ABS atjungimas*

Pradėjo lioska, Gruodis 13, 2010, 09:47:22 AM

« ankstesnis - sekantis »

siigiis

na siaip idomiai cia raso del tu abs atjungimo... be to kai turejau peza tai su juo ant rankinio pavazinejus truputi kompas sumasto kad kazkas negerai su abs davikliais ir uzdega lempute kad abs neveikia ir juos atjungia.... poveikis? nenoriu to patirti nes kai atsijungia tas abs masinos ratai pradejo stabdyt tikrai ne vienodai... pastabdzius prie gulincio policininko kur visad ziema buna grynas ledas vos neapsisukau pries ji....
taip gal ir abs gali prailginti stabdymo kelia bet tai tikrai ne tas dalykas ka noreciau isjungti masinoj.... o jam sugedus tikrai varyciau taisyt...

Manau, tik Lietuvoj, tai kas visam pasaulyje laikoma kaip saugumo sistema, gali buti laikoma didziausiu blogiu ka reik isjungti... cia kaip ir su dirzais kai ko tik neprimasto lietuviai kad ju nesisegti...

Pulkininkas

CitataMemelis parašė:
Kas tinka profesionaliems vairuotojams, tas netinka masems. Jei kas jauciasi tokiu ir ABS jam trukdo vairuot, tai tegul ir atsijungia ji. Kadangi as saves prie tokiu nepriskiriu, tai man jis reikalingas. Kaip ir sakiau, kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Del to gyventi tik idomiau...
Pritariu. Nors sunkiai įsivaizduoju kaip tas ABS, ypač  su EBD gali trukdyti :D

horn

Jūs pabandykit išsitraukti ABS saugiklį ir pabandykit labai slidžioj vietoj pastabdyt. Gal tada kitaip kalbėsit ;) Gal jau nebus ABS toks geras dalykas :D Vienas dalykas yra kad jis leidžia išvairuot, o kitas, kad neleidžia sustot :p

Kestutis777

Karoce :) Lankau vairavimo kursus :) Keliu kvalifikacija.
Instruktorius pasake taip: Su ABS stabdymo kelias ilgesnis, jei sugebesi naudotis tinkamai su stabdziais be ABS, nes jei staiga pries tave issoks kliutis ir tu uzgulsi stabdzio pedala, tai automobilis ims ciuzti, ko pasekoje greitis tik dides, o ne mazes.
Jei nera ABS, tada spusciok stabdzio pedala taip, kad ratai nesiblokuotu. Taip sustosi greiciau. Tapati galima daryti ir su masina, kurioje yra ABS. Jei pedalas kala, vadinasi ratai slysta, o tai reiskia, kad per stipriai spaudi. Spausk maziau, kad ratai neslystu ir sustosi greiciau. Va taip va.

gisas

Citatahorn parašė:
Jūs pabandykit išsitraukti ABS saugiklį ir pabandykit labai slidžioj vietoj pastabdyt. Gal tada kitaip kalbėsit ;) Gal jau nebus ABS toks geras dalykas :D Vienas dalykas yra kad jis leidžia išvairuot, o kitas, kad neleidžia sustot :p
bandziau, pas maus audineje yra mygtukas absui isjungti/ ijungti. be abs numynus  pedala iki galo masina tiesiai ciuozia max 2 metrus (jei kelias idealiai lygus), o toliau priekis iskart i sona nuvaziuoja ir turi atleist pedala. su abs myni iki gali ir gali laikyti kol sustoji, masina vistiek tiesiai vaziuoja.  Jei stabdant be abs priekyje sutiksi kliuti, noredamas jos isvengti turi atleisti stabdi ir manevruoti vairu, jau riededamas, o ne stabdydamas, su abs nors leciau stabdydamas bet vistiesk stabdydamas galesi manevruoti apie ta kliuti.  zodziu as tik uz abs ;)
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

