Video reportažas apie mūsų toyotas

Pradėjo dariux, Lapkritis 11, 2010, 19:52:43 PM

« ankstesnis - sekantis »

wikcia

Ka galiu pasakyt apie vokieciu komforta, gal jis kazkiek ispustas. nes kokiu 10 metu atgal didzioji dalis vairuotoju pripazino daugiau vokiskas masinas. Kaip sakant "audi ir afrikoj audi". Siais laikais poziuris kazkiek keiciasi, sparciai daugeja joponisku automobiliu. Daug kam vokiskomis masinomis teko nusivilti. Man asmeniskai vokiskos masinos nei dizainu nei komfortu nera patrauklios, o ju kaina dar zymiai aukstesne, be to dar galima teigti, kad vokieciu eksploatacines islaidos didesnes.

andriuzz

#61
Citatatadusia parašė:
panasu kad didziausias toyotu privalumas yra patikimumas. Jei ieskot galios ar komforto toyota toli grazu ne pats geriausias pasirinkimas :) pats pries corolla 5 serijos bmw turejau, tai dabartine vokieciui nei is tolo neprilygsta nei komfortu nei galia ar privalumu gausa...bet visa tai kainuoja,o mano atveju kainavo per brangiai,tad patikimumas visa tai mano atveju nusvere :) todel dabar vairuoju corolla,ir dziaugiuos kad nereikia draugaut su servizais :)
Del konforto nesigincysiu. Del galios jei jos truksta kas gi neleidzia pirkt MR2 roadsteri ar Supra? kad ir celica? Nemanau kad rastum analoga Suprai is VW ar BMW.

NNZ

nu bmwagenas tai turi M6, M3, M5, tai jie tikrai pasilygintu su supra, tais laikais. Netgi buvo toks auto kaip M1 ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

fennix

#63
CitataNNZ parašė:
nu bmwagenas tai turi M6, M3, M5, tai jie tikrai pasilygintu su supra, tais laikais. Netgi buvo toks auto kaip M1 ;)

Ok, duosiu truputi info:

95 metu masinos:
BMW M5    3.8litru motoras 335 hp, svoris 1670 kg, 0-100- 5.8s    
BMW M3    3.2litru motoras 316 hp, svoris 1460 kg, 0-100- 5.2s
Supra MK4 3.0litru motoras 320 hp, svoris 1550 kg, 0-100- 4.1s
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

mano tinklapio duomenimis
supra mkIV 3.0T (324Hp) 5.1
M5 3.8 (340 Hp)   5.9
M3 3.2 (321 Hp)   5.5

nu bet kaip ir patvritinai mano pasisakymą, kad pasilyginti gali...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

fennix

#65
Pasilyginti gali, bet supros variklis yra nesveikas... taip kad baigiam zagset. Jo konstrukcija laiko milziniskas galias, tokias kaip 6-700 ag... Apskritai japoniski varikliai mazesni, lengvesni ir kur kas geriau renkasi apsukas nei ju sunkiasvoriai amerikietiski varzovai... as nieko pries BMW, bet man jie nepatinka... tiesiog emociskai netraukia... Japonai- visai kas kita... Beje, kalbu apie twin turbo supra, ir ne viska hp duoda, dar labai svarbus ir sukimo momentas, kur atsilieka BMW su tokios pat galios varikliu.... o cia quote is wiki:
For the export model (America/Europe) Toyota upgraded the Supra turbo's engine (smaller, steel wheeled turbochargers, bigger fuel injectors, etc.). This increased the power output to 320 hp (239 kW; 324 PS) at 5600 rpm and 315 ft·lb (427 N·m) at 4000 rpm. The turbocharged variant could achieve 0–60 mph in as low as 4.1 seconds
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

jo sutinku su tavim apie japonišus variklius netgi tie patys dyzeliai labiau atlaidūs aukštom apsukom. Ir tikrai iš vokiškų variklių neišspaudžiama tiek jėgos kiek iš japoniškų. Tagi kaip ir sakiai baigiam ta tema, nes požiūris tas pats.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

andriuzz

Tai vat tik bmwagenas turi kazka panasaus. O VW ar audi dar toli iki to. Be to Supra dar imanoma ipirkt. O bmwagena jau sunkoka. Nu bet cia pagal kiekvieno kisene. beje suproj teko sedet (keleivio sedynej) tikejaus bus 'barskalas' bet salono apdailos vaziuojant visai nebarskejo ir salono medziagos visai normalios.

edas

kol nevažinęjau su toyota irgi sakydavau kad tokia auto tik iš bėdos kai tokia gavau darbe jau trečius metus joju ir kuo toliau tuo labiau ji man patinka išvaizda pilka bet atstoja viska jos paprastumas ji praktiška


o tas autopiloto mašinu degustatorius tai kiauras :D

horn

Citatafennix parašė:
Pasilyginti gali, bet supros variklis yra nesveikas... taip kad baigiam zagset. Jo konstrukcija laiko milziniskas galias, tokias kaip 6-700 ag...
nežinojai, kad suprų varikliai pastoviai pramuša tarpines, o su jų pakeitimu didelės išlaidos ir daug vargo ;) Iki greitų ir įsiutusių filmo 2001 tos supros po 5-7000lt pardavinėjamos buvo. nemanau, kad už 10m automobilį tai gera kaina, matyt buvo dėl ko jai taip nukristi.

fennix

Citatahorn parašė:
nežinojai, kad suprų varikliai pastoviai pramuša tarpines, o su jų pakeitimu didelės išlaidos ir daug vargo ;) Iki greitų ir įsiutusių filmo 2001 tos supros po 5-7000lt pardavinėjamos buvo. nemanau, kad už 10m automobilį tai gera kaina, matyt buvo dėl ko jai taip nukristi.
Kiek zinau tai mark 3 supros turejo problemu su galvos tarpine kuria pramusdavo tik del to kad varztai buvo per silpnai prisukti. Mark 4 negirdejau tos bedos. Anyway- dideles islaidos nusipirkt tarpine uz 300 lt, prasilfuot bloka ir galva- dar +100 lt. Jei rankos is teisingos vietos auga- va ir visos dideles islaidos- 400 lt Uzkeli boosta iki 0.8 bar ir turi kuklius 450 ag kisenej :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Kas 100 automobilio savininkas mašiną remontuoja pats, o visi kiti tikrai nepradės variklio išrinkinėt ir galvos šlifuot. Gyvenime be remonto, yra ir kiti malonumai ;)

UfO

O gal kam nors automobilio remontas ir yra malonumas ;) Aš turiu galvoje tai, kad aišku jog nenori, kad sugestų (kitaip gautųsi jau kažkoks iškrypimas :) ), bet pasikrapštymas prie mašinos - malonumas.


AVENSIS D4D CHIP

CitataKestutis777 parašė:
BMW ekonomiskesnis uz Prius....

http://www.youtube.com/watch?v=dKTOyiKLARk&tracker=False%2F
aha ekonomiskesne:Dtegul i kamscius ir po miesta pasivazineja:p