Kas geriau D4D ar D-cat

Pradėjo arunaskeras, Sausis 23, 2011, 09:11:12 AM

« ankstesnis - sekantis »

kepure

Turiu d-cata dalimis rida 125.000km sakyk gal kuom padesiu ir atostogas gal turesi:D

Prielypa

#106
Citatakepure parašė:
Turiu d-cata dalimis rida 125.000km sakyk gal kuom padesiu ir atostogas gal turesi:D

Tai ką čia ir bepasakyti, belieka paklausti ar dar tame d-cate yra 'gyvas' 5-asis purštukas ir kelintų metų Jūsų d-cat, kadangi kiek žinau, nuo 2005 metų Toyota šiek tiek patobulino D-cat sistemą, todėl mano atvejui tinka tik 2003 ir 2004 metų d-cat'ai, gal dar ir 2005 pirmieji, bet čia reiktų pasitikslinti. Man reikiančio kodas yra: 23710-27010.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200404_TOYOTA_AVENSIS_CDT250L-AEMGXW_2201.html

Jeigu pas Jus man tinkantis atvejis, tai kuo skubiau duokit žinių ir gelbėkit mano atostogas :)

AVENSIS D4D CHIP

cia d-catas su a2,0 85kw kiek suprantu,o ne 2,2

Prielypa

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
cia d-catas su a2,0 85kw kiek suprantu,o ne 2,2
Sveikas, visiškai teisingai supranti - 2.0 ir 85kw.

AVENSIS D4D CHIP

CitataPrielypa parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
cia d-catas su a2,0 85kw kiek suprantu,o ne 2,2
Sveikas, visiškai teisingai supranti - 2.0 ir 85kw.
na surast srote bus sunku,tiksliau neimanoma,lengviau iskastruoti ir Ta nusipirkt zinoma jeigu nepraleistu;)

Kalapiziukaz

Bet tai kas tuose purkstukuose tokio stebuklingo yra kad jie tokius besanus pinigus kainuoja? Jie stoli is aukso ar platinos kad 6000lt uz vieneta :o:@

dtinas

mesciau d-cat sistema lauk. To pasekoje ir kuro maziau prades im ir trauka pageres kazkiek. Del TA nemanau, kad bus bedu kadangi, ties sugrieztinti reikalavimai tik masinoms, kurios jau naujesnes nei 2008 metai. Jei variklis tvarkingas, tai TA praeisi.

Prielypa

O gal galite pasidalinti informacija kas atlieka d-cat sistemos išmetimą ? Ir gal yra kas nors pas juos daręs tai, būtų labai įdomu sužinoti ar viską gerai atliko ir neišlindo kokių kliurkų.

S_Kulikauskas

 Pas mane net ne D-cat as bet penktas purkstukas taipat yra. Nes jau stovi DPF. Jau pirkdamas žinojau kad mašinoje šita problema ir žinojau kad pašalinimas 1400Lt. Viskas taip ir buvo.

Pašalino filtra, įdejo emuliatorių, užglušino tą prkstuką ir nuo tol viskas ciki. Zinoma gal peranksti dar kalbeti, bet jau 3000 prabego, tai kolkas nieko nepajutau. Tepalo nei daugeja nei mazeja. Kuro sakyciau gal net maziau ryja. O ir serviziuke sake, kad jau pusšimčiui išmete ir dar neivienas negryžo.

Kaip bus del TA nezinau, bet nemanau kad bus bedu nes lygiai tuo pat metu vieni ejo su DPF kiti be. Tai logiskai turetu nepraeiti ir tie pas kuriuos jo aplamai nebuvo :) , o mano masina 2008-11 tai jau papuola i ta super truper patikrinima.


arunaskeras

Citatadtinas parašė:
mesciau d-cat sistema lauk. To pasekoje ir kuro maziau prades im ir trauka pageres kazkiek. Del TA nemanau, kad bus bedu kadangi, ties sugrieztinti reikalavimai tik masinoms, kurios jau naujesnes nei 2008 metai. Jei variklis tvarkingas, tai TA praeisi.
Idomu kaip tu ja ismestum? Nebent su visa auto:)
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

S_Kulikauskas

 O kas gali taip liaudiskai Lietuviskai paaiskinti kuo skitžresi tas D-CAT nuo senesniu D4D ?

 Tikiuosi atsakymo ne is Toyota skrajutes, nes google mes visi mokam naudotis.

Bemsas

CitataS_Kulikauskas parašė:
 O kas gali taip liaudiskai Lietuviskai paaiskinti kuo skitžresi tas D-CAT nuo senesniu D4D ?

 Tikiuosi atsakymo ne is Toyota skrajutes, nes google mes visi mokam naudotis.


Galiu liaudiskai:
D-CAT - ekologine sistema, kuri sedegina tuo 5 purkstuku nuodingas medziagas, ir valo DPF filtra tuo paciu. Jei masina D4D bet su DPF, filtras savaime nesivalantis ir uzsikemsa. Tada reikia kastruoti. Kiek zinau, kaip tik atsirado D-CAT, jis buvo pripazintas svariausias dyzelis pasaulyje.

Dar D-CAT stovi nauji pjezo greiti purkstukai, kurie ipurskia daugiau kuro, bei padidintas turbinos slegis ir padarytas tosolinis ausinimas. Del situ dalyku D-CAT motorai turi didesni galinguma.

S_Kulikauskas

 Imesiu atsakyma kuti man atsiunte Autotoja

"Visuose automobiliuose, kuriuose yra DPF filtras yra išmetimo sistemoje sumontuotas kuro purkštukas, kuris išdegina susirinkusius suodžius, kai užsineša DPFfiltras.

Najeigu jau atlikot kelis kartus regeneraciją servise ir gedimas kertojasi,tuomet reikia keisti DPF filtrą.

DPFfiltro kaina 2935Lt, taipat keičiamos ir tarpinės, kurių kainos 38Lt ir 122Lt

Pakeitimo kaina 905,08Lt

Kainos išvardintos su PVM"

O vat kas salia sito dar papildomai i D-CAT-a ikista tai net nezinau?

S_Kulikauskas

 Nezinau kazkaip geistai is gmailo nusikopino, bet turbut suprantama.

Tul1s

#119
Ka manote apie  http://www.tobis.lt/index.php?cid=10376 si WYNNS prieda , nes man siandien mieste taip uzdumino D-CAT'as mieste , matyt valesi , gal jam padet reik ? :D