siuo metu susidraugavome su kitu japonu - Subaru Legacy. Nors auto 1999m., bet komforto ir patvarumo atzvilgiu niekuom nenusilidzia toyotai ir net lenkia. Ergonomija -superine, talpumas, AWD su simetrine ratu varomaja sistema labai pasiteisina. Is komforto: pilna elektra, oda, sildomos visos sedynes, 2 liukai, autopilotas, VDC -stabilumo kontrole, klima, 6 air bagai, AT, ir dar kruva visu kitu protingu ir naudingu daikciuku. Be to labai paprastas aptarnavime ir patikimas boxer opozitinis 4 cilindru ir 115 kw varikliukas. Ko daugiau seimai reikia :D Tad artimiausiu metu dziaugsimes juo. Toyotai kaip ir priekaistu dideliu nebutu..vienintelis minusas kad tokios komplektacijos ir metu automobiliui labai jau aukstos ir tikrai nevisai logika pagristos kainos
festina lente

Pulkininkas

Citataazart parašė:
 Palyginimui tie patys Alfa Romeo 156, Lancia Lybra su 1.9 JTD 77kw motoriukais zymiai gyviau ir dinamiskiau vaziuoja (ir cia tikrai is asmenines patirties).
Na žinai, lyginti Tojotą su kažkokio fiato - makarono produkcija, tai tiesiog nepadoru. Tai tiesiog įžeidimas Tojotos klubui ! :D
Nepyk, bet visi žino, kad Alfa, Lancia, Fiat  tai - ne mašinos.

gisas

CitataPulkininkas parašė:
Citataazart parašė:
 Palyginimui tie patys Alfa Romeo 156, Lancia Lybra su 1.9 JTD 77kw motoriukais zymiai gyviau ir dinamiskiau vaziuoja (ir cia tikrai is asmenines patirties).
Na žinai, lyginti Tojotą su kažkokio fiato - makarono produkcija, tai tiesiog nepadoru. Tai tiesiog įžeidimas Tojotos klubui ! :D
Nepyk, bet visi žino, kad Alfa, Lancia, Fiat  tai - ne mašinos.
aukso zodziai(tik prie sio saraso reikia prideti reno(pats turejau)) :D
P.S kam is vis kazka lyginti? jei patinka ta lafa tai perki ir vazineji. Nepatinka toyota-nepirkit ir nereiks dejuoti, kad netraukia ir t.t. Reikia masinos paskirti zinoti, norit, kad seimyninis uzniversalas skraidytu kaip bugatis ar pan  ;)
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

azart

Na alfa-romeo koncernas siemet atsvente savo 100-aji gimtadieni. Jie pirmieji isleido common-rail dizelinius variklius. Na bet tai smulkmenos ir butu tik nereikalingu diskusiju eiline pradzia...spresti apie auto is to "ka bobute kieme pasake" ar "draugo dauges brolio klasiokas" pasakojo - yra mazu maziausiai juokinga. O klubiecio esme mano galva yra ne tame kad principingai isiremti i siena ragais ir rekti kad jo automobilis yra idealiausias ir geriausias o pripazinti tiek pliusus tiek minusus jo gerbiamos auto markes. Bei buti tiesiog fanu. Suprantama kad fanai gina savo ideala, taip pat elgiasi ir Alfa klubo ir kitu klubu atstovai. Tiesiog reikia blaiviai ivertinti visus esminius dalykus. Niekada nesakiau kad vienas gamintojas yra idealus, net vazinedamas su italas, japonais ir ta pacia toyota nelaikiau nei vieno is ju "dievu" tarp automobiliu, nes nera jie tobuli ir pasirenkame mes tiesiog ta varianta kuris mums aktualesnis, atsizvelgiant i musu poreikius, vairavimo stiliaus ypatumus ir pan. Atsizvelgiant i savo poreikius - man asmeniskai toyota avensis netiko, man truko agresyvumo, dinamikos. Ta suradau kitame automobilyje. Jei jus viskas jusu auto tenkina - valio, jus sekmingas zmogus, vairuotojas ir fanas! Tiesiog mane asmeniskai labai erzina kai zmones totaliai uzmerkia akis ir dauzosi i siena galva, rekdami kad ju marke yra idealiausia, geriausia, patvariausia ir visaip kaip -ciausia :D palyginus su kitais auto. Pirkdamas toyota taip, prisipazistu, susigundziau jos patvarumu ir patikimumu - tai tiesa. Taciau su laiku pasigedau kazko, norejosi kazko daugiau is auto negu tik patikimai vaziuoti is tasko A i taska B. Norejosi daugiau komforto, stabilumo kelyje bei pravazumo, nes pasikeitus salygom tenka vis dazniau vaziuoti ten kur vienu tiltu varomas auto sunkiai ropoja. Gal but po keliu metu mano poreikiai vel pasikeis ir as vel grisiu prie Toyota..bet greiciausiai Lexus marke automobilio ;)
festina lente

