Toyota Prius II gedimai

Pradėjo Priest, Sausis 11, 2011, 21:26:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

azart

Is Mototojos brangiausias apie 150 eur.
festina lente


Priest

Senokai jau rašiau :)
Kaip ir žadėjau papildau remontų sąrašą. Automobilį turiu nuo 2009 m. Šiai dienai spidometras rodo 148000 km. Sąnaudos 5,6 l. (1 metų vidurkis)
Prius II 2006m. pakeistos detalės:
1. Priekiniai ratų guoliai - 3 vnt.
2. Rankinio troseliai, surūdijo ir užsikirto.
3. Surūdijo išmetimo sistemos vamzdžiai. Bakeliai geri tik vamzdžius pervirino.
4. Stabdžių diskai su kaladėlėmis - 2 komplektai (originalūs diskai labai surūdijo. Galiniai prie rankinio kaladėlių tai net gabalais išbyrėjo)
5. Kasmetiniai aptarnavimai pagal gamintoją.
6. Galiniai amortizatoriai su spyruoklėm.
7. Stabilizatoriaus įvorės.
8. Priekiniai amortizatoriai su spyruoklėmis, apsaugomis, atraminiais guoliais.
9. Priekinis stiklas.
10. Kondicionieriaus diržas.
11. 12V Akumuliatorius

Bus papildyta...



bioparo

itariu man guolis uzti pradejo prieki, tai teks paplot euru. pradeda virs 60km/h girdetis uzesys toks pasalinis kazkoks

Priest

Man tai guoliai visais atvejais pasijautė vienodai. Važiuoji koki 60 km/h greičiu ir truputi pasuki vairą į vieną ar į kitą pusę. Ir tik truputi pasukus jaučiasi per vairą toks traškėjimas. Pirmą kartą pagalvojau, kad granata. 

PGiedrius

Kokia reali jusu prius rida, kaip manot?

Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 06, 2016, 19:52:44 PM
Senokai jau rašiau :)
Kaip ir žadėjau papildau remontų sąrašą. Automobilį turiu nuo 2009 m. Šiai dienai spidometras rodo 148000 km. Sąnaudos 5,6 l. (1 metų vidurkis)
Prius II 2006m. pakeistos detalės:
1. Priekiniai ratų guoliai - 3 vnt.
2. Rankinio troseliai, surūdijo ir užsikirto.
3. Surūdijo išmetimo sistemos vamzdžiai. Bakeliai geri tik vamzdžius pervirino.
4. Stabdžių diskai su kaladėlėmis - 2 komplektai (originalūs diskai labai surūdijo. Galiniai prie rankinio kaladėlių tai net gabalais išbyrėjo)
5. Kasmetiniai aptarnavimai pagal gamintoją.
6. Galiniai amortizatoriai su spyruoklėm.
7. Stabilizatoriaus įvorės.
8. Priekiniai amortizatoriai su spyruoklėmis, apsaugomis, atraminiais guoliais.
9. Priekinis stiklas.
10. Kondicionieriaus diržas.
11. 12V Akumuliatorius

Bus papildyta...

Priest

Tiek kiek ir parašiau  :D 148000 km.
Automobilis lietuviškas. Kai pirkau dar buvo garantinis. Jei neklystu buvo apie 50000 km.


sinkleris

Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 06, 2016, 19:52:44 PM
Senokai jau rašiau :)
Kaip ir žadėjau papildau remontų sąrašą. Automobilį turiu nuo 2009 m. Šiai dienai spidometras rodo 148000 km. Sąnaudos 5,6 l. (1 metų vidurkis)
Prius II 2006m. pakeistos detalės:
1. Priekiniai ratų guoliai - 3 vnt.
2. Rankinio troseliai, surūdijo ir užsikirto.
3. Surūdijo išmetimo sistemos vamzdžiai. Bakeliai geri tik vamzdžius pervirino.
4. Stabdžių diskai su kaladėlėmis - 2 komplektai (originalūs diskai labai surūdijo. Galiniai prie rankinio kaladėlių tai net gabalais išbyrėjo)
5. Kasmetiniai aptarnavimai pagal gamintoją.
6. Galiniai amortizatoriai su spyruoklėm.
7. Stabilizatoriaus įvorės.
8. Priekiniai amortizatoriai su spyruoklėmis, apsaugomis, atraminiais guoliais.
9. Priekinis stiklas.
10. Kondicionieriaus diržas.
11. 12V Akumuliatorius

Bus papildyta...

