Toyota Prius II gedimai

Pradėjo Priest, Sausis 11, 2011, 21:26:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

slashas

Citata iš: Henris Įrašytas Rugsėjis 30, 2018, 18:14:16 PM
tiesiog pries norint suzinoti del tu rato trinimosi garso, daviau paieska ir mane numete i sia tema, tai ja ir pratesiau.
Na tai ponas šiek tiek klaidinate ;)

Henris

nu sorry, bet ne vienam savo poste uzsiminiau apie modeli, tiesa ir po mano postu paraso eilutej matos, tiesiog pamaniau, kad prius ir kitu hibridu sistemos labai panasios.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

slashas

Citata iš: Henris Įrašytas Rugsėjis 30, 2018, 21:30:37 PM
nu sorry, bet ne vienam savo poste uzsiminiau apie modeli, tiesa ir po mano postu paraso eilutej matos, tiesiog pamaniau, kad prius ir kitu hibridu sistemos labai panasios.
Panašumų yra, bet ne viskas ;) plius dabar istorija priusų temoje, o kai kas ieškos būtent auriui kažko panašaus ir neras ;)

LM

Turetu buti Toyotos stabdziai o del 2015m  :think: galvociau dalyvauja tie patys mechanizmai, kaladeles, cilindriukai, stabdziu diskai.
As galvociau kad del disko aprudijimo pas Henrio Auri tas garsas.
Na padarys analyzus ir bus aisku. Jeigu parasys atsiliepimus :think: :D

LM

Kad Auris ir hibridzius temoje tai tik riebus pliusas Priusui  :D
O ka daznai veikia dyzeliukai Priuso temoje ir reiskia juodinancio pobudzio infa apie Priuselius  :-{ (H-)

Henris

Nu va pasiemiau auto is meistro. Atsijunge buvo tik akuma, po akumo pajungimo nusimuse tik radijas laikrodis trip rodmenys. Pas mane visgi nera rankinio atskiru kaladeliu po disku, viskas padaryta ant tu paciu darbiniu kaladziu. Cilindriukai isukami gale pagal laikrodzio rodykle. Nuvale kaladeles, sake jos turejo tik grubleta pavirsiu, kaip kokios kietosios daleles ar kietos dulkes. Sake trinimosi garsa dar duoda ant disko esancios rudeles, klause ar nutekint diskus siek tiek, pasakiau gal apsieikim kol kas, bet matyt vistiek reiks patekint. Nes nuvalius kaladeles garsas trinimosi kazkiek apmazejo, bet visiskai neisnyko. Tai verdiktas buvo toks, daugiau nera kam ten trintis, garsas beje abiejuose galiniuose ratuose, priekiniuose tylu. Gali buti taip, kad kazkiek pasidevejus kaladem gilesnis ju sluoksnis turi astresne ir kietesne medziaga, kaladeles pavirsius tampa nebetoks lygus tai reiskia, kad lygiai visu pavirsium negali prisispausti prie disko, todel ant disko ir matomi tokie like rudziu ar okkiu tai kietuju daleliu taskiukai, tai tose vietose (grioveliuose) ar kaip juos pavadinti ir neprisispaudzia kalades pilna plokstuma. Sake, kad po kiek laiko vistiek tas garsas gris i savo padeti, nebent kitu atvaziavimu patekinti galinius diskus ir vel nusveisti kaladeles, tda turetu lygiai spaustis kalades, bet jei kaladeliu medziaga yra kietesne, tai po kiek laiko bus tas pats. Alternatyva, bandyti keisti kaladeles i minkstesnes medziagos, o diskus vistiek patekinti, kad nuvalyti dabartines siuksles, bet aisku ismesti kaladeles originalias kurios dar turi mesos, psichologiskai gaila. Sake arba nesukt galvos ir vaziuot toliau, cia labiau tipo psichologinis diskomfortas, kad tokiu metu masinai siukslem apsinese stabdziai, bet pavtritino ta pati, kad galines asies stabdziai hibridui nedraugas, arba turiu maltis vos ne kaip taksistas po miesta, kad kalades issdizutu pastoviai ir stabdziai normaliai pasiltu.
Nu hebra dabar pavarykit ar durnina mane meistras ar mazdaug viska jis man tiksliai supasakojo? Nes nu realiai sake, kreipianciosios vaiksto puikiai, jokiu nesamoniu ten prikirmyje nera, tik tos daleles ant kaladeliu ir ant disku, o apsauginei skardai tai kur uz disko stovi didele, nu nera kur trintis.

