AURIS 1.4 ar 2.0 ???

Pradėjo klimandr, Vasaris 09, 2011, 18:19:39 PM

« ankstesnis - sekantis »

Venza

 Tai is kur tas forumas pilnas vien dyzeliu bedu?Ar daznai cia Prius vairuotojai lankosi?Tik nereikia pasaku apie "stipriausias" dyzeliu vietas:smagratis,DPF,EGR,purkstukai,uzluze zvakes,blogai syla,sunkiai vedasi,traska granatos,girgzda sankaba,isdege reflektoriai,prapustos galvos tarpines?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

sivra

CitataVenza parašė:
 Tai is kur tas forumas pilnas vien dyzeliu bedu?Ar daznai cia Prius vairuotojai lankosi?Tik nereikia pasaku apie "stipriausias" dyzeliu vietas:smagratis,DPF,EGR,purkstukai,uzluze zvakes,blogai syla,sunkiai vedasi,traska granatos,girgzda sankaba,isdege reflektoriai,prapustos galvos tarpines?
Dar kuro sanaudas pamiršai, kaip nekeista vien dizelistai publikuojasi:)
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.

kalava

CitataVenza parašė:
 Tai is kur tas forumas pilnas vien dyzeliu bedu?Ar daznai cia Prius vairuotojai lankosi?Tik nereikia pasaku apie "stipriausias" dyzeliu vietas:smagratis,DPF,EGR,purkstukai,uzluze zvakes,blogai syla,sunkiai vedasi,traska granatos,girgzda sankaba,isdege reflektoriai,prapustos galvos tarpines?

Forumieti Venza, o ar jums neatrodo , kad lyginat ne visai palyginamus dalykus?

Turiu omeny, jus vazinejat benzininemis dauztomis masinomis iki 100 000km, ir sakot, kad jos genda zyliai maziau, nei dyzeliai, kurie pas mus dazniausiai buna nubege >= 200 000km.
Tai aisku, kad ties tokiu kilometrazu tam tikri komponentai bunasusideveje or reikia keist.

Paimkit dyzeline iki  100 000 km prabegusia, ir neturesit irgfi jokiu problemu, nei su purkstukasi, nei su egr, nei su smagraciu.

Sorry uz offtopic.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Venza

#18
Bet jus ir norite tokiu: dyzeliniu,nedauztu ir savaime suprantama prabegusiu bele kiek :D Ir kitiems rekomenduojate tokias.As rekomenduoju nebutinai tai su kuo as vazineju.Labai daug rusu perka pas mane masinas su automatinem pavaru dezem ir su ridom buna iki 400 000 km.Daug masinu isardau galimis ir kruvas tu daliu ismetu,nes net dovanai ju nereikia,nera paklausos nes negenda!Daug rusu turi asmeniskai sau Prius nusipirke ir negali atsidziaugt.Statistika apie Prius irgi labai teigiamai atsiliepia.As rekomenduoju zmogui tai,kas jam leistu vazinet taupiai ir nekeltu galvos skausmo.Mane stebina tas tupas bandos jausmas,kai ateina zmogelis ir iesko DYZELIUKO,nors i metus vaziuoja 5000km!
 P.S. i metus suremontuoju ir parduodu virs 100 butent tik TOYOTA markes automobiliu,tai gal isvadas turiu teise daryta apie ju patikimuma? :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Rober

Citatakalava parašė:
Forumieti Venza, o ar jums neatrodo , kad lyginat ne visai palyginamus dalykus?
Turiu omeny, jus vazinejat benzininemis dauztomis masinomis iki 100 000km, ir sakot, kad jos genda zyliai maziau, nei dyzeliai, kurie pas mus dazniausiai buna nubege >= 200 000km.
Tai aisku, kad ties tokiu kilometrazu tam tikri komponentai bunasusideveje or reikia keist.
Paimkit dyzeline iki  100 000 km prabegusia, ir neturesit irgfi jokiu problemu, nei su purkstukasi, nei su egr, nei su smagraciu.
Sorry uz offtopic.
Na tu ir  duodi :) Jeigu benzininė, tai būtinai daužta, o jeigu dyzelinė, tai ir po 500000 - ne :D
Pavyzdžiui,  aš tikrai žinau kokia mano benzininės tojotos rida ir, kad jos aš dar nesudaužiau :D
O tu, tikriausiai net  nežinai, daužytas tavo dyzelis ar ne, ką jau bekalbėti apie ridą :D
Man atrodo, kad Venza gerai pasakė, tu giri tai, ką turi.  Sutik, gerą dyzelį nusipirkti sunku, įmanoma gal tik salone ir tai, pažiūrėk, po 120 000 tai smagračiui kaput, tai galvutės tarpinei šakės(D-cut) Praeitam šimtmety dyzeliai buvo patikimesni.

Venza, o ar įmanoma  rasti neblogą hibridą už 25 t.?

kalava

#20
CitataRober parašė:
Na tu ir  duodi :) Jeigu benzininė, tai būtinai daužta, o jeigu dyzelinė, tai ir po 500000 - ne :D
Pavyzdžiui,  aš tikrai žinau kokia mano benzininės tojotos rida ir, kad jos aš dar nesudaužiau :D
O tu, tikriausiai net  nežinai, daužytas tavo dyzelis ar ne, ką jau bekalbėti apie ridą :D
Man atrodo, kad Venza gerai pasakė, tu giri tai, ką turi.  Sutik, gerą dyzelį nusipirkti sunku, įmanoma gal tik salone ir tai, pažiūrėk, po 120 000 tai smagračiui kaput, tai galvutės tarpinei šakės(D-cut) Praeitam šimtmety dyzeliai buvo patikimesni.

