2,2D4D VS D-CAT

Pradėjo Marius kom, Vasaris 01, 2011, 21:06:30 PM

« ankstesnis - sekantis »

vitiok

#285
Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 01, 2014, 08:35:35 AM
As tikiu kad tarkingas D-CAT nevalgo 10L/100km. Bet jei kazkiek uzsikises DPF filtras, tai 5 purktukas ir ispurskia i dusliara tuos 2-3L/100km kad pravalyti nesekmingai uzkimsta filtra. Ir aplamai D-CAT yra uzmiescio masina, nes tik ten valosi filtras. Vazinejant tik mieste jis greit uzsikemsa. Dabar dar gerai, kad gali ispjauti ji, bet viskas eina link to, kad negalima bus nieko pjauti. Jau sakiau kad 2012m masinose nieko negalima pjauti, nes duminingumas turi atitikti gamykliniu parametru. Dabar jau 2014, tai po 2-3m bus pilna masinu 2012m. Ka tada daryti? Ka daryti 2018 metais su 2012m masina? Kada viskas bus galutinai uzkimsta, padidejes duminingumas del motoro ir kuro sistemos nusidevejimo? Viska atstatineti iki gamykliniu parametru? Keisti siurbli nauju, purktukus visus, pati DPF?
Pirmas sakinys i mano darza nuskambejo kad ko gero netvarkingas dcat pad manes :D nu gal bet as nesiskundziu,del dpf negaliu pasakyt nes nera su kuo ir kaip paligynt ar uzsikises,bet traukia gerai ir kaip pradejau spaust tapke nebematau mieste ant sviesoforu tu dumu kamuoliu is galo kaip kad budavo kada nusipirkau ir ramei vazinejau :)
kad ne miesto tai tikrai ji bet ne del dpf vien nes jis ir mieste gerai prasipucia mano manymu

Bemsas

Vitiok, tikrai ne i tavo darza. Cia seip bendrai issakytos mintys. Viskas dar priklauso nuo vaziavimo styliaus. Galima ir i 5L tilpti, jei visur riedeti, ant sviesoforo gesinti ir t.t

Ralfas

varykit be sviesu, be klimos, be peciuko, uzdarytais langais ir pan, tada D-CAT ims ir 4L, galima bus girtis :)

arunaskeras

Paliesta labai rimta tema visi D-cat turetojai nori irodyti kad ju masinos kura srebia kibirais. As tai uz taupuma mano 100 kw ir man bendrai uztenka 5,5 litro matuoju tau trys metai tai manau paklaida tikrai nedidele
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Donis7

Jei mano srebia apie 7ltr., tai nepavadinčiau kibirais....greičiau puskibiriais :)

Vaidas81

#290
Citata iš: vitiok Įrašytas Kovas 31, 2014, 22:29:39 PM
manes kai paklausia kiek ima dyzelio dcat mano atsakau kad jei noreciau taupyt koki yari ar  ww up paimciau :)
kiek reikia jai tiek ir paims paprasciau,priklauso nuo daug ko,mano vidurkis mieste 10-11 ltr netaupant ir neuzkisant dpfo su pensininko rezimu :)
bimbalus be gailescio darau,aisku ne visus

Tik toks klausimas Vitiok'ui - ar seniai EGR'ą valei? Vienas pažįstamas įrodinėjo, kad miesto režimu d-cat'as turi valgyti 10-11 l/100 km., tačiau po to, kai gerai išvalė EGR'o suodžius, patį vožtuvą pramiklino, tai sąnaudos sumažėjo iki 9,5. Sakė, kad papildomai reikėtų įsiurbimo kolektorių išvalyti -  tikisi, kad sąnaudos dar sumažės.. :)

Donis7

Nežinau kiek EGR valymas padeda ekonomijai, bet mano prieš 3-4 mėn išvalytas. Servise irgi užsiminė, kad 0.5-1 ltr. tikrai sutaupysiu.

