Toyota Prius II gedimai

Pradėjo Priest, Sausis 11, 2011, 21:26:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

LM

Sveiki,
Naudoju Torque Lite, šiaip pasižiūrrėjimui. Mažai ten galimybių. Kažkada bandžiau pasipildyti PID'us bet shd nieko nepavyko padaryti... Kapela sakė shd tavo programėlė ir adapteris. :think:
Vakar šiek tiek rimčiau pasižiūrėjo 3,4 moduliai kapec., tipo silpni.   :goodboy: manau šiuo atveju jokia krūta progė jau nepadės  :think:
Penktadienį varysiu pas meistrą, rekomendavo, sako tvarko tokius reikalus. Manau bus aišku ar verta pakeisti kelis modulius ar reiktų susirasti kita naudotą bateriją. Klabėjo kad jeigu anskčiau niekas nubuvo prikišęs nagų prie baterijos, tai dar verta kažką pakeisti...
Kokios kainos naudotos baterijos nesidomėjau,. Gal kas turit info? :smoke:
Nežinau ar galima važinėti su tokia problema?  :-{ Baterija matosi kad užsikrauna ir nukrenta iki galo, lieka arba 2 arba 1 padala. Paskui vėl kartojasi. Mieste tai labiau matosi, užmiestyje vyrauja nepilnas užkrovimas. Ventiliatorius baterijos veikia.
Rekomenduoja važiuoti, bet vis ištrynti klaidą... (H-) Blogiems modulaims gal jau nieko nepakeis, bet toliau važinėjant ar neapsikrauna likę moduliai
Palikau Prūsą pailsėti pasiskolinau iš Gerų Žmonių kitą auto. 
Kitą savaitę informuosiu, kaip klostosi reikalai.
Žo laukite tęsinio  :-{

Venza

 Esu pardaves naudota baterija uz 350eur .Naudota buvo tris metus ir dar tris po stalu namie gulejo.Uz gero menesio pardavinesiu baterija nuo 2013m Prius V .
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

LM

Supratau  ;)
O 3 metai po stalu ar nieko? :think:
Ačiū už info, penktadienį gal daugiau kas paaiškės.
Gal ir reiks kitos baterijos.
O kodėl už mėnesio? Bus donoras tik tada?
Rida mano auto 292000 km, rida tikra.
Gal bus įvertinta ir likusiu moduliu būklė.
Kokiam parametrų intervale modulis gali būti laikomas geru?
Ir kas pasakys ar tas modulis netaps rytoj blogu? :smoke: :goodboy:
Ar vienintelis kriterijus yra metai? Suprantama mažai naudota turėtų laikyts ilgiau... :think:

slashas

Rida jau didelė, kiek iš jos pats parvažiavai?

LM

Lapkriti bus 2 metai. Pats prisukau 48 t.km.
Gali buti kad parduota buvo dėl panasios priezasties... :-{ Nusipirkus ir padarius diagnostika prbl jokiu nebuvo aptikta.

slashas


LM


Fatmann

Tokio automobilio baterijai svarbiausia jau yra amžius, ne rida. Jei nori žaisti su modulių keitimu - žaisk, bet garantuoju, kad neilgai važiuosi.

LM

Na jau atidaviau auto skrodimui. Kaip jau bus taip jau bus. Meisteris sakė išsiardęs pažiūrės ar verta remontuoti.
Sako jeigu tik keli moduliai tai sako galima pakeisti jeigu daugiau tai tada neapasimoka.
Nežinau, bus matyt.
Turi patyrimo, kiek laiko baterija pakietus atskirus modulius ir kiek pakeitus visa baterija kita, naudota? :think: (H-)

slashas

Matai keičia juos juk ne naujais, o irgi naudotais, o jei tokie patys seni, bet veikiantis, tai tik laiko klausimas ;)
Va ką fatmann turėjo omenyje.

