variklio beda

Pradėjo kestasima, Balandis 16, 2011, 23:48:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

kestasima

sveiki,turiu avensis 03 metu.2.0l vvt-i d-4,variklio raides 1az-fse.taiva nupirkau ja pries metus .geras stovis ir t.t.lepinau ja daugiau nei zmona.bet ji pasirodo parode nagus daug ilgesnius nei pas zmona.pries dvi savaites gryztant is parduotuves pradejo kazkas variklyje barsketi.kadangi masina labai mylejau  tai kita ryta jau buvau servize.man ten pasake:pyzda alkuniniui velenui.ble galvojau nu  ir debilAS MEISTRAS.kai parode kaip atrodo tepalas isleisdas supratau kad nevisiskas debilas.bet vel supratau kad debilaS NES PASaKE TOKIA KAINA UZ REMONTA kad kad NU IR NX!!!!!!!!!!!!!! tai va .nusiverkes paskambinau kitam meistrui kuris sumazino ta debiliska remonto kaina.prasau paiskinti kodel taip atsitiko,kodel mano mylimoji taip pasiilge,tepalai keisti pries kokius 8000km.

Henris

#1
Kiek supratau cia benzinas, tik prie ko raides D-4 tai neikirtau, bet aisku esme cia jau ne tame. Jei tavo duomenys nemeluoja, gyveni Londone, ten isivaizduoju, geriau nusipirkti nauja mazga negu remontuot. Jei is tikro, alkuniniui p..dec, tai vienareiksmiskai keiciam varikli, jie pas jus neturetu buti brangus, mes bent jau is LT daug naudotu daliu perkam is GB. Pas mus avensio benzinins variklis kainuotu apie 3000lt, pas jus ko gero rastum uz 500 pound'u. Kodel uzluzo alkuninis matau tik pora variantu, visiskas tepalu nebuvimas, didele temperatura, arba i karteri papuoles nemazas "svetimkunis". Prisimenant I avensio bedas su 1,8 vvti varikliu, kai tepala rydavo litrais, gal pas tave irgi sio variklio beda pasitaike. Kadangi priziurejai auto, tai tikrai manau, kad reguliaraii tikrinai tepalo lygi, tai, kaip ir atmesciau si varianta. Gal buvo kokiu zenklu ar neuzsidege tepalo lempute, ar antifrizo temp rodykle nebuvo uzlipus ant raudonos linijos. Kazkaip man nesinori visai patiket sita versija, kad alkuniniui sakes, idomu kaip tas meistras tai nustate??? Buvo nuemes karteri, kad pamatyt, jog alkuniui sakes?? Nes nezinau kaip kitaip nusprest galima, toki dalyka. Kad alkuninis velenas truktu ar kitaip pasizeistu, cia jau reikia dideles jegos, arba vaziuot daug km be tepalu. Su paskirstymo veleneliais buna visko, juos suest paprasciau, bet alkuninis.... Zodziu, jei nebuvo nuemes meistras karterio ir is lempos diagnozavo, tai manau, kad reiktu susirast normalesni meistra, kuris nustatytu kokia beda is tikro, arba bent jau paaiskintu, kas tam alkuniniu nutiko (truko, sukrypo ar dar kas) Beje dar vienas pamastymas, jei alkuniniu butu pypec, tai kazkaip abejoju ar butum tu benuvaziaves iki to meistro... Ir beje, minejai, kad parode koks ilsiestas tepalas, tai kaip jis atorde??? Pilnas metalo drozliu, juodas ar baltas, ar tirsta mase? Jei tirsta mase, tada gali visko buti, kad uzkale, kazka, tada paaiskinimas lengviausias, pries parduodant si auto, buvo supiltas vadinamas "medus" i varikli, kad nesijaustu tepalo sanaudu, o kai pakeitei tepalus ir "medaus" nebeipylei, tada ir islindo visa beda. Aisku, tokia tirsta mase turejo isbegt ir pries keiciant tepalus, turejai pastebet, na bet jei tepalas, ne "marmaledas" tai ieskom tikros diagnozes...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kestasima

dekui uz pirma pamastyma DEL KO VISKAS TAIP.pirmasis masteris buvo nuemes karteri.jokiu siuksliu ar drozliu nebuvo.tepalas sutirstejes ir juodas.

fennix

D-4. tai tiesioginio ipurskimo keturtaktis variklis, nieko keisto cia del benzo. Taip pat iki siol neaisku kas ten su tuo alkuniniu- linkes skiles, luzes? o gal tik indeklai isdrosti arba prasukti. Realiai kito nieko ten neatsitinka, Skilimu pasitaiko del gamybinio broko, o linkimas, na dazniausiai po hidro smugio buna. Arba kai tepalo prisirenka cilindre arba netycia purkstukas arba jo valdymas parejo ir tai detonacijos pasekme....
Variantu belenkiek o speliot galima pradet tik matant pasekmes, o ne nuogirdas. Vienareiksmiskai keist varikli lengviau nei tvarkyt sena. Nes ir atsarginiu detaliu atsiras :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

mind

Jei nepasikeisi temos pavadinimo informatyvesniu , tema bus ištrinta.:@
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D