ABS atjungimas*

Pradėjo lioska, Gruodis 13, 2010, 09:47:22 AM

« ankstesnis - sekantis »

Pulkininkas

CitataAs vairuoju jau 5.5 metu.
Feniksai nedidelė pataisėle. Reikėtų sakyti, ne "jau", o tik : "As vairuoju tik 5.5 metu. " :)
O aplamai tu tu suplakei į vieną  du skirtingus dalykus.
Aš vistiek manau, kad saugiau vairuoja tas, kuris vairuodamas kiekvieną dieną ir susukdamas daug km, per 15 metų nepadaro nei vieno eismo įvykio, negu tas, kuris per 5 metus sukuria net kelis :)
Neišauklėtų, nemandagių ir akiplėšų pas mus deja yra nemažai, bet tai ko gero neprikauso nepriklauso nuo vairavimo stažo :)  Jaunas ar senas, akiplėša yra akiplėša.

fennix

CitataPulkininkas parašė:
Feniksai nedidelė pataisėle. Reikėtų sakyti, ne "jau", o tik : "As vairuoju tik 5.5 metu. " :)
Nu ok ok... kaltas... vairuoju tik 5.5 metu... nuvaziavau tik 200 000 km
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Mūsų keliuose važinėja 50% automobilių be ABS, bet jie stabdo taip pat gerai ir važinėja nieko nekliudomi ir nekliudydami kitų (pvz. 50% carinų neturi ABS).
Geras pasiūlymas būtų padaryti mini susitikimą ir kokiame keliuke išbandyti šių dviejų sistemų pliusus ir minusus.

fennix

#78
tokiu atveju reikia 2 vienodu masinu kurios turi tik si esmini skirtuma :)... pas mane rankinis darbar  neveikia :(... mielai pratestuociau savaja iki maksimumo :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

nereikia 2 vienodų mašinų, nes jos vis tiek stabdys skirtingai (kaladėlės, padangos). Yra saugiklis ;)

Henris

#80
Jei reik ABS, pedala minkai intervalais ir gaunasi visas ABS :) Tik va soninio slydimo kontrole jau sudetingiau, ten kompas paskirsto slystant masinai ,kuriuos ratus uzblokuoti ir kuriuos ne. Tik tas soninis slydimas viena karta vos mane i griovi neimete, per slidu ,kelia, rikiavausi is vienos juostos i kita ir apie stabdzio pedala net minciu  nevuo, tik pradejo pypset, ir jauciu, kad gale kazkuris ratas uzblokuotas, apsuko mane 90 lapsniu kampu, ir tik pries pat kita masina leido gaza nuspasut, kad istemptu. Shudas tos kontroles, isskyrus antiprabuksavima, kuris vaziuojant per pusnis leidzia neuzsikast, bet ji prireikus lengvai gali atjungti vienos knopkes paspaudimu.
Manau visos stabilumo kontroles yra padarytos nemokantiem elgtis slidziame kelyje, tiems kruie bet kokioje situacijoje spaus stabdzio pedala, susuke vaira ne i ta puse i kuria reikia. Zmogus masina vairuoja taip lyg eitu pesciomis, jei jam reikia sustot, deda ant stabdziu, jei ji nesa i viena puse jis butinai pasuks vaira i priesinga ir tada kyla dideles problemos - auto nevaldomas...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

ryckak

visiskai pritariu, Henriui. Daug visko prikalbejau, bet esmine mano nuomone apie tuos pribumbasus jis pasake, tai skirta tiems, kurie avarinej sitacijoj mieliau spaudzia stabdi, paleidzia vaira ir tikisi, kad viskas gerai pasibaigs. o del vairavimo stazo cia atskira tema, vartyti visaip galima, galima traktuoti, kad kuo daugiau stazo, tuo zmogus senesnis, tuo jo refleksailabiau  suprasteje ir to net patirtis negali atpirkti, taip pat niekada nezinai ar pas zmogu kuris TURI teises 20 metu, 19 metu jos negulejo stalciuj ir pan. daug niuansu. Stazas tik menkutis rodiklis, nes vairavimui reikalingas savybes tu arba turi arba ne, daugumos ju neisvystisi niekada jei neturi, padeti pagerinti gali tik per laika surinkta patirtis.

