del traukos avensis d4d

Pradėjo milkas, Sausis 13, 2011, 14:47:09 PM

« ankstesnis - sekantis »

Aurimas

#60
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........



 Na jei turbina visa laika sukasi tai jau zinok kad kazkas negerai, to tiesiog negali buti, bent jau ne toyotoj!! Turbina pradeda suktis nuo apkrovos, pirmu begiu is vis retai kada kam isijungia,(tik stipriau paspaudus, bet pirmu begiu to retai kada reikia) antru ir tai dar sunkiai, treciu jau turbina isijungia dazniausiai, na aisku nebent vaziuoji kaip pamises!!!  Bent kiek as vazineju, tai niekada netampau masinos.

GALLANT

Turbina jungiasi kazkur nuo 2000-2400 apsuku nepriklausomai nuo apkrovos man atrodo.

Henris

Na siaip turba jungiasi nuo apsuku, nepriklausomai nuo pavaros. Realiai ji pradeda dirbti nuo 1800rpm didziausias jos veiksmingumas 2000-2500 rpm. Antra pavara greitejant, net labai jauciasi, kada ji isjungia, tiesiog pagreitejimas jauciamas nuo 1800-1900rpm Tik bijau pameluot nuo kokiu rpm ji mazina slegi, kad nebutu persisukimu ir turbos perkaitimu, logiskai mastant mazinti sukius turetu po 3000rpm (cia dyzeliam). Benzininiam turbo apsuku diapazonai turetu buti kiti... Ant pirmo begio sunku pajusti del, to, kad apsukos ir taip greit kyla ir pirma pavara skirta tik pajudejimui is vietos o ne isibegejimui ir didziausio sukimo momento pasiekimui. Turbo suveikimas geriausiai jauciasi 2,3 pavarom. Ir paskui nebent 5 pavara jei nori isibeget nuo 100km/h...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Aurimas

Nuo aprkrovos, nuo apsuku, prie tam tikru apsuku tu ja tik apkrauni ir ji pradeda suktis. 4 begiu gali vaziuoti ir 60 ir 70 be turbinos,kad ir 100 ar 110 km ar greiciau vaziuojant, turbina gi pastoviai nedirba jei pastoviai nespaudi greicio pedalo, ji padeda tik pasiekti tam tikra greiti, bet jei staigiau paspausi ji prades isijungti, ir kol spausi tol jos sukiai dides, ir abejoju, kad turbos veiksmingumas didziausias prie 2000-2500 apsuku, juk turba reikia isukti, o pasiekus tokias apsukas ji gali laisvai buti net puse savo visu apsuku nepasiekus.
Pirmas begis duoda didziausia sukimo moment, todel ir turba nlb reikalinga. Aisku gerai uzspaudu, isijungs su bet kuriuo begiu, bet kam to reikia? Tik turba veltui eikvoji!

AVENSIS D4D CHIP

CitataAurimas parašė:
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........



 Na jei turbina visa laika sukasi tai jau zinok kad kazkas negerai, to tiesiog negali buti, bent jau ne toyotoj!! Turbina pradeda suktis nuo apkrovos, pirmu begiu is vis retai kada kam isijungia,(tik stipriau paspaudus, bet pirmu begiu to retai kada reikia) antru ir tai dar sunkiai, treciu jau turbina isijungia dazniausiai, na aisku nebent vaziuoji kaip pamises!!!  Bent kiek as vazineju, tai niekada netampau masinos.
nu ir svaigstat!;)turbalas sukasi pastowiai,tik wa suspausta ora paduoda nuo apie 2000:p

Aurimas

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataAurimas parašė:
CitataNaujokas parašė:
Turbina visalaika dirba visada sukasi neziurint i apsukas, tik yra diapozonas kada ji pasiekia maximalu sukimasi. Seip pas mane 85kw pirmu begiu uzspaudus gaza rauna nesveikai imetus antra biski padusta kokia sekunde ir vel rauna puikiai.
O jei netraukia tai beda kazkur, ar filtrai pasikise ar egr ar dar kazkas........