horn

Gisas-jei čiuožia, reikšiasi per stipriai užgulei stabdžius, juos reikia spausti pakankamai stipriai ir jausti momentą, kada užsiblokuoja ratai, jei mašina slysta šonan, reiškia stabdžiai neteisingai veikia. Įmesiu ištrauką iš wikipedijos, ten aiškiai parašyta, kad ABS ilgiau stabdo ant žvyro, ledo, o nelygioj kelio dangoj ABS neteisingai veikia: In gravel, sand and deep snow, ABS tends to increase braking distances. On these surfaces, locked wheels dig in and stop the vehicle more quickly. (žvyre, smėlyje ir sniege ABS linkęs padidinti stabdymo kelią. Užblokuoti ratai sustabdo automobilį greičiau). ABS nepadeda sustabdyti automobilio greičiau, ji tik padeda neprarasti vairavimo kontrolės, jei paniškai stabdomas automobilis.
Kol kas išsiėmiau ABS saugiklį ir stabdymas žymiai pagerėjo, dabar bet kur stabdydamas jaučiu gerą stabdymą  :)

Kestutis777

Citatahorn parašė:
Gisas-jei čiuožia, reikšiasi per stipriai užgulei stabdžius, juos reikia spausti pakankamai stipriai ir jausti momentą, kada užsiblokuoja ratai, jei mašina slysta šonan, reiškia stabdžiai neteisingai veikia. Įmesiu ištrauką iš wikipedijos, ten aiškiai parašyta, kad ABS ilgiau stabdo ant žvyro, ledo, o nelygioj kelio dangoj ABS neteisingai veikia: In gravel, sand and deep snow, ABS tends to increase braking distances. On these surfaces, locked wheels dig in and stop the vehicle more quickly. (žvyre, smėlyje ir sniege ABS linkęs padidinti stabdymo kelią. Užblokuoti ratai sustabdo automobilį greičiau). ABS nepadeda sustabdyti automobilio greičiau, ji tik padeda neprarasti vairavimo kontrolės, jei paniškai stabdomas automobilis.
Kol kas išsiėmiau ABS saugiklį ir stabdymas žymiai pagerėjo, dabar bet kur stabdydamas jaučiu gerą stabdymą  :)

Pries sankrizas, tu sustabdai greiciau, nes samoningai spaudi tiek, kiek REIKIA, BET KAI PRIES TAVE ISSOKS ZMOGUS, TU UZGULSI PEDALA VISA JEGA, KO PASEKOJE, TAVO RATAI UZSIBLOKUOS, O TO PASEKOJE TAVO STABDYMO KELIAS BUS ILGESNIS NEI SU ABS.
Issamiai rasykit ir nemutinkit zmoniu, su savo atjunginejimais. Jei visi islups tuos saugiklius, avariju tik padauges, nes zinoti kiek reikia spustelti pedala tikrai ne visi suvokia, o ypac kritiniu metu, kai reikia veikti akimirksniu, o ne spausti ir mastyti, ar pakankamai paspaudei.

horn

#52
kęstutis, numesk biskį gazą ;) Klaidingas įsitikinimas, kad stabdymo kelias su ABS trumpesnis ;)

umunas

#53
Citatahorn parašė:
kęstutis, numesk biskį gazą ;) Klaidingas įsitikinimas, kad stabdymo kelias su ABS trumpesnis ;)
neklaidingas. su ABS ilgesnis tuo atveju, jei sugebi taip stabdyti, kad ratai nesiblokuotų. ekstremalioje situacijoje retas išliks tiek šaltų nervų, kad nespirtų per stabdį visa jėga. jei be ABS prasideda slydimas, tai mašina sustos gerokai toliau, nei su ABS. ant gryno ledo situacija darosi išvis neaiški. problema ta, kad jei ims slysti visi 4 ratai, tai ABS ir taip greičiausiai neįsijungs. visgi esu girdėjęs, kad naujuose automobiliuose ABS ima signalą ir iš specialiai įmontuoto akcelerometro. tokiu atveju, kompas supranta kada mašina jau stovi ir kad ABS nereikalingas ir kada ABS reikia veikti. pataisykit jei klystu, nes nesu tikras. taip pat jei imam situaciją su labai skirtingu kelio paviršiumi, kai vietomis ledas, vietomis provėžos ar plikas asfaltas, tai ABS saugos nuo apsisukimo. kad ir kaip gerai būtų subalansuoti stabdžiai, jei 3/4 ratų bus ant ledo, o vienas staiga pasigaus plotą su geresniu sukibimu, tai nemenka tikimybė, kad laukia 360 apsisukimas. ABS daugiau mažiau nuo to apsaugo. imant storesnį sniego sluoksnį ar kitą purų paviršių, tai ABS reikalus gadina, bet jei kalbam apie kartais pasitaikantį variantą, kai ant asfalto būna iš kokios šoninės gatvelės žvyro užnešta, tai klausimas, ar ABS geriau, ar blogiau.
bet kuriuo atveju, nepatyrusiam vairuotojui ABS yra išsigelbėjimas. ir jo atjungimas visuomet yra "on your own risk". maniškėje mašinoje ABS nėra. jei būtų, nemanau, kad jį atjunginėčiau.
beje, jei kam įdomu, tai čia filmukas apie visas elektronines sistemas su Tiff Needell, kuris gal ir failed lenktyninkas, bet manau patirties turi n kartų daugiau, nei visi čia susirinkę:
http://www.youtube.com/watch?v=wR1SSxpKitE&feature=related
skirtumas su elektronika, ir be elektronikos akivaizdus. tiesa, čia labiau ESP privalumai matomi.

