TRC, VSC ir kitu sistemu veikimas

Pradėjo Gmc, Gruodis 03, 2010, 23:19:08 PM

« ankstesnis - sekantis »

Gmc

Sveiki,

siandien vazinedamas slidziu keliu pastebejau, kad vaziuojant greiciau i posuki galo neuzmeta, nes suveikia TCS (ar kaip vadinasi) ir neleidzia to padaryti. Saugu.
Tada ji atjungiau (mygtukas apacioje) ir vel bandziau greitai ivaziuoti i posuki. Galui leidzia vos vos slystelti, bet tik truputi. Kas tai daro?

NNZ

tu atjungi tcs tai reiškia praslydimo kontrolė, o slydimą reguliuoja vsc ar kaip ten, ji vadinas stabilumo kontrolė.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

ryckak

NNZ teisus, konkretus terminai butu TCS - traction control system ir VSC - vehicle stability control

Pulkininkas

Traction control system mano Tojotoje žymima TRC.  Ir tas mygtukas,  kuriuo galima ją išjungti vadinasi TRC OFF. Bet TRC čia ne nelabai prie ko. Stabilumą labiau valdo VSC.
Šiandien Vilniuje tokios gatvės buvo, kad slydimo lemputė labai dažnai degė, VSC sistema beveik pastoviai dirba.  Automobilis su VSC atrodo stabilesnis, tačiau tuo piktnaudžiauti ir pernelyg pasitikėti nereikėtų. Esant didesniam greičiui slidžiame kelyje a/m su VSC vis tiek slysta ir netgi gali tapti nevaldomas.

Gmc

Aciu uz atsakymus, taip pas mane ir yra TRC off mygtukas, kaip Pulkininkas minejo.
Tai dabar noriu pasitikslinti:
1. TRC - ar teisingai suprantu, jog tai sistema neleidzianti prasisukti/praslysti priekiniams ratams? Ir ja galima atjungi mygtuku?
2. VSC - jos atjungti negalima ir ji padeda suvalgdyti automobili, kai jis pradeda slysti sonu?

Kestutis777

CitataGmc parašė:
Aciu uz atsakymus, taip pas mane ir yra TRC off mygtukas, kaip Pulkininkas minejo.
Tai dabar noriu pasitikslinti:
1. TRC - ar teisingai suprantu, jog tai sistema neleidzianti prasisukti/praslysti priekiniams ratams? Ir ja galima atjungi mygtuku?
2. VSC - jos atjungti negalima ir ji padeda suvalgdyti automobili, kai jis pradeda slysti sonu?

TRC veikia, kai vienas ratas pradeda prasisukineti ir kad nesumetytu masinos, TRC pradeda pristabdyti ta praslystanti rata. Jei bandysi ant prakasu isvaziuoti, pajusi, kaip variklis dusinamas, cia TRC veikia. Norint draginti ir sonais lakstyti, TRC reikia isjungti.
Vasara po lietaus bandziau ivaziuoti i kalniuka. Pirmus 3 kartus neiveikiau, nes prasisukant ratams variklis buvo slopinamas ir daresi jausmas, kad tuoj variklis sustos. Ji atjunges ikalne iveikiau, bet ratai buksavo ir masina labai nekaip atrode po to :D

Gmc

CitataKestutis777 parašė:
CitataGmc parašė:
Aciu uz atsakymus, taip pas mane ir yra TRC off mygtukas, kaip Pulkininkas minejo.
Tai dabar noriu pasitikslinti:
1. TRC - ar teisingai suprantu, jog tai sistema neleidzianti prasisukti/praslysti priekiniams ratams? Ir ja galima atjungi mygtuku?
2. VSC - jos atjungti negalima ir ji padeda suvalgdyti automobili, kai jis pradeda slysti sonu?

TRC veikia, kai vienas ratas pradeda prasisukineti ir kad nesumetytu masinos, TRC pradeda pristabdyti ta praslystanti rata. Jei bandysi ant prakasu isvaziuoti, pajusi, kaip variklis dusinamas, cia TRC veikia. Norint draginti ir sonais lakstyti, TRC reikia isjungti.
Vasara po lietaus bandziau ivaziuoti i kalniuka. Pirmus 3 kartus neiveikiau, nes prasisukant ratams variklis buvo slopinamas ir daresi jausmas, kad tuoj variklis sustos. Ji atjunges ikalne iveikiau, bet ratai buksavo ir masina labai nekaip atrode po to :D
Dekui uz paaiskinima, o VSC kaip tiksliai veikia?


Kestutis777

CitataGmc parašė:
CitataKestutis777 parašė:
CitataGmc parašė:
Aciu uz atsakymus, taip pas mane ir yra TRC off mygtukas, kaip Pulkininkas minejo.
Tai dabar noriu pasitikslinti:
1. TRC - ar teisingai suprantu, jog tai sistema neleidzianti prasisukti/praslysti priekiniams ratams? Ir ja galima atjungi mygtuku?
2. VSC - jos atjungti negalima ir ji padeda suvalgdyti automobili, kai jis pradeda slysti sonu?