umunas

teisingai, nie vienos markės negalima nuvertint. pavyzdžiui, Lancia begalę technologinių naujovių atnešė į automobilizmą. pirmasis gamintojas įdėjęs 5 pavarų dėžę, pirmas gamintojas įdėjęs V6, pirmas gamintoja įdiegęs nepriklausomą pakabą. aišku apie patikimumą ir eksperimentų pasiteisinimą jau kita kalba, bet visgi jie daug davė. Lancia Delta Integrale sąraše automobilių laisvalaikiui (tiek važiavimui, tiek krapštymuisi garaže). yra mašinos vaikus į mokyklą nuvežti, yra mašinos pasismaginimui ir yra mašinos kažkur per vidurį. man asmeniškai norisi būtent to vidurio. visgi jį rasti sunku. oj kaip sunku. o dar kai finansinis klausimas įsipaišo...

horn

Man maniškė tinka: ekonomiška, retai tenka servise lankytis ir užtenka vietos bagažinėje, praktiškai tai visi mano reikalavimai automobiliui. Prie minusų dėčiau išvaizdą, trauką, nors pati salono erdvė didelė, bet sėdynės nepatogios. Kituose automobiliuose reguliuodavosi sėdynės aukštis, o čia reguliuojasi sėdima dalis, jei ją nuleidi, lieka nuožulnus tarpas tarp nugarėlės :(

gisas

Citatahorn parašė:
Man maniškė tinka: ekonomiška, retai tenka servise lankytis ir užtenka vietos bagažinėje, praktiškai tai visi mano reikalavimai automobiliui. Prie minusų dėčiau išvaizdą, trauką, nors pati salono erdvė didelė, bet sėdynės nepatogios. Kituose automobiliuose reguliuodavosi sėdynės aukštis, o čia reguliuojasi sėdima dalis, jei ją nuleidi, lieka nuožulnus tarpas tarp nugarėlės :(
isvaizda yra skonio reikalas, todel jos prie pliusu ar minusu skirti nereiketu ;)
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

NNZ

#56
azart sėkmės tau su naujuoju pirkiniu, tikimės, kad neišleisi daug lėšų jo remontui

p.s. būtinai prisijunk prie subaru klubo, jie ten gerų mechanikų turi jei kokia bėda iškils...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

azart

Na subaru jau sutvarkyta. Kol kas jinai atitinka ir pateisina visus musu lukescius. Tuo paciu kad patirtis su AWD sistemom ir ju niuansais jau buvo nemenka. Visada mus labiau imponavo didesni dviem tiltais varomi padidinto pravazumo automobiliai. Todel gal but nelabai musu seimoje prigyjo avensis..nors tiesa sakant ir lancia lybra ir kiti po tikro reminio visureigio lengvieji automobiliai kazkaip nelipo ir buvo mums tik tarpiniai variantai. Bet kuriuo atveju einame link savo svajones - Toyota Land Cruiser 95 arba 100/120. Su siais grazuoliais negalime lygint nei subaru, nei lancia nei visu kitu auto. Tikiuosi taip ir bus ;) Svarbu kad eilini karta asmeniskai susipazinome su dar vienu gana puikiu automobiliu tokiu kaip toyota avensis ir jo niuansais kas duoda nemaza patirti. Tikriausiai musu metu laidos avensis geriausias darbinio arkliuko variantas. Patikimas, laaaabai talpus. T.y. neuzmusamas pagalbininkas ;)
festina lente

tadusia

panasu kad didziausias toyotu privalumas yra patikimumas. Jei ieskot galios ar komforto toyota toli grazu ne pats geriausias pasirinkimas :) pats pries corolla 5 serijos bmw turejau, tai dabartine vokieciui nei is tolo neprilygsta nei komfortu nei galia ar privalumu gausa...bet visa tai kainuoja,o mano atveju kainavo per brangiai,tad patikimumas visa tai mano atveju nusvere :) todel dabar vairuoju corolla,ir dziaugiuos kad nereikia draugaut su servizais :)

Aurimas

Nzn is kur jus istrauket, kad vokiskose daugiau komforto, ne velnio, pakaba kieta, sedynes nepatogios, galios uztenka, bet su lyg kiekvienu paspaudimu ji vis mazeja!