ABS atjungimas*

Pradėjo lioska, Gruodis 13, 2010, 09:47:22 AM

« ankstesnis - sekantis »

umunas

#60
EDIT: netyčia antrą žinutę parašiau ir nežinau kaip ištrinti

kaktusas

Citatafennix parašė:
Citatakaktusas parašė:
O visokiem šustriakam geriau pirkti laužus senus, kuriuose nieko nėra ką atjunginėt, tai mažiau vargo bus - sėdi ir važiuoji ;)

Mano Celica isvadino senu lauzu... :( Kaip man dabar jaustis???

Na gal kiek kitaip reikėjo išsireikšti :)

Bet juk ir ne nauja ;)

fennix

#62
Kas kad nenauja... naujos tik salone... visos isvaziavusios is salono yra nebe naujos... Visos pravaziavusios 6000km yra devetos pagal regitra :) Nesvarbu masinos amzius, svarbu kaip ji priziurima, kaip tarnauja, ir kaip tau paciam malonu ja vairuot... 15 metu manajai... uz tai tarnauja istikimai... Nesvarbu kad be abs, tc, oro pagalviu ir taip toliau ir panasiai...  kad barska yra ne itin isvaizdi ir ne super ekonomiska... svarbu kad man malonu ja vairuot...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

ryckak

kas cia teigia, kad "gamintas nedetu ABS ir panasiu dalyku, jei tai nebutu super zjb", tai cia ne argumentas, nesat tie gamintojai ir nezinot kokiais tikslais jie dedami. Yra daug dalyku, kurie naujuose tr.pr. dedami maziau pazengusiomis technologijomis nei senuose. ne visai tinkamas, bet visgi pavyzdys: mano pomegis motokrosas, tai galiu is savo patirties pasakyti, kad gamintojai gamindami naujus krosinius motociklus is dalies tycia is dalies netycia perlenkia lazda ir gamina juos vos ne vienkartinius, kai pvz.: kokiu 80-90 metu krosinuko plastmasiu net noredmas nesulauzytum, tai dabartinio su ranka uzkliuves sulauzyt gali, kokia to reikalo esme? ta kad kuo dazniau ir daugiau atsarginiu daliu pirktum. zinoma ABS ir panasus chlamas dedamas ne tuo tikslu, jie tiesiog "navarotas" be kurio neisivaizduojamas naujas automobilis, isivaizduok perki 2010 mersa is salono ir tau pasako, kad nera ABS, aisku, kad ieskotum kito modelio, o niekas nesigilina kiek tame naudos, gamintojai duoda ko vartotojai nori. O ar visi gamintojai deda ABS del to, kad tai super zjb, ar del to, kad tiesiog vienas gamintojas pradejo deti, (tai pakele auto kaina ir buvo gera reklama) ir kitiems teko neatsilikti, vien tik jie patys tezino. markegintas ir technologiju efektyvumas du skirtingi dalykai, o gamintojai taip ir ritasi per galva, kad tik ka nors naujo idetu i auto, net jei tai ir is pirsto lauzta, kad tik auto taptu iskirtine.

horn

ABS dedamas, kad ekstremaliu momentu stabdant vairuotojai kurie iš išgasčio užlipa ant stabdžių pedalo, turėtų galimybę neįčiuožti, o išvairuoti. Mano situacija buvo: vasara, šilta, sankryža, pajudam posūkiui į kairę, greitis apie 10-20, priekyje automobilis stabdo iki jo apie 8 metrai, aš stabdau, ABS trr trr trr trr sustoju šiknoj tikrąja to žodžio prasme. Kodėl automobilis nestabdė jau jūs protingi kurmiai paspėliokit, aš atsakymą žinau. ABS atjungiau, nes slidžiame kelyje tikrai jaučiuosi saugiau be ABS, net mano žmonai šokas buvo kaip su ABS mašina nenori stabdyti!
Gisas-tavo mintis apie važiavimą kai 3/4 ratų ant ledo yra visiškai nelogiška. Ratai juk važiuoja vienas paskui kitą ;)

horn

Kas iš Kauno, turite žinoti šešto forto žiedą. Atvažiuojant Pramonės prospektu link žiedo yra labai nelygus asfaltas. Važiuojant 60 ten neįmanoma sustabdyt apie 30m atkarpoje, nes ABS neleidžia stabdyti-nejaugi niekas to nepastebėjote? Kiek mačiau visi lėtai privažiuoja tą vietą.

