tepalo sanaudos*

Pradėjo Geradaris, Gruodis 26, 2010, 13:04:14 PM

« ankstesnis - sekantis »

fennix

Citataazart parašė:
Bet sutik - ta iskart matytum, ar ausinimas patenka i degimo kamera, ar tepalas i ausinimo sistema, ar ne? Ta turejau omenyje. Kazkurio skyscio patekimas i svetima aplinka iskart duotu apie save zinot. Cia norejau pasakyt kad esant tepalo normai nuo pakeitimo iki pakeitimo negalima iskart tvirtint kad kazkas yra netvarkoje ir arba tepalas maisosi su kuru, ausinimo skysciu arba atvirksciai.
ne visada lengva pastebeti ar patenka ausinimo skystis i degimo kamera ar ne. Cia priklauso nuo trukimo kiekio... Gali buti kad trukimas labai mazas ir prakiskai nepastebimas. Bet aisku jei vaziuodamas uz saves matai 200 metru ilgio baltu dumu ruoza :D nu tai viskas tikrai aisku...
tepalas antifrize, antifrizas tepale duoda apie save zinot... Bet dyzelinas tepale sunkiai isskiriamas nedideliais kiekiais.... Ir taip tu teisus... Negalima daryt isvadu jei viskas gerai.. Pvz pas mane tepalo per 20 000 km nesuvalge ne stiklines... Todel jokiu musyciu cia nereikia pult ieskot...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

Del dyzelio tepalo spalvos nuo variklio busenos kazkokie skiedalai. Nuvaziuokit ibet koki servisa kuris keicia tepalus, ir per diena jei atvarys keli dyzeliai pasikeisti tepala, nepriklausomai nuo amziaus, paziurekit kokios spalvos tepalas isbega. Ir tepalas buna pilamas ne koks SH.. motec, o castrol, mobil sintetika 5w40, 5w30. Pas mane tepalas pajuoduoja mazdaug po 4000km, pas kitus pajuoduoja po 2k km, kiek meistrai aiskino, kad tai priklauso, nuo to, koks pries tai tepalas buvo piltas, ir kiek variklis yra prikaupes nuodeguliu. Vienas pazytsmas turi Land Cruiseri 2005m, po 6000km paziurejom kartu tepalo lygi, tepalas beveik juodas, auto pirktas LT salone, tepalai Mobil 5w40 sintetika, rida 85000km ir jus man norit pasakyt, kad ir sis 3 litru D4D automatas uzdroztas??? Zinoma nebent tikrinciau tepala iskart po vaziavimo, jis ant matuokles butu gintarines spalvos, bet siaip tikrinu tepala ryte, arba po ilgo stovejimo, o ne po 5 min po vaziavimo, nes tada matuokle su kiekvienu jos istraukimu rodo vis skirtingus duomenis...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

azart

Skirtumas tarp musu toks kad as tepala, kuro filtrus ir tepaliukus dezeje bei reduktoriuose keiciu pats, o kai kas lankosi servisuose ir tik kalba apie tai ka isgirsta is mechaniku rukydamas. Nematau prasmes kazka irodinet siame forume nes tai beprasmiska. Dalis zmoniu savo rankom bando ir kazka krapsto, o didzioji dalis tik atkartoja vejus kuriu prisiklauso eileje serviso priemime :D
Su artejanciom, nebukit tokie pikti :D Toyota is the best! ;)
festina lente

Henris

#33
Na siaip servise esu prabuves keleta pusdieniu ir matau kokie tepalai isbega is kokiu dyzeliu :) Aisku nesinori gincytis, bet gincai kyla, kai mastom skirtingai. Nematau skirtumo, ar tu keiti tepalus pats, ar tai matau as tik, kad keicia salia kitas :) Nes turiu servsia, kuriame man tik pakelia masina ir pakeicia tepalus su filtrais, nes prekes susiziuriu pats.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

giedrukas

keiciu tepalus pats, castrol 5w30, dar niekada neteko isleist gintarines spalvos tepalo is karterio

wikcia

Dar ne karto nemaciau atidirbto dyzelinio variklio tepalo gintarines spalvos, jis visa buna juodas. taip pat dar neteko isitikint, kad variklis tepalu nenaudotu nuo keitimo iki keitimo. mano turetos masinos reikalavo tepalo dapilimo. kiti gyresi, kad ne laso. as asmeniskai netikiu kad taip gali buti

horn

Na gak nė lašo nedapylinėdavo. Aš irgi nedapylinėjau keturis metus, ant matuoklės matydavau, kad 2-3 mm pasikeičia lygis. Šį mėnesį pirmą kartą dapyliau kokius 500g., nes pamačiau, kad pusė normos likę. Pravažiavau  jau >15.000km po keitimo ir matau, kad tepalą leidžia per šoninius salnikus variklio. Teks pasikeisti salnikus, tikiuosi, kad sumažės nuostoliai.