umunas

CitataHenris parašė:
Jei reik ABS, pedala minkai intervalais ir gaunasi visas ABS :) Tik va soninio slydimo kontrole jau sudetingiau, ten kompas paskirsto slystant masinai ,kuriuos ratus uzblokuoti ir kuriuos ne. Tik tas soninis slydimas viena karta vos mane i griovi neimete, per slidu ,kelia, rikiavausi is vienos juostos i kita ir apie stabdzio pedala net minciu  nevuo, tik pradejo pypset, ir jauciu, kad gale kazkuris ratas uzblokuotas, apsuko mane 90 lapsniu kampu, ir tik pries pat kita masina leido gaza nuspasut, kad istemptu. Shudas tos kontroles, isskyrus antiprabuksavima, kuris vaziuojant per pusnis leidzia neuzsikast, bet ji prireikus lengvai gali atjungti vienos knopkes paspaudimu.
Manau visos stabilumo kontroles yra padarytos nemokantiem elgtis slidziame kelyje, tiems kruie bet kokioje situacijoje spaus stabdzio pedala, susuke vaira ne i ta puse i kuria reikia. Zmogus masina vairuoja taip lyg eitu pesciomis, jei jam reikia sustot, deda ant stabdziu, jei ji nesa i viena puse jis butinai pasuks vaira i priesinga ir tada kyla dideles problemos - auto nevaldomas...
aš tikrai norėčiau pamatyti, ar tu "mokėdamas" elgtis slidžiame kelyje nebūtum pastatytas į vietą mažiau mokančio elgtis bet su elektronika. čia rimtai. aš nežinau kas atrodytų geriau, bet tikrai nedrįsčiau, kad visada ir visur elektronika blogis.
aš matau kiek kitą dalyką. galbūt perdaug pasikliaudami elektronika mes pernelyg daug sau leidžiame kelyje manydami, kad ji mus išgelbės. bet ir elektronika nėra visagalė. tik vat labai DIDELIS klausimas kieno ribos baigiasi anksčiau. ypač kai 80-90% vairuotųjų neturi elementarių gabumų puikiai jausti mašiną ir atitinkamai elgtis ekstremalioje situacijoje.
nu žodžiu, diskusija čia be galo ir be krašto. važiuokim saugiai nepaisant ar yra ta ABS, TC, ar ESP ir bus gerai. šiandien mačiau kaip vienas su X5 važiavo. nemanau, kad jį ta visa elektroniką ištrauktų, jei kokia apsimiegojus blondinė savo suklerusią Opel Astra iš šalutinio įkištų. nusineštų jis ir tą blondinę ir dar 3 gatvės žibintus.

siigiis

ei bet pasakykit man visi tie kurie pries abs kaip cia gaunas. sakot kad abs sudas. taip? bet kodel tada sakot kad kai stabdai reik spaudinet stabdyt? tai vos ne tas pats gaunas... tik manau kad ta pati elektronika jusu ta minkyma greiciau padarytu, o kitas dalykas manau ji nei kiek nesustresuotu avarinej situacijoj... tai visgi kaip cia taip gaunas?

fennix

Citatasiigiis parašė:
ei bet pasakykit man visi tie kurie pries abs kaip cia gaunas. sakot kad abs sudas. taip? bet kodel tada sakot kad kai stabdai reik spaudinet stabdyt? tai vos ne tas pats gaunas... tik manau kad ta pati elektronika jusu ta minkyma greiciau padarytu, o kitas dalykas manau ji nei kiek nesustresuotu avarinej situacijoj... tai visgi kaip cia taip gaunas?

Esme tame kad tikrai taip, vos ne tas pats gaunas. Net jei uzblokuoji ratus ir automobilis slysta- jeigu jo nenesa i sona- ziema kaip ir viskas normalu.... nieko cia keisto ner. Butent tas spaudinejimas ir yra skirtas automobilio valdomumui uztikrinti o ne stabdymo efektyvumui. Bet geriausias dalykas- stabdyti ant slydimo ribos... Tada pats geriausias stabdymas gaunasi... Elektronika yra elektronika... ji ne visada veikia kaip norisi... jei pvz kelias duobetas- ratai labai daznai blokuojasi stabdant... elektronika tai traktuoja kaip slydima nors is tikro ratas beveik ore ir auto neslysta... bet kaladeles atmusa... del to ir ilgeja stabdymo kelias....

Hmz... ar aiskiai pasakiau ar ne...
Zodziu situacija... Stabdyt reikia stabdziu kaladelemis ir diskais. Padangos stabdo prasciau nei stabdymo yrenginys... kai ratas uzsiblokuoja- stabdziu kaladeles nustoja dirbti .... nes ratas nebesisuka... Abs pastebejusi rato uzsiblokavima atleidzia kaladeles... tuo momentu tas ratas apskritai nestabdo. Del sitos priezasties stabdymo kelias gaunasi ilgesnis nei idealus...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

