d-cat motoro patikimumas

Pradėjo arte, Gruodis 23, 2008, 00:46:26 AM

« ankstesnis - sekantis »

AVENSIS D4D CHIP

Citatasiigiis parašė:
nzn ar tiktu prie cia bet noreciau paklaust. Jei tarkim po miesta palaksciau truputi kad apsukos buvo apie 3k, bet nemaziau kad vyktu ta regeneracija, tai norejau paklaust ar turi but kad is duslintuvo eina tokia siluma kad neina rankos islaikyt, nes gal vel puliuoja kompas ir 5 purkstukas.

Variklis D-cat.
na ir pavarai:)davė varikliui struškiu dar ir su d-catu ir dar klausimai kyla kodel karštas:)ten ne tas žodis koks karstas turi būti;)

siigiis

#121
na gal bet nesimate, kad butu ismetes tu dumu kaip buna kai valos... ai cia is tikro paranoja, nes buvo bedu su tuo, kad pastoviai pukstukas padavinejo kura i katalizatoriu tai ir dabar matau bedas visur ir visada :)

p.s. siandien ramiai vaziuojant vistiek buvo tas iseinantis oras daug karstesnis nei kad buna kitose auto. be to, bestovint ant laisvu laiks nuo laiko pakyla truputi apsukos (nuo 900 iki 1100) ir tuo metu dar tas karstas oras dar karstesnis pasidaro. gali cia but kad pukstukas 5 suveikia?

Altoyotas

Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.

fennix

CitataAltoyotas parašė:
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.

Per grieztai tu cia. Taip, visi gamintojai yra idiotai (bent jau inzinierius turi protingus), nes padaro max 10 variklio komplektaciju vienam automobilio modeliui. O vartotoju su skirtingais interesais kur kas daugiau. Tu i ka gilinies? Nelygink zmogaus ir metalo. Varikli galiu permest per diena. Nematau bedu su tokia transpalntacija. Galios didinimas- viskas paprasta. Klausimai ir problemos-  patikimume ir ekonomiskume. Ner bedos, galiu uzpust i bet kuri dyzeli, kad ir 20 metu senumo 2 barus, ir islupt 2 kartus daugiau arkliu nei gamintojas. Variklis mirs arba po puses minutes arba po puses metu. Bet rezultatas pasiektas. Kam ko reikia. Vieni keicia sankaba kas 3 vaziavimus, nes tai jiems butina. Kiti didina variklio galia. Treti vaziuoja su tuo ka duoda gamintojas. Ketvirti viskuo nepatenkinti skundziasi...  Nieko bendro su kiaules sirdim...

As netgi turiu ideja. Nori automobilio- prasau. Uzsisakai- gamintojas atsiuncia tau dezes su detalemis ir shema- susirink pats. Kaip baldus. Susirinksi- zinosi ka susirinkai ir suprasi apie ka kalbama.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

CitataAltoyotas parašė:
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.
Ekspertas Altoyotas geriau smaugia savo 1,4 D4D spausdamas iki dugno isisodines +4 kieualikes, vaziuojant i kalna, matyt ta kiaules sirdi kazkas jam buvo sugrudes :) kad tiksliai zino kaip cia yra :) Altoyotas pas mus klube jau ne pirmas kuris varo po kelinta desimti tukst kilometru su vadinama "kiaules sirdim", kol kas nesiskunde, kad per glusaka kepeneles kristu :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

AVENSIS D4D CHIP

CitataAltoyotas parašė:
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.
nu ir nusvaigai apie kiaules!:D:D beje kam tada protingasis gamintojas siūlo statyti kiaules širdi(boxa)?

Kestutis777

CitataAltoyotas parašė:
Cheepai, boksai ir visokios kitos garažinės nesąmonės... Manot esat gudresni už gamintojus, už konstruktorius ir surinkimo robotus? Čia tas pats kas lauko sąlygom išsipjauti iš kokios kiaulės širdį ir įsidėti sau. Pabandykit, gal pavyks.
Mano kolega is Volvo 2,4 bezo variklio, kuris originaliai turi apie 100 HP, pasidarbaves padare 700HP. Ir nieko. Variklis keli metai gyvas ;) Aisku, tai draginis auto, tad jis ne kasdieniniam naudojimui.

fennix

CitataKestutis777 parašė:
[Mano kolega is Volvo 2,4 bezo variklio, kuris originaliai turi apie 100 HP, pasidarbaves padare 700HP. Ir nieko. Variklis keli metai gyvas ;) Aisku, tai draginis auto, tad jis ne kasdieniniam naudojimui.
Volvo 2.4 benzas turi arciau 200 hp nei 100 :) ir kad pasiekt 700 hp ir juos islaikyt nei vienos orginalios detales isskyrus kai kuriuos varztus tame varikly nebelieka :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kestutis777

Citatafennix parašė:
CitataKestutis777 parašė:
[Mano kolega is Volvo 2,4 bezo variklio, kuris originaliai turi apie 100 HP, pasidarbaves padare 700HP. Ir nieko. Variklis keli metai gyvas ;) Aisku, tai draginis auto, tad jis ne kasdieniniam naudojimui.
Volvo 2.4 benzas turi arciau 200 hp nei 100 :) ir kad pasiekt 700 hp ir juos islaikyt nei vienos orginalios detales isskyrus kai kuriuos varztus tame varikly nebelieka :D
Tau geriau zynoti ;) Neturiu jokio supratimo apie tai :)