 Na jei turbina visa laika sukasi tai jau zinok kad kazkas negerai, to tiesiog negali buti, bent jau ne toyotoj!! Turbina pradeda suktis nuo apkrovos, pirmu begiu is vis retai kada kam isijungia,(tik stipriau paspaudus, bet pirmu begiu to retai kada reikia) antru ir tai dar sunkiai, treciu jau turbina isijungia dazniausiai, na aisku nebent vaziuoji kaip pamises!!!  Bent kiek as vazineju, tai niekada netampau masinos.
nu ir svaigstat!;)turbalas sukasi pastowiai,tik wa suspausta ora paduoda nuo apie 2000:p

jojo :D nori pasakyt uzvedi masina ir iskart turbina dirba? :D Tai kam tavo galva ji yra dedama i masina? Jei pastoviai dirbtu tubina niekas cia nesiskustu del traukos :D

Henris

Nu kazkaip jus susipynet cia matau, siaip jei vaziuoji didesniu nei 80km/h greiciu turba nedideliais sukiais dirba, kodel gamintojas rekomenduoja po vaziavimo didesniu nei 80km/ h greiciu neuzgesint variklio apie minute, tam kad atvestu turbina. Jei ji nedirbtu vaziuojant trasoje, kaip kai kurie cia sako, tai kam ja atausint reikia??? Zinoma kai masina uzkuri turba nesisuka, jos sukimasi reguliuoja paduodamas oro kiekis, kurio padavima reguliuoja sklendes arba alektrines arba vakumines. Elektrines gal ir reguoja i aprkova, bet vakumines sklendes, kiek paspausi tiek ir pus i ta turbo ora, nereik cia dviracio isradinet :) Turba ant laisvu, nebent gali suktis is inercijos, jei pries tai buvo pavazineta. Bet trasoj vaziuojant ji kazkiek sukasi, aisku kai spusteli pedala atsidaro daugiau sklende ir ipucia daugiau oro, normalu...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Aurimas

Na turbina pastoviai tikrai nedirba, kad ir virs 80 vaziuoji, kai pasieki tam tikra greiti ir daugiau nebespaudi ir jei kelias ne i kalna turba issijungia, nes nebera apkrovos ir nebera del ko jai suktis. O gamintojas rekomenduoja neuzgesinti variklio minute laiko jei pries sustodamas kaip reikiant lakstei, nepriklausomai nuo to kokiu greiciu vaziavai, juk ir antru gali su turba varyt!
O del pacios turbinos darbo, na bent jau as tai girdziu ir jauciu kai turbina isijungia ir kai atsijungia, tai viska ir pasako apie jos darba.

AVENSIS D4D CHIP


NNZ

forume buvau įmetęs panašų linką į šita. Ten buvo parodyta, kad turbina pradedi veikti(suktis) užkūrus variklį, bet tie sparneliai yra pilnai uždaryti, o jau nuo 1800 jie atsidaro tik, o toliau jau viską šitas vaizdelis paaiškina.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Naujokas

Tai kas jusu manimu suka turba? Juk ja suka ismetamosios dujos, tai jei variklis dyrba tai ismetamos ismetamosios dujos kurios suka turba. Tai jei turba veikia nuo ismetamu duju tai reiskia ji sukasi visalaika, tik atlieka veiksmynga darba nuo tam tikru sukiu ( spaudzia reikiama kieki oro).

AVENSIS D4D CHIP

CitataNaujokas parašė:
Tai kas jusu manimu suka turba? Juk ja suka ismetamosios dujos, tai jei variklis dyrba tai ismetamos ismetamosios dujos kurios suka turba. Tai jei turba veikia nuo ismetamu duju tai reiskia ji sukasi visalaika, tik atlieka veiksmynga darba nuo tam tikru sukiu ( spaudzia reikiama kieki oro).
Na va nors vienas suprato;)

dtinas

turba sukasi dirba pastoviai ir taskas. kas cia per diskusijos...:D

kaciokas

nu jai pridusta masina ir vel tau pradeda traukti ji,tai gali buti sensorius,geriausia pajunkti butu ant kompo.

gedimo

Mano ta beda labai keista. Is ryto viskas tvarkoj, iki darbo 15km be jokiu problemu. vakare grizti, ipuseji tuos 15km ir bac krenta trauka, gaza spaudi - apsukos vietoj - greitis niekaip nekyla. Siandien pvz nepajudejau nuo sviesoforo (nuvaziavus kokius 15km nuo uzkurimo) pirma pavara, gazuoji - vos vos metra pajuda, pasiekia 3 apsukas, meti antra, vel gaza iki dugno ir taip vos vos isjudi.. kol neisijungia turbino tol ant vos vos juda..
Toyota sako reikia atlikti diagnostika ir speja kad gali buti kaltas kuro filtras, bet cia aklas spejimas.

Bandziau guglinti sita beda, radau toki pasisakyma "Pas mano broli ant mazdos panasiai buvo...Krc vaziuoji vaziuoji ir krenta apsukos ir greitis niekaip nekyla..Problema buvo isspresta ...Atidarem kapota ir nuleidom is degalu kuro vandeni"

Gal tai sprendimas?