Vibracija greitai isibegejant

Pradėjo Henris, Sausis 20, 2011, 20:42:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

Dariusno

Henri, matau,kad esi Klaipedietis tad isduok pas koki cia meistriuka lankaisi. Gal pravers ateityje sis kontaktas :)

AVENSIS D4D CHIP

CitataHenris parašė:
Matai, daba ten prieit pasiziuret ziauriai sudetinga, labai giliai tas cilindriukas pedalu, reikia vos ne ant sniego atsisest, uzverst galva, atstumus sedyne, kad kazka ten pamatytum, su ranka bandziau uzciuopt, tai prie cilindro uzciuopaiu tik viena verzle, bet jauciu ne ta, nes ten pagal uzciuopima atoro, kaip tviritinimas cilindriuko prie pacio korpuso.
Sankaba jau 3 metai griebia beveik nuo dugno, del to as speju, kad ja ir droziau 3 metus, nes matyt neissimindavo iki galo, del to vietoje stovint uzvedus varikli 3 ir 5 begi nevisada ikalt eina. Tai daba kadangi sankaba ant ausstesniu begiu jau praslista, speju, kad del tokiu bajeriu man ir sudilo kokis tai diskatorius ar dar kas... Tik bent jau guodzia tai, kad ikalant begiu, jokiu garsu nera... Meistrai sako, kad hidrauline sankaba neturetu buti reguliuojama, pedalas reguliuojasi, tik nuorinant sankaba. Tai nezinau  kuom tiket....
chrenowas meistras jeigu sako kad pedalo eiga nesireguliuoja

Aivis

Henri,kuo baigėsi ka tavo vibracija variklio ir sankabos prabuksavimas?
Gazas dugnas .......

Henris

Matot, kad pedalas nesireguliuoja/reguliuojasi yra skirtingu nuomoniu, vienas meistras, kuris dirba su mechanika sako, kad hidrauline sankaba, salone neturetu reguliuotis, istacius nauja komplekta, sankabos pedalas turetu atsistot i vieta ir dirbt kaip priklauso, o servisiuko vadas, sako neva gali buti, kad reguliuojasi, bet irgi nera isitikines , neva reikia ziuret, sake trosinem sankabos tai tikrai reguliuojasi, o prie hidraulines reguliuoti dar nera linde, nebuvo tokio poreikio. Turetu predet remontuot vasario21 pirmadieni, paliksiu, tikiuosi, po keliu dienu atgauti. Is pradziu sakiau, kad neluptu dezes tegu prasiziuri pagrindinio ir darbinio sankabos cilindiurku darba, gal bludija kazkuris ir tiesiog neismina sankabios ir jos tinkamai neatleidzia. Bet kazkaip manau, kad teks sankaba keisti, nes jei buksuoja, kad ir nedaug, bet butent buksuoja ant pacio pagreitejimo, kai turba isisuka, reiskia staigiai prdeda kelti apsukas, ir tada jauciasi praslydimas nuo kokiu 2000rpm( apsukos kyla apie 500rpm ir nesibegeja), paskui begejantis virs 2500rpm, to nebesijaucia. Ant 3 pavaros praslydimas jauciasi su vibracija, 4 - 5 pavarom tiesiog praslydimas. 1 - 2 pavara kabina paknakmai normaliai. Beje daba nezinau ar su sankaba sutaopimas, ar del to, kad minusas vaziuojant apie 100km/h butent kai yra apie 2000rpm, jauciasi tokis biski baubimas. Beje ant 2000 rpm garsas jauciamas visom pavarom siek tiek toks rezonuojantis, tai arba sankabos dalis visiakai atiduoda galus, gal kokis glusakas jau pakiures, arba tustinsiu pinigine kaip reikiant, nes tas garsas pasirodys, kad ne is sankabos daliu, o kur nors baisiau. labai viliuosi, kad visos sios problemos vienma mazge - sankaboje, nes ja keisti jau esu nusiteikes.
prie 2000rpm del rezonansinio garso, jei ne glusakas itarciau smagrati, bet kaip cia kazkas minejo smagratis garsus labiausiai skleidzia ant 1000-1100rpm. Na kai nuims deze viskas ir paaiskes.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

oscar666

o tai pas mane irgi jauciasi tokia vibracija isibegejant,ir sankaba jauciu kad jau i pabaiga,tai cia tipo gali buti susieje dalykai?
lygis

Aivis

3 kartus nebutina buvo rašyti ir po vieno bučiau suprates:D
Gazas dugnas .......