TRC veikia, kai vienas ratas pradeda prasisukineti ir kad nesumetytu masinos, TRC pradeda pristabdyti ta praslystanti rata. Jei bandysi ant prakasu isvaziuoti, pajusi, kaip variklis dusinamas, cia TRC veikia. Norint draginti ir sonais lakstyti, TRC reikia isjungti.
Vasara po lietaus bandziau ivaziuoti i kalniuka. Pirmus 3 kartus neiveikiau, nes prasisukant ratams variklis buvo slopinamas ir daresi jausmas, kad tuoj variklis sustos. Ji atjunges ikalne iveikiau, bet ratai buksavo ir masina labai nekaip atrode po to :D
Dekui uz paaiskinima, o VSC kaip tiksliai veikia?

Blyn :) Google :) Youtube ;) Panaudok smegenis ;)

Mars

#9
youtube rodo kad ESP pas kai kurias mašinas atsijungia ir įsijungia o kaip pas tayotas ar yra tas mygtukas ar ši sistema įjungta pastoviai. bandžiau ir aš šią sistemą tai atrodo ji veikia, bet mygtuko kaip tokio ir nėra. o kaip pas jus?
mars

Gmc

CitataMars parašė:
youtube rodo kad ESP pas kai kurias mašinas atsijungia ir įsijungia o kaip pas tayotas ar yra tas mygtukas ar ši sistema įjungta pastoviai. bandžiau ir aš šią sistemą tai atrodo ji veikia, bet mygtuko kaip tokio ir nėra. o kaip pas jus?
Mygtuko tikrai nera, todel ESP veikia pastoviai.
Del VSC - filmukas viska parodo, neleidzia uzmesti galo.

ryckak

pasiskaitinejau uzsienio forumuose, tai radau nemazai diskusiju apie tai kaip pasidaryti VSC atjungimo mygtuka. O atjungti zmones VSC nori del keliu priezasciu:
1. Offroad salygomis su VSC vaziuoti labai sunku (su TRC praktiskai neimanoma, tai zinodami gamintojai padare isjungimo mygtuka), taciau VSC taip pat gerokai mazina offroadines gtalimybes.
2. VSC mazina sonini slydima, bet jau kai vis del to slysti, su veikianciu VSC kur kas sunkiau sugrizti i normalia vaziavimo trajektorija, nei be jo, taigi patyrusiems vairuotojams su VSC kaip ir ABS kartais gali buti netgi sunkiau vairuoti, nes jie neleidzia isnaudoti visu auto galimybiu avarinemis situacijomis, nes tokiu nepavyksta isvengti netgi su visom ijungtom sistemom.

Kestutis777

Citataryckak parašė:
pasiskaitinejau uzsienio forumuose, tai radau nemazai diskusiju apie tai kaip pasidaryti VSC atjungimo mygtuka. O atjungti zmones VSC nori del keliu priezasciu:
1. Offroad salygomis su VSC vaziuoti labai sunku (su TRC praktiskai neimanoma, tai zinodami gamintojai padare isjungimo mygtuka), taciau VSC taip pat gerokai mazina offroadines gtalimybes.
2. VSC mazina sonini slydima, bet jau kai vis del to slysti, su veikianciu VSC kur kas sunkiau sugrizti i normalia vaziavimo trajektorija, nei be jo, taigi patyrusiems vairuotojams su VSC kaip ir ABS kartais gali buti netgi sunkiau vairuoti, nes jie neleidzia isnaudoti visu auto galimybiu avarinemis situacijomis, nes tokiu nepavyksta isvengti netgi su visom ijungtom sistemom.

Na taip. Sutinku. Bet su savo Avesiu as tik 1 karta per 2 metus tebuvau papuoles i istezusi keliuka. Dazniausiai as nevaziuoju su juo i offroeada. Tam isigyciau Land Cruiseri ;)
Kas liecia tu visu VSC ir TRC ir ABS, tai vadinasi komforto yranga, o ne saugumo iranga. Nereikia dirbtinai sukelineti situaciju su kvailu vairavimu, o paskui kaltinti auto sistemas. Jei pas tave yra oro pagalves, tai nereiskia, kad gali trakytis i siena, budamas isitikines, kad nenukentesi. Tos sistemo padeda isvengti sumetimo, o ne gelbeja nuo islekimo is kelio.

ryckak

na VSC, TRC, o ypac ABS komforto iranga nepavadinciau, tai konkreciai orientuota i vairavimo sauguma, bet nesi visiskai neteisus, komforto aisku tame irgi yra, nes palengvina vairavima. Pvz.: airbag'ai, na jie tikrai saugumui sukurti, bet ir trenktis veidu i pagalve daug komfortiskiau, nei i vaira :)

Kestutis777

Nezinau, ar teisingai pavadinau, bet kai uz tave kazkas kitas padaro tai, ka tu pats turetum daryti, as vadinu komfortu...
Nesvarbu, kad tie visi pribumbasai yra automobilije. Reikia vaziuoti lyg ju nebutu, tada busi saugus ;)