2,2D4D VS D-CAT

Pradėjo Marius kom, Vasaris 01, 2011, 21:06:30 PM

« ankstesnis - sekantis »

Bemsas

D-CAT zinau, kad turbinos ausinimas eina vandeninis. Gal del to labiau kaista?

Gmc

CitataJM parašė:
Pratęsiant temą apie variklio tarpines... Nusipirkęs Avensį pravažiavau  apie 3000 km, kai pastebėjau, kad dingsta antifryzas. Šiaip nei dūmo spalva nepakitusi, nei tepalo nedaugėjo karteryje. Nvariau i Autotoją - padarė kažkokį testuką su reagentu ir pasakė, kad tarpinė prapūsta.. malonumas kainavo 2200 lt...:|  
Turiu  5 pažįstamus, kurie neperseniausiai pirko avensius ir corola verso - visi keitė tarpines... :) jaučiu, kad neįmanoma nupirkt normalios mašinos - toyotų niekas šiaip neparduoda be priežasties :)
Tau tiesiog nepasiseke...
O nupirkti viska imanoma, tik matai lietuviai nori kuo pigiau, su visais navarotais, su tikra rida ir nedauztos... Todel ir gaunasi, kad tu paciu metu masinu kainos skiriasi po 10 000lt...

Kestutis777

Mano d-catui tarpines keitimas Tokviloi virs 4000 kainavo...
Atkreipkit visi demesi i ausinimo skyscio pompas! Jos irgi problematiskos buvo, ko pasekoje nutekedavo antifrizas per jas, ko pasekoje ir perkaista varikliai...
Pakeites tarpine laksciau ir viskas ten gerai buvo ;)

Avensyte

as ir pirkau pries du metus avensiuka, labai norejau 2.2 varikliu, nes 2.0 man nebais gerai trauke.. skelbimuose tokia masinyte pasirodydavo-tapacia diena paskambini-jau parduota, tad viena spejau uzkabinti, is prancuzijos. kai ja Kaune pirkau 2.2 d4d 2006m tikrinausi toyota atstovybeje jau suzinojau kad tarpine reiks keisti.. aciu die turiu gera krikstoteveli-jis man ji pataise.. labai ziauriai norejau sios masinytes.. bet jau jis "gerais" zodeliais snekejo apie sia masinyte kai taise.. daug darbo buvo prieinant iki variklio galvutes tarpines (aciu die su galvute buvo gerai, nors buvo itarimas ir del jos).. dbr po tiek meteliu jis man savaitgali paaiskino viena dalyka-noreciau ir jusu pasiteirauti-jei galite moteriskaitei isaiskinti. jis pasake kad pas mane yra su grandine variklis o ne su dirzu, sako siuo atveju klaidingai parasyta ant masinos kad 2.2 d4d, o turetu buti d-cat? ar tiesa?

audrius

yra du variantai 2.2 jei masinos galia 110kw tada d-4d jei 130kw tada d-cat
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Avensyte

ai va kame esme, galesiu dedei autoservizistui isaiskinti ;) aciu labai :) mano tikrai ta mazesne galia..:)

Raidas77

Turiu Avensi D-Cat jau 7 menesius. Bet niekaip neiprantu prie traukos "lago" nuo tusciu apsuku iki suveikia turbina. Kiek perskaiciau forumo pranesimus, tai pas daugeli tokiu modeliu tas "lagas" yra...?
Bet jei cia tikrai tas "lagas" turi buti, tai tada "pornografija" o ne modelis, nes nuos sviesoforo ar siaip sankryzoj ramiai pradet vaziuot neimanoma:(
Variklis filtrai ir visa kt tiktai ok, nes Autotojoj kokius 5 kart tvarke ir viska nuodugniai perziurejo kol rado nuo ko geltonos trc ir + 2 lemputes uzsidega. Gedima rado, bet kaip buvo "lagas" taip ir liko
Tai tas "lagas" rimtai turi but?

AVENSIS D4D CHIP

kuo geriau traukia d-cat tuo didesnis lagas jausis,jeigu uzsikimses dpf tai tada truka sumazeja ir ne taip jauciasi,beje idijus chipa laga galima sulyginti buna netoks skirtumas;)

Raidas77

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
kuo geriau traukia d-cat tuo didesnis lagas jausis,jeigu uzsikimses dpf tai tada truka sumazeja ir ne taip jauciasi,beje idijus chipa laga galima sulyginti buna netoks skirtumas;)

Na masina tarnybine, tai tikrai chipo nedesim:) bet reiskia toks modelis "pornografija", nes vaziavimo komfortas tai zemiau kritikos. Ok, traukiau super, bet iki pradeda traukti, tai kaip per siaudus vaziuoji:)

dtinas

na manasis d-cat neturi jokio ryskaus lago. Jauciasi kaip turbina uzpucia ties 1700-1800 apsuku, bet pries tai jokio bukumo. Sulyginus su pries turetu d4d 110 kw, tai d-catui kaip tik maziau apsuku kazkaip duodu. Ir traukia d-cat kaip priklauso:)
del traukos nebuvimo pakol neuzpucia turba gal oro srauto matuoklis nesvarus kaltas gali buti?

dtinas

#205
atnaujinu tema :) imesdamas vakar dienos pafilmavima https://www.youtube.com/watch?v=e11BBz1rpqk
4 pavara nuo 60 iki 150 km/h. Daug kas sako, kad d-cat netraukia.. ivertinkit:)

Bemsas

Citatadtinas parašė:
atnaujinu tema :) imesdamas vakar dienos pafilmavima https://www.youtube.com/watch?v=e11BBz1rpqk
4 pavara nuo 60 iki 150 km/h. Daug kas sako, kad d-cat netraukia.. ivertinkit:)

Koks leidziamas maksimalus greitis sitame kelyje? :D Daugiau negu 90km/h negali buti B)

horn

CitataRaidas77 parašė:

Na masina tarnybine, tai tikrai chipo nedesim:) bet reiskia toks modelis "pornografija", nes vaziavimo komfortas tai zemiau kritikos. Ok, traukiau super, bet iki pradeda traukti, tai kaip per siaudus vaziuoji:)
Nusipirk savo gerą ir džiaukis ;) Kažkaip visi apšneka ne savus automobilius, tai nueik pas direktorių ir sakyk-kokį čia gaidį man davei važinėt, aš geriau su savo važinėsiu puikiu automobiliu "superturboraukišvietos" :p

Tiutis

Ar tiesa kad is visu avensio varikliu modeliu D-CATo  prasciausiai laiko purkstukai? Tiesa, kad vazinejimas vien mieste juos uzpjauna?

naujas32

mieste tam dpf negerai nera kur prasipust o nuo to prasideda kitos bedos