tepalo sanaudos*

Pradėjo Geradaris, Gruodis 26, 2010, 13:04:14 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Na 3 metu senumo auto 250AG, kad butu pavarges variklis, nesinori tiket. Turbos tikrai savo doze pasiima tepalo, cia jau isdiskutuota tema :) Kiti dyzelistai dziaugiasi, kad ne laso neryja tepalo, paskui paaiskeja, kad ten tepalas maisosi su kuru, nes tarkim buvo trauktos lauk fursunkes, o fursunkiu tarpininiu niekas nekeite. Sitas bajeris kazkam ir is klubieciu yra buve...
Visgi lieku prie numones, kad turbo paima tepalo, kiti galvoja kitaip, tebunie :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Animal

Beje dar prabuksavus salia kas stovejo mate, kad is duslintuvo siek tiek juodo skyscio isbego taip,kad bus taip kaip komentavote :)

azart

Man per 12000km nei laso D4D nesuryjo. ;)
festina lente

Memelis

Švogeris turi RAV 4 2008 metų, tai jam pradėjo valgyt tepalą, kad net lemputė užsidegė. Mašina dar garantinė. Tai jis nuvažiavo Klaipėdoje į Soloriną ir išsakė savo problemą. Tai jie sako, žinom ta bėdą, reikia palikti auto, kad ten kažkokią programą perrašytų. Ką jie ten darė, tiksliau nežinau, tačiau daugiau tepalo jam nebevalgo.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Geradaris

pas mane D4D 2,0 2001m.

Henris

#20
azart: kad auto nesurytu ne laso tepalo, praktiskai neimanoma. Manai nuo stumokliu kiekvienas lasas grizta tvarkingai i karteri - labai abejoju :) Ir nelabai noriu patiket, kad ne pirmos jaunystes auto ziedai idealiai nubrauktu kiekviena lasa ir nekiek nebutu pasideveje. :) Kiekvienas auto kazkiek eda tepalo, pensininkam jo suvalgo gal 100gr ant 10k, o megstanciam dinamiskaiu palekt ,gali suest ir 2-3l, per ta pati intervala :) Ai pamirsau pridurt, gali susidaryt iliuzija kad ne laso neryja tepalo jei jis koks 15w40, matyt ziema uzvedus varikli, jis karteri ir lieka :) :) :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Raiforas

Esu turejas wv jeta pries kokius 10 metu 1,6 turbodyzelis na ir tikrai nei vieno laso nedapildavau per visa keitimo intervala, taip kad stebuklu buna!!!!

Henris

Sutinku, kai kurie ne laso nepila tepalo, jei jis nukrenta iki min :) Cia skirtingi dalykai, kai ne valgo ne laso ir kai nedapili ne laso :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

azart

#23
Normalus variklis "nevalgo" tepalo tokiais kiekiais kaip tamsta rasot: 2-3 ltr. Cia jau katastrofa butu :D
Man nuo pakeitimo iki pakeitimo max. riba ir sviesus tepaliukas, jokiu priemaisu. Tiesiog tie D4D LT pasiekia jau galutinai sudrozti, sakiau kad saviske buvau issirinkes is kokiu 20 variantu, visoms kitoms jau buvo ziedai pasede, valgydavo tepaliuka ir mesdavo sviesiai melyna dumeli. Mano variklis nei alsavo nei garavo dumais, o is ismetimo net sukelus iki 4000 asp/min. labai mazai dumo mete, nors ir su pasalintu katalizu buvo. Kur gi detis tepalui, jei jis aisku nepatenka i degimo kamera ir nesudega-tada jau ir dapylinejat ;) Uztat turbut iki siol senukas eksploatuojantis mano ex' kuriasi ryte is puses starterio prasisukimo ir patenkintas kaip naujametinis apelsinas :D
festina lente

