Aušinimo skysčio keitimas*

Pradėjo mind, Spalis 06, 2010, 19:39:28 PM

« ankstesnis - sekantis »

mind

Pribrendo reikalas atlikti ir šią procedūrą, taigi, koks  geriausias, koks pigiausias, koks brangiausias, koks tinkamiausias, kokį galima parduotuvėse nusipirkti, koks kiekis reikalingas. Kur variklio bloke randasi išleidimo varžtas?
 Dar vienas klausimas iš tos pačios serijos- termostatas. Koks, kodėl, kas geriau, mąstau apie savojo keitimą, nes pabodo drebint žiemą, kol iki darbo nuvažiuoju, tai variklis , o tuo labiau salonas vos apšylą (~ 5 km).
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Henris

Na mind jau kaip adminas galetumet ir po paieska praeiti yra tema antifrizo keitimas, gal ten reiktu ir rasyti :) Cia zinoma as ne piktai :) Bet kadangi visi perspejami del tokiu dalyku, tai gal ir patys adminai galetulaikytis tos politikos :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

mind

CitataHenris parašė:
Na mind jau kaip adminas galetumet ir po paieska praeiti yra tema antifrizo keitimas, gal ten reiktu ir rasyti :) Cia zinoma as ne piktai :) Bet kadangi visi perspejami del tokiu dalyku, tai gal ir patys adminai galetulaikytis tos politikos :)

Vakar visą vakarą "knisausi" po forumą ir tikėjausi tokio atsakymo kaip tavasis :),
bet kadangi , o , bet, tačiau radau tik II kartos avensiuose tokią temą, tai norėjau užvesti ir I- rmuose, kadangi ten daug maž pačio "skystimėlio" klausimas kaip ir aptartas, tai norėčiau , kad  atsakymai daugiau būtų apie termostatą ir patį skysčio aušinimo skysčio keitimo procesą. :). Sutiksit su manimi, kad I ir II šiuo tveju turi šiokių tokių skirtumų.:)
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

fennix

#3
Nu dievuliau tu mano, taip ir norisi rekti RTFM!!!... Rytoj gal nufotkinsiu 7A-FE variklio vieta kur tas varztas isleidimui yra :D  Tuo labiau kad sandeliuke guli visas komplektas - 300 kg gryno metalo :D ir ruosiamas naujam projektukui... Jei ka nors sudominintu tokia tema... Galeciau padaryt visa sio variklio detaluji isardymo- surinkimo plana pradedadant galvos nueminu baigiant indeklu keidimu....
Tik aisku jeigu kas nors bent nuosirdu aciu uz tai pasakytu... (Beje- termostato keitimas tau nepades,,, situ varikliu liga kad jie labai jau prastai syla :D . Na nebent labai jau kazkoki super idesi (4 keiciau visi nesildo taip kaip noretusi))
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Raiforas

Na bent coroloj ir carinoje nuleidimo varztas yra radijatoriuje apacioje, beje avensije dyzelije ziurejau taip pat radijatoriaus apacioje.

fennix

#5
Siandien va paziurejau, nezinau ar apsimoka kelt foto, bet beje, Raidai, tu tik is dalies teisus. Zmogus klause kur isleidimo varztas kuris yra variklio bloke. Taip, isleidimo is radiatoriaus varztas yra radiatoriaus apacioje. Taciau antrifrizo isleidimo is variklio bloko varztas yra per viduri tarp tepalo daviklio ir tepalo filtro (i kaire nuo filtro) jei kokie neaiskumai- klausiame toliau...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

mind

#6
Panašiai čia:

7A- FE ir 4A- FE motorų
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

gisas

Citatamind parašė:
Koks, kodėl, kas geriau, mąstau apie savojo keitimą, nes pabodo drebint žiemą, kol iki darbo nuvažiuoju, tai variklis , o tuo labiau salonas vos apšylą (~ 5 km).
cia dar greitai, audi 2.5tdi variklis pilani uzsyla po 10-12km, na nebent pavaikai aukstom apsukom tada ir kokiu 7km uztenka.
dabar i tema. ar tiesa kad geriausiais yra zalias ir raudonas antifrizas, o melynas "eda" bloka?
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

fennix

nesu mates melyno :) bet tiesa sakant neieskojau... Bet visgi gal mes kalbam apie antifrizo ir tosolo skirtumus?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

gisas

tas melynas antifrizas(kaip kad as pavadinau) ir yra tosolas
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

NNZ

mėlynas antifryzas netinkamas varikliams su aliumininėm galvom ir aliumininiais radiatoriais..., nes kai jis griaužia aliuminį.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

Daba tokis idomus dalykas. Orai atsalo gan smarkokai, tai nepatingejau viena ryta atsidaryt kapota ir pasipildyt skysciu. Pries salcius tepalo per 9000km laikesi ant max, o po dvieju saltu savaiciu atsirado ties viduriu :) Na dapyliau 0,5l. Antifrizias, ant salto motoro, visada stovedavo per viduri, kai ikaista kyla iki max (normalu). Galvoju maza kas siek tiek dapilsiu, na  ipyliau kokia stikline, tai ant salto rode netoli max, bet pravazaivau apie 15km, variklis pradejo silti, ir paskui atsidarau kapota ziuriu, kad man per ta nuleidimo slangele nubege antifrizo kazkiek. Tai kaip iseina, reikia orientuotis, kad saltam varikliui antifrizo butu per viduri mazdaug? Ir daugiau nedapilynet geriau? Kaip pas jus sie reikalai dedasi, kiek antifrizo laikot ant salto variklio? Cia pas mane tas bakelis su slegiu sujungtas su radiatorium...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

bladas

#12
As tai ivairiose savo masinose palaikydavau toki lygi, kad salto variklio antifrizo lygis butu per viduri tarp MIN ir MAX. Sestadieni pamaciau, kad mano Verso salto variklio antifrizo lygis nukrites beveik iki MIN, tai supyliau apie 200 g iki viduriuko, kai variklis uzkaito, iki MAX dar nepasiekė

Henris

Tai matyt taip ir bus kai pakaista pleciasi, ir jei pakyla kazkiek virs max voztuvas isleidzia ta pertekliu lauk. Tai matyt ties viduriuku ant salto reikia ir palaikyt norma.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019