Pakaitinimo zvakes

Pradėjo MindeJ, Gruodis 06, 2010, 21:57:38 PM

« ankstesnis - sekantis »

sityR

Nežinau kodėl, bet esant didesnei minusinei temperatūrai, avensis geriau kuriasi, nei esant +2, +1, 0, -1, -2, kai drėgna. Gal ta drėgmė daro savo. Žiūriu chebra tą irgi pastabėjo.

O šiaip, pernai pirkau visas 4 naujas BOSCH žvakes, neseniai viena parėjo, simptomai - iškart prasčiau kuriasi ir užsikūrus purtosi.

Hell

Čia ne tik avensiu bėda su tuo kurimu prie tokios temperatūros, prieš Toyota važinėjau su Audi labai panašūs kūrimasis pie tokių temperatūrų. Gerai labai kurdavosi Audi prie kokių +8 arba jai šalta jau būna tai turi būti žemiau kokių -5 kad žvakės pakaisti...

egyda

Citata iš: sityR Įrašytas Gruodis 06, 2016, 11:52:05 AM
Nežinau kodėl, bet esant didesnei minusinei temperatūrai, avensis geriau kuriasi, nei esant +2, +1, 0, -1, -2, kai drėgna. Gal ta drėgmė daro savo. Žiūriu chebra tą irgi pastabėjo.

O šiaip, pernai pirkau visas 4 naujas BOSCH žvakes, neseniai viena parėjo, simptomai - iškart prasčiau kuriasi ir užsikūrus purtosi.

Man taip pat budavo, silta ar salta lauke kartais gerai vedas o kartai purtosi, nors idejau denso 4 naujas zvakes, nk nepasikeite, sprendimo budas pakeiciau: vandens temperaturos davikli, visos bedos dingo, vedasi visada gerai, purtimasis irgi dingo, buvo -14 vedasi is 1 pakaitinimo ir jokio purtimosi, ir jokio dumo nebeliko. ;)

guners

Citata iš: egyda Įrašytas Gruodis 06, 2016, 18:59:47 PM
Man taip pat budavo, silta ar salta lauke kartais gerai vedas o kartai purtosi, nors idejau denso 4 naujas zvakes, nk nepasikeite, sprendimo budas pakeiciau: vandens temperaturos davikli, visos bedos dingo, vedasi visada gerai, purtimasis irgi dingo, buvo -14 vedasi is 1 pakaitinimo ir jokio purtimosi, ir jokio dumo nebeliko. ;)
Paaiškinkite prie ko čia vandens temperaturos daviklis, kaip mašina yra po šaltos nakties ir nenori normaliai užsivesti?
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

egyda

Galbut daviklis prie pabaigos, kai lauke yra koks -5, o jis rodo kad yra +10, siuncia i kompa signala o kompas reguliuoja visa ta slegi ipurskimo ir t.t bei zvakiu kaitinimo laika, todel zvakes pertrumpai kaista ir poto purtosi, nu bet man to daviklio pakeitimas padejo ir i zvakes ilgiau srove pradejo eiti, dbr belekada vedant vedasi lb graziai, matyt turi labai didele reiksme.

Egis_

Citata iš: egyda Įrašytas Gruodis 07, 2016, 19:05:28 PM
Galbut daviklis prie pabaigos, kai lauke yra koks -5, o jis rodo kad yra +10, siuncia i kompa signala o kompas reguliuoja visa ta slegi ipurskimo ir t.t bei zvakiu kaitinimo laika, todel zvakes pertrumpai kaista ir poto purtosi, nu bet man to daviklio pakeitimas padejo ir i zvakes ilgiau srove pradejo eiti, dbr belekada vedant vedasi lb graziai, matyt turi labai didele reiksme.
is patirties dar galiu pasakyti, kad neesu keites toyotai ausinimo temepraturos daviklio. Pries keiciant siulau pasijungti kompa, gyvuose parametruose idealiai matosi jo darbas bei pateikiama temperatura ECU. Cia ne tokia detale, kuri daznai sugestu. Siaip profilaktiskai reiktu pasijungti kompa is po nakties masinai, kur reikia tikrinti visas temperaturas ( kuro,oro, ausinimo) kokias reiksmes siuncia davikliai masinos ECU. Skirtumas turi buti ne didesnis nei 5 laipsniai.