Henris

#24
Azart, jei tu vazineji su dyzeliu ir iki keitimo tavo tepalas nepajuoduoja, tai turiu tave nuliudinti, reiskiasi, tepalas neatlieka vienos is savo funkcijos : suodziu surinkimo :) Dyzeliui net ir apynaujam tepalas pajuoduoja po poros tukstanciu kilometur po keitimo. CIa tau ne benzinas :) Jei dyzelio tepalas sviesus iki keitimo, arba netinkamas tepalas pilamas, arba kuras eina i varikli. Pakalbek su bet kuriuo dyzelistu, tau pasakys ta pati, kad dyzelio tepalas turi tamseti, didejant ridai iki pakeitimo. Kai keiciamas tepalas, senas isleidziamas praktiskai buna juodas, o ne gintarines spalvos, kaip is butelio. Benzinai taip - ju alyva praktiskai nekeicia spalvos, o jei ja pakeite i juoda, tai reik ieskot problemu. Kas vaziuoja su dujomis ten irgi atskira situacija, bet cia fennix tau gali padet, man rodos jis su dujom vazineja, tai info daugiau suteiks. Ai dar viena blogybe gali buti jei dyzelio tepalas sviesus, kad antifrizas patenka i tepala, bet tada tepalas butu labiau karameles spalvos :) O kai rasiau kad variklis gali suvalgyti nuo 2 iki 3l tepalo, tai reikejo visa mano pranesima persaktyt, tena parasyta, jei vazineji dinamsikai, t.y. pasmaugdamas varikli, tepalo sanaudos gali dideti, o jei vaziuoji ramesniu ritmu, gali sanaudos buti vos 100ml. Net gamintojas raso, kad vazinejant vos ne redline'ais rekomenduojama tepalo lygi tikrinti daznesniais intervalais, o tepalo lygi rekomenduoja specialistai tikrinti i menesi karta. Jei naujas auto nerytu ne kiek tepalo, manau tokiu rekomendaciju gamintojas neduotu...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

azart

Tik keli mano tureti auto nebuvo dizeliai ;) Jei teisingai keisti tepaliukus ir rinktis atitinkamus, bei jei visa (kuro padavimo, ismetimo ir recirkuliacijos ir t.t.) sistema veikia puikiai jokiu suodziu per daug neturi susidaryti. Tepalu paskirtis tepti varikli, o ne surinkineti suodzius. Visada pyliau tik sintetika Castrolio, arba Shell Helix. Ir toli grazu ne pensininko rezimais vazineju. Na sutikciau kad kazkokia dalis tepalu gali buti suekvojama vazinejant astresniais rezimais, bet 2-3 ltr jau pereboras sakyciau (jei kalbame apie pusiau arba pilna sintetika). Bei viskas ir nuo gamintojo priklauso. Audi kazkada manuale rase 10000km - 1 ltr norma net naujam varikliui. Visi mano tureti common rail'iniai italai niekada nereikalavo tepalo papildymo kaip ir tureta toyota. Ausinimo skyscio patekimas i degimo kameras turi tam tikru savo pozymiu (kadangi ausinimo skystis yra po slegiu, dazniausiai ji varo i degimo kameras pro galvu tarpines, bet tai akivaizdziai matosi pagal pratekejimo vietas, duslintuvo "garavima", temperaturinius suolius ivairias rezimais, baltu putu susidarima tepalo ipylimo angoje ir t.t.). Kuras irgi. Su Selenia ir Agipu tepalas po 3000-4000 t.km. siek tiek pajuododavo, taciau pasirinkus Castrol arba Shell Helix su valomosiom savybem net iki 6000-7000 t.km tepalas lieka pradines spalvos ir tik veliau siek tiek patamseja, taciau juodas tikrai man nebuvo. Todel turbut niekada neturejau bedu su kompresija, blogu uzsivedimu net esant -33-35 ' C temperaturai kaip praeita ziema. Sukdavosi pas mane dizeliukai iki redline'o. Lancia Lybra buvo uzglusintas EGR, pasalinti katalizai, Alfa Romeo su 1.9 jtd buvo gavusi palengvinta smagrati su keramikine sankaba, bei pamapinta siek tiek Vimotoje. Toyota taip pat iskart liko be uzsikimsusiu katalizu ir niekada nei viena neturejo juodo kaip smala tepalo, o ir tepaliukai buvo keisti nuo/iki be papildymo. Tad vienareiksmiskai teigti jog svesesnis dizelio epalas yra blogis nera man priimtinas. Faktas kad atsizvelgiant i eksploatavimo rezima, bendra auto bukle ir metus jis gali (o jei auto daugiau nei 10 metu ir turi) pajuodot, taciau dar karta pasakysiu kad viskas priklauso nuo kiekvieno auto bukles. Teko susidurti su benzininiu 2008 metu BMW (buvo statoma nauja metano duju iranga) ir varikliukas jau pusiau gyvas, o pro ismetimo vamzdi-melsvo dumo kamuolis.
festina lente

