Purtosi vairas

Pradėjo mind, Sausis 30, 2009, 17:13:15 PM

« ankstesnis - sekantis »

Andrelis

Na kaip ar susitvarkei sia problemele? Jei taip tai, kas kaltas buvo? Pas mane taip pat dreba, servise nustate, kad vidines granatos suejusios del to ir drebejimas yra.

Mariukstis

Citatamind parašė:
Gali būt daug priežasčių, išvardinsiu keles galėsi pasitikrint:

1. Ratlankiai, kurių centrinė skylė per didelė- neišsicentruoja ratas
2. Sulankstytas ratlankis.
3. Bloga padanga.(kartais vizualiai nesimato)
4. Nepriveržtas ratas :)
Prideciau dar viena punkta,
5. netolygiai vienodai pripustos padangos.
Siandiena isitikinau pats, kad 90-100 ir daugiau km/h velniai soka ant vairo. Vienas buvo pripustas 3 du 2,8 ketvirtas 2,5. Balansavo, "pripute" ir dejo ratus Kaune, sumokejau 50 lt ... (nerodysiu si karta pirstu i juos :@)
Dabar issibegejau 130 km/h ir jokiu problemu. Tad .......................
Visiems sekmes :)

Saulius SSS

netolygiai pripūstos padangos gali traukti vairą į šoną,bet tik ne drebėti.pats rašei,kad išbalansavo.reiškia nuo ratlankių vidinės pusės nuvalė pridžiuvusį purvą,subalansavo,pripūtė. pas mane kažkada buvo vienoj 1,2 ,kitoj 1,8 ,kitose norma.jokio drebėjimo.oro kiekis padangoje drebėjimui įtakos neturi.(nebent padanga visiškai tuščia ar pustuštė)
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Mariukstis

Nezinau, nieko jie nekrapste... Svarbu issisprende ir siuo metu esu labai patenkintas savo masiniuku. Linkiu ir jums to paties :)

litunas

CitataMariukstis parašė:
Citatamind parašė:
Prideciau dar viena punkta,
5. netolygiai vienodai pripustos padangos.
Siandiena isitikinau pats, kad 90-100 ir daugiau km/h velniai soka ant vairo. Vienas buvo pripustas 3 du 2,8 ketvirtas 2,5. Balansavo, "pripute" ir dejo ratus Kaune, sumokejau 50 lt ... (nerodysiu si karta pirstu i juos :@)
Dabar issibegejau 130 km/h ir jokiu problemu. Tad .......................
Visiems sekmes :)

kokie ratai/ padangos ,kad 2,8 reik inpust ?

oscar666

aha ir man idomu kas cia per ratai?pas mane pagal gamintoja kaip priklauso 15-195-65...tai rekomendacinis lipdukas dar likes,kad padangose po 2.4-2.5 baro turi buti,cia gale siek tiek daugiau.jei matuot atmosferais tai butu 2.3 ir 2.4 mat biski skiriasi...o siaip kazkada jaunysteje teko padirbet ratu montavime,tai paprastai apie 2.2 varydavom:)))na o 2.8 tai cia gal kokie 17-likiniai ratai...o siaip kas del vienodo slegio,tai be abejo jis ytakos turi ir ne tik,kad vienodas,bet dar ir reikalingas spaudimas kad butu....na kazin ar cia ka naujo pasakiau?:))))bet ka gali zinot yra juk zmoniu neismananciu kaip vienas diedukas atejes padangu pirkt pareiske,kad jam reikia padangu audi 100 baltos spalvos masinai:)))))taigi taigi ....
lygis

Mariukstis

Manieji nieko ten mandraus neturi 205/60 R15 naujos nokian padangos, nauji lieti diskai. Maniau blogai istekino ziedus, bet kai pripuciau visus 2,3 atrodo nesipurto tas vairas. Isibegejes 130 nepajutau, nors trumpa ruoza lekiau,  bijojau pakliuti ;) Manau mano atvejo atsakymas yra paprastas, dirba jaunuoliai, kurie matyt nelabai zino savo darba arba  nesuvokia siu laiku darbo vertes...

singlas

Sveiki,pagaliau išsprendžiau drebėjimo problemą,pasikeičiau paprastus ratus su žieminėmis padangomis į lietus su vasarinėm ir viskas išsisprendė :D .Matomai taip jie man ir balansavo žiemai ratus,nuo dabar visada stovėsiu šalia ir stebėsiu kaip balansuoja ;)
SU ŠVENTËM!!!

mind

Citatasinglas parašė:
Sveiki,pagaliau išsprendžiau drebėjimo problemą,pasikeičiau paprastus ratus su žieminėmis padangomis į lietus su vasarinėm ir viskas išsisprendė :D .Matomai taip jie man ir balansavo žiemai ratus,nuo dabar visada stovėsiu šalia ir stebėsiu kaip balansuoja ;)
SU ŠVENTËM!!!

Ne balansavime esmė- greičiausiai ratlankis bus lenktas arba padanga su defektu. 100%
Gali pabandyt priekį su galu sukeisti, jei dings drebėjimas, tada dėk po vieną ratą ant priekio ir rasi blogą, tada apžiūrėk atidžiai, turėtum rasti defektą.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

oscar666

na ,kad stovet ir ziuret,dar reikia ir suprast kas kaip ir kodel daroma....pasakysiu viena paprasta ir esmini dalyka i ka reiktu ziuret jei jau ziurit....taigi daugelis balansuotoju zinodami vairuotoju ne itin dideli isprusima siuo klausimu,nenoredami per daug vargt,o gal taupydami svarelius,pries balansuodami nustato diesne leistina paklaida ant balansavimo aparato...esme yra ta,kad jei nustatai paklaida 5 gramu,tai rata tau ir rodis kaip gerai isbalansuota.balansuotojas sutaupys ant svareliu.vietoj kaip pavizdys 20gr uzdedamas 15 gr svareli ir panasiai.paklaida galima nustatyt ir didesne dar,cia viskas nuo saziningumo priklauso....siaip turi but nustatyta paklaida 0gr.tada jau niekur nedingsi ir turesi ypatingai tiksliai ir sudet visus tuos reikiamus svarelius....ir itin tiksliai...taigi nezinau kiek kas kaip sukciauja,bet tokia galimybe yra....tad ziuredami kaip atliekamas darbas zinokit i ka ziuret.sekmes visiems auditoriams:)
lygis

Mariukstis

Aciu oscar666, labai vertingi patarimai

oscar666

prasom MUZIKANTAS ner uz ka...muzikantas muzikantui visada pades:)))na tiksliau melomanas ne muzikantas,susireiksminau biski:))))
lygis