dariux

sveiki,
na man jau antrą kartą tenka keist po purkštuvų esančią varinę tarpinę.Nes tepalo valgė 10 000 km - 1 L, daugoka. Bet kai jau pirmą kart viską išsiaiškini, tai antrą kart viskas greit gaunasi :) . Pirmą kart keičiau berods 4 cilindro purkštuvo tarpinę, o dabar 3 cilindro. Padariau iš pradžių diagnostiką, kompresiją ir prapūtimą. Tai trečias buvo kiauras, kompresija aišku ir bloga. Tai nuėmė dangtį viršutinį, davėm oro slėgio ir žiūrim kad burbuliuoja (beje aš turbūt kažkur jau rašęs buvau išsamiau, nepykit jei kartojuosi). Tai žiūriu sekasi man su tom tarpinėm jau antrą kart, tikiuosi paskutinė nes kaina gavos tai 330 Lt.

Henris

Tai o ne paprasciau, tas tarpines visas vienu metu pasikeist, nes visgi dangtelio nuemimo ir purkstuku istraukimo darbai kainuoja manau daugiau, kei po viena keitineji. Viena kart nukelei dangteli, visas tarpineles pakeitei ir rami galva, kokiam 100k km. Beje o is cia esanciu klubieciui, kas nors tas tarpineles profilaktiskai keiciat? As cia tik prie por dienu forume pamaciau, kad raso jog profilaktiskai jas reiktu keisti...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

Citatadariux parašė:
sveiki,
na man jau antrą kartą tenka keist po purkštuvų esančią varinę tarpinę.Nes tepalo valgė 10 000 km - 1 L, daugoka. Bet kai jau pirmą kart viską išsiaiškini, tai antrą kart viskas greit gaunasi :) . Pirmą kart keičiau berods 4 cilindro purkštuvo tarpinę, o dabar 3 cilindro. Padariau iš pradžių diagnostiką, kompresiją ir prapūtimą. Tai trečias buvo kiauras, kompresija aišku ir bloga. Tai nuėmė dangtį viršutinį, davėm oro slėgio ir žiūrim kad burbuliuoja (beje aš turbūt kažkur jau rašęs buvau išsamiau, nepykit jei kartojuosi). Tai žiūriu sekasi man su tom tarpinėm jau antrą kart, tikiuosi paskutinė nes kaina gavos tai 330 Lt.

Na pirmiausia- 1L tepalo /10 k km tai yra normalios tepalo sanaudos, taip kad cia nera is ko problema kelt. Antras dalykas- sios problemos tvarkymas tavo atveju kainuojantis 300 lt, uz tiek iseina 20 litru tepalo, o tai gaunasi kokiems hmz 150  000 km. Ar verta kankintis?
Kitas dalykas- visisiskai neaisku pro kur tau tuos tepalus leidzia... pro purkstuku tarpine? abejoju... Ka toliau tikrinsi? Ziedus? Voztuvu gumas? Salnikus visus?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

dariux

fennix,
juk rašiau, kad pro tarpines purkštukų, nes jau turėjau tą pačią bėdą, ir kaip išsisprendė viskas. Þiedų, gumų, salnikų tikrai nekeisiu, nes kompresija yra gera ir prapūtimas taip pat geras. Visur yra vienodi parametrai, tai kam keist. Beje, jei kas norėsit remontuotis, tai patarčiau DYZELSERVISAS, tikrai gerai daro, nors atrodo išsiblaškę, bet savo darbą išmano.
Na, gal ir reikėjo pakeisti visas tarpines, bet viskas į pinigus remiasi, na  o dar gal požiūris, jei geri parametrai, tai kam keist, gal viskas bus gerai. ;)

Henris

nu blin as kazkaip abejoju ar viena tarpinele gali kainuot tarkim kokius 200lt, visos 4 uz tokia kaina gal ir normalu butu. Tai is tikro geriau viena karta nukelei dangteli sudejai visas 4 ir stai tau su darbais 300lt, bet ko gero pamirsi apie sia problema... Na  o jei viena tarpinele kainuoja 200lt, tai geriau ju isvis nekeist :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kubilas

senai berasiau, bet tema pasirode idomi. jau daug metu vairuoju tik diesel, ir sekanti auto bus dyzeline. dauguma darbu pasdarau pats, nemegstu kai garaziniai pasakoja vejus ir nori nulupt pinigus uz bileka.aha- tepalai. šiknabirbiui 90m laidos tepalu nekeiciu- suryja 2-3ltr mazdaug iki 10000km. tik filtra. tepalas iškart pajuosta. keiciu tik filtra kas 15-20tkm. juk tepalas naujas visada. labai jau mazai jo i karteri telpa.4-5ltr. jei busas sunkiau dirba-pakrautas ar daugiau po miesta su kroviniu- gal suryja ir dar papildomai pora litru tepalo.zinoma prabeges jau nemazai . nors turbo nesenai po remonto, bet yr jausmas kad ji suryja didesne dali.  bet tepalas greit pajuosta  ir verso. manyciau , kad 3-4 t km -ir jau juodutelis. pilu  dabar tik 0W 30. dapylinet tarp keitimu nereikia. suryja nezymiai- gal 2-300gramu. ir toks pastebejimas: kai per akcija autotojo pernai keiciau tepalus (pilste ten kazkoki Castrol Mobil1) teko dapilt, nes pasieke min norma iki keitimo. nuo tada vel gryzau prie iprastinio 0W. ir nebereik dapilt. o jau buvau išsigandes, nes neiprastai dideles tepalo sanaudos pasirode. taip, kad ir tepalas tepalui nelygu. daba valvoline supilta, pirkta belgijoj. auto pravaziavus 250t km.greiciai- nuo 0 iki 160. bet tas pat ir su lt tepalu , kad ir tuo pat valvoline- nesudega.  bet jis juodas. juodas ir nors tu ką.  tiesa, keiciant forsunkes, visas tarpines dejau naujas- juk vistiek išardyta, negi senas atgal desi- ne karve kainuoja. na ir jei vaziavimo stilius reikalauja daugiau spustelt- nerekomenduojama laikyt žema tepalo lygi- turbina megsta maudytis tepale. tik ilgiau del to ji tarnaus. dar su senu wvKaravel daznai teko i Praha vazinet, tai turbo vare tepala-baisu- pirmyn atgal apie 3t km, sudegdavo 15-20ltr tepalo. imdavau is garaziniu atrabotke už dyka, nebuvau tiek pajegus nupirkt.iš dusliarkes kalnuose jau liepsna su žiežirbom ejo. bet trauka- žveris: 140km/h per lenkija su 1,9 motoru ir dar pakrautas. teko parduot- silpnas- jei per metus tik 200000gali nuvaziuot. tranzit be turbo-bet 2,5 motoras. letas, daug saliaros- apie 10ltr- tepalas pajuosta par 1000km. keitimas kas 10000, dapylinet nereikejo. tas pat ir su biciulio A6 01metu. tepalas po 3-4 jau juodas.  idomu del ko, bet per daug nesigilinu, tikriausia taip tr but. nes kazkokias plovimo (variklio) funkcijas jis atlieka. nagaras ir jam tenka. manau ,kad tai normalu diesel motorams.

Silkinas

O kodėl tepalasneturi būti juodas ? Juk jis pritaikytas ne tik tepti variklį, bet ir valyti jį.

horn

Citatakubilas parašė:
toks pastebejimas: kai per akcija autotojo pernai keiciau tepalus (pilste ten kazkoki Castrol Mobil1) teko dapilt, nes pasieke min norma iki keitimo. nuo tada vel gryzau prie iprastinio 0W. ir nebereik dapilt. o jau buvau išsigandes, nes neiprastai dideles tepalo sanaudos pasirode.

Þinai, aš irgi tepalą pradėjau dapylinėt, kai iš autotojos rudenį mobil1 prisipyliau :o Nors pas mane ir dabar ir prieš tai buvo 5w.