audrius

#26
azart nenoriu kad isizeistum, bet 60 proc ka parasei nera tiesa, o tik tavo isitikinimai kuriuos ne man analizuot. O jeigu kalbant apie alyvos sanaudas, tai sveikas turbo variklis eksplotuojamas normaliomis salygomis t.y ne 200km/h, per 10 kkm sunaudoja max per norma. aisku nekalbu apie ralisstus kur nuo kiekvienos sankryzos ir sviesoforo redline suka. Siuo rezimu, stumuoklio judejimo ribiniuose taskuose, truksta tepalo tepimo plevele ir dirba tik tepalo priedai kaip cinkas ir t.t. Tokiam draivui reikia rinktis benzininius auto ir pilti racing tipo alyvas.  Smagiu Naujuju :)
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

fennix

Pritariu,
didziausia pasaka pries miega:
Citataazart parašė:
 Ausinimo skyscio patekimas i degimo kameras turi tam tikru savo pozymiu (kadangi ausinimo skystis yra po slegiu, dazniausiai ji varo i degimo kameras pro galvu tarpines, bet tai akivaizdziai matosi pagal pratekejimo vietas, duslintuvo "garavima", temperaturinius suolius ivairias rezimais, baltu putu susidarima tepalo ipylimo angoje ir t.t.).
Ausinimo skysti varineja pompa recirkuliaciniais o ne slegio tikslais, taigi ten slegis- 0.2-0.3 bar max.
Slegis cilindre iki uzdegimo - dyzeliuose iki 50 bar, uzdegimo metu~ 3 kartus didesnis. Slegis tepalo sistemoje - iki 10 bar. O kur pramus- tarpine, yra 3 skirtingi variantai kurie gali but kombinuojami. Nuo to kaip irkur pramusta ir priklauso kas kur teka...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

CitataMemelis parašė:
Švogeris turi RAV 4 2008 metų, tai jam pradėjo valgyt tepalą, kad net lemputė užsidegė. Mašina dar garantinė. Tai jis nuvažiavo Klaipėdoje į Soloriną ir išsakė savo problemą. Tai jie sako, žinom ta bėdą, reikia palikti auto, kad ten kažkokią programą perrašytų. Ką jie ten darė, tiksliau nežinau, tačiau daugiau tepalo jam nebevalgo.
Į duslintuvą papūtė, kad žiedai pasitiesintų :D

azart

Citatafennix parašė:
Pritariu,
didziausia pasaka pries miega:
Citataazart parašė:
 Ausinimo skyscio patekimas i degimo kameras turi tam tikru savo pozymiu (kadangi ausinimo skystis yra po slegiu, dazniausiai ji varo i degimo kameras pro galvu tarpines, bet tai akivaizdziai matosi pagal pratekejimo vietas, duslintuvo "garavima", temperaturinius suolius ivairias rezimais, baltu putu susidarima tepalo ipylimo angoje ir t.t.).
Ausinimo skysti varineja pompa recirkuliaciniais o ne slegio tikslais, taigi ten slegis- 0.2-0.3 bar max.
Slegis cilindre iki uzdegimo - dyzeliuose iki 50 bar, uzdegimo metu~ 3 kartus didesnis. Slegis tepalo sistemoje - iki 10 bar. O kur pramus- tarpine, yra 3 skirtingi variantai kurie gali but kombinuojami. Nuo to kaip irkur pramusta ir priklauso kas kur teka...

Bet sutik - ta iskart matytum, ar ausinimas patenka i degimo kamera, ar tepalas i ausinimo sistema, ar ne? Ta turejau omenyje. Kazkurio skyscio patekimas i svetima aplinka iskart duotu apie save zinot. Cia norejau pasakyt kad esant tepalo normai nuo pakeitimo iki pakeitimo negalima iskart tvirtint kad kazkas yra netvarkoje ir arba tepalas maisosi su kuru, ausinimo skysciu arba atvirksciai.
festina lente