Vaidas81

#292
EGR sistemos + įsiurbimo kolektoriaus angų užsikišimas suodžiais tiesiogiai įtakoja sąnaudų padidėjimą (gali būti net 1-1,5 l daugiau dyzelio srėbs užsikišus). Pačio kolektoriaus būklė, oro filtro, DPF taip pat prideda savo. Siekiant idealumo EGR'ą rekomenduojama patikrinti atliekant tech. aptarnavimą (kas 15-20 tūkst. km).

vitiok

Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Balandis 01, 2014, 16:59:52 PM
Tik toks klausimas Vitiok'ui - ar seniai EGR'ą valei? Vienas pažįstamas įrodinėjo, kad miesto režimu d-cat'as turi valgyti 10-11 l/100 km., tačiau po to, kai gerai išvalė EGR'o suodžius, patį vožtuvą pramiklino, tai sąnaudos sumažėjo iki 9,5. Sakė, kad papildomai reikėtų įsiurbimo kolektorių išvalyti -  tikisi, kad sąnaudos dar sumažės.. :)
valiau pries 1,5 metu pan,siaip neprisiruosiu niekaip nors ten ir pusvalandzio darbas :)
reiktu reiktu jau isvalyt teisybe ;)

Vaidas81

#294
Citata iš: vitiok Įrašytas Balandis 01, 2014, 20:51:49 PM
valiau pries 1,5 metu pan,siaip neprisiruosiu niekaip nors ten ir pusvalandzio darbas :)
reiktu reiktu jau isvalyt teisybe ;)

Galima per pusvalandį, bet galima kruopščiau per valandą... :) Išrink viską, išrinkęs EGR'ą gerai išplauk, pramiklink pačio EGR'o ašelę, aplink jį kiek tik įmanoma išvalyk (egr'o vamzdelis, kolektoriaus prieigos angos), tada papasakosi apie rezultatus ;)

vitiok

Citata iš: Vaidas81 Įrašytas Balandis 01, 2014, 22:09:17 PM
Galima per pusvalandį, bet galima kruopščiau per valandą... :) Išrink viską, išrinkęs EGR'ą gerai išplauk, pramiklink pačio EGR'o ašelę, aplink jį kiek tik įmanoma išvalyk (egr'o vamzdelis, kolektoriaus prieigos angos), tada papasakosi apie rezultatus ;)
kad ten gabalas metalo,isvalau su carb cleaner ir sepeteliu nuo suodziu ir atgal i vieta :)
nesigilinu i aseles ir vamzdelius kazkaip :)

ToyotaClub

O gal kas naudojo valvoline EGR valikli?
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Tiutis

As naudoju gera chemija varikliams plauti... efektyviau, greiciau ir pigiau.

Vaidas81

Citata iš: vitiok Įrašytas Balandis 01, 2014, 22:49:56 PM
kad ten gabalas metalo,isvalau su carb cleaner ir sepeteliu nuo suodziu ir atgal i vieta :)
nesigilinu i aseles ir vamzdelius kazkaip :)

Šiaip vertėtų išvalyti ne tik patį EGR, bet ir aplink jį, kiek tik įmanoma (na, nebent sugalvotum dar nuėminėti koliką, tai tada tuo pačiu galima ir droselinę sklendę  išplauti - bet čia jau kitas etapas). Tik atskirtos elektrinės EGR'o dalies negalima mirkyti. Pvz. kaip tai padaryti (čia Lexus d-cat, bet Avensio praktiškai ta pati sistema):
TOYOTA EGR VALVE REPAIR PO401, PO1251
HOW TO CLEAN A EGR VALVE TOYOTA PART 2
lexus egr valve clean or replace"HOW TO"
Išvalius rekomenduojama nuresetinti kompo parodymus. EGR spec. valiklis nebūtinas, kuo puikiausiai tinka acetonas ir paprasčiausias carb cleaner'is, prieš tai kur reikalinga "švelniai pasidarbavus" su atsuktuvu ;) Tiek žinių...

vitiok