Renis

#54
Del to vaziavimo i kalna su Traction control suabejociau :D Vaziavau pries kelias dienas i kiema, i kalniuka apledejusi niekaip nesugebejau ilipt :D
Gal avensio ne toks tobulas TC ? :D arba kalniukas per status buvo ;]] daugiau nei 10 %
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

gisas

horn, gali buti kad klystu, yra visokiu niuansu, visu musu vairavo igudziai skiras ir t.t as papsakojau savo situacija kodel man abs privalumas, kiekvienas renkas pagal save, vieni atsijungia abs kiti stabilumo kontrole. zinau netgi viena avina kuris savo mazkai nusieme vaira su oro pagalve ir vietoj jo uzsidejo plasmasini is senuku uz 15lt ping pong gamybos. dabar vazineja  be oro pagalves su degancia lempute skydelyje. Man tai nelaibai suvokiamas pasirinkimas :o
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

kaktusas

Na čia tokia tema kuria ginčysis iki begalybės protingieji kurmiai, aš tai pasiliksiu prie nuomonės kad nemontuos gamintojai jau tiek metų bereikalingos saugumo įrangos, ir tikrai nesiruošiu nieko atjunginėt.
O visokiem šustriakam geriau pirkti laužus senus, kuriuose nieko nėra ką atjunginėt, tai mažiau vargo bus - sėdi ir važiuoji ;)

fennix

Citatakaktusas parašė:
O visokiem šustriakam geriau pirkti laužus senus, kuriuose nieko nėra ką atjunginėt, tai mažiau vargo bus - sėdi ir važiuoji ;)

Mano Celica isvadino senu lauzu... :( Kaip man dabar jaustis???
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

tadusia

nepergyvenk, uztat panasu kad sustras esi :D mano galva dauguma tokiu saugumo kontroliu tik daro mus tinginiais, greitai masinos pacios uz mus vaziuos, stabdys, parkuosis,o mums tai bus savaime butinas dalykas :) pas manes corolloj ir ABS nera ir na man jo netruksta, pries tai BMW ji veike ir na tas kalima per stabdzio pedala, mane kazkiek erzindavo :)

umunas

#59
CitataRenis parašė:
Del to vaziavimo i kalna su Traction control suabejociau :D Vaziavau pries kelias dienas i kiema, i kalniuka apledejusi niekaip nesugebejau ilipt :D
Gal avensio ne toks tobulas TC ? :D arba kalniukas per status buvo ;]] daugiau nei 10 %
TC toks įdomus dalykas. darbiniam krovininiam Citroen Jumper tai be jo buvo beveik neįmanoma važiuot slidžiu keliu ar į didesnę įkalnę įlipti. sukimo momentas jo labai aukštas ir nuo labai žemų apsukų. bet jei jau įsikasei sniege, tai tekdavo išjungti, nes neišsikapstydavai. tai čia spėju labai priklauso tiek nuo pačios sistemos, tiek nuo mašinos svorio, padangų ir velnias žino ko. aišku galiausiai viskas į tarpinę tarp sėdynės ir vairo atsiremia :D