Peciuko greitis/siluma*

Pradėjo Kabutto, Gruodis 01, 2010, 09:22:16 AM

« ankstesnis - sekantis »

NNZ

Raidas tu ne tiap supratai atsakymą, varikli veikimas ant laisvų jam nekenkia, žmogus nieko neklausė apie šildymą, tai fennix taip ir atsakė, o tu kalbi apie šildymą, čia jau visai kita kalba ir tu tada esi teisus.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

UfO

Na ne visai taip NNZ, aš bendrai norėjau paklausti. Bet jei jau manot, kad reikia paklausti viską tiksliai, tai ir paklausiu.
Norėčiau pamatyti argumentuotą nuomonę, kodėl šildymas laisvomis apsukomis kenkia varikliui.
Duotas link'as visiškai neįtikina, nes "važiuoti nespaudžiant akseleratoriaus" ir variklio darbas laisvomis apsukomis skiriasi nebent tuo, kad apart variklio dirba ir kiti mazgai.

fennix

CitataRaidas parašė:
Na jau tiek literaturos perskaiciau ir rimtu specu patarimu, o ne garaziniu, net ir gamintojai raso savo manualose kad varikli reikia sildyti vaziuojant ant nedieliu apsuku, tada variklis susila greiciau, tas variklio sildimas ant laisvu yra sovietinis ziguliniu ir moskviciniu palikimas, tad su tavimi Fennix visiskai nesutinku, o patarciau pasidometi to klausimu jei netingesiu tai atrasiu koki linka su detalesniu aprasymu!

Eik ir toliau skaityt savo literatura, o as toliau surinkinesiu varikli :) Nepyk, neturiu nieko pries tave... Rimti specai kartais rimtai nusigrybauja. Sutikit su manim ar ne... jei irodysit kad yra taip o ne kitaip, sutiksiu su bet kokia nuomone. Teprasau irodymo.
Jei sakai kad galima vaziuot nesildzius variklio tai taip, tikrai galima.
Bet jei sakysi kad negalima vaziuot pasildzius varikli iki darbines temperaturos- manau galiu imt byta ir duot i snuki :)

O dabar siek tiek protingu minciu:
Variklis- visiskai save islaikantis kompleksas. Jis sildosi kai jam salta, jis ausinasi kai jam karsta. Jis apsirupina save tepimo skysciais ir kuru. Jis apsirupina save elektros energija. Taip kad viskas kas jam gali kenkt - tai idiotas uz vairo.

Dabar siek tiek kritikos:
Retas kuris sildo varikli del to, kad jis susiltu
Dauguma uzveda ir eina gremzt langu ne todel kad susiltu variklis o todel kad susiltu salonas. Pvz ziemos metu ir pats pastoviu 5 o kartais ir daugiau minuciu uzvestu varikliu ne todel kad "jam salta" o todel kad priekinis langas pasidenges ledu ir kad nieko per ji nematau todel nori nenori- jei reikai vaziuot reikia atsitirpdyt langus...

Taigi, apie ka mes cia kalbejom?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

fennix

#34
CitataUfO parašė:
Norėčiau pamatyti argumentuotą nuomonę, kodėl šildymas laisvomis apsukomis kenkia varikliui.
Kenkia tik tiek, kad variklis sukasi ir del to kazkiek devisi besitrinancios detales.... zodziu jei visa gyvenima sildysi varikli 5 minutes turbut nuvaziuosi su juo 200 km maziau...(vietoj 500 000km -499 800km)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Gincius

Sekmadienį teko daugiau pavažinėti savo Avensiu. Užsivedžiau, įjungiau Webastą. Ir variklis ir salonas prašilo greitai. Bet važiuojant pilnai pašilusiu varikliu, nustačius klimą ant HI ir ventiliatorių palikus ant 4 stulpelių, pūtė tik šiltą orą. Šiandien važinėjau benzininiu-LPG golfu. Maksimaliai atsukus šilumą, prie ortakio rankos nėjo išlaikyti dėl karščio.
Ar aš nemoku nureguliuoti ar tojotos gaminamos tik šiltiems kraštams. Pasidarė beveik aišku kodėl vokietis į Webastą investavo beveik 2000 EUR.
[mail][/mail]

ryckak

Raidas, neatidziai pats literatura skaitai, mano Toyotos user manual'e pamineti du Toyota Avensis modeliai, kuriuos japonai kure Europos rinkai, vieni skirti nuo Vokietijos i apacia, kiti i virsu, ir pabrezta, jog vienus uzvedus iskart vaziuoti negalima ir reikia varikliui leisti padirbeti ant laisvu apsuku kelias minutes, o su kitais uzvedus ne tik galima bet ir patartina vaziuoti iskart, nes ju varikliai ant laisvu net nesyla.

Kabutto

O nezinau, pas jumis kiba uzvedus varikli apsukos pacios nesukyla?