Ble is tikruju del tu garsu is galiniu ratu as ziauriai uzsiparinau, gal is tikro nusiramint ir nebekist ten nagu, nes daznai buna kai pradedi gilintis i tokius dalykus tai ir pinigu istaskai o nervai vistiek sugede.

Aciu, kad isklausot, kad ir ne toj temoj, bet gal galit situos mano postus iskelti i kokia tinkamesne tema, nes pasirodo stabdziai nuo prius kazkiek skiriasi Auris hibrido :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

bladas

Problema tame, kad hibridas važiuoja be garso, važiuotum su dyzeliu - negirdėtum to kaladžių šlamėjimo

Henris

pirma foto kairysis stabdziu galinis diskas, antra foto desinysis diskas galinis
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

o cia kaimyno prius II galiniai diskai :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

MindaugasB

Prirasyta 4 puslapiai, sumoketi pinigai uz darba, o rezultatas toks pats kaip is pradziu :D Sorry Henri, bet toks ispudis is sono, kad kai nera problemu ir gedimu su masina, tai reikia ju surasti is kur nors ir pabandyti paremontuoti.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

LM

Henri puikiai tave suprantu ir Mindaugas teisingai sako.
Ir meistras visiskai teisus.
Nutekink diskus ir nekeisk kaladziu jeigu originalios stovi.
Pakeisk kazkiek stabdymo iprocius, kartais reiktu stipriau pastabdyti.
Zodziu ne tu pirmas ne tu paskutinis.

slashas

Pasivažinėk B režimu ir daugiau stabdžiai dirbs :) jei gali problema ir tos "rūdelės" su "kojinių/rankiniu" šiek tiek pastabdyk ir dings jos, nereikės net tekinti, pas tave juk kojinis ir stabdžiai tuos pačius suportus naudoja ;)

Henris

jo man su rankiniu pratrint irgi meistras patare, tai dabar kol is parkingo ir i parkinga vaziuodamas uztraukiu per du dantis rankini, lyg ir valosi tie shudai po biski :) aciu visiem uz patarimus.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

vy10is

Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 02, 2018, 23:13:26 PM
Pasivažinėk B režimu ir daugiau stabdžiai dirbs :) jei gali problema ir tos "rūdelės" su "kojinių/rankiniu" šiek tiek pastabdyk ir dings jos, nereikės net tekinti, pas tave juk kojinis ir stabdžiai tuos pačius suportus naudoja ;)

slashas, kodėl sakai, jog B rėžimu stabdžiai daugiau dirba? O ne atvirkščiai?  :think: juk B tai grubiai tariant kalnų rėžimas, skirtas kaip tik tausoti kaladėles ir diskus  :)

slashas

Citata iš: vy10is Įrašytas Spalis 03, 2018, 15:14:16 PM
slashas, kodėl sakai, jog B rėžimu stabdžiai daugiau dirba? O ne atvirkščiai?  :think: juk B tai grubiai tariant kalnų rėžimas, skirtas kaip tik tausoti kaladėles ir diskus  :)
B režimas naudojamas, todėl, kad kalnuotuose vietovėse baterija įsikrauna pilnai ir regeneracija atsijungia, tad visas stabdymas lieka kaladėlėmis. O B režimu važiuojant regeneracija yra sumažinama stipriai, todėl stabdoma varikliu ir kaladėmis, todėl mieste važiuojant daugiau stabdžiais stabdysi :)
B režimas labai neefektyvus važiavimas kuro atžvilgiu :D