Venza, o ar įmanoma  rasti neblogą hibridą už 25 t.?

nenoriu fleimint, taciau Venza suprato apie ka as - ankstesniuose forumuose Venza sake, kad renkasi dauztas, taciau mazo kilometrazo (< 100000km) auto.
Dyzeliniu auto savininkai, kurie skundziasi ivairiom Venzos minetom problemom, paprastai turi auto, prabegusias >= 200 000km.
O dabartines (keliu metu senumo) auto akivaizdziai turi mazesnius mazgu resursus, nei senuju dyzeliu, ir virs 200 000 nemazai mazgu jau gali pradet byret commonrail ir dar zaliom technologijom "apginkluoti" varikliai.

As ir sakau, kad negalima lyginti benzininiu iki 100 000km auto su dyzeliais virs 200 000km, nes tai nepalyginama.
Lygint galima palyginamus dalykus, siuos atveju benzina ir dyzeli iki 100 000km (automobiliai, kuriais pats vazineja Venza) - neges nei vienas, nei kitas.

virs 100 000km gedimu skaiciumi be abejo ims lenkti dyzelis, nes daugiau kritini mazgu.

As negiriu, to ka turiu. Tiesiog man patiko vaziavimas dyzeliu, na ekonomija irgi gerai (jei pravaziuoji per metus ne maziau 20 000 km).
Ir mano dabartinis avensis jau pakankamai prierzino mane savo gedimais (masina pirkta 3 metu senumo, bet su >= 210 000 rida), tad sekancia masina pirksiu greiciauisiai benzina, ir is imones (kad butu galima pasitikrint ridos tikruma pries perkant), ir maziau nei 100 000 km prabegusia, ir NENUDROZTA.
Nors jei pasitaikytu mazo tikro kilometrazo dyzelis uz prieinama kaina - irgi paimciau.

Sorry uz offtopic vel

O griztant prie temos - jei mieste daugiausia vazines, tai gal ir 1.4 l  pakanka, nors nerandu, kiek cia kilowatu tas variklis turi?
ant benziniu varikliu Venza "dantis atkandes", jei jis sako, kad sitie variliai mazai genda, greiciausiai taip ir yra :)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Flemas

Jei tik po miesta uztenka 1.4 (66kW), jei reiktu ir uzmiesti tada geriau 1.6 (91kW), paprasciau ka nors aplenkt, nes su 1.4 jau reikia prisiruost.
Sanaudos plius minus panasiai gaunasi, 1.6 kazkur 0,5l - 1l daugiau
Sitie benzininiai Auriai patvarus, ner kam ten gesti

S_Kulikauskas

#22
Nu ir pasipesiojimas gavosi :) .

 Aš lyginti negaliu, todėl kad neturiu patirties. Bet tenka remontuoti kompus ir yra mitas, kad dažniausiai gendantis kompas tai "HP". Na statistiškai tikriausiai taip, bet tikriausiai pamiršo paminėti, kad jų daugiausiai parduodama, tai logiška, kad daugiausia ir genda :).

Ar nebus ta pati istorija su mašinom, niekam nepaslaptis, kad į Rusiją daugiausia išvažiuoja bendzininiai tai logiška, kad Lietuvoje daugiau lieka dyzelių. Genta turbūt vienodai, bet jai dyzelių dvigubai daugiau, tai ir sugedusių tiek pat kartų daugiau :) .

Na čia mano pasamprotavimai, jie tikrai nėra pagrįsti jokiais rašytiniais šaltiniais, tai tikiuosi puolimo nesusilaugsiu.

Modka

CitataS_Kulikauskas parašė:
Nu ir pasipesiojimas gavosi :) .

 Aš lyginti negaliu, todėl kad neturiu patirties. Bet tenka remontuoti kompus ir yra mitas, kad dažniausiai gendantis kompas tai "HP". Na statistiškai tikriausiai taip, bet tikriausiai pamiršo paminėti, kad jų daugiausiai parduodama, tai logiška, kad daugiausia ir genda :).

Ar nebus ta pati istorija su mašinom, niekam nepaslaptis, kad į Rusiją daugiausia išvažiuoja bendzininiai tai logiška, kad Lietuvoje daugiau lieka dyzelių. Genta turbūt vienodai, bet jai dyzelių dvigubai daugiau, tai ir sugedusių tiek pat kartų daugiau :) .

Na čia mano pasamprotavimai, jie tikrai nėra pagrįsti jokiais rašytiniais šaltiniais, tai tikiuosi puolimo nesusilaugsiu.
is dalies teisus esi bet gal ne to kad lieka daug dyzeliu o del to kad su dyzeliu zmones daug daugiau vaziuoja automatiskai ir problemu daugiau.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Rober

Tai va, viskas susiklostė taip, kad panelė nusipirko 2007 m.  Aurį 1.4 dyzeliuką.
Aš tai kaip dyzelių skeptikas, nejaučiu didelio entuziazmo, bet dabar jau šaukštai po pietų :D
Kažin kaip šitie varikliukai, diržas ten  ar grandinė, smagratis, tikriausiai, kaip visų dyzelių, plaukiojantis ir greitai nusibaigiantis?

MindaugasB

mechanine ar MMT? rida kokia?
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Rober

Mechaninė, kas ten žino kokia ta rida :D
Rodo tai 170 000 km.

MindaugasB

Domkratas bagažinėje, dešinėje pusėje už nuimamos plasmasės, jeigu dar nerado. Poto kai reikės ir  ieškos — nesuras :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Rober

Ačiū, perduosiu, kažin ar jis iš tikrųjų ten dar yra išlikęs :D
Mindaugai, jei tokią turi, tai gal žinai kaip ten yra diržas ar grandinė?

arytis