Ziemos metu tai ypac, uzvedi, kai duoda koki 1.6k rpm, prasuka taip kelias minutes. patogiai sutampa ir su langu nugremzimo laiku :)

horn

Jei apie Vokietiją prakalbom, jie turi baudas numatę, negalima stovėti užkurta mašina :o

NNZ

nu blin nežinau, bet jei aš užšilusią savo toyotą pasukčiau ant visos šilumos ir padaryčiau ant 4 tai turęčiau išsirengt, kad išbūčiau ir dar tai kad pas mane karavanas...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Raiforas

Paaiskinsiu paprastai ir liaudiskai, saltas variklis dyla zymiai greiciau nei karstas, jei kas to nezino reik duot su byta per galva tada suzinos:D, o pradejus vaziuoti is karto variklis susils bent kelis kartus greiciau nei stovedamas ir dirbdamas saltas ant laisvu apsuku, bei dar jus sutaupisite kiek kuro kuris tik vejais iseina ant laisvu ir nesiltinsite atmosferos ir netersit gamtos, neveltui voketijoje baudos yra uz palikta automobili su uzvestu varikliu, tad viskas cia paprasta ir nereik ieskot slieku;)

fennix

#41
Ne nu naglumo virsune, ar ne?
CitataRaidas parašė:
Paaiskinsiu paprastai ir liaudiskai, saltas variklis dyla zymiai greiciau nei karstas
Kur cia paaiskinimas?? ... cia savo minciu konstatavimas... Proove it or leave it. Saltas variklis dyla greiciau nei siltas- taip sutinku...(nes saltam esant pakyla apsukos- daugiau sukiu, dagiau trynimosi, daugiau devejimosi...) saltu pradet vaziuot = jam ir taip smarkiau dylanciam duot kruvio kad jis dar daugiau diltu.... nu cia pagal tavo teorija...

pats sakei sakei kad variklis pasyla per 3-5 s ir su juo galima vaziuot.
Tai pagal tavo mintis arba vos uzvestas variklis jau pasyla ir tavo zodziai beprasmiski arba vaziavimas dilina varikli maziau nei laisvos apsukos... bet ar begimas tavo sanariams sveikiau nei vaiksciojimas? :)(o jei dar tau ant peciu uzdesiu 40 kg kuprine?)

Beje- gamtos saugotojau, prasau ismesti dyzelini automobili ir isigyti arba dujini, arba elektrini, arba apskritai dvirati B)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Raiforas

Fennix beje tu ir pats,destai savo tiesas is savo lempos, as bent remiuosi tom ka perskaiciau is ivairiu saltiniu,automobiliu gamintoju, ar rimtu specialistu kurie tom domisi o ne forumu specialistu!

fennix

CitataRaidas parašė:
Fennix beje tu ir pats,destai savo tiesas is savo lempos, as bent remiuosi tom ka perskaiciau is ivairiu saltiniu,automobiliu gamintoju, ar rimtu specialistu kurie tom domisi o ne forumu specialistu!
As neneigiu kad destau savo mintis. Jei tu gali irodyt kad klystu- prasau, sito as nedraudziu... Dauguma zmoniu siaip jau pritaria mano idejoms. Nes siaip ar taip, dazniausiai kalbu is savo patirties, o jos turiu nemazai, ir nesvarbu kad man tik 23 metai. Tu remiesi tuo ka perskaitai, taciau net nezinai ar tai tiesa, ar galbut salygu kada tai tiesa... visi naudoja skirtingas technologijas, visu gamintoju varikliai skirtingi, bet principai pas visus vienodi... kuras degantis cilindre...

Juk jei Amerikos prezidentas pasake kad "siemet pas mus ekonomika pegerejo" nors trauk plys tu sakysi is patikimo saltinio suzinojau kad ekonomika pas mus pagerejo... Rimti specialistai man yra tiek pridare, kad spjoviau as i juos ir auto pradejau tvarkytis pats... ir viskas prasidejo nuo variklio perrinkimo... :D jei skaiciuosi kad per savo gyvenima variklis prasisuka 1 milijarda apsisukimu
vaziuojant tu manai manai jis susidros ant laisvu? as sakau kad cia juokai. nes pirmiausia slegis cilindruose buna 5-10 kartu mazesnis nei vaziuojant reiskia ir vidines jegos 5-10 kartu mazesnes... o Kadangi trintis- tai jega tai reiskia kuo mazesne jega- veikiamas variklio vidus- tuo maziau jis trinasi ir tuo maziau dyla...  As nematau prasmes kalbet toliau. Jei norim pasigincyt- galesi atvaziuot pas mane isvrisiu arbatos, padesi smagrati priverzt prie alkuninio... antro zmogaus reikia :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Raiforas

Gerai jau baigiam diskutuoti, nes ziuriu cia prasidejo Ievos pievos, pasiliekam prie savo minciu, as sildysiu vaziuodamas o jus kaip norit ar patogiau! Atvaziuociau palaikyti ta smagrati tavo, bet man tolokai is Memelio, gal kita syk kai busiu Vilniui;), varau krepsinio ziuret Rytas laimi kol kas:)