Linas112


Memelis

Geras, čia jaučiu užsakomasis straipsnis išėjo... B)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

bladas

Na ir isisiubavo diskusija, vazineju su ABS ir net nezinojau, kad ABS yra toks blogis, tik zinau, kad pernai uzsisvajojes ant apledejusio kelio nenuskyniau per pereja einanciu zmoniu tik ABS deka - sugebejau juos apvaziuoti . Butu masina be ABS - buciau juos nuneses nevaldomos mašinos kapotu ar sonu. Kai kartais isedu i masina be ABS - reikia laiko smegenims "perprogramuoti" ir vazineti atsargiau. Nenoriu nieko izeisti, bet is temos autoriaus toks, matyt,  ir vairuotojas, kad nesugeba saugiklio isimti, juk galima ABS davikli atjungti ir nebeveiks tas ABS. Bet ar verta?

ryckak

bladas is taves pacio toks ir vairuotojas, jei apvazineti pesciuosius perejose tenka, atimt tau teises reiketu...

ryckak

#70
Linas112, delfyje nera specialistu, bet kuris is musu mazu maziausiai toki straipsni sukurptume, apskritai delfis paskutine vieta, kur informacijos ieskoti reiketu.

fennix

Jooo.. kokie ten specialistai je raso kad su abs  yra pats trumpiausias stabdymo kelias :D nors pirstu i aki durk- nesamones skiedzia...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

bladas

#72
Citataryckak parašė:
bladas is taves pacio toks ir vairuotojas, jei apvazineti pesciuosius perejose tenka, atimt tau teises reiketu...
Aha, as prastas vairuotojas, dar tik 17 metu vairuoju (kasdien), teko vazineti su ivairiom lengvom ir krovininem masinom - su ABS ir be, su ivairiom padangom, ivairiais Europos ir Rusijos keliais, ir  teturejau 1 technine avarija del savo kaltes  per visa laika - tikriausiai esu labai blogas vairuotojas, zymiai geresni yra tie, kurie gave teises po puses metu tampa Schumacheriais ir netrukus - ligoniniu ir lavoniniu klientais. O kas liecia atveji su tuo mano zioplumu pries pereja - aisku, kad neturejau "uzmigti", tik noriu pasakyti, kad ABS leido valdyti slystancia masina ir isvengti nelaimes. Pvz., mano masinoje nera  ESP, bet jei butu - tikrai dziaugciausi ir neatjungineciau, konstruktoriai juk "negadina" masinu idiegdami navarotus.. O kas liecia ABS - mano subjektyvi nuomone - stabdymo kelias pailgeja, bet islieka valdymo kontrole, geriausia stabdyti taip, kad tas ABS neisijungtu. Juk jei masinoje nera ABS, tai vairuotojas nenuspaudzia stabdziu, o spaudineja, t.y., imituoja ABS darba, kad ratai neuzsiblokuotu.

Memelis

Jo, čia bus karščiausia metų tema. ;) Gal reiks kokias varžybas daryt, kad vieni su ABS, kiti be jų galėtų savo privalumus įrodyt...B)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

fennix

#74
Citatabladas parašė:
Aha, as prastas vairuotojas, dar tik 17 metu vairuoju (kasdien), teko vazineti su ivairiom lengvom ir krovininem masinom - su ABS ir be, su ivairiom padangom, ivairiais Europos ir Rusijos keliais, ir  teturejau 1 technine avarija del savo kaltes  per visa laika - tikriausiai esu labai blogas vairuotojas.

As vairuoju jau 5.5 metu. Turejau 2 avarijas del savo kaltes, 2 ne del savo(vienoj is ju pasirinkau smugi i kito automobilio prieki vietoj to kad trenkciau i dureles kur kudikio kedutej sedejo vaikas...). Ar del avariju skaiciaus as blogas vairuotojas? Ar man stazo mazai?  
Bladas, nesupyk neturiu nieko pries tave... Bet pradedu nekest zmoniu kurie taip sako. Pries menesi turejau atveji... Vaziavau sau ramiai, kely buvo 2 juostos... prieky manes vaziavo baltas mikriukas kuris nerodes posukiu kirsdamas istisine linija pervaziavo i antraja juosta. Posukiai posukiais, nieko blogo man tai nedaro... as padidinau greiti ir pirmaja juosta pradejau vaziuot greiciau Taciau pacioj sankryzoj jis be jokiu signalu vel pradejo rikiuotis i pirma juosta stumdamas mane nuo kelio... Man neliko nieko kito kaip pypint stabdyt isvengiant susidurimo mestis i pesiuju pereja  kurioje nieko nebuvo tuo metu ir arba rinktis stulpa arba saligatvi... na arba jo mikriuka. Pasigaves ji ir susistades pradejau aiskintis kas ir kaip... ar jis didziuojasi savo poelgiais... kas butu jei vietoj manes butu buvusi mama su vaikais masinoj? Jis pradejo rekt kad nieko nezino... kad dvidesimt metu vairuoja, kad neturejo nei vienos avarijos ir kad pienburnis jam neturi teises nieko aiskint... Visa seimynele zmona ir 2 vaikai taip pat vieni per kita reke ta pati...  Man vos pavyko susilaikyt nuo vozimo i snuki uz gerus norus... Na bet tiek jau to... likimas visiems atseikeja pagal tai, ka jie uzsitarnauja...

Taip kad moralas, ne masina, ne abs, ir ne stazas zmogu vairuotoju daro... Pagarba kitiems, profesionalus automobilio valdymas ir sugebejimas sekt tai kas dedasi aplink tave....

SORRY uz offtopic
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!