Apie ABS nesakau, kad tai yra blogai, labiau tai taikiau kitom stabilumo kontrolem ir nieko pries antiprabuksavima esu. Bet soninio slydimo kontrolemis tikrai negalima pasitiket. O su ABS vel gi atskiras dalykas, vieniem jis patinka, del to, kad pedalo nereikia minkyt, kitiem nepatinka, nes nera prognozuojamas, kartais net vasara per kokia pelke varant suveikia, kur sukibimas tikrai normalus su keliu. Ir siaip, jei imanoma geriau stabdyti pavara, ir kuro sutaupai ir stabdzius :) ABS neva skirtas ekstremaliam stabdymui, netiketai atsiradus kliuciai kelyje, kad neslistu ratai. Tai nera blogai, bet padriftinti trukdo :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

horn

sigis, čia tik kažkas vienas pasakė, kad reikia stabdyti spaudant pedalą, aš manau, kad idealiausias stabdymas yra ant ratų slydimo ribos ;) ABS dėl bet kokio akmenėlio po ratais pailgina laiką ir atstumą kol sustoji. Kai bent vienas ratas ant ledo, taip pat nestabdo arba stabdo labai silpnai, o be abs'o paprasčiausiai vieni ratai stabdys normaliai ant sausos dangos, o kiti asfaltą pračiuoš, bet sustosi vis tiek žymiai greičiau.

siigiis

fennix sakai "Bet geriausias dalykas- stabdyti ant slydimo ribos... Tada pats geriausias stabdymas gaunasi... " na bet ir su abs jei neminsi daug tai stabdysi ant ciuozimo ribos ir ratai neprasisukines...

taip gal ir ilgesnis stabdymas su abs bet as pvz savim tiek netikeciau kad atsiradus tikrai ekstremaliai situacijai viska padaryciau taip kaip reik del visu stabdymu, ta prasme kad spaudinet stabdi ir panasiai, nors visa tai zinau teoriskai :)

kitas dalykas, manau, kad cia lietuvio bruozas kad jam visos elektronikos priemones tik blogina vairavima ir taip toliau.. bet kazin ar kokie vokieciai forumuose sneka apie tokius dalykus kaip isjungti abs, esp ir panasiai...

na cia tik mano nuomone... tai tada visi issiimkit ir air bagu nes avarijos atveju jie gali sonkaulius sulauzyt ir panasiai...  juk ir BLOGIS


ryckak

siigiis, cia praktiskai vienintelis lietuviskas forumas kuriam dalyvauju, visa man reikiama informacija renkuosi is kitu saliu forumu, nes ten tiesiog daugiau zmoniu ir daugiau klausimu apdiskutuojama, butent apie ABS atjungimo klausima jau seniai teko jankiu forume skaityti, tik jie ten dalino patarimus kaip ji atjungti uzuot puole zmogu "o kam cia atjungti, juk toks geras dalykas..".
Kalbant apie elektronika, tai ko jos daugiau tuo dazniau ji genda ir brangesnis jos remontas, o kadangi kuo toliau tuo labiau ji surisama, tai sugedus vienai grandziai streikuoja ir kitos, ko pasekoje daug deganciu lempuciu, blizguciu ir galu gale auto visai nevaziuoja, nors variklis ciki piki. Siuo klausimu as minimalistas.

Ir apskritai, as saugiau jauciuosi, kai pats viska kontroliuoju, o ne puse automobilio kompiuteris valdo. Nesu pedantas, bet mano automobilyje viskas turi veikti ir veikti idealiai, o kai pas jus veikia ABS, TRC ar VSC esat visalaik tikri, kad jei jis veikia, tai vadinasi veikia taip kaip jam priklauso? o gal kazkokia smulkmena sistemoj slubuoja, del ko nei ji jusu nesigelbes avarinej situacijoj, nei jus patys, nes dalinai veikianti sistema jums trukdys? tad man geriau kai ju nera, tai ir galvos neskauda...

Henris

Galim balsuot :) As soninio slydimo kontrole uzdrausciau montuot i masinas :) o ABS tegu buna, bet kad ji galetum lengvai isjungti kaip TRC, knopkes paspaudimu. O ne kad ten visokius saugiklius traukyt. Nahren vasara tos kontroles reikalingos, ziema dar naudojamos kartais...
Gerai, o kas uz elektronika cia pas mus kelia ranka, dabar i naujas auto geros komplektacijos montuojamas automatinis masinos priparkavimas.... Tikrai nepasitikeciau kompu, jei jam koks daviklis pvz uzsnigo, tik BRUKST per koki LEXUSA ir p...dec, uz pravarytas dureles kurios bus aukso spalvos mokesi kokias 4000lt.
Pvz daugelis keikia dabartine regitra, kuri nepraleidzia egzaminuojamo vairuotojo, kuris ismynes sankaba ar laisva pavara rieda ilgiau nei 3 sekundes - tai labai teisingas reikalavimas, stabdymas varikliu. Sena technologija. Tai kam vairuotoju to moko, jei dabar visos beveik masinos eina su ABS ir kitais pribombasasi.
Mane tai siandien isvisi sunervino, kai buvo uzsidegusios lemputes ABS TRC VSC ir neveike ne viena kontrole automatisakai. Ir kai nuskanavo ant kompo ir suzinojau, kad tai atsitiko del nudegusios stop lemputes - TAI VIRSUNE. Tai job...mat, jei perdega lempecka ir mane kompas pastato i avarini rezima, tai kas cia per elektornikos patikimumas...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019