Kas geriau D4D ar D-cat

Pradėjo arunaskeras, Sausis 23, 2011, 09:11:12 AM

« ankstesnis - sekantis »

audrekas

Galiu pasakyt d-cat yra jega , nors vaziuoja , o kura ryja man  panasiai, 100kw verso truksta galios uztat turi spaust dugnais , d- cat nereikia taip pjaut .  Tarpines lekia ir d-cat ir paprastam, Sau asmeniskai issirinkau d-cat
kukuruzeris valdo

Bemsas

#61
Na nezinau, man 100kw per akis uztenka. Valina neblogai, prie sedynes spaudzia net 4 begiu. Rida originali 84.000km. Ir manau, kad vaziuoja tikrai smagiau, nei d-cat su 250.000km ar mazesne rida su uzkimstais DPF filtrais :D. Sanaudos 6.2L vidurkis vaziuojant normaliai.

AVENSIS D4D CHIP

pritarsiu 110kw ar verso atweju 100kw maloniau vaziuoti,is vietos judant nera turbo lago kaip pas d-cat,kuro maziau negu d-cat ant 1-2ltr(gerai padrozus turbut pakiltu ir iki 4ltr),nori jegos uzmeti boxa ir va ta pati jega,ir nera dpf filtru(ne ant visų žinoma):)

Bemsas

Suradau pilna dokumentacija varikliu 2.2 D4d. Skirtumai D-cat butu:
1. Pjezoelektroniniai purkstukai (greiciau veikia negu elektrohidrauliniai)
2. Padidintas ipurskimo slegis
3. Padidintas turbinos slegis (turbina ta pati)
4. Pakaitinimo zvakes keramikines, o ne metalines. Kad nebutu balto dumo uzvedant.
5. Turbina turi vandenini ausinima, o ne tepalini.
Visa kita tas pats paprastas variklis.

na ir panaudota D-CAT ismetamuju duju deginimo sistema, pridetas dar 1 purkstukas deginimui daleliu nesudegusiu. D-CAT sistema - grynai ekologijai skirta, ji tik sudegina suodzius, kad DPF veiktu ilgiau.

Seip galetu pagaminti motora be D-CAT sistemos, o paprasta D4D 130kw  :p

AVENSIS D4D CHIP

užcipavai štai ir 130kw,o del dpf tai jau yra atsirades simuliatorius galima viska ismesti statai simuliatoriu ir baigesi bedos,kam reikia galiu nukreipti pas meistra;)

narushnikas

AVENSIS D4D CHIP > o kokia simuliatoriaus įstatymo su darbais kaina?

GALLANT

Siauliuose 350lt jei deda rimta emuliatoriu, bet virinimo darbus turi atlikti pats, jie tvarko tik elektrine dali.

Angelinio

Kiap suprantu jau imanoma Toyota Avensiui atjungti DPF filtra ir idedant kazkoki emuliatoriu problema isisprendzia? ar teisingai suprantu? nes kai pries keleta menesiu dariausi regeneracia DPF filtro tai skambinejausi nemazai kur ir sake kad avensiam dar nera sugalvota kaip apgaut kompa ir atjungt ta filtra.

AVENSIS D4D CHIP

CitataAngelinio parašė:
Kiap suprantu jau imanoma Toyota Avensiui atjungti DPF filtra ir idedant kazkoki emuliatoriu problema isisprendzia? ar teisingai suprantu? nes kai pries keleta menesiu dariausi regeneracia DPF filtro tai skambinejausi nemazai kur ir sake kad avensiam dar nera sugalvota kaip apgaut kompa ir atjungt ta filtra.
ispjauna kataliza ismeta 5 purkstuka ir pastato papildoma kompa(kuris apgauna)

Angelinio

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataAngelinio parašė:
Kiap suprantu jau imanoma Toyota Avensiui atjungti DPF filtra ir idedant kazkoki emuliatoriu problema isisprendzia? ar teisingai suprantu? nes kai pries keleta menesiu dariausi regeneracia DPF filtro tai skambinejausi nemazai kur ir sake kad avensiam dar nera sugalvota kaip apgaut kompa ir atjungt ta filtra.
ispjauna kataliza ismeta 5 purkstuka ir pastato papildoma kompa(kuris apgauna)
O tai jau galesiu ramiau miegot ir nebesukt galvos is kur gaut 4K tam filtrui jei galutinai uzsikimstu.

dtinas

ir ekonomija zymiai pageretu ismetus visas tas ekologijas...

narushnikas

Hmmz... pigiai Siauliuose, as Vilniuje radau tik viena vieta ir joje su simuliatorium, elektronikos ir virinimo darbais norejo 4 kartus daugiau. Visur kitur kiek skambinau neapsiminejo toyotu...

dtinas

tai kiek realiai tas ekologiju kastravimas kainuoja?

narushnikas

Vilniuje buvau rades vienoje vietoje, norejo 1.400LTL, rinkausi valyma.

AVENSIS D4D CHIP

tai ten diena darbo nieks pigiai ir nedarys