LM

Sutinku,  :smoke:, bet jeigu keiti visa baterija, tai kuo vadovautis? Jos amžiumi? Ar auto rida?
Gali buti keletos metų donoras o pralėkęs > nei 300 t.km. :think:
Ar geriau 12m. senumo  auto su 100 t.km. prabėgimu? :think:
Fatmann siūlo dėti geresniu metu bateriją  (H-) ;)

Fatmann

Citata iš: LM Įrašytas Rugpjūtis 25, 2018, 13:59:05 PM
Sutinku,  :smoke:, bet jeigu keiti visa baterija, tai kuo vadovautis? Jos amžiumi? Ar auto rida?
Gali buti keletos metų donoras o pralėkęs > nei 300 t.km. :think:
Ar geriau 12m. senumo  auto su 100 t.km. prabėgimu? :think:
Fatmann siūlo dėti geresniu metu bateriją  (H-) ;)

Vienareikšmiškai geriau kelerių metų senumo su 300k km rida nei 12 metų senumo su 100k km rida.
Šioms baterijoms labiausiai kenkia, nuo blogiausio:
1. Karštis
2. Amžius
3. Ilgi ramybės periodai (t.y. jei Prius yra 12 metų senumo, bet jo rida vos 50 tūkst, tai baterijai bus batai)
4. Didelė rida, t.y. įkrovos/iškrovos ciklų skaičius.

Dėl to Prius taxi, kurie eksploatuojami beveik be pertraukos ir su įjungtu kondicionieriumi (šaltas oras iš salono vėsina bateriją) arba vėsaus klimato sąlygomis, nuvažiuoja po 400 - 600 tūkst. km nekeičiant baterijos.
Privačių savininkų Prius, kurie eksploatuojami įprastai (iki 30 tūkst. km per metus), tokių ridų be baterijų keitimo beveik niekada nepasiekia.

Idealiausia, jei Prius naudotas ilgoms kelionėms užmiestyje, kuomet nuolatos palaikomas vienodas įkrovos lygis.

Fatmann

Ir dar - jei keisit tik modulius, NEMAIŠYKIT trečios kartos ir antros kartos modulių.

LM

Aciu uz info. Kaip ir viskas itikinama.
Tai gal mes be reikalo bijom tu taksais dirbusiu masinu?
Ten gal jeigu ka gal batarkes buna pakeistos...
Dar gal koki 100 t.km sekmingai prasuktumem.
Klastingiausia gal nusipirkti jau LT pakeistais muduliais. Ar pardavimui kas stengsis?
Nezinau ar galejo tureti itakos baterijos uzlinkimui nuokalne ir ikalne?
Kiekviena karta griztant namo leidzianti nuo kalno visada pilnai uzkraudavo baterija ,bet neleisdavo pereiti i EV rezima, galvoju del baterijos uzkaitimo...
Kitas niuansas sios vasaros karstis, darbe puse dienos spigindavo saule ir vargso Pruso subine  :-{.
Bet cia gal kaip sakoma tik prielaidos...
Juk ne mano vieno Prusa kaitino karstis :think:
Bl nesu tikras kokius modulius turi, bet jis klause koks modelis ir kazka minejo , kad ai tipo senas, tai dar turiu keleta...  :think:
Rekomendavo kaip gerai nusimananti zmogu sioje srity...
Manau turi but gerai.
Ryt tureciau zinoti rezultatus.

Fatmann

Taksi reikia labai bijoti, nes ten visas automobilis būna pavargęs - nuo interjero iki visų mechaninių komponentų ir netgi kėbulo metalo.

"Karštis" - tai klimatas Pietų Ispanijoje, Sicilijoje, Arizonoje ar Las Vegase. Pas mus karščių nebūna :)

Tavo atveju baterijos užlinkimui įtakos daugiausia turėjo amžius, ir tiek.

Pilnai įkrauta baterija Prius ECU neleidžia aktyvuoti EV režimo, viskas čia ok.

Galima pažiūrėti, kada yra pagaminti tau siūlomi moduliai pagal pirmus keturis jų serijinio numerio simbolius:
pirmi du simboliai žymi dieną, trečias - mėnesį, ketvirtas simbolis (raidė) žymi metus.