2,2D4D VS D-CAT

Pradėjo Marius kom, Vasaris 01, 2011, 21:06:30 PM

« ankstesnis - sekantis »

Tiutis

Nu bet tie patys 2.0 93kw 2.2 110kw turi tuos filtrus bet kazkaip nera tokiu problemu su purkstukais kaip dcate. O gal filtrai visiskai kitokie stovi?

vitiok

Citata iš: Tiutis Įrašytas Sausis 10, 2014, 19:42:57 PM
Ar tiesa kad is visu avensio varikliu modeliu D-CATo  prasciausiai laiko purkstukai? Tiesa, kad vazinejimas vien mieste juos uzpjauna?
kas negerai su tais purkstukais gali but?

Bemsas

D-CAT pjezo purkstukai stovi. Jie jautresni kurui.

vitiok

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 10, 2014, 20:09:53 PM
D-CAT pjezo purkstukai stovi. Jie jautresni kurui.
pilk kolonkei ir pamirsk tai :)  tiuti

naujas32

tai, kad atrodo visi CR matorai su pjezo purkstukais

Bemsas

Toyotos CR motorai eina su paprastais elektromagnetiniais purkstukais. O D-CAT turi pjezo purkstukus.

vitiok

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 10, 2014, 20:23:40 PM
Toyotos CR motorai eina su paprastais elektromagnetiniais purkstukais. O D-CAT turi pjezo purkstukus.
rods taip ir as kazkur 1 akim skaiciau apie tos pezus :)

naujas32

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 10, 2014, 20:23:40 PM
Toyotos CR motorai eina su paprastais elektromagnetiniais purkstukais. O D-CAT turi pjezo purkstukus.
aisku

Tiutis

Tai visgi, kuri yra patikimesne CR ar Pjezo kuro sistema? Neskaitant kuro kokybei jautrumo, tarkim pilama tik is kaloneles...

Tiutis

Ir dar, kdl vis girdziu kad dcat su dpf problemos o su kitai variantais jokiu? Tie kiti taip pat turi dpf bet kazkaip retai kada isgirsti kad tarkim 110kw 93kw uzluzo dpf.

vitiok

Citata iš: Tiutis Įrašytas Sausis 10, 2014, 20:31:09 PM
Tai visgi, kuri yra patikimesne CR ar Pjezo kuro sistema? Neskaitant kuro kokybei jautrumo, tarkim pilama tik is kaloneles...
klausimas jo... laukiam purkstuku ekspertu :D

vitiok

Citata iš: Tiutis Įrašytas Sausis 10, 2014, 20:32:39 PM
Ir dar, kdl vis girdziu kad dcat su dpf problemos o su kitai variantais jokiu? Tie kiti taip pat turi dpf bet kazkaip retai kada isgirsti kad tarkim 110kw 93kw uzluzo dpf.
dpf hernia,ispjauni ir tiek,jie turi kvota berods 150000 stuku ir viskas bet kada gali kistis pradet,aisku daug nuo iki to vaziavimo priklauso kiek da laikys jis lt


Bemsas

Citata iš: Tiutis Įrašytas Sausis 10, 2014, 20:31:09 PM
Tai visgi, kuri yra patikimesne CR ar Pjezo kuro sistema? Neskaitant kuro kokybei jautrumo, tarkim pilama tik is kaloneles...

Patikimesne paprasta ne CR sistema :) CR sistemoj D4D stovi elektromagnetiniai, o D-CAT - Pjezo purkstukai.

egariukas1

Citata iš: Tiutis Įrašytas Sausis 10, 2014, 20:31:09 PM
Tai visgi, kuri yra patikimesne CR ar Pjezo kuro sistema? Neskaitant kuro kokybei jautrumo, tarkim pilama tik is kaloneles...
CR,arba common rail sistema gali buti su elektomechaniniais arba pjezoelektriniais purkstukais.Sistema ta pati,skiriasi purkstukai.Su pjezo tiksliau dozuoja kura,bet patikimumu nepasizymi,elektromechaniniai patikimesni

Vaidas81

#224
Iš atstovų girdėjau priešingai, kad dažniau tenka keisti D4D elektromagnetinius, nei D-CAT pjezoelektrinius (jie techniniu požiūriu sudėtingesni). Gal tai tik dėl to, kad D-CAT'ų mažiau mūsų gatvėse, nei D4D. Kaina šiaip abiejų nemaža, tačiau dar skirtumas tas, kad D4D restauruojami, o D-CAT'o - ne. Purkštukų priešas - didelio sieringumo ir šiaip neaiškios kilmės, tam nepritaikytose talpose laikytas kuras. Dar kartais užsikišusių purkštukų techninius parametrus padeda atstatyti valymas ultragarso vonelėse.