Egis_

Citata iš: guners Įrašytas Gruodis 06, 2016, 19:25:54 PM
Paaiškinkite prie ko čia vandens temperaturos daviklis, kaip mašina yra po šaltos nakties ir nenori normaliai užsivesti?
pagal ausinimo temperaturos daviklio temperatura kompas skaiciuoja pakaitinimo zvakiu kaitinimo laika. Taip pat Ecu reguliuoja ipurskiamo kuro kieki, degimo kampa ir t.t....

Bemsas

Trumpai tariant ausinimo temperaturos daviklis - cia yra motoro temperaturos daviklis.

Lucky_devil

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 07, 2016, 19:54:51 PM
is patirties dar galiu pasakyti, kad neesu keites toyotai ausinimo temepraturos daviklio. Pries keiciant siulau pasijungti kompa, gyvuose parametruose idealiai matosi jo darbas bei pateikiama temperatura ECU. Cia ne tokia detale, kuri daznai sugestu. Siaip profilaktiskai reiktu pasijungti kompa is po nakties masinai, kur reikia tikrinti visas temperaturas ( kuro,oro, ausinimo) kokias reiksmes siuncia davikliai masinos ECU. Skirtumas turi buti ne didesnis nei 5 laipsniai.
O kur randasi tas daviklis? Nes prietaisu skyde tai normalia temperatura rodo

guners

Dėkavoju už atsakymus apie temperatūros daviklį. Taigi kitas klausimas: nuo ko pradėti aiškintis priežastį/is kodėl kartais nenoriai kuriasi (reikia pasukti 3-4 "abarotus"), bet ne visada. Dažniausiai iš 1 bet pakaitinus žvakes du kartus.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

sityR

Tai kad 3-4 abarotai toyotai yra normalu. Visas dyzelines Toyotas reikia ilgiau pasukt, nei kad Vokietį. Tai jau daug kartų šnekėta. Labai retai kuri Toyota kuriasi is vieno abaroto. Tai 3-4 čia normalu. Reikia žiūrėt kaip mašina elgiasi kuriantis ir užsikūrusi. Jeigu nesipurto nei kuriantis, nei užsikūrus, tai nesuk kiaušų. Kai pradės purtytis, pajausi  ir tada ieškok sliekų. Čia toks bendrinis patarimas :D

bladas

Nereikia girti ir vokiečio. Darbe mūsų MB Sprinter, pusės metų senumo, nuvažiavęs tik 30 000, pastovėjo kieme savaitę ir užsivedė tik iš 3 ar 4 karto - užvedi, pagazuoji - ir užgęsta

guners

O.K
Toyota - ne vokietis, nelemta kurtis "spol abarota"
Sliekų neieškosiu - ne sezonas:)
Einu ramiai miegot...
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Laisvidas

Prie ko cia vokietis?:D Visiem su CR sistema reik ilgiau pasukt

egyda

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gruodis 07, 2016, 19:54:51 PM
is patirties dar galiu pasakyti, kad neesu keites toyotai ausinimo temepraturos daviklio. Pries keiciant siulau pasijungti kompa, gyvuose parametruose idealiai matosi jo darbas bei pateikiama temperatura ECU. Cia ne tokia detale, kuri daznai sugestu. Siaip profilaktiskai reiktu pasijungti kompa is po nakties masinai, kur reikia tikrinti visas temperaturas ( kuro,oro, ausinimo) kokias reiksmes siuncia davikliai masinos ECU. Skirtumas turi buti ne didesnis nei 5 laipsniai.

Kaip paaiskinsi tai, kad pries tai vesdavos trumpai tariant " sudinai" per dvi savaite tik pora kartu normaliai uzsivesdavo, o visas kitas dienas purtydavosi mesdavo duma,uzvedant masina iskarto krisdavo apsukos ir tekdavo is naujo meginti uzvesti, purtydavosi tiek salta diena tiek vasara, zdz pakeitus ta davikli masina vedasi visados is pirmo karto be jokiu purtymosi ir t.t ir buvo pajungtas kompas ziurejo tas temperaturos atrode rodo normaliai, bet nusprendziau vistiek ji pakeisti, ir pasiteisino.