Neužsiveda antrą ir trečią kartą...

Pradėjo AudriusKLP, Kovas 24, 2011, 19:15:23 PM

« ankstesnis - sekantis »

AudriusKLP

Sveiki,  
Vairuoju Toyota CarinaE 1997/12, 2.0 dyzelinas
ir  turiu bėdelę šiokią tokią...
gal gelėtų kas padėti,
Akumuliatorius veikia, nėra nudvėsęs, bet bėda tame, kad užsivedus auto, kažkur nuvažiuoji, užgesini varikli...
po to grįžtant i masina kad važiuoti vėl, masina nesikuria... įspūdis toks , kad akumuliatorius nudvėsęs... generatorius veikia, nes užvedus auto ir atjungus akumuliatorių, masina negesta...
Gal turėtumėt kokiu patarimu, gal kokiu panašių bedu turėjote ir Jūs...
tikiuosi sulaukti kokių patarimų, arba nukreipimų...
Kol kas i servisą nepuolu, esu iš Klaipėdos, studenčiokas :), apie čia esančius servisus nieko nežinau, o ir Babkių nelabai turiu... o kol kas problema sprendžiu taip, na sprendžiau, dabar niekur nevažiuoju:
Su pakrovėju pakraudavau akumuliatorių užsivesdavau...
Paskutinį kartą, teko prašyti vairuotojų kad su krokodilais užvestų...

ryckak

paziurek kiek skyscio akume yra (turi apsemt ploksteles visuose skyriuose), jei truksta distiliuoto vandens dapilk ir gerai pakrauk. Pats turiu problemu su uzvedimu, neseniai ilindo kazkokia klizma, bet dar neturejau laiko normaliai apziuret.

dzonas

Atsakyk i klausimus:
1) nesikuria tik saltas variklis ar ir karstas?
2) starteris suka normaliai ar silpnai bei trumpai?
3) ar zinai kokios kondicijos kaitinimo zvakes?
15 metu su dyzeliu

ryckak

kaitinimo zvakes itakos kurimuisi prie pliusines lauko temperaturos tai manau tikrai netures, net kai variklis saltas.
tegul geriau pasako, kaip suka starteri ar visai nesuka, kaip lemputes ant prietaisu skydelio dega ijungus degima, bet dar neuzkurus (ryskiai kaip priklauso ar ne) ir ar akumas originalus, jei ne kokie jo duomenys? kiek laiko auto turi ir kiek laiko ta akuma turi? gal tiesiog akumas per silpnas tam modeliui, gal is kokios benzinines issiemei?

AudriusKLP

-->dzonas
1)saltas kuriasi, puikiai, kaip tik esme yra tame, kad sunkiau kuriasi siltas variklis...
2)pirma karta suka normaliai, antra jau sunkiau, trecia - nesiku, ispudis kad akumas is vis nudveses,
3)nezinau kokia zvakiu kondicija.
Skype: audriuuukas

AudriusKLP

-->ryckak
starterio darba parasiau pries tai esančioje žinutėje, lemputes prietaisu skydelyje dega kaip turi buti...
kai pasuki ant "ON"...
akumas 55A, jis neoriginalus... siaip labai nenusimanau apie tai, bet akumas yra toks nezianu kas parodo duomenis apie akuma, bet parasysiu viska kas ant jo yra uzrasyta:
VARTA
555  059  042
12V  55Ah  420A

tiesa, akumuliatorius mano buvo kitoks, bet bandziau spresti problema, manaiau kad akumas kaltas, tai turiu dabar sita (VARTA)
anas buvo siek tiek didesnis, bet 52Ah (silpnesnis)

Toyota pirkau 2009 spali
tai nei dvieju metu nera... jokiu problemu nebuvo... is po ziemos pradejo nesamones darytis visokios...


kaip manote, ar verta varyt masina i diagnostika? ir gal zinote kokiu vietu geru klaipedoje kad kokybiskai ir pigiai butu (o 60Lt yra daug ar normaliai?)

oscar666

kaune uz 50lt apziurejo man,tai nezinau kaip kitur....
lygis

bladas

Simptomai  primena vienos mano turetos auto (ne Toyotos), po kiek laiko neuzsivesdavo nei saltas variklis, baigėsi starterio keitimu, nes senajam uzsikirto inkaras. Jei sugebi, nusiimk starteri, issiardyk, isvalyk, sutepk, blogiau tikrai nebus.

NNZ

tas akumas, jei 55Ah tai ryškiai per silpnas... plius ir starterio pritraukimo rėlė gali įtakot, kad sunkiai kuriasi kai variklis šitas. Bet akumą tai 100 proc reikia keisti.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

AudriusKLP

Citataoscar666 parašė:
kaune uz 50lt apziurejo man,tai nezinau kaip kitur....

o tai apziurejo, ar diagnostika atliko?

dzonas

#10
Jei saltas kuriasi puikiai - zvakes atpuola (jos yra geros). Pozymiu aprasas gana desperatiskas, nelabai sisteminis ir akcentuotas. Bet jei sakai kad su krokodilu pagalba visgi uzsivedi tai as pirmiausia nuimciau generatoriu ir geiciausiai pamatytum kad jo rotorius kliba, turi laisvos eigos i sonus. Kai pareina generatoriaus guoliai, jis besisukdamas tai krauna tai iskrauna akuma. Gali buti ir lygintuvo koks diodas parejes. Bet visa teisybe tau pasakytu jei pateiktum generatoriu i specializuota taisykla ant stendo. Man yra buvus tokia beda. Audi generatoriaus guoliu pakeitimas + nauja rele reguliatorius 50lt kastavo.

Gali vaziuoti ir be generatoriaus jei akumas pakrautas, bet be sviesu nors ir visa diena ar kelias. Beje Akuma reikia taip pat patikrinti. Akumo tikrinimas nieko nekainuoja. Jei bus blogas generatorius, bet koki akuma suesi gana greitai. Taip kad pradek nuo akumo ir generatoriaus.

Senuose dyzeliuose nelabai yra kam gesti, tuo jie ir patrauklus.
15 metu su dyzeliu

Pulkininkas

Benzinui 90% butu uzdegimo paskirstymo sistemos gedimas