Toyota Prius II gedimai

Pradėjo Priest, Sausis 11, 2011, 21:26:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

Priest

Bėda ta, kad Prius modeliui rato guolis keičiasi su stebule. Atitinkamai ir kaina didesnė.

Venza

 Cia dabar  :O  .Nuo kada priekinis guolis su stebule keiciasi? Galinis taip,bet daugeliui naujesniu modeliu gale jau turi keiciamas stebules.Gal but net visi  :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Priest

Su stebule  (+)
Jau 3 vienetus teko pirkti. 2 originalius 1 ne.
Visa laimė, kad dabar jau gamina ir kiti gamintojai. O pirmą kartą kai teko keisti tai pavyko gauti tik originalų.  :-/
Jei gerai prisimenu vieno guolio kaina su keitimu buvo apie 800 Lt  (wow)

Priest

Dabar guolio kaina apie 100 eurų + pakeitimas.

Venza

 Net i garaza nulekiau paziuret ar tikrai.Ten guli isardyto Priuso stebules.Akurat,gal del to,kad stebule aliumine ir guolis tarp jos prastai laikytusi.Siandien pakeiciau dukros Priuso galines stebules,kaladeles ir diskus.Dave pavaziuot draugui,o tas neprates prie kojinio rankinio ir sudegino viska  :E .
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Venza

 Jo,vare su uztrauktu rankiniu,kol perkaitino.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

ToyotaClub

Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Venza

 Kita susirado,sitas rankini atleidzia  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kajima


diomanc


RDeEsser

#58
Citata iš: diomanc Įrašytas Rugsėjis 13, 2015, 15:00:15 PM


Cia gedimas ar dar kas nors?
Baterija iškrauta,ko pasekoje elektros variklio valdymo režimas nepasiekiamas.Tiek žinių.
E

mindogasm

Citata iš: RDeEsser Įrašytas Rugsėjis 13, 2015, 18:36:13 PM
Baterija iškrauta,ko pasekoje elektros variklio valdymo režimas nepasiekiamas.Tiek žinių.
Kad kaip tik atvirksciai, baterija beveik perkrauta jau, juk matosi kad truksta tik vieno bruksnio iki pilnos..

Dabar prie esmes. Kaip suprantu problemos su EV ijungimo klaida? I EV rezima negalima ieiti kartais ir tai gali takoti kelios priezastys. Speju dabar vienas tokiu variantu ir bus:
-Hibrido sistema perkaitusi (stovejimas karstame ore, vaziavimas i ikalne arba labai greitai, vaziavimas nuokalne perkraunant baterija ir pan.)
-Hibrido sistema per salta (palikus automobili stoveto zemiau 0 laipsniu temperaturoje)
-Vidaus degimo variklio apsilimo metu (iki pasiekiama berods 40 laipsniu temperatura)
-Baterijos likutis 3 ar maziau padalu
-Automobilio greitis 45 km/h ir daugiau
-Spaudziamas stiprus gazas ar vaziuojama i iklane kur reikia didesnes galios.
-Ijungtas priekinu langu apputimas

Jei EV rezimas neveika del vienos is siu priezasciu tai nieko keisto. Jaudintis gal reiktu tik jei tai hibrido sistemos perkaitimas, kas yra negerai ir gali buti susyje su esamu ar busimu rimtesniu ateityje gedimu.