Henris

kazka prispaudziau noredamas paeditint, sorry uz 3 kartus :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

#37
Citataoscar666 parašė:
o tai pas mane irgi jauciasi tokia vibracija isibegejant,ir sankaba jauciu kad jau i pabaiga,tai cia tipo gali buti susieje dalykai?
Matai, siaip 2000 rpm kiek suprantu pas visus avensius siek tiek rezonuoja, kad ir isedus i 2008 2,2 D4D, vietoj stovint keliant apsukas ant 2000rpm, jauciasi nedidele vibracija. Tai gali buti ir nesusije su sankaba. As su minimalia vibracija pravazinejau apie 3 metus, ir tuos tris metus sankaba kabindavo jau nuo grindu, kol nepradejo va praslidynet, ir vibracija didet. Tada ir pradejau rupintis, kad jau kazkas netaip.
Jei tau ant 2000rpm nedidele, vos jauciama vibracija, nemanau, kad reiktu panikuot, dar gal pravaziuosi 60k-80k km, kol parduosi. Na o jei jau jauti isibegedamas vibro ant tu apsuku, kuri tiesiog nervina, tai manau kaip ir as ruosk pinigine....
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Aivis

CitataHenris parašė:
kazka prispaudziau noredamas paeditint, sorry uz 3 kartus :)
Tai trink 2 lauk ;)
Gazas dugnas .......

donisk

Pas mane buvo panasi beda, ties trecia staigiai paspaudus suvibruoja. Sprendimas paprastas: paziurek kur yra oro paemimo slange salia oro filtro. Ten ta slange ieina i ta deze, kur dedi oro filtra. Tai va toje vietoje, kur slange jungiasi su ta deze yra issidevejes paralonas ir kai paspaudi gaza, dyzeliui oro paemimas yra labai didelis, tai ir vibruoja, o atrodo kad tuoj kilsi :)) sandariai padaryk sitos slanges ir dezes sujungima, idedamas naujo paralono ir turetu beda issispresti. vat man toks paprastas sprendimas buvo.

Henris

donisk: tai kad pas mane ne tik vibracija ant gazo paspaudimo, bet ir sankaba prabuksuoja, nemanau, kad del oro praeijimo pro sali pakiltu apsukos laikinai ir nesibegetu, jei nepraeitu oras ten kur reikia tada apsukos nekiltu, bent jau as taip su vokiu, o jei kyla apsukos ijungus begi tai turi ir traukti atitinkamai, bet zinoma ciu uz patarima, sita reikala butinai patikrinsiu...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

#41
Citatadonisk parašė:
Pas mane buvo panasi beda, ties trecia staigiai paspaudus suvibruoja. Sprendimas paprastas: paziurek kur yra oro paemimo slange salia oro filtro. Ten ta slange ieina i ta deze, kur dedi oro filtra. Tai va toje vietoje, kur slange jungiasi su ta deze yra issidevejes paralonas ir kai paspaudi gaza, dyzeliui oro paemimas yra labai didelis, tai ir vibruoja, o atrodo kad tuoj kilsi :)) sandariai padaryk sitos slanges ir dezes sujungima, idedamas naujo paralono ir turetu beda issispresti. vat man toks paprastas sprendimas buvo.
Beje, ar tas paralonas turi koki pavadinima, ar is akies nusipirkai iskirpai ir idejai, nes visteik manau svarbus yra jo storis ir oro pralaidumas, tankis ir t.t. Gal ta dalis turi technini pavadinima (filtras, ar dar koks sh...) ?
I da vienas dalykas, kiek esu keites oro filtra, ten slangose jokiu pralonu nemaciau, vienam vamzdy yra tik berdos plastmasines groteles, tai prie ju turi buti tas parlonas???
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

donisk

Na as tai paprasta idejau paralona ir tiek, svarbu kad tas vamzdis nejudetu ir butu sandaru, nes judedamas jis duoda ta vibracija. Is pradziu kai tvarkiau, tai buvau net medziagos gabala idejes ir tiek, bet po to tvarkingai pasidariau:) Aisku as tiksliai nezinau, kokios pas tave problemos, bet panasumu yra, tai ir pasidalinau.
Na ta slange yra arciau sparno, o ne ta kur jau nueinu uz oro filtro.

oscar666

na kas del vibro,tai siandien pasikeiciau hidrauline variklio pagalve.....buvo pastebetas suplysimas,taigi naujos nespejau gauti,nes kazkaip nebuvo vietoje o kita vertus ne perdaugiausiai ir stengiausi,bo kaina 500-600lt,tai paemiau deveta uz 150,bukle ne pati geriausia,bet pakankamai dar stabili,pagalvojau,kad darbas tik 50lt,tai galima bandyt det ir tokia...rezultatas jauciamas,vibracijos kaip ir nebesijaucia,bent jau maziau tai tikrai,o kazkas kas dar nepatinka,tai jau eina grynai is ratu,ten jau gal balansavimo truksta,ar siaip kokios ratpadangu problemos,bet gazo pedalas nebedreba......
lygis