Tai kur čia Priusų patikimumas, aš Espeisui tikrai mažiau remontavau  :O

Priest

#98
Per 10 metų tai aš galvoju, kad tai tik eiliniai remontai. Nelabai tikėčiau, kad espeiso amortikai laiko daugiau nei 10 metų arba 150000 km.
Arba, kad jokio dirželio nekeitėt 10 metų. Ir kaladėlių nereikėjo keisti...

sinkleris

#99
Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 07, 2016, 15:03:16 PM
Per 10 metų tai aš galvoju, kad tai tik eiliniai remontai. Nelabai tikėčiau, kad espeiso amortikai laiko daugiau nei 10 metų arba 150000 km.
Arba, kad jokio dirželio nekeitėt 10 metų. Ir kaladėlių nereikėjo keisti...

Espeisas buvo prabėgęs 250 000 ir kaip bebūtų keista amortikų nereikėjo keisti kaip ir ratų guolių, nekeičiau ir diskų, nors šie jau prie pabaigos buvo, kol stovi originalas tegul stovi, kai pradedi keisti tai jau be galo, nebent originalias detales statytum, bet kas iš lietuvių tai gali sau leisti, o  dirželius aišku keičiau, kaladėles taip pat, beje ir tepalus su filtrais, bet neskaitau tai remontu, tik eksploatacinėm išlaidom.

Aišku daug kas priklauso nuo važiavimo stiliaus ir pvz naudojamų ratlankių, užsideda gezai volus, po to stebisi, kad guolius kas pusmetį reik keisti, guoliai aišku pigiausi, taip ir verkia, kad gofai byra. Nieko asmeniško, šiap pašmaikštavau...

Priest

Espeisą nuo 0 iki 250000 pats važinėjot, Lietuvoje, 10 metų (t.y. 10 žiemų su druskom ir purvu) ir 10 metų automobilis nematė garažo?
Reiškiasi man nepasisekė, kad pasirinkau Toyota Prius  :-(
O tai kodėl dabar vairuojat toyotas, o ne renault?  :goodboy:

PGiedrius

Keista, pas mane 2008 pirktas LT naujas, dabar rida 280 000, keistas ausinimo skyscio siublys, dirzas, zvakes, na kaladeles, lemputes, tepalai variklio, filtrai... o siaip visa kita neliesta, kaip ir tepalas variatoriui )

Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 07, 2016, 14:15:05 PM
Tiek kiek ir parašiau  :D 148000 km.
Automobilis lietuviškas. Kai pirkau dar buvo garantinis. Jei neklystu buvo apie 50000 km.

Priest

Reiškiasi, kad man nepasisekė su automobiliu.  :-{
O tai kaip jūs tiek kilometrų prisukat?
Tiek pravažiuojant dyzelio reikia, o ne hybrido.

PGiedrius

Toks darbas, reikia daug vazineti po Lietuva ir ne tik... Dyzelis ))) kam man tas galvos skausmas


Citata iš: Priest Įrašytas Birželis 07, 2016, 20:01:56 PM
Reiškiasi, kad man nepasisekė su automobiliu.  :-{
O tai kaip jūs tiek kilometrų prisukat?
Tiek pravažiuojant dyzelio reikia, o ne hybrido.

Priest

O aš nuvažiuoju kilometrais nedaug, bet sudėtingais keliais. Ten geriau defenderio reikėtų, o aš ten lendu su priusu  (!?)
Ant detalių netaupau. Barška ir keičiam, atėjo aptarnavimui laikas, darom. Man automobilis turi būti visą laiką tvarkingas.
Labai detales ėda purvas. Originalūs diskai labai rūdija. Ratų guoliai tai liga. Daug kam per garantinį jau pakeisdavo. Pakeičiau originaliais, parėjo po 2 metų.  (wow) Tada dėjau ne originalius. Galinių amortikų spyruoklės buvo lūžusios tai keičiau tuo pačiu ir amortizatorius. Priekinio reikėjo amortizatoriaus tuo pačiu pakeitė ir atraminius ir spyruokles. Darbo vis tiek tiek pat. Visumoje tai labai patenkintas automobiliu  :-)
Net nesitikėjau